استانی

یادواره سردار سلیمانی در یزد برگزار می شود

اخبار در یزد به گزارش خبرگزاری ماه نیوز؛ سردار رضا پورشمسی در جلسه استراتژیک سپاه الغدیر در استان یزد گفت: امسال استان یزد شاهد برگزاری دومین کنگره ملی 4000 شهید از دارالعباده و دارالعلم است و خاطرات این شهر در حال حاضر برگزار می شود.
وی تصریح کرد: روز سه شنبه این هفته مراسم یادبود رهبر درخشان اسلام و انقلاب ، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و 1650 شهید شهرستان یزد در ورزشگاه شهید نصیری برگزار می شود.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: با این یادواره 4000 بسته معیشتی ، 110 سری جهیزیه ، 400 قربانی قربانیان و 1650 یتیم استان یزد حمل می شود.
پورشمسی گفت: “نگرانی در مورد شورش خانواده های شهدا ، چگونگی انجام این اقدام وجود داشت و قرار شد امسال مسئولان استان از همه این خانواده های شهدا دیدار و از آنها دلجویی کنند.
وی ادامه داد: هفته گذشته از خانواده های 750 شهید استان یزد دیدار و بازدید و دلجویی شد و جلسه ای با خانواده های معظم شهدا در این هفته برگزار می شود
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: 40 برنامه مهم و ویژه برای کنگره امسال در نظر گرفته شده است و خدا را شکر این برنامه ها یکی پس از دیگری و با کمک کمیته امداد ، فرمانداری و سایر سازمان ها در حال انجام است. در حال آمدن است

46