استانی

گسترش زیرساخت‌های آموزش مجازی ضروری است/ احتمال ادامه آموزش برخط در سال آموزشی آینده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ماه نیوز از زاهدان ، علی زینیوند پس از بازدید از مناطق کنکور در پایان نیمسال دوم 98-99 و حضور در جلسه شورای معاونین دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهاد گفت: برای بررسی پروتکل های بهداشتی و ساخت و ساز ، گفت: “کورونا فاجعه ای است که چیزهای خوبی را به ارمغان آورده و فرهنگی را شکل داده است که باید متحد شود.”

“طبق نظرسنجی ها و اظهارنظرهای متولیان و پزشكان ، كسانی كه از ساختار بهداشتی پیروی می كنند ، نه تنها از شیوع تاج ویروس جلوگیری می كنند بلكه از شیوع سایر بیماری ها نیز جلوگیری می كنند.”

معاون استاندار سیستن و بلوچستان ، که مسئولیت سیاست و امور اجتماعی را بر عهده دارد ، گفت: “ما باید خود را با زندگی سازگار کنیم.”

زینوند از دانشگاه خواست تا از انتشار ویروس كوروئید 19 جلوگیری كند و تلاشهای خود را برای مبارزه با بیماری كوروئید ادامه دهد. “این باید مجازی باشد و برای حل مشکلات و گسترش زیرساخت ها استفاده شود.”

وی به عنوان افتخار تاریخ جمهوری اسلامی ایران ، به توانایی دانشگاه آزاد اسلامی در آموزش و آموزش مردم در داخل و فراهم کردن بستر جلوگیری از ورود سرمایه و ورود اسناد کم کیفیت به کشور اشاره کرد.

این مقام مسئول با تأکید بر گسترش ساختار دانشگاهها به سمت جامعه پذیری و پیوند دانشگاهها با اشتغال و رفاه مردم که به عنوان بخشی از وظایف دانشگاه های نسل چهارم تعریف شده است ، این مقام مسئول گفت: “علیرغم آمادگی زمینه ، وضعیت ، ساختارها ، ساختمانها ، مناطق و امکانات موجود” آزاد یک دانشگاه است. این موسسه علمی با ایجاد و تقویت شرکت های دانش بنیان و ورود به بحث های شتاب دهنده می تواند وظایف نسل چهارم دانشگاهها را انجام دهد. “

دشواری در انجام تست به دلیل نداشتن آنتن به طور واقعی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیستان و بلوچستان که در اولین روز از امتحان در محل کنکور حضور داشت ، اظهار داشت: با توجه به حساسیت فردی کنکور ، تلاش شده است تا سلامت دانشجویان و کارکنان مطالعه حفظ شود.

سلطان علی میر افزود: این معاینات با نظارت و ارزیابی معاونت پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ، شعبه زهدان و ضد عفونی سالن معاینات انجام شده است.

وی ادامه داد: فاصله اجتماعی برای جلوگیری از شیوع coronavirus حفظ شده است و دانشجویان ملزم به پوشیدن ماسک بودند و مدت زمان امتحان از دو هفته به چهار هفته کاهش یافته است تا دانش آموزان بتوانند زمان کمتری را در مناطق کنکور بگذرانند.

میر گفت: “شرایط برگزاری امتحانات در دانشگاه وجود دارد.” این در حالی است که در برخی مناطق استان برگزاری آزمونها به دلیل مشکلات آنتن در خطوط تلفن همراه و اینترنت برای ما دشوار است ، بنابراین ما با دفتر مرکزی Coro در حال هماهنگی هستیم تا شرایط در واحدهایی که امتحانات موقتی هستند ، مساعد باشد. “تعلیق حضوری گرفته می شود.”

انتهای پیام 4117/4062