استانی

یک سوم از جاده های سمنان باید بازسازی شود


شاهرود – یکی از موضوعات مهم برای کاهش تصادفات و بهبود خدمات ، بهسازی جاده ها ، جاده هایی است که در استان سمنان بیش از یک سوم هستند و البته کمبود بودجه برای فصل مشترک آنها.

خبرگزاری آنلاینگروه استانها: بیش از 60 درصد از مسیر 1000 کیلومتری بین تهران و مشهد در استان سمنان است و همچنین 3،784 کیلومتر راه شهری و روستایی وجود دارد که 2.1 درصد از کل راههای اسلامی را تشکیل می دهد. قسمت مجاز این امر این است که یک سوم از این جاده ها نیاز به بازسازی دارند و این امر به ده ها میلیارد اعتبار نیاز دارد.

هزینه یک کیلومتر راه در استان سمنان با افزایش قیمت ها در حال افزایش است. مهار جاده ، به ویژه ، یک معادله سه بعدی ایجاد می کند که نیاز به رانندگی سخت دارد.

از جمله کلیه مسائل مربوط به جاده و حمل و نقل ، اما از بین بردن نقاط مهم حوادث ، کمک به مردم برای ترمیم جاده ها در صورت بروز حادثه و اجرای ایمن پروژه ، مدیریت راه را در سمنان بیشتر پیچیده می کند. در سالهای اخیر حوادث جاده ای زیادی رخ داده است که جاده را مقصر می داند یا براساس گزارش پلیس ، نیمی از کاستی ها در جاده ها قرار گرفته است ، بنابراین به گفته برخی ، بسیاری از مدیران راه و ترابری به دنبال پاسخ در سیستم قضایی هستند.

کد N1927372


کلیه محتوای این سایت بر اساس استخراج اخبار روز، اقدام به انتشار محتوا می نماید، فلذا مسوولیت انتشارات سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و سامانه آنلاین ماه نیوز هیچ مسوولیتی در قبال کلیه محتوای این سایت ندارد.