نماد سایت ماه نیوز

10 تا از برترین مدلهای باکس گل و بادکنک

خرید باکس تولد تزیین شده با گل و بادکنک

خرید باکس گل تولد از هدیه های خاص و دلنشین برای تبریک زادروز کسانی می باشد که برای شما ارزش و جایگاه خاصی دارند و بهترین انتخاب برای بیان احساسات شما می باشد. فارغ از کادویی که برای شخص موردنظرتان تهیه کرده اید، وجود گل و بادکنک می‌تواند تاثیر آن را دوچندان کند و گیرنده را به وجد بیاورد.

انواع طرح های باکس گل و بادکنک

یکی از زیباترین ترکیب‌ها برای تبریک تولد، استفاده از بادکنک‌های ساده و رنگارنگ همراه گلهای تولد است. این بادکنک‌ها می‌توانند مثل یک بالن عاشقانه، گل‌ها و پیام‌های تبریک شما را به کسانی که دوست‌شان دارید برسانند. همچنین می‌توان گل‌ها را درون بادکنک‌ها جا داد. این گل‌ها می‌توانند در اندازه‌های گوناگون باشند. یا همگی به‌صورت یک شکل و یک رنگ در کنار همدیگر قرار بگیرند. بادکنک‌ها نیز می‌توانند به اشکال و ابعاد گوناگون باشند و زیبایی بخش باکس گل، سبد گل و… شما باشند. انتخاب باکس گل و بادکنک سن و سال نمی‌شناسد و می‌تواند برای بسیاری از افراد در سنین مختلف دوست‌داشتنی و زیبا باشد.

جدیدترین مدل‌های باکس گل کدام‌هاست؟

هدیه دادن یک در مناسبت‌های مختلف، نه تنها یک هدیه خاص و لاکچری به حساب می آید؛ بلکه یک انتخاب عالی و هوشمندانه برای دوستداران گل می‌باشد. امروزه طرح‌های زیبا و متنوعی از باکس گل توسط گلفروشی‌ها ارائه می‌شود. بهتر است قبل از سفارش باکس گل از مدل‌های طراحی شده برای مناسبت‌های مختلف آشنایی داشته باشیم. در این نوشتار این مدل ها را بررسی می‌ کنیم.

ترکیب باکس گل و بادکنک

این روزها استفاده از بادکنک‌های رنگی و شیشه‌ای (بوبو بالن) در کنار باکس گل‌، آن را به هدیه‌ای جذاب برای روز تولد تبدیل کرده است. این بادکنک‌ها می‌توانند مانند یک بالن، پیام‌های تبریک و احساسات زیبای شما را به کسانی که دوستشان دارید، برسانند. انتخاب یک شاخه گل رز درون یک بادکنک شیشه‌ای، استفاده از بادکنک‌های رنگی متناسب با هارمونی رنگ گلهای باکس گل تولد از طرح‌های جذاب برای گل‌آرایی می‌باشد. این ترکیب‌ها برای تبریک تولد و قدم نورسیده استفاده می‌شوند.

ترکیب باکس گل و اسکناس

درست است که هیجان هدیه غیرنقدی بیشتر است، اما این روزها شاید یکی از بهترین هدیه ها خود پول باشد! در این حالت کسی که هدیه گرفته، می تواند چیزی خریداری کند که بیشتر به آن نیاز دارد. در بیشتر موارد هدیه وجه نقد در خاطر عزیزانمان نمی‌ماند اما تزئین اسکناس در کنار گل‌ها می تواند مخاطب را هیجان زده کرده و نقش و نگار اسکناس‌های خوشرنگ را تا سالیان سال فراموش نکند. سفارش پول‌آرایی معمولا به عنوان عیدی سال نو، عید غدیر، تبریک تولد خواهر/ برادر، هدیه عروسی (مراسم پاتختی، پاگشای عروس، عیدی عروس،…) انجام می‌شود.

ترکیب باکس گل و نوشیدنی

کسی که بیمار می‌شود چشم به راه است تا از دوستان و آشنایان کسی به دیدار او بیاید و احوال او را جویا شوند. زیرا بیمار از این کار خشنود می شود. چه چیز بهتر از آن که عزیز بیمارتان را با باکس گلی بی‌نظیر خوشحال کرده و تا همیشه در ذهن او باقی بمانید. هدیه دادن گل به بیمار، موجب برانگیخته شدن احساس شادی و آرامش، طراوت، مثبت اندیشی و دوری از غم و اندوه می‌شود. حتی شاخه‌ای گل به سرعت می‌تواند روحیه بیمار را تغییر دهد. نشانه آن لبخندی است که بر لبان بیمار می‌نشیند.

باکس گل‌های ویتامینه با ترکیب نوشیدنی و گل خبر از سلامتی و بهبودی را می‌دهد. در کنار گل‌‎آرایی، آبمیوه، میوه فصل و کمپوت، انواع نوشیدنی‌های انرژی‌زا استفاده می‌شود. شما می توانید با خرید آنلاین باکس گل عیادت و ارسال آن به منزل عزیزانی که با بیماری درگیر هستند، موجب  تقویت  روحیه و دلگرمی آنها شده و آرامش را به آنها هدیه دهید. وجود یک باکس گل در کنار بیمار می‌تواند با عطر دلنشینش، مسکنی فوق العاده برای درد و رنج های او باشد. همچنین حضور شما را به عنوانی همراهی همیشگی برای لحظه‌های سخت یادآور می‌شود.

طراحی باکس گل با حروف اول اسم

مرا صدا بزن، صدای تو خوب است! برای بسیاری از افراد، خوش آهنگ‌ترین موسیقی، شنیدن اسم خودشان از زبان کسی است که دوستش دارند. حال تصور کنید که برای تبریک تولد یک عزیزی باکس گلی سفارش دهید که حاوی تمام، حرف اول یا بخشی از نام او و یا عدد سن باشد. برای چنین هدیه‌ای می‌ توانید هم از باکس‌های حروف و اعداد انتخاب کنید، هم می‌توانید لابه‌لای چند مدل گل با رنگ‌های گوناگون اسم یا حروف مورد نظرتان را سفارش دهید. این باکس‌ها برای مناسبت‌هایی مانند تولد، روز زن، … طراحی شده اند.

مزیت خرید جعبه گل به عنوان سورپرایز

اگر به دنبال راهی برای غافلگیر کردن شخص خاصی هستید، خرید جعبه گل می تواند انتخاب بهتری نسبت به دسته گل و سبد گل باشد. دلایلی وجود دارد که نشان می دهد چرا می توان یک جعبه پر از گل را برای خوشحال کردن دیگران انتخاب کنیم. انتخاب باکس گل می تواند نشان دهنده میزان توجه شما به مخاطب تان باشد. به علاوه هدیه دادن گل ها هرگز از مد نمی افتد و می توانید با خیال راحت آن را برای آوردن لبخند بر روی لبان عزیزان تان انتخاب کنید.

خرید آنلاین جعبه گل یک راه آسان و بدون درد سر است. شما می توانید بدون مراجعه به گلفروشی، در منزل به راحتی سفارش خود را از رزگاردن ثبت کنید تا به راحتی آن را درب منزل خود و یا عزیزان تان تحویل بگیرید. این یعنی صرفه جویی در وقت، هزینه و انرژی. به علاوه شما با دیدن عکس باکس گل به راحتی می توانید یک انتخاب شایسته مطابق با میل خود داشته باشید. رزگاردن نیز با داشتن تنوعی از انواع جعبه گل با گل های مختلف شما را در هدیه دادن یک جعبه گل زیبا یاری می کند.

ارسال باکس گل طبیعی با رزگاردن

در وبسایت رزگاردن، طیف گسترده ای از محصولات و باکس گل ها وجود دارد که می تواند انتخاب را برای شما مطابق با سلیقه و علایق تان، آسان تر کند. در زیر انواع جنس باکس گل که در این گلفروشی آنلاین ارائه می شود، آورده شده است.

خرید باکس گل چوبی

اگر به دنبال یک جعبه گل چوبی با طرحی سنتی هستید، خرید باکس گل چوبی می تواند گزینه ای شایسته برای شما باشد. باکس گل های چوبی ما از بهترین چوب و با کیفیت ترین نوع آن ساخته شده است که در ترکیب با گل های می تواند یک حس طبیعی و سنتی را به شما القا کند.

خرید باکس گل چرمی

اگر به دنبال ست کردن رنگ گل ها با باکس آن هستید، باکس گل چرمی یک انتخاب مناسب است. این نوع باکس های گل استوانه ای می تواند به عنوان هدیه مدرن و به روز یک حس شیک و خاص را به مخاطب تان القا کند. و این حس وقتی بیشتر می شود که رنگ باکس انتخاب شده یک هارمونی خاص با گل های آن داشته باشد که در محصولات رزگاردن به وفور این مورد یافت می شود.

سفارش باکس گل حروف

اگر در پی دادن یک هدیه ویژه و معنادار هستید، خرید باکس گل حروف را به شما پیشنهاد می کنیم. یک جعبه گل به شکل حرف اول اسم مخاطب شما که با گل های زیبا پر شده، یک حس منحصر به فرد از خاص بودن را در او به وجود می آورد.

خرید باکس گل شیشه ای و پلکسی

باکس گل شیشه ای از جمله محصولات متفاوتی است که می توانید در میان هدایای رزگاردن آن ها را بیابید. مثلا باکس های رز که درون جعبه های شیشه ای و پلکسی قرار گرفته می تواند یک هدیه ارزنده و کاملا شیک برای عزیزان شما باشد.

خرید باکس گل و بادکنک

یکی از ویژگی های خاص رزگاردن، تنوع محصولات آن است. باکس گل و بادکنک از جمله هدایایی است که در سال های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است. جشن تولد، جشن زایمان، فارغ التحصیلی، افتتاحیه و… مناسبت هایی است که در آن هدیه دادن جعبه گل با بادکنک گزینه بهتری نسبت به باکس گل های دیگر است. در باکس گل و بادکنک تولد های رزگاردن تنوعی از این نوع محصول با طراحی مختلف وجود دارد که می تواند هدیه دادن گل ها را برای شما دلچسب تر کند.

خرید باکس گل و هدیه

اگر سری به صفحات وبسایت رزگاردن زده باشید با محصولاتی مواجه شده اید که در میان گل های آن جای هدیه تعبیه شده است. طراحی باکس گل با کادو یکی از خاص ترین و شیک ترین محصول هایی است که می تواند سورپرایز شما را بسیار لاکچری جلوه دهد. پس اگر می خواهید هدیه خود را در میان انبوهی از گل ها قرار دهید، می توانید در این سایت سفارش انواع باکس گل با هدیه را داشته باشید.

خروج از نسخه موبایل