سلامت و دانشمعرفی کسب و کار

ژل شستشوی نیتروژنا پوست چرب دیجی کالا

با توجه به آن چه بیان شد، رسیدگی و محافظت از پوست مسئله بسیار مهمی خواهد بود. امروزه محصولات فراوانی نظیر ژل های شستشو، ، تونر ها، ماسک ها و اسکراب ها وجود دارند که با استفاده از آن ها می توان عوارض ناشی از عوامل آسیب زننده را تا حد زیادی کاهش داد. ژل شستشو گریپ فروت از برند نوتروژینا یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصول این شرکت می باشد که در اینجا مختصرا برخی ویژگی های ژل شستشوی گریپ فروت نوتروژینا را شرح خواهیم داد.

پوست زیبا و سالم از مهم ترین عوامل زیبایی یک انسان به شمار می رود. متاسفانه پوست، روزانه در معرض آلاینده های بسیاری قرار خواهد گرفت. گاز های خطرناک و مواد آلاینده موجود در هوای ناسالم و ناپاک، در روند تولید کلاژن سازی پوست اختلال ایجاد می کنند و موجب افزایش چین و چروک های پوستی می شوند. این آلاینده ها همچنین منافذ پوست را مسدود می کنند، که همین امر منجر به بروز جوش و آکنه خواهد شد.

از دیگر عوارض جبران ناپذیر وجود آلاینده ها در هوا، سوراخ شدن می باشد. با سوراخ شدن این لایه، اشعه های مضر خورشید به راحتی به سطح زمین خواهند رسید. همین امر سبب می شود که لک ها و کک و مک بر روی پوست ظاهر شوند. برای رفع لک های صورتتان بهترین دکتر متخصص پوست، مو و زیبایی در شیراز می تواند شما را کمک کند

معرفی ژل شستشوی صورت گریپ فروت نوتروژینا :

تجمع آلودگی ها بر روی پوست، سلامت و زیبایی این عضو حساس و حیاتی را تهدید می کند. استفاده از یک ژل شستشوی مناسب در پاکسازی و رفع این آلودگی ها حائز اهمیت است. این شوینده با نفوذ به اعماق پوست و رفع آلودگی های آن تاثیر چشمگیری در پاکسازی پوست و در نتیجه درخشندگی آن دارد.

این ژل شستشو با حجم 200 میلی لیتر و ساخت فرانسه یکی از بهترین شوینده های صورت است که برای انواع پوست به ویژه پوست های دارای لک و جوش مناسب می باشد. این محصول موجب لطافت و شادابی پوست می شود. سالسیلیک اسید موجود در ترکیبات آن به جلوگیری از بروز آکنه و رفع آن کمک می کند. این محصول علاوه بر رایحه خوشی که دارد به دلیل دارا بودن ترکیبات ویتامین c، مشکلات پوستی را هم رفع می کند. این شوینده فاقد چربی بوده و باعث تنظیم PH پوست می شود. ترکیبات آن به گونه ای است که رطوبت پوست را تامین می کند و از خشک شدن آن جلوگیری می کند. هم چنین به دلیل خاصیت کلاژن سازی، استفاده از آن موجب جوانی پوست می شود و از جلوگیری می کند.

ویژگی های ژل شستشوی صورت گریپ فروت

  • ضمانت تاریخ انقضاء بالا
  • حاوی عصاره گریپ فروت
  • کنترل جوش
  • فاقد چربی
  • دارای ویتامین C
  • ازبین برنده آکنه ولک
  • رفع آلودگی های پوستی
  • آرامش بخش پوست

نحوه استفاده از ژل شستشوی صورت گریپ فروت

ابتدا صورت خود را با آب ولرم خیس کنید. سپس مقدار مناسبی از ژل را کف دست ریخته و تمامی قسمت های صورت خود (حتی نواحی چشم و اطراف آن) را به مدت یک دقیقه ماساژ دهید و سپس شستشو نمایید. برای حاصل شدن نتیجه ی بهتر، روزانه این کار را دو مرتبه تکرارکنید.

شما می توانید با اطمینان کامل این محصول با کیفیت را از فروشگاه اینترنتی دیجی نایس خریداری نمایید.

خواص حیرت انگیز گریپ فروت برای پوست

این میوه پرخاصیت و مفید سرشار از آنتی اکسیدان ها و ویتامین c می باشد. گریپ فروت به دلیل دارا بودن فیبر و مواد معدنی، موجب تغذیه و تقویت پوست شما خواهد شد. عصاره این میوه جادویی در ترکیبات برخی از محصولات مراقبت پوستی، سبب می شود که بسیاری از مشکلات پوستی به واسطه استفاده از آن محصولات کاهش یابند و یا از بین روند. گریپ فروت نقش موثری در از بین رفتن لک و تیرگی های پوست خواهد داشت. همچنین آثار ناشی از آفتاب سوختگی را رفع خواهد کرد و سبب می شود که شما از پوستی روشن و درخشان برخوردار شوید.

ژل شستشو گریپ فروت و ویتامین سی نوتروژینا به سراسر کشور با پست پیشتاز ارسال می گردد. همچنین تمامی محصولات فروشگاه اینترنتی دیجی نایس شامل ضمانت اصالت و سلامت کالا نیز می باشند. با خرید از دیجی نایس، خریدی مطمئن، آسان و بی دردسر را تجربه خواهید کرد. برای مشاهده و خرید سایر محصولات به فروشگاه اینترنتی دیجی نایس مراجعه کنید.

معرفی ژل شستشو صورت پوست چرب نوتروژینا مدل Sivilce Karsiti حجم 200 میلی لیتر:

این ژل شستشوی صورت نوتروژینا در حال حاضر با طراحی و بسته بندی جدید تولید و راهی بازار شده است. در انبار خانومی از هر دو طرح وجود دارد، در صورت خرید از این محصول طرح به صورت رندوم برای شما ارسال می‌شود.

پوست چرب به دلیل داشتن زمینه لازم برای ایجاد جوش و آکنه و همچنین تولید چربی زیاد نیاز بیشتری به شستشو دارد، اما دقت داشته باشید که برای شستشوی پوست چرب باید از شوینده‌های مناسب و فاقد چربی استفاده کرد تا از بروز جوش و آکنه جلوگیری شود. ژل شستشو صورت ضد جوش و آکنه مناسب پوست های مستعد جوش نوتروژینا یک شوینده ملایم پوست بوده و به پاکسازی عمیق منافذ پوست از آلودگی‌ها و چربی‌ها نیز کمک زیادی می‌کند.

این محصول سلول‌های مرده و کهنه پوست را از بین برده و موجب روشن شدن و شفافیت بیشتر پوست شما می‌شود. ژل شستشو صورت ضد جوش نوتروژینا دارای خاصیت آبرسانی و رطوبت‌رسانی بوده و موجب نرم و لطیف شدن پوست. این ژل شستشوی پوست چرب دارای اسید سالیسیلیک و PH  مناسب با پوست است و به کنترل چربی پوست کمک می‌کند و در رفع جوش‌های سرسیاه و سرسفید موثر است.

کوچک شدن منافذ پوست و کاهش جوش از مزایای دیگر استفاده از این محصول است. شوینده ضد جوش نوتروژینا فاقد چربی و مواد صابونی است بنابراین برای استفاده روزانه مناسب است. شما می‌توانید این محصول کاربردی را به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی خانومی خریداری کرده و براحتی درب منزل خود دریافت کنید.

ویژگی‌های اصلی:

شوینده ملایم پوست

پاکسازی عمیق منافذ پوست

از بین بردن سلول‌های مرده پوست

رطوبت رسان

ضدجوش

کاهش ترشح چربی پوست

مناسب استفاده روزانه

بدون ایجاد حساسیت

فاقد مواد صابونی

برای چه کسانی مناسب است:

ژل شستشو صورت ضد جوش وآکنه مناسب پوست های مستعد جوش نوتروژینا برای همه افرادی که پوست چرب و مستعد جوش و آکنه دارند، مناسب است.

چه تاثیری دارد:

ژل شستشو صورت ضد جوش وآکنه مناسب پوست های مستعد جوش نوتروژینا ضمن پاکسازی عمیق منافذ پوست موجب تامین رطوبت مورد نیاز پوست شده، به کاهش چربی پوست و جلوگیری از ایجاد جوش کمک می‌کند.

هشدار مصرف:

در صورت تماس با چشم‌ها، آنها را با آب فراوان شستشو دهید. درصورت بروز حساسیت از استفاده مجدد این محصول خودداری کنید.