نماد سایت ماه نیوز

۶ دانش آموز لرستانی در برنامه مهمانی در مهمانی نوروزی برگزیده شدند

به گزارش ماه نیوز لرستان، علی اکبر دریکوند با اشاره به اینکه برنامه عید با هدف یادگیری مستمر در طی تعطیلات اجرا می گردد بیان داشت : عید نوروز امسال با ماه مبارک رمضان متقارن بود که ویژگی متفاوتی را ایجاد کرد. همچنین بچه‌ها در این ایام مراسم‌هایی چون پنج‌شنبه آخر سال زیارت اهل قبور و در ایام عید، دید و بازدید را داشتند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های یادگیری ایام نوروز، «مهمانی در مهمانی» نام داشت افزود : ۵ مهمانی لاله‌ها، بهار، خدا، طبیعت و مهمانی خانواده در این ایام برگزار شد .

دریکوند اظهار داشت : کانال کشوری در شاد طراحی شد که همه دانش‌آموز کشور عضو شدند و دانش آموزان متناسب با خلاقیت و استعداد خود آثار را برای کانال ارسال کردند وبهترین آثار در کانال آثار دانش‌آموزان برای تبادل تجربه دانش‌آموزی بارگذاری شد.

معاون آموزش ابتدایی به شرکت حداکثری و استقبال دانش آموزان لرستانی در فعالیت یادگیری ایام نوروز ۱۴۰۲(مهمانی در مهمانی ) در این کانال کشوری اشاره کرد و ادامه داد : ۶ دانش آموز ، امیر رضا حافظی پایه ششم از ناحیه دو خرم آباد در مهمانی لاله ها ، مهشید حسنوند پایه سوم از شهرستان الشتر در مهمانی خدا ، طناز بوالحسنی پایه پنجم از شهرستان دورود در مهمانی در مهمانی، راتا کردعلیوند پایه سوم از ناحیه یک در مهمانی در مهمانی ، فاطمه زهرا پیرزادی پایه اول در مهمانی خدا و سونیا ضیایی پایه ششم در مهمانی خانواده از شهرستان بروجرد در کانال کشوری مهمانی در مهمانی به عنوان برگزیده کشوری اعلام گردیدند.

خروج از نسخه موبایل