استانی

۳۲ داماد همدانی به علت مهریه، راهی زندان شدند

به گزارش ماه نیوز اخبار همدان؛ یدالله روحانی منش در مصاحبه با اظهارات فوق افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 29 نفر زندانی به دلیل عدم توانایی پرداخت مهریه با کمک های ارائه شده آزاد شدند و اکنون 32 نفر دیگر به دلیل مهریه در زندان هستند. آنها می گیرند.

وی تعداد مجرمان زندانی در استان را 243 نفر تخمین زد و خاطرنشان کرد: این تعداد در پایان شهریور ماه امسال 307 نفر بود و از زمان اقدامات در آنلاین ماه امسال 64 زندانی به خانواده های خود بازگشتند.

مدیر ستاد دیه استان همدان افزود: در حال حاضر افرادی به دلیل عدم توانایی پرداخت دیه به دلیل تصادف یا حادثه کار ، سایر افراد به دلیل جسمی و 202 محکوم مالی در زندان همدان نگهداری می شوند.

روحانی منش گفت: با تلاش و پشتیبانی خیران نیکوکار ، از ابتدای سال جاری تا پایان آنلاین ماه 147 زندانی جرایم غیرعمد آزاد شدند و شاکیان از زندان آزاد و به خانواده هایشان بازگشتند.

وی یادآور شد: 132 نفر از زندان آزاد شده مرد و مابقی زن هستند ، 112 آزادی متعلق به محکومان اقتصادی ، 29 زندانی مهریه ، سه زندانی جرم و سه زندانی دیه به دلیل حوادث هستند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: کل بدهی این افراد بیش از یک میلیارد و 1 میلیارد و 666 میلیون تومان بوده که حدود 20 درصد آن 9 میلیارد و 579 میلیون تومان توسط شاکی بخشیده شده است.

48