نماد سایت ماه نیوز

کاهش محدودیت‌های سفری در دانمارک

براساس یک گزارش شفاف و به نقل از Forbes ، دانمارک به یکی از کشورهای اروپایی تبدیل شده است که با کاهش محدودیت های سفر ، فعالیت های گردشگری را از سر گرفته است.

اکنون دانمارک به گردشگران از اتحادیه اروپا و منطقه شینگن اجازه می دهد که مطابق قانون وارد کشور شوند.

تصمیم جدید دانمارک ، که از 14 مه به اجرا درآمد ، به ساکنان کشورهای اتحادیه اروپا و شینگن با وضعیت نارنجی یا زرد اجازه می دهد وارد کشور شوند. پیش از این فقط سفرهای ضروری به دانمارک امکان پذیر بود.

ممنوعیت سفر فقط برای گردشگران قرمز باقی مانده است اما در حال حاضر هیچ یک از کشورهای اتحادیه اروپا و منطقه شینگن در گروه هلال احمر قرار ندارند. در نتیجه ، دانمارک اکنون پذیرای گردشگران از تمام کشورهای اتحادیه اروپا و منطقه شینگن است.

با این حال ، مسافران باید قبل از پرواز ، اثبات نتایج آزمایش هسته های منفی را ارائه دهند. البته این قانون در مورد مسافرانی که از کشورها و سرزمین های زرد سفر می کنند اعمال نمی شود.

مسافران کشورهای نارنجی که قصد سفر به دانمارک را دارند و می توانند علیه ویروس کرونا واکسینه شوند و ثابت کنند که ایمن هستند و آزمایش منفی برای کرونا دارند ، اجازه ورود به دانمارک را دارند. کسانی که این امکان را ندارند باید حداقل چهار روز در تماس باشند تا نتیجه نهایی معاینه عروق ویروس کرونا ثبت شود.

از 12 ماه مه ، تعداد کل افراد آلوده به ویروس در دانمارک 262159 نفر و تعداد کل مرگ و میر ناشی از ویروس 2499 نفر بوده است.

پس از ممنوعیت استفاده از واکسن AstraZeneca ، روند واکسیناسیون در Destmark به تأخیر افتاد. تاکنون ، 52/27 درصد از دانمارکی ها حداقل یک واکسن کرونا دریافت کرده اند و 16/72 درصد نیز کاملاً واکسینه شده اند.

خروج از نسخه موبایل