تندرستی و نشاط

پرداخت حقوق معوقه شمشیربازان بر اساس نتایج

به گزارش شفاف، علیرضا پورسلمان رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: از ابتدای سال پیگیر این موضوع هستیم تا در تیم های ملی بزرگسالان برنامه مناسبی داشته باشیم. بر این اساس تیمی از برنامه نویسان را تعیین کردیم که متشکل از چند مربی و همچنین متخصص است و من نیز مسائل را از نزدیک دنبال می کنم. موضوع بعدی بحث تامین تجهیزات تیم های استانی و همچنین تامین تجهیزات مسابقات و مسابقات است و تصمیم داریم از طریق منابع بخش خصوصی و همچنین پولی که از طرف سازمان به ما تزریق می شود این موارد را در دستور کار خود قرار دهیم. وزارت ورزش.

پورسلمان تصریح کرد: البته در کنار این موارد، جلسات فنی و کارشناسی به اندازه ای بود که به سهم المپیک رسید. برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون شمشربازی مهم است که باید شرایط برگزاری مجمع را خیلی زود فراهم کنیم.

پورسالمن گفت: حقوق معوقه شمشیرزن در این هفته پرداخت می شود. البته ما می خواهیم همه از نظر شرایط قانونی نتیجه بهتری بگیرند.

و او توضیح داد: برنامه ویژه ای برای علی پاکدامن Milli-Posh Mutrah अरषम साबर दाजर शरेश शुदा शुरण शुरण برای رسیدن به موقعیت بهتر در رتبه بندی جهانی. تلاش می کنیم در هفته جاری با حضور سرمربی تیم ملی برنامه ویژه ای برای علی پاکدامن داشته باشیم تا در مسابقات و اردوهای بیشتری حضور داشته باشد. و آمادگی خود را افزایش دهد تا در مسابقات مختلف بهترین عملکرد ممکن را داشته باشد.

حامی فدراسیون شمشیربازی در پایان گفت: خوشبختانه کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش از جمله حمید سجادی نگاه ویژه ای به رشته شمشیربازی دارند و باید از این فرصت ها بیشتر استفاده کنیم تا بتوانیم وضعیت را ارتقا دهیم. موقعیت شمشیربازی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان