تندرستی و نشاط

۱۷ فرنگی کار ناشنوا به اردوی آمادگی دعوت شدند

آخرین اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی ناشنوایان در رده های جوانان و بزرگسالان برای حضور در مسابقات جهانی ترکیه روز دوشنبه 27 تیرماه در تهران برگزار می شود.

به گزارش ماه نیوز ، آخرین اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی ناشنوایان برای حضور در مسابقات جهانی فردا دوشنبه برگزار می شود که در آن 17 کشتی گیر از کلاس های جوانان و بزرگسالان در فدراسیون ناشنوایان شرکت می کنند.

رده سنی جوان کشتی گیرانی دارد که به این اردو دعوت شده اند. علی وطن پرست (55 کیلوگرم) ، مصطفی یاایا (60 کیلوگرم) ، مجتبی ملک آبادی (63 کیلوگرم) ، شهاب رحیمی (67 کیلوگرم) ، بهنیا امامی (72 کیلوگرم) و امیر محمد قلی نیا (77 کیلوگرم)
این تیم توسط مسلم شیرزاد (سرمربی) و محسن نعمت پور ، مسعود خسروی و محمد مرادی (مربی) هدایت می شود.

همچنین در بخش بزرگسالان ؛ سیخ صدخ ابلوفی (55 کیلوگرم) ، مهدی صدری 60 کیلوگرم ، مهدی باکشی 63 کیلوگرم ، علی کریمی 67 کیلوگرم ، عسگر کریمی 72 کیلوگرم ، رضا اسماعیلی 77 کیلوگرم ، شیرزاد مهلکی 82 کیلوگرم ، ابوذر ربیع زاده 87 کیلوگرم ، اکبر صابری محمدی 9 صدری 130 کیلوگرم به ارتش دعوت شده است.
در این تیم محسن سوریان و سید فرید آدانانی ، شهرام مصطفی و محمود بیگی زاده به عنوان مربیان تیم ملی بزرگسالان ناشنوا به ترکیه اعزام شده اند.

تیم ملی کشتی گیران ناشنوا در رده های جوانان و بزرگسالان راهی مسابقات جهانی می شود که از 10 تا 18 ژوئیه در استانبول ترکیه برگزار می شود.

انتهای پیام