نماد سایت ماه نیوز

 7  راه ساده برای رسیدن به تناسب اندام بدون هزینه سنگین

 7  راه ساده برای رسیدن به تناسب اندام بدون هزینه سنگین

 7  راه ساده برای رسیدن به تناسب اندام بدون هزینه سنگین

نکات برتر از حرفه ای ها در مورد پس انداز پول نقد شما.

سوال: وقتی تصور می کنید عادات سالم را در برنامه روزانه خود بگنجانید، آیا به این فکر هم می افتید که مقدار زیادی از پول نقدی که به سختی به دست آورده اید را برای دانه های چیا، آووکادو و پودرهای پروتئین خرج کنید؟

فلش خبری: برای تناسب اندام نیازی به هزینه زیاد نیست. در واقع کاملاً برعکس: سالم ماندن با بودجه کاملاً کم و به صرفه قابل انجام است و در واقع بسیار ساده است، زمانی که تمرکز خود را به آن اختصاص دهید.

متأسفانه، ساده‌ترین راه‌ها برای سالم ماندن با بودجه کم منتشر نمی‌شوند، زیرا خوب، هیچ سودی ندارند. اما زمانی که عادات ساده روزانه را بررسی کردید. که اکثر آنها رایگان هستند! این واقعاً می تواند زندگی شما را تغییر دهد، هرگز از روش های قدیمی استفاده نخواهید کرد. neutrophils  در آزمایش خون

مثل؟ مراقبه. یوگا. روز خود را با پیاده روی صبحگاهی شروع کنید. روزی هشت لیوان آب بنوشید. برای راهنمایی‌های ساده‌تر و آسان‌تر برای اجرا، با سه مربی شخصی PureGym – سالی اسمیت از تلفورد، اما فورد از آیلسبری و جیمز لی از Finsbury Park – صحبت کردیم تا نکات برتر آنها را در مورد چگونگی سالم ماندن با بودجه کم دریافت کنیم. . اسکرول را ادامه دهید.

چگونه با بودجه کم سالم بمانیم: 7 نکته مهم

  1. آماده سازی، آماده سازی، آماده سازی

شما ضرب المثل قدیمی را شنیده اید “شکست در آماده شدن، آماده شدن برای شکست”. همانطور که اسمیت توضیح می‌دهد، برنامه‌ریزی از پیش می‌تواند در صورت مواجهه با تصمیم‌های دشوار، تفاوت ایجاد کند.

او توصیه می کند: “از قبل برنامه ریزی کنید.” چیزهایی مانند برنامه‌ریزی وعده‌های غذایی به این معنی است که شما کمتر در هنگام ناهار ساندویچ‌های گران‌قیمت می‌خورید، به علاوه از یک گزینه سالم‌تر نیز لذت خواهید برد.

  1. پیاده روی کنید

خواه پیاده‌روی در اوایل صبح یا پیاده‌روی در اواسط روز در اطراف محل کارتان، زدن 10000 قدم در روز راهی ارزان و آسان برای تقویت سلامت قلب و عروق است.

نکته اصلی: «هنگام تماس با دوستان، با پیشنهاد دادن پیاده روی به جای غذاخوردن یا سفر و سینما، هزینه را پایین نگه دارید. به این ترتیب. شما نیز فعال می شوید» اسمیت به اشتراک می گذارد.

  1. هیدراته کنید

یک راه ساده، رایگان و موثر برای تقویت سلامتی، نوشیدن آب بیشتر است. یکی از راه‌های اطمینان از انجام این کار، تهیه یک بطری آب قابل استفاده مجدد است. این بطری به عنوان یادآوری بصری برای نوشیدن آب حتی زمانی که فراموش کرده‌اید عمل می‌کند.

اسمیت توضیح می‌دهد: «به‌علاوه، از پرداخت هزینه برای نوشیدنی‌های آماده ایی که ممکن است پرهزینه یا سرشار از قند یا مواد افزودنی باشند، اجتناب کنید».

  1. مراقب معاملات باشید

این یکی خوبه اگر مایل به پختن تعداد زیادی وعده های غذایی سالم با ترکیبی از پروتئین، چربی های سالم و کربوهیدرات هستید، اما معمولاً محصولاتی مانند مرغ، توفو و سبزیجات تازه را کمی گران می بینید، اسمیت توصی میکند به غذاهای فریز شده سوپر مارکت ها توجه کنید.

او می‌افزاید: «معمولاً قیمت‌های عالی پیدا می‌کنید و اگر به این فکر می‌کنید که چه چیزهایی را می‌توانید فریز کنید یا دسته‌ای بپزید، واقعاً میتوانید مقداری پول نقد و زمان خود را ذخیره کنید».

  1. توری

مطمئناً، ممکن است احساس اضطراب در باشگاه داشته باشید یا فکر کنید که ممکن است در حال حاضر یک باشگاه ورزشی خارج از محدوده قیمت شما باشد، اما لازم نیست همه ورزش‌ها در باشگاه انجام شوند. دور از آن، در واقع طیف کاملی از تمرینات خانگی رایگان وجود دارد مثل  جلسات با شدت بالا، مانند چرخش و زومبا، تا تمرینات کم تاثیر، مانند پیلاتس و بار که می توانید انجام دهید.

دویدن همچنین یک راه عالی رایگان برای رسیدن به تناسب اندام رایگان است. اسمیت می‌گوید: «این یک مکان عالی برای شروع است، زیرا برنامه‌های رایگان زیادی وجود دارد که به شما کمک می‌کنند تا پیش بروید و شما را درگیر نگه می‌دارند، همانطور که سعی می‌کنید زمان خود و بیشتر را شکست دهید.»

  1. برقصید

بله شما آنرا درست خواندید. رقصیدن در واقع یکی از راه‌های مورد علاقه PT برای حفظ تناسب اندام است و در حقیقت سرگرم کننده، همچنین کاملا رایگان است.

او به اشتراک می‌گذارد: «به سادگی یک موسیقی بگذارید که می‌توانید با آن برقصید یا یکی از چنل های YouTube را دنبال کنید.

  1. با حرکت خود ماجراجو باشید

کارهایی مانند رفتن به خرید، راه رفتن به طبقه پایین برای خوشامدگویی به پستچی یا تا کردن لباس، همگی از فعالیت‌های فیزیکی هستند که می‌توانند برای حرکت روزانه شما به حساب بیایند.

اسمیت می‌گوید سعی کنید بیشتر در کارهای روزمره خود فعال‌تر باشید، با پرداخت کمتر پوند، میزان انجام کارتان را افزایش می‌دهد.

  1. یوتیوب را بررسی کنید

از آموزش رقص بالا لذت بردید؟ ما هم همینطور. YouTube یک گزینه عالی برای تناسب اندام کم هزینه است زیرا مملو از کلاس های رایگان یوگا، تمرینات HIIT (ما تمرینات یوتیوب جو ویکز را دوست داریم)، ​​جلسات تمرین با وزنه، و موارد دیگر را شامل میشود. خون دماغ شدن از یک سوراخ بینی

او توضیح می‌دهد: «این کار باعث می‌شود ورزش کردن در خانه کمتر دلهره‌آور باشد، زیرا شما یک متخصص واجد شرایط دارید که شما را در یک کلاس تناسب اندام از پیش ضبط‌شده کاملاً رایگان راهنمایی می‌کند.»

خروج از نسخه موبایل