نماد سایت ماه نیوز

گام های ماندگار سازمان منطقه آزاد ماکو در بخش فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و گردشگری

مهدی خلفخانی با تشریح دستاوردهای فرهنگی دولت های یازدهم و دوازدهم در منطقه آزاد ماکائو ، افزود: تظاهرات ، جلسات ، اجرای مدارس ارتقاء سلامت ، ویزیت و اطمینان از افرادی که از طرف کمیته امداد حمایت می شوند و آشتی ، رفاه ، امداد. و بانک رسالت گراز الحسن در دادرسی معاونان شرکت می کند.

وی ادامه داد: برگزاری کارگاه های آموزشی ، تشکیل کارگروه های تخصصی ، کلاس ها (منطقه ای ، ملی و بین المللی) ، انواع ورزش های اجتماعی و اجتماعی ، جشنواره های بهداشتی ، محلی و ملی ، کلاس پشتیبانی ورزشی ، مسیر برندگان مدال آور و استارتاپ ها ، ایجاد سایت های ورزشی جاده میزبانی از ورود به تیم ملی ، میزبانی امتیاز و برگزاری مسابقات مقدماتی فوتسال در کشورها ، برگزاری دوره های جستجوی استعداد ، دوره های آموزش داوری و مربیگری ، اجرای برنامه های نظارت بر سلامت برای کارکنان سازمان ، توزیع بسته های غذایی و بهداشتی به افراد نیازمند. وی به اقدامات دیگر در این زمینه اشاره کرد.

*** توسعه امکانات ، امکانات و خدمات برای گردشگری ، بازاریابی و تبلیغات

وزیر فرهنگ ، امور اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکائو با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در زمینه توسعه زیرساخت های گردشگری انجام شده است ، افزود: تعمیر و مرمت اماکن و بناهای تاریخی ، ساخت مجتمع آب درمانی شات اسپا ، محوطه سازی و راه پله ها. مواردی از قبیل ساخت فواره موسیقی در پارک خمینی و انجام مطالعات برای توسعه گردشگری وجود دارد.

مهدی خلفخانی افزود: در توسعه سرمایه گذاری ، بخش خصوصی پروژه هایی را برای عملیات اجرایی و سرمایه گذاری های گردشگری در هتل ها ، استراحتگاه های اکو-گردشگری ، سرگرمی های چند منظوره ، مجتمع های تجاری ، مسکونی و ورزشی ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه در جهت توسعه امکانات و خدمات گردشگری گام برداشته شده است ، در ادامه گفت: دستورالعمل های کمیسیون رتبه بندی تسهیلات گردشگری منطقه باید تهیه و با هماهنگی و تصویب هیئت مدیره انجام شود و اعلامیه های مجوز برای دفاتر گردشگری باید تهیه و هماهنگ شود. این مراحل شامل تهیه و هماهنگی دستورالعمل های صدور مجوز برای مراکز اقامتی موقت ، مهمانخانه ها و خانه های اجاره ای است.

وی اضافه کرد: پیگیری و تصویب تسهیلات برای هتل های 4 ستاره در دست ساخت از منابع صندوق توسعه ملی ، تشکیل تیم بازرسی یکپارچه از امکانات گردشگری ، دریافت پیام کاربر و آمار جامع در وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی برای ادغام و سازماندهی. هماهنگی برگزاری دوره های آموزشی و توانمند سازی برای بانک اطلاعاتی آمار گردشگری ، کارگران و امکانات گردشگری و مجوز تأسیسات گردشگری در منطقه توسط سازمان منطقه آزاد ماکو از دیگر اقدامات برای توسعه امکانات و خدمات است.

وی همچنین به بازاریابی و تبلیغات در بخش گردشگری اشاره کرد و گفت: تهیه و توزیع بسته های تبلیغاتی برای منطقه آزاد ماکو مانند بروشور ، نقشه و راهنما ، شرکت در نمایشگاه های بین المللی گردشگری در تهران ، جمهوری آذربایجان (باکو) ، ارمنستان (ایروان) و ترکیه استانبول ، فعالیت های منطقه شامل شرکت در نمایشگاه های ملی گردشگری در کاشم ، شیراز و ارومیه ، تهیه و تنظیم ساختارهای تبلیغاتی برای جاذبه های گردشگری ، برپایی جشنواره های نوروزی در ایام نوروز و برگزاری تورهای اطلاع رسانی برای خدمات مسافرتی و دفاتر گردشگری داخلی است.

*** هفت فصل مدرسه با مشارکت اهدا کنندگان ، برای تجهیز و نوسازی مدارس در منطقه ایجاد شده است.

وزیر فرهنگ ، امور اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکائو با اذعان به احداث 7 مدرسه برای تجهیز و نوسازی مدارس در منطقه ، موافقت کرد: امسال سه مدرسه جدید روستایی در شهرهای مختلف با پیشرفت فیزیکی حدود 25 درصد ساخته می شود.

خلفخانی ادامه داد: تجهیز و تعمیر مرکز تحقیقات دانشجویی ماکو ، برگزاری کلاس های امتحان ورودی برای دانشجویان پیش دانشگاهی در رشته های تخصصی و عمومی ، ساماندهی کارگروه های ویژه آموزش محیط زیست در مدارس منطقه ، تهیه بسته های حمایتی برای 3 هزار دانش آموز ، منابع لازم برای شروع سال تحصیلی جدید. درگیر در فعالیت های فرهنگی ، آموزشی و هنری سازمان است.

وی ، از برگزاری کارگروه های ویژه آموزش محیط زیست در مدارس منطقه ، برگزاری مسابقات رباتیک در بین دانش آموزان منطقه و آموزش و کمک به سازمانی از افراد برگزیده برای واجد شرایط بودن در مسابقات کشوری یاد کرد.

*** اجرای طرح مدرسه کارآفرینی با همکاری اتاق فکر سازمان

وی ادامه داد: تشکیل کارگروه و کمیته مشورتی مدارس کارآفرینی (اجرای طرح مدرسه کارآفرینی در منطقه و توانمندسازی معلمان مدارس ابتدایی و متوسطه در زمینه آموزش خلاق) ، برگزاری همایش مدرسه کارآفرینی برای 200 معلم منتخب ، برگزاری دوره ها. کارگاه آموزشی روشهای تدریس تعاملی برای معلمان شایسته منطقه با حضور دکتر نروو ، یکی از معلمان برتر در زمینه برنامه مدارس کارآفرینی – معرفی مقدماتی مجازی در مدارس نمونه کشور برای تعدادی از معلمان مدارس ابتدایی و متوسطه در منطقه برگزار می شود. .

وزیر فرهنگ ، امور اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکائو ، کارگاه آموزشی نوآوری آموزشی و آموزشی برای معلمان صالح در این زمینه (تقویت مهارت های حل مسئله و ارائه راه حل های خلاقانه) – کارگاه های تولید محتوا برای معلمان محلی برنامه برنامه مدارس کارآفرینی – کارآفرینی تأسیس مراکز قرآنی قرآنی در مساجد منطقه توسط منطقه ، سومین دوره مسابقات قرآن کریم با 3300 شرکت کننده و سی امین مسابقه قرآن کریم در استان برگزار می شود که در آن 5 نمایشگاه کتاب با بیش از 40 هزار جلد کتاب توسط 100 ناشر برتر کشور در موضوعات مختلف برگزار می شود. مناسبت های فرهنگی و مذهبی ، ملی و مذهبی مانند دهه مبارک فجر ، ماه مبارک رمضان ، ماه محرم ، جشن مادیا شعبان ، هفته وحدت ، ایام فاطمیون و بیش از 200 رویداد در منطقه. هنر و آموزش.

وی افزود: احترام به جایگاه افراد در جامعه یک فعالیت فرهنگی است که باعث افتخار بیش از 1000 نفر از افراد در زمینه های مختلف از جمله کارمندان ، هنرمندان ، هواداران ، فعالان قرآنی ، pte ، پرستاران و سایر نخبگان می شود.

خلفخانی در ادامه با بیان اینکه 680 میلیون تومان برای ساخت مسجد جامع شهر ماکو و تجهیز مساجد منطقه برای حمایت از کارکنان مذهبی و مساجد هزینه شده است ، افزود: علاوه بر این ، برای ارسال کاروانهای رهین نور به سازمانهای مختلف منطقه ، 2000 کمک مالی به مساجد منطقه اختصاص یافته است. جلد قرآن و کتاب های 000،000 جلد ، بیش از 00 کنسرت ، خوشنویسی ، نقاشی ، عکاسی ، سمپوزیوم ها و سایر فعالیت ها در زمینه فرهنگ ، هنر و آموزش جشنواره فیلم تلگرام است.

وی ذکر فیلم های اکران در مناسبت های مختلف ، تهیه کتاب شناسنامه های هنرمندان محلی ، شناسایی استعدادها ، آموزش و ترویج هنر در این زمینه ، تشکیل اتاق های فکر هنرمندان و کارگروه های ویژه و برگزاری کارگاه های آموزشی در زمینه های مختلف هنری به عنوان فعالیت های این سازمان است. .

*** مشارکت سازمان منطقه آزاد ماکو در ساخت 113 واحد مسکن برای افراد محروم دولت خردمند و امیدوار

وزیر فرهنگ ، امور اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد MCO با اشاره به بند (بند) ماده 112 قانون پنجم توسعه گفت: در همین راستا سازمان منطقه آزاد MCO 113 خانه برای افراد محروم در سه شهر MCO ، خاموش و پلدشت احداث کرده است. آمده است. توزیع و توزیع کمیته رفاه.

مهدی خلفخانی در مصاحبه با سایت خبری منطقه آزاد مککو افزود: بیش از 10 میلیارد واقعی از محل اعتبار سازمان برای ساخت این 113 واحد مسکن برای محرومین هزینه شده است.

وی ادامه داد: طبق توافق نامه امسال نیز 617 واحد مسکن تعمیر ، مجهز و بهسازی خواهد شد که با مشارکت سازمان و کمیته امداد امام با 50 درصد سهم به ارزش 16 میلیارد و 420 میلیون واقعه اجرا می شود.

وی همچنین اضافه کرد: در سال 1997 مبلغ یک میلیارد و سیصد میلیون ریال از سوی این سازمان برای خانه های افراد معلول (مصرف کنندگان تحت پوشش بهزیستی) از طرف این سازمان فراهم شده است.

خلف خانی افزود: میزان سپرده های موجود در حساب خزانه داری بند 112 (g) ماده 112 برنامه پنجم پنجم توسعه و بند (الف) ماده 83 برنامه ششم توسعه بیش از 31 میلیارد واقعی بوده است.

معاون وزیر فرهنگ ، امور اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماكائو خاطرنشان كرد: از بین سپرده های سال 1995 توسط كمیته امداد 5 میلیارد و 894 میلیون واقعیت ، 47٪ ، 20٪ در بخش فرهنگی و 33٪ در شهرهای ماكائو بی خانمان هستند. شات ها و عکس های جلا داده شده است.

وی اذعان کرد: در سال 1995 ، 5 میلیارد و 894 میلیون واقعیت از سپرده های سازمان توسط ادارات بهزیستی منطقه در زمینه های مسکن ، اشتغال و درمان برای مشتریان خود هزینه شده است.

وی از اجرای پروژه مفتح الجنان ، مبلغ میلیون میلیون تومان به عنوان سایر برنامه های بخش اجتماعی برای دیدار و رضایت مشتریان تحت حمایت سازمان های حمایتی در ایام نوروز یاد کرد.

48

خروج از نسخه موبایل