نماد سایت ماه نیوز

7 فیلم برتر از کارگردانان کمتر شناخته شده هالیوود در 2 سال اخیر

7 فیلم برتر از کارگردانان کمتر شناخته شده هالیوود در 2 سال اخیر

7 فیلم برتر از کارگردانان کمتر شناخته شده هالیوود در 2 سال اخیر

در این مطلب با کمک نظر کاربران و کارشناسان آی ام دی بی، 7 فیلم عالی و پرطرفدار 2 سال اخیر در صنعت سینمای هالیوود را معرفی می کنیم. همه این فیلم ها توسط کارگردانان کمتر شناخته شده ساخته شده اند اما شما را پای خود میخکوب خواهند کرد! بهترین سریال های ژاپنی

1- کارآگاه دهکده: چرخه آهنگ The Village Detective 2020

بیل موریسون فیلمسازی است که از طریق فیلم‌های گمشده دوباره کشف شده با گذشته گفتگو می‌کند (آنها را با موسیقی معاصر می‌سازد)، و هدف آخرین جذابیت او یک یادگار نادر نیست، بلکه چاپ ناقصی است از تیتر شوروی در سال 1969 به نام میخائیل ژاروف. کمدی The Village Detective که توسط یک کشتی ماهیگیری ایسلندی لایروبی شد. همانطور که خطوط روی صورت یک فرد سالخورده داستان آنها را نشان می دهد، لکه های آسیب آب در این اثر سلولوئیدی نیز از جایگاه آن در تاریخ و تجربه سفر در زمان ما از تماشای آن از زمان حال صحبت می کند. بنابراین، بررسی موریسون از موفقیت محبوب به عنوان یک عمل ارتباط با دیروز دور عمل می کند. کارگردان از طریق کلاژهای تحریریه دقیق و کنار هم قرار دادن کلیپ‌های بسیاری دیگر از تلاش‌های ژاروف در صفحه‌های بزرگ، حسی فوق‌العاده از شیوه‌ای ایجاد می‌کند که زندگی حرفه‌ای و زندگی ژاروف تحت تأثیر و بازتاب شرایط در حال تغییر سرزمینش در قرن بیستم بوده است. تا جایی که او حتی سکانس‌های خاصی می‌سازد تا شبیه ژاروف جوانی باشد که با بزرگ‌ترش مصاحبه می‌کند. این یکی دیگر از داستان‌های ارواح موریسون است که غرق در زندگی – و هنر – گذرا و جاودانگی است.

2- خوک Pig 2021

در خوک، نیکلاس کیج نقش یک شکارچی ترافل منزوی را بازی می‌کند که به پورتلند بازمی‌گردد تا خوک ربوده شده‌اش را پیدا کند، و اگرچه این پیش‌فرض حکایت از حماسه نجات/انتقام‌جویی به سبک جان ویک دارد، در عوض اولین فیلم سینمایی مایکل سارنوسکی، کارگردان فیلم بسیار محتاطانه‌تر و غمگین‌تر است. رابین کیج، مردی ژنده پوش که زندگی روستایی و دورافتاده ای دارد، با خریدار خود به نام امیر (الکس ولف) شریک می شود تا خوکی مورد علاقه اش را بازیابی کند، بنابراین تلاشی را تحریک می کند که همواره او را مجبور می کند تا گوشه های مدرن دنیایی را که مدت ها پیش پشت سر گذاشته بود، بازبینی کند.

در این روند، فیلمنامه سارنوسکی و ونسا بلاک نشان می‌دهد که مراقبه‌ای در مورد نهایی از دست دادن، و ناتوانی در فرار از رنجی است که به ناچار ایجاد می‌کند. ناله‌ای آرام و همچنین نغمه‌ای دلخراش برای قدرت متعالی غذا (و هنر) – بدون در نظر گرفتن آرامشی که از تمرکز بر آنچه واقعاً مهم است – این فیلمی است که با لطف رسمی مشخص شده است (سارنوسکی از ترکیب‌هایی با قاب درب استفاده می‌کند تا دلهره‌آور باشد. اثر) و اجرای استادانه کیج از آشفتگی درونی، تروما و درد دل.

3- صفوف Lines (2021)

تعداد کمی از جنایات نفرت انگیزتر از حمایت کلیسای کاتولیک از کشیشان آزار جنسی هستند، و Procession آسیب های ناشی از چنین رفتار شنیع را از طریق داستان منحصر به فرد شش مرد غرب میانه آشکار می کند. رابرت گرین، مستندساز Bisbee ’17، مانند نسخه قبلی خود، با جرایم تاریخی مقابله می‌کند و از بازماندگان می‌خواهد مصیبت‌های خود را در سکانس‌هایی به نمایش بگذارند و هدفشان این است که به این مجروحان آرامشی درمانی بدهند. مایکل سندریج، تام ویویانو، مایک فورمن، اد گاوگان، دن لورین و جو الدرد، چندین دهه پس از تجاوز و آزار و اذیت شدن توسط بزرگسالانی که به آنها راهنمایی می‌کنند، شجاعانه بدترین لحظات زندگی خود را از نظر فیزیکی (با سفر به مکان‌هایی که در آن‌ها انجام می‌دهند، مرور می‌کنند. آنها مورد آزار و اذیت قرار گرفتند) و از نظر سینمایی (از طریق فیلم های کوتاهی که توسط خودشان و همچنین بازیگر جوان تریک تروبو اجرا شد). روند بین گذشته، حال، واقعی و تخیلی، و دلخراش و الهام بخش، یک تلاش غیرداستانی به طور رسمی جسورانه است که نه تنها اعماق هیولا و رنج انسان را فرو می برد، بلکه مقداری از کاتارسیس را از طریق رفاقت نشان می دهد. روح های خویشاوند و جادوی فیلم ها.

4- بد اقبالی کوبیدن  Bad Luck Banging

Bad Luck Banging یا وقت خود را برای عمل به وعده عنوان خود تلف نمی کند، و یک نوار جنسی درجه بندی شده توسط معلم Emi (کاتیا پاسکاریو) و همسرش را ارائه می دهد که وقتی به بیرون درز می کند برای اولی دردسرساز می شود. فیلم رادو جود کارگردان رومانیایی به سه بخش تقسیم می‌شود و قسمت اول و سوم آن بر روی امی تمرکز دارد که او در زادگاه شهری خود حرکت می‌کند و در یک کنفرانس والدین و معلمان (به ترتیب) از خود دفاع می‌کند. بخش میانی آن به عنوان یک مقاله سینمایی کوبنده در مورد طیف وسیعی از مسائل اجتماعی، سیاسی و فلسفی که مربوط به رومانی کنونی است، ساختار یافته است. هدف جود فرهنگ مصرف‌گرایی بی‌رحمانه، جنسی‌گرایانه، شرارت خصمانه و نژادپرستی ملی‌گرایانه، یهودستیزی و زن‌ستیزی است که او همه‌ی آن‌ها را با طنز سیاه بریده می‌کند. وضعیت اسفبار امی نمادی از کشوری است که تحت فشار همه گیر از نابردباری، ریاکاری، پوچی و نفرت ضد روشنفکری قرار دارد، با فیلم التقاطی جود که در ابتدا از طریق جست و جوی نماهایی به سبک POV از خیابان های شهر تحت سلطه ساختمان های در حال فرو ریختن، شرکت های پر زرق و برق، نکات خود را بیان می کند. لوگوها و تبلیغات شیدا – و سپس به صورت شفاهی در یک محاکمه نهایی توسط احمق ها. این نقدی بر طنز خشمگینانه منزجر کننده است.

5- سواران عدالت Riders of Justice 2020

پس از از دست دادن همسرش در یک تصادف قطار، سرباز ملحد مارکوس (مدز میکلسن) توسط اتو (نیکولای لی کااس) – یک تحلیلگر آماری که از تصادف جان سالم به در برد و معتقد است می تواند آینده را از طریق ریاضیات پیش بینی کند – مطلع می شود که فاجعه نبوده است. تصادف؛ در عوض، این ضربه ای بود که توسط یک باند دوچرخه سوار معروف به سواران عدالت انجام شد، که می خواستند یک دزدگیر را از بین ببرند. داستان بعدی در عین حال چیزهای زیادی است: یک حماسه انتقامی خشونت آمیز که در آن مارکوس، اتو و دوستان عجیب و غریب اتو، لنارت (لارس بریگمن) و امانتالر (نیکلاس برو) قصد دارند سواران را اعدام کنند. درامی که در آن مارکوس و دختر نوجوانش ماتیلد (آندره هیک گدبرگ) سعی می‌کنند با تراژدی بی‌معنایی دست و پنجه نرم کنند (و روابط آسیب‌دیده خود را اصلاح کنند، در حالی که یک قبیله جانشین جدید ایجاد می‌کنند). و یک کمدی در مورد فشار کشش بین سرنوشت و تصادفی زندگی. فیلم آندرس توماس جنسن، نویسنده/کارگردان، آن حالت‌ها را با شوخ طبعی، به هم ریختن طنز و ترس از تلاش‌های شخصیت‌های رنگارنگش برای غلبه بر حسرت، دستیابی به صلح، و ایجاد پیوندهای مشترک خانوادگی در هم می‌پیچد. این دقیقاً لحن حرکتی عجیب و غریبی دارد، به رهبری میکلسن در یک چرخش استادانه که در عین حال مرده و مرگبار است.

6- حافظه Memoria 2021

انسان و جانور، گذشته و حال، و زنده و مرده همه در هارمونی رمزآلود در سینمای استاد تایلندی آپیچاتپونگ ویراستاکول وجود دارند، و این دوباره در فیلم Memoria صدق می‌کند، اولین فیلم او که خارج از سرزمینش و با یک ستاره سینمای خوب فیلمبرداری شد. در مدلین، کلمبیا، جسیکا (تیلدا سوینتون)، مهاجر گل فروش، گرفتار صدای بلند گیج کننده ای می شود – شبیه به برخورد توپ ویرانگر غول پیکر به یک چاه فلزی – که فقط او می تواند آن را بشنود، و این باعث می شود روزهای نشخوار کننده ای که در دیدار با او گذرانده بود، قطع شود. خواهر بیمار و نظارت بر کار او. او از طریق یک جلسه مسحورکننده با یک مهندس صدا (خوان پابلو اورگو) سعی در بازسازی این انفجار دارد. متأسفانه، پاسخ‌ها در این درام مدیتیشن گریزان است، که جسیکا را در حال عبور از یک شهر و سپس روستایی، منظره رویایی افراد گمشده، سگ‌های تهدیدآمیز و گوشه‌نشین‌ها با خاطرات عالی و بدون علاقه به فیلم می‌بیند. جدیدترین اثر Weerasethakul راضی است که در یک قلمرو موزون و توهم‌آمیز میان قلمرو -اثیری و قارچی، متعالی و وحشتناک- زندگی کند، جایی که همه چیز به آنچه قبلاً آمده و هنوز اتفاق نیفتاده مرتبط است. این یکی دیگر از تلاش‌های نویسنده برای برقراری ارتباط با اسرار ناملموس و فراگیر جهان است.

7- بدون حرکت ناگهانی No Sudden Move 2020

استیون سودربرگ استاد مدرن فیلم‌های جنایی گروهی است و بدون حرکت ناگهانی پر دیگری در ژانر فیلمسازی این کارگردان است. در سال 1954 دیترویت، کرت (دان چیدل) و رونالد (بنیسیو دل تورو) استخدام می شوند تا از خانواده یک حسابدار (دیوید هاربر) که دارای سندی است که مورد طمع کارفرمای مخفی آنهاست، نگهداری کنند. زمانی که سومین همدست کرت و رونالد، چارلی (کیران کالکین)، قابل اعتماد نبود، این نقشه به ناچار از بین می رود و آنها تلاش می کنند تا جان خود را نجات دهند و همزمان کیف پولشان را چاق کنند. در متناوب بین پانوراماهای الاستیک و کلوزآپ های شدید – که هر دو اغلب دارای زوایای متحرک هستند، برای یک حس نوآر حتی بهتر – سودربرگ به طرز ماهرانه ای از زوایای فیلمنامه فشرده اد سولومون که نگرانی های نژادی و اقتصادی-اجتماعی را در روایت خود ادغام می کند، کار می کند. با لمس سبک و طنز. همچنین با حضور جان هام، ری لیوتا، جولیا فاکس، ایمی سیمتز، برندان فریزر و مت دیمون، این یک ماجرای پیچیده است که به طرز هیجان انگیزی مجدداً تأیید می کند که هیچ افتخاری در بین دزدها وجود ندارد، حرص و آز موتوری است که جهان را به چرخش در می آورد، و اینکه هیچ ماشین جنایتکاری کارآمدتر از آمریکای شرکتی وجود ندارد. بهترین فیلم های بیوگرافی

 

خروج از نسخه موبایل