اجتماعیعمومیمعرفی کسب و کار

4 مهارت تکنیکی آینده دار برای یادگیری در عصر تکنولوژی

1- محاسبات کوانتومی

محاسبات کوانتومی ترکیبی از فیزیک، مهندسی، ریاضی و علوم کامپیوتر است. آموزش طراحی سایت

اگر با کمی عدم اطمینان در حرفه خود مشکلی ندارید (و از داستان های علمی تخیلی لذت می برید)، محاسبات کوانتومی زمینه ای است که باید در نظر بگیرید. سوفیا چن می نویسد: «این صنعت راه هایی برای رفتن دارد. آنها یک جدول زمانی دارند، به نوعی، چند دهه می دهند یا می گیرند. و در حال حاضر، نقشه راه آنها حداقل یک چاله آشکار دارد: کمبود افراد آموزش دیده.

با این حال، این فرصتی را برای شما فراهم می کند تا به حرکت سوزن به جلو کمک کنید. جرمی اوبراین، فیزیکدان و پژوهشگر استاد دانشگاه بریستول، می گوید که کامپیوترهای کوانتومی می توانند در کمتر از 10 سال از کامپیوترهای معمولی بهتر عمل کنند. مرکز تحقیقات فنلاند حتی معتقد است که محاسبات کوانتومی می تواند به حداقل رساندن تأثیر بیماری های همه گیر یا همه گیر در آینده کمک کند.

 حقایق سریع در مورد محاسبات کوانتومی به عنوان یک حرفه فناوری:

  • میانگین حقوق: 96897 دلار در سال
  • نقش های فعلی محاسبات کوانتومی شامل مهندسان نرم افزار، محققان، دانشمندان تجربی و برنامه نویسان است.
  • IBM در مسیر ساخت یک کامپیوتر کوانتومی کامل است و می گوید تا سال 2023 یک کامپیوتر کوانتومی 1000 کیوبیتی خواهد ساخت.
  • می‌توانید با کد و الگوریتم‌های Qiskit Terra و Qiskit Aqua همکاری کنید تا با محاسبات کوانتومی درگیر شوید و توسط مدیران استخدام مورد توجه قرار بگیرید.

2- رباتیک

به عنوان یک مهندس رباتیک، می توانید در نقش های نرم افزاری یا سخت افزاری، کار بر روی ربات های مجازی یا فیزیکی تخصص داشته باشید. رباتیک فیزیکی می‌تواند شامل تجهیزات پزشکی، ربات‌های اکتشافی، انیمیشن‌سازی برای فیلم‌ها یا پارک‌های تفریحی، تجهیزات تولید خودکار و غیره باشد.

ربات‌های مجازی می‌توانند در نرم‌افزار و آنلاین وجود داشته باشند تا به خودکارسازی وظایفی مانند خدمات مشتری، کمک مجازی و غیره کمک کنند. در این فضا متوجه همپوشانی با هوش مصنوعی خواهید شد.

ربات‌ها همچنین در طول همه‌گیری به «کارگران ضروری» تبدیل شده‌اند، بیماران COVID-19 را زیر نظر می‌گیرند، تحویل می‌دهند، دمای افراد را بررسی می‌کنند و موارد دیگر. حتی یک ربات سواب کاملاً خودکار در کار است که آزمایش‌های COVID-19 را روی بیماران انجام می‌دهد. این افزایش تقاضا برای روبات ها به معنای افزایش تقاضا برای مهندسان رباتیک است.

حقایق سریع در مورد رباتیک به عنوان یک حرفه فناوری:

  • میانگین حقوق: 85047 دلار برای مهندسان رباتیک
  • لینکدین گزارش می دهد که با ظهور ربات های مجازی و فیزیکی، صنعت رباتیک شاهد رشد سالانه 40 درصدی بوده است.
  • انتظار می رود بازار کار مهندس رباتیک بین سال های 2016 تا 2026 6.4 درصد رشد کند.
  • تخمین زده می شود که طی 10 سال آینده، ایالات متحده به 12500 مهندس رباتیک نیاز خواهد داشت.

3- مدیریت محصول

هیچ شرح شغلی واحدی برای مدیریت محصول وجود ندارد. نقش‌ها احتمالاً در شرکت‌ها و انواع محصولات مختلف (نرم‌افزار، برنامه‌ها، محصولات فیزیکی و غیره) متفاوت به نظر می‌رسند. از آنجایی که تقریباً هر شرکتی نوعی محصول را به فروش می‌رساند، این مهارت‌ها همواره یکی از پرتقاضاترین مهارت‌ها هستند.

در اصل، مدیریت محصول عبارت است از ساخت محصول به بهترین شکل ممکن. این ممکن است مستلزم در نظر گرفتن تقاضای بازار، انجام نظرسنجی ها و تست های کاربران بالقوه، عمل به عنوان رابط بین توسعه دهندگان و طراحان اختصاص داده شده به محصول و غیره باشد.

به خصوص اگر روی یک محصول فنی کار می کنید، داشتن توانایی درک و صحبت کردن اصطلاحات فنی شما را موفق تر می کند.

در مورد آنچه مدیریت محصول در اینجا شامل می شود بیشتر بیاموزید، از جمله اینکه یک مدیر محصول دقیقاً چه کاری انجام می دهد و چگونه می توان به این نقش رسید.

درباره نحوه تبدیل شدن به یک مدیر محصول در اینجا بیشتر بیاموزید (قسمت پادکست با سم گیمبل، که با تحصیل در علوم اعصاب شروع کرد و مدیر محصول شد و بعداً یکی از بنیانگذاران مشاغل خود شد).

 حقایق سریع در مورد مدیریت محصول به عنوان یک حرفه فناوری:

  • میانگین حقوق: 99519 دلار برای مدیر محصول نرم افزاری
  • COVID-19 پذیرش دیجیتال توسط شرکت های بزرگ را تا 5 سال سرعت بخشیده است، که به این معنی است که تقاضا برای مدیران محصول احتمالاً افزایش می یابد.
  • Glassdoor آن را به عنوان شماره 3 بهترین شغل در آمریکا برای سال 2021 فهرست می کند

4- نیروی فروش/CRM

Salesforce یکی از 10 شرکت برتر نرم افزاری جهان از نظر درآمد سالانه است، بنابراین فرصت های زیادی برای کار در این فضا وجود دارد. CRM ها یا راه حل های مدیریت ارتباط با مشتری، راه های کارآمدی را برای مدیریت فروش، بازاریابی و پشتیبانی مشتری به شرکت ها ارائه می دهند.

توسعه‌دهندگان می‌توانند بر اساس زیرساخت‌های Salesforce موجود برای ایجاد برنامه‌ها و پروژه‌های خاص با نیازهای شرکت خود ایجاد کنند.

شماره 7 در گزارش مشاغل در حال ظهور لینکدین، نماینده توسعه فروش بود که نقش سنتی فروش را با تخصص فناوری Salesforce ترکیب می کند. از آنجایی که این یک نقش صرفاً فنی نیست، می‌تواند مکان خوبی برای شروع در دنیای گسترده‌تر Salesforce باشد.

علاوه بر این، تقاضا برای توسعه دهندگان Salesforce در طول همه گیری جهانی شاهد افزایش تقاضا بوده است. دیمیتری اوگول از طریق Salesforce Ben می‌گوید: «تصادفی نیست که سازمان‌های بیشتری به دنبال بهینه‌سازی و خودکارسازی جریان‌های تجاری خود هستند، به‌ویژه در طول بحران کووید، و Salesforce به عنوان بهترین راه‌حل برای انجام این کار شناخته شده است.»

در پادکست، به صحبت های Zac Otero در مورد انتقال به فناوری به عنوان یک مدیر خودآموز Salesforce گوش دهید. بهترین آموزشگاه موسیقی در تهران

 حقایق سریع در مورد Salesforce به عنوان یک حرفه فناوری:

  • میانگین حقوق: 86242 دلار برای توسعه دهنده Salesforce
  • توسعه دهنده Salesforce در بهترین مشاغل Glassdoor در آمریکا برای سال 2021 رتبه 14 را دارد.
  • تحقیقات شرکت بین المللی داده نشان داد که Salesforce به ایجاد 3.3 میلیون شغل جدید و ایجاد بیش از 859 میلیارد دلار درآمد کسب و کار جدید در سراسر جهان بین سال های 2016-2022 کمک می کند.