نماد سایت ماه نیوز

10 مدل از بروزترین تلویزیون‌های شرکت الجی

ظرافت در طراحی تلویزیون ال جی 86NANO86

تلویزیون ال جی 86NANO86 دارای طراحی زیبا و منحصر به فرد است که توجه زیادی را به خود جلب کرده است. ضخامت کم این محصول باعث می‌شود که بسیار برای نصب روی دیوار مناسب باشد و شما می‌توانید با نصب تنهایک براکت تلویزیون را به دیوار وصل کنید و دکوراسیون خاصی را به منزل خود دهید. حاشیه اطراف این تلویزیون نازک است و از حواس پرتی شما هنگام تماشای محتوای مورد نظرتان جلوگیری می‌کند.

https://dozinkalaa.com/tv-brand-lg/2479-tv-lg-86nano86.html

مشخصات تلویزیون ال جی 86NANO90 سایز 86 اینچ

محصولات شرکت ال جی به خصوص تلویزیون‌های هوشمند آن در بازار جهانی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد و خریداران زیادی را دارد. این شرکت تمام سعی و تلاش خود را می‌کند که در محصولات جدید خود از به روزترین فناوری‌ها جهت رضایت هرچه بیشتر کاربران و مشتریان خود استفاده کند. تلویزیون ال جی 86NANO90 از جمله محصولاتی می‌باشد که در سال ۲۰۲۱ توسط شرکت ال‌جی تولید گردیده است و این مدل را با نام کامل NANO90VPA نیز در بازار می‌شناسند.

https://dozinkalaa.com/tv-brand-lg/2489-tv-lg-86nano90.html

قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 43UP7550 سایز 43 اینچ

شرکت ال‌جی از دیرباز در زمینه تولید محصولات خانگی به خصوص تلویزیون‌های هوشمند فعالیت داشته و تلویزیون‌های این شرکت در سراسر جهان از محبوبیت بسیار خاصی برخوردار می‌باشند. یکی از مدل‌های که در سال ۲۰۲۱ توسط این شرکت تولید گردیده است تلویزیون ال جی 43UP7550 می‌باشد که با توجه به نیازهای مختلف کاربران در سایزهای متفاوتی طراحی گردیده است.

در این بخش قصد داریم اندازه ۴۳ اینچ این تلویزیون را که به اختصار 43UP7550 نامیده می‌شود را مورد بررسی قرار دهیم و ویژگیهای آن را برای شما عزیزان تشریح کنیم. این تلویزیون در رده تلویزیون‌های ارزان قیمت بازار قرار می‌گیرد که برای استفاده‌های معمولی و همچنین علاقه مندان به فیلم و سریال گزینه بسیار فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود.

https://dozinkalaa.com/tv-brand-lg/2460-tv-lg-43up7550.html

طراحی خاص در تلویزیون ال جی 43UP7750

تلویزیون ال جی 43UP7750 دارای طراحی زیبا و خاصی است که توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. این تلویزیون دارای ضخامت بسیار کمی است که باعث می‌شود بسیار برای نصب روی دیوار مناسب باشد و شما به راحتی می‌توانید ان را به دیوار نصب کنید و دکوراسیون خاصی را به منزل خود دهید.

تلویزیون ال جی دارای 2 پایه در کناره تلویزیون است که استحکام و مقاومت تلویزیون را بالا می‌برد و شما می‌توانید بدون هیچ لرزشی تلویزیون را بر روی میز قرار دهید و از تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه خود لذت ببرید. همچنین حاشیه باریک این تلویزیون از حواس پرتی شما هنگام تماشای محتوای مورد نظرتان جلوگیری می‌کنید و شما می‌توانید با دقت بیشتری به تماشای تلویزیون بپردازید.

https://dozinkalaa.com/tv-brand-lg/2480-tv-lg-43up7750.html

مشخصات تلویزیون ال جی 50NANO80 سایز 50 اینچ نانوسل

از جمله مدل‌های فوق العاده که در سال ۲۰۲۱ توسط شرکت ال‌جی روانه بازار گردیده است می‌توان مدل NANO80 را نام برد که آن را با نام کامل NANO80VPA نیز می‌شناسند. در واقع این مدل، مدل جدیدتر سری NANO80VNA می‌باشد که در سال ۲۰۲۰ طراحی شده بود. این تلویزیون در سایزهای متفاوتی طراحی شده است که در این بخش قصد داریم تلویزیون ال جی 50NANO80 نامیده می‌شود را مورد بررسی قرار دهیم و ویژگیهای آن را برای شما عزیزان تشریح کنیم.

https://dozinkalaa.com/tv-brand-lg/2466-tv-lg-50nano80.html

کیفیت تصویر تلویزیون 2021 ال جی 50NANO86

کیفیت تصویر از جمله مهمترین فاکتورهای می‌باشد که در ارزیابی یک تلویزیون از بالاترین میزان اهمیت برخوردار است و هر مشتری هنگام خرید یک تلویزیون در ابتدا به کیفیت تصویر آن توجه می‌کند و سپس به سراغ بقیه فاکتورها خواهد رفت. تلویزیون ال جی 50NANO86 برای ساخت صفحه نمایش خود از فناوری نانوسیل استفاده کرده است که این فناوری می‌تواند طیف رنگی بسیار گسترده‌ای را نمایش دهد و در نتیجه نسبت به تلویزیون‌های ال ای دی معمولی دارای کیفیت تصویر بسیار بهتری می‌باشد.

https://dozinkalaa.com/tv-brand-lg/2472-tv-lg-50nano86.html

تلویزیون ال جی 50UP7550

شرکت ال جی یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه تولید تلویزیون‌های هوشمند با کیفیت می‌باشد و همچنین در کشور ایران نیز این برند طرفداران بیشماری دارد. طراحان ال‌جی تمام سعی خود را دارند که هر ساله با استفاده از به روزترین تکنولوژی‌ها سطح رضایتمندی افزایش دهند. یکی از مدل‌های که در سال ۲۰۲۱ توسط این برند به بازار جهانی عرضه شد تلویزیون ال جی 50UP7550 می‌باشد که در سایزهای مختلفی تولید گردیده است.

در این بخش قصد داریم مدل 50UP7550 را مورد بررسی قرار دهیم و به تفصیل در رابطه با ویژگی‌های آن صحبت کنیم. تلویزیون ال جی 50UP7550 از طراحی بسیار شیک و زیبایی برخوردار می‌باشد و ضخامت کم آن موجب می‌گردد که چیدمان و دکوراسیون منزل دارای زیبایی دو چندان گردد. یکی دیگر از قابلیت‌های طراحی فوق‌العاده این تلویزیون می‌باشد که به سادگی قابلیت نصب روی دیوار را دارد.

https://dozinkalaa.com/tv-brand-lg/2461-tv-lg-50up7550.html

قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 50UP7750 سایز 50 اینچ اسمارت

این مدل جزوه تلویزیون‌های ارزان قیمت بازار محسوب می‌شود و برای آن دسته از کاربرانی مناسب می‌باشد که بنا به هر دلیلی نمی‌توانند هزینه زیادی را برای خرید تلویزیون متقبل شوند اما باید به این نکته اشاره دارد که این تلویزیون جدا از قیمت پایینی که دارد، از امکانات بسیار فوق العاده ای برخوردار می‌باشد و توانسته است تا حد بسیار زیادی رضایت کاربران خود را فراهم سازد.

در این بخش قصد داریم اندازه 50 اینچ این تلویزیون را که به اختصار 50UP7750 نامیده می‌شود برای شما عزیزان به صورت کامل تشریح کنیم. صفحه نمایش استفاده شده در تلویزیون ال جی 50UP7750 به صورت ال ای دی می‌باشد و کیفیت تصویر خروجی آن 4K است. این کیفیت تصویر می‌تواند خروجی را با وضوح بسیار مناسبی به کاربر نمایش دهد.

https://dozinkalaa.com/tv-brand-lg/2482-tv-lg-50up7750.html

پردازشگر تلویزیون 50 اینچ ال جی 50UP8150

استفاده از پردازشگر مجزا این مزیت را به تلویزیون می‌دهد که جنبه‌های مختلف آن مانند کیفیت صدا و تصویر و همچنین کنتراست تصاویر ارائه شده و طیف رنگی قابل نمایش در تلویزیون تا حد بسیار زیادی ارتقا داده شود. در تلویزیون ال جی 50UP8150 از پردازشگر قدرتمند Quad Core Processor 4K استفاده شده است که این پردازشگر با استفاده از الگوریتم‌های مختلفی مانند یادگیری عمیق و همچنین هوش مصنوعی که درون آن قرار داده شده است به بهبود هرچه بیشتر مشخصات مختلف تلویزیون می‌پردازد.

https://dozinkalaa.com/tv-brand-lg/2492-tv-lg-50up8150.html

هوشمند بودن تلویزیون 4K اسمارت ال جی مدل 55B1

تلویزیون ال جی دارای قابلیت‌های اسمارت زیادی است. این تلویزیون از سیستم عامل Webos برخوردار است که برنامه‌های مختلف و کاربردی را در اختیار شما قرار می‌دهد. یکی از این قابلیت‌های این تلویزیون Mirror Screen است که توسط آن می‌توانید صفحه نمایش گوشی خود را به نمایشگر تلویزیون متصل کنید و محتوای دلخواه خود را در صفحه نمایش بزرگتری تماشا کنید. یکی دیگر از فناوری‌های تعبیه شده در تلویزیون ال جی Sports Alert است که زمان شروع یا پایان رویدادهای مهم ورزشی را شما یادآوری می‌کند.

https://dozinkalaa.com/tv-brand-lg/2500-tv-oled-lg-55b1.html

خروج از نسخه موبایل