عمومیمعرفی کسب و کار

کراپ تاپ با تاپ ساده چه تفاوتی دارد

 

تفاوت کراپ با تاپ معمولی یک موضوع و چالش مهم هنگام خرید برای بانوان است.  قبل از اینکه به تفاوت کراپ و تاپ معمولی بپردازیم، بهتر است در مورد تاریخچه تاپ­ها بدانیم. در زمان جنگ جهانی دوم به دلیل کمبود پارچه در میان مردم،خیلی  از افراد مجبور شدند که لباس­های نیم تنه و کوتاه بپوشند. اما کم کم این دست لباس مورد استقبال زیادی قرار گرفت. از تاپ­ها  معمولا برای شنا کردن و یا برای سواحل استفاده می­کردند. در ده­های ۷۰و۸۰ میلادی این لباس در میان مردان هم بسیار مد شد، به طوری که بدنسازان و ورزشکاران در باشگاه هم این مدل لباس را به تن می­کردند.

 کراپ

به لباس­هایی که به صورت نیم تنه یا قدی، کوتاه تر از قد معمول دوخته می­شوند، کراپ گفته می­شود. خوب است که توجه داشته باشید که این لباس باید با نوع اندام شما تناسب داشته باشد .خانم­هایی که اندام متناسبی داشته و شکم و پهلو ندارند، می­توانند از قدرت پنهان شده در این لباس، نهایت استفاده را ببرند. استفاه از کراپ تاپ در مهمانی­ها ظاهری فریبنده و جذاب را در شما پدید می­آورد.

کراپ تاپ­ها در تمامی مکان­ها و به هر مناسبتی قابل استفاده هستند و ظاهر شما را زیبا می­کنند. فرقی نمی­کند که در مراکز عمومی باشید یا درخانه. حتی شما می­توانید به صورت یک لباس اسپرت، مجلسی، یا با یک استایل رسمی ، آن را بپوشید و بدرخشید.

تاپ کراپ هم اگر به درستی با سایر لباس­ها ست شود، می­تواند به ساده ترین شکل ممکن استایل شما را زیبا و جذاب کند . لباس کراپ فانتزی عموما از پارچه­های توری تولید می­شود که معمولا با شلوار جین یا دامن جین  قابل ست کردن است. البته اگر کمر باریک و شکمتان تخت و فاقد چربی است، برای دورهمی­های غیر رسمی می­توانید  نیم تنه مجلسی دخترانه و شیک بپوشید که به استایلتان رنگ و بوی دیگری بدهد. لباس کراپ ورزشی  از پارچه­های با کشسانی بالا و قدرت جذب عرق بالا تولید میکنند تا از بدن  ورزشکاران در برابر انواع بیماری و حساسیت­ها مراقبت نماید . می­توان کراپ­ها را هم دسته بندی کرد. انواع کراپ بند دار و یقه رومی نیز در بازار موجود می­باشد.

تاپ معمولی

در واقع کراپ تاپ­ها انواعی از تاپ با قد کوتاه هستند. در زمان­های گرم سال معمولاخانم­ها و دخترها ازاین دسته لباس­های بی آستین استفاده می­کنند. تاپ­ها انواع مختلفی دارند. مثل انواع تاپ بند دار، تاپ کراپ ،تاپ معمولی ، تاپ یقه رومی و…… 

تاپ­های معمولی، بیشتر در خانه یا باشگاه استفاده می­شوند. محبوبیت این نوع تاپ­ها در جهت راحتی و خنکی است . از این رو معمولا پوشیدن آن در میهمانی­ها و مجالس توصیه نمی­شود.

تفاوت کراپ با تاپ معمولی 

یکی از مهم ترین و اصلی ترین تفاوت کراپ و تاپ معمولی قد لباس است. در تاپ کراپ قد لباس کوتاه است. در حالی که در تاپ­های معمولی ،قد لباس کوتاه نیست. تاپ معمولی در نوع خود بسیار زیبا و چشم نواز به نظر می­رسد. اما به علت راحتی که دارد، به بدن نمی­چسبد و معمولا برای باشگاه یا استفاده در منزل مناسب است.

اگر دنبال یک تاپ مجلسی و فانتزی هستید، کراپ انتخاب خوبی است. این تاپ علاوه بر ویژگی راحتی که دارد، کمر را نمی­پوشاند و در قسمت کمر آزاد است. کراپ با هر استایلی ست می­شود و ظاهر شما را فریبنده می­سازد. کراپ برخلاف تاپ معمولی سایز مشخصی ندارد وحتی اگر یک فردبا استایل بزرگتر آن رابر تن کند نیز زیبایی خودش را به رخ می­کشد.

یکی دیگر از تفاوتکراپ با تاپ معمولی این است که کراپ­ها معمولا از پارچه­هایی که  کشی هستند و به بدن می­چسبند تهیه می­شوند. در حالیکه تاپ­های معمولی با پارچه­هایی که سبکی آزاد دارند دوخته می شوند.

ست کراپ تاپ و شورتک زنانه از الیاف نخی و ضد حساسیت در عین حال بسیار راحت و زیبا می باشد جهت خرید ست ورزشی کلیک کنید