استانی

یک ویروس منحوس، سرعت پیشرفت بشر را دوچندان کرد

بدون شک ، بیماری بیماری کرونا قلب طی یک سال میلیون ها انسان و احتمالاً زندگی کل کره زمین را تحت تأثیر قرار داده است.
اگرچه این بیماری تأثیرات مخرب و منفی بر زندگی انسان دارد ، بسیاری اظهار داشته اند که کوید 19 در تسریع رشد و تکامل انسان م beenثر بوده است.

یکی از مهمترین تأثیرات Corona Covid 19 واکسنی بود که با آن واکسن ساخته شده است.
اگر به آمار واکسن برای بیماری های مختلف نگاه کنیم ، واکسن آبله مرغان 34 سال ، واکسن سل و هپاتیت 12 سال ، واکسن سرخک 9 سال و واکسن فلج اطفال 7 سال ساخته شد ، اما در سال اول بیماری بیماری کرونا قلب ، انواع مختلف واکسن ساخته شده است و در زمانی که آزمایش در حال انجام است و در زمانی که در تاریخ علم و توسعه پزشکی بی سابقه است ، بعید است که یک واکسن خاص در سال دوم اپیدمی در دسترس باشد.

اثر دیگر کرونا تسریع در معرفی فناوری اطلاعات و استفاده از فن آوری های مختلف در کار بود ، بنابراین انجام دورکاری و انجام و تسریع کارها بدون مراجعه حضوری از دیگر نتایج کرونا بود.
بسیاری از مشاغل و وظایف اکنون به راحتی با استفاده از فضای مجازی و اینترنت انجام می شود و با ارسال ساده درخواست به فضای مجازی به جای مراجعه مکرر به سازمان ، ظرف چند روز به رویدادی پاسخ خواهیم داد که فواید خاص خود را دارد. .

البته کرونا را نمی توان در ایجاد بحران انسانی در زندگی انسان و ایجاد بسیاری از مشکلات نادیده گرفت ، اما هر واقعه ناخوشایند و بدبینی همیشه باعث تغییر می شود ، به عنوان مثال فرد خوش بین چترهای شخصی و بدبین می سازد و اکنون به عنوان یک واقعه بدبینانه تاج ، انسان را آماده می کند برای رویدادهای آینده

46