بین المللی

کرونا در جهان| شمار بهبودیافتگان از ۸۱ میلیون نفر عبور کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین ماه نیوز ، ارقام وب سایت WorldDameter نشان می دهد که تعداد مبتلایان به ویروس Covid 19 در کشورهای مختلف صبح روز یکشنبه بیش از 109 میلیون نفر است.

تا زمان نگارش این مقاله ، 109،068،853 نفر در سراسر جهان به این ویروس آلوده شده اند و 2،403،365 نفر بر اثر آن فوت کرده اند.

از طرف دیگر ، 81،060،147 نفر از این بیماری بهبود یافته و سلامتی خود را به دست آورده اند.

در میان کشورهای آلوده به ویروس ، ایالات متحده با 28،188،885 بالاترین تعداد افراد آلوده در جهان را دارد. با 495،763 مورد مرگ ، در بین کشورهایی که بیشترین تعداد مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا را دارند ، در رتبه اول قرار دارد.

با این حال ، طبق شبکه شین هوا ، تعداد کشته شدگان سالانه در موارد مختلف (حوادث رانندگی ، بیماری ، خودکشی و غیره) در ایالات متحده کمتر از دویست و پنجاه هزار نفر است.

آمارها نشان می دهد که ایالات متحده 25.87٪ کل موارد را تشکیل می دهد. پس از آن ، هند با حدود 10.01 درصد از تعداد کل افراد آلوده در جهان ، یعنی حدود ده کرور و نه هزار هزار هزار نفر ، در مکان دوم قرار دارد. آنها بعد از برزیل با نه میلیون و هشتصد هزار بیمار یا 9 درصد از کل بیماران می آیند.

در قاره های آمریکای شمالی و مرکزی حدود سی و دو میلیون و دویست و هشتاد هزار فرد آلوده و حدود 715 هزار فوت و در قاره اروپا سی و یک میلیون و صد هزار آلوده و 764 هزار نفر فوت کرده اند.

حتی با معرفی واکسن کرونا برای آمریکایی ها ، با افزایش تعداد بیماران مبتلا به بیماری های قلبی ، در برخی از مناطق کشور بیمارستان ها و کلینیک ها سرریز می شوند.

حتی در انگلیس ، برخی شیوع ویروس کرونا در ویروس انگلیس که به نژاد آفریقای جنوبی معروف است ، نگرانی ها در مورد شیوع بیماری در این کشور را دوباره افزایش داده است. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام /