ویژگی های یک هدست اداری حرفه ای برای استفاده طولانی مدت در روز

امروزه در مراکز اداری، برای اینکه ارتباط تلفنی با مشتریان به شیوه‌ ای آسان‌ تر صورت بگیرد، از هدست‌ های اداری و یا مرکز تماس استفاده می ‌شود. این دسته از هدست‌ ها با توجه به طراحی که از آن برخوردار هستند، در استفاده طولانی مدت در روز، منجر به خستگی سر و گردن نمی ‌شوند و راحت هستند. از سویی دیگر با استفاده از این هدست ‌ها، نیازی به قرار دادن مدام گوشی در کنار گوش نیست. به طوری که هدست ‌های اداری کار کردن در محیط های اداری را سهولت می ‌بخشند. درصورتی که شما نیز نیاز به خرید یک هدست اداری دارید، برای آشنایی با ویژگی های یک هدست اداری حرفه‌ ای برای استفاده طولانی مدت در روز، در ادامه همراه ما باشید.

ویژگی های یک هدست اداری حرفه ای برای استفاده طولانی مدت در روز

هدست های اداری، درحقیقت هدست های همه کاره ای هستند که از آن ها در محل کار و محیط های اداری که روزانه تماس زیادی دارند، استفاده می شود.

قطعا هدست های اداری، باید دارای ویژگی هایی باشند که برای استفاده طولانی مدت در روز و در محل کار، برای کارمندان مناسب باشند و مشکلی را ایجاد نکنند.

در ادامه به ویژگی های یک هدست اداری حرفه ای برای استفاده طولانی مدت در روز اشاره کرده‌ ایم:

راحتی

یکی از مهم ترین ویژگی های یک هدست اداری حرفه ای برای استفاده طولانی مدت در روز، برخورداری از راحتی است. به طوری که باید مدلی انتخاب شود که به اندازه کافی راحت است و می توان یک روز کامل و بدون خستگی، از آن بر روی گوش استفاده نمود. در هدست های اداری در بخش گوشی ها و تل، از بالشتک‌ هایی نیز استفاده می شود تا راحتی بیشتری را نیز برای کاربر به همراه داشته باشد.

حذف نویز فعال  (ANC)

از دیگر ویژگی هایی که باید یک هدست اداری از آن برخوردار باشد، حذف نویز فعال  (ANC)است. در صورتی که یک هدست مجهز به این تکنولوژی باشد، صداهای پس زمینه و صداهای صحبت با همکاران در محیط پر سر و صدای اداری، مسدودسازی می شود. همین موضوع منجر به افزایش تمرکز افراد در حین کار می گردد. ضمن اینکه مخاطبی که در پشت خط قرار دارد، فقط حرف های یک نفر را میشنود و همین موضوع کیفیت ارائه خدمات را بالاتر می برد.

برای خرید هدست با نویز کنسلینگ پیشرفته می توانید به مجموعه تکنولایف، دیجی کالا و وب سایت accutone.ir مراجعه کنید.

ارائه کیفیت صدای HD

از دیگر ویژگی هایی که یک هدست اداری باید از آن برخوردار باشد، کیفیت صدای  HDاست. به طوری که کیفیت صدا در این هدست ها باید بالا باشد تا صدای اپراتور با کیفیت بالایی به مخاطب برسد. این هدف فقط زمانی محقق می ‌شود که هدست از کیفیت صدای HD پشتیبانی کند.

اتصال بی سیم

برخی از هدست های اداری دارای اتصال از طریق سیم هستند و برخی از آن ها از اتصال بی سیم پشتیبانی می کنند. در نسخه هایی که از اتصال بی سیم پشتیبانی می‌ کنند، اتصال از طریق بلوتوث صورت می گیرد. افراد می توانند بدون محدودیت حرکت داشته باشند و جابجا شوند و به تماس خود نیز پاسخ دهند.

معرفی هدست اداری حرفه ای برای استفاده طولانی مدت در روز

با توجه به قابلیت‌ هایی که هدست های اداری از آن ها برخوردار هستند، این هدست ها در محیط های کاری، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. استفاده از این هدست ها ضمن اینکه منجر به راحتی کارمندان در حین کار می شود، زمینه ای را فراهم می کند تا آن ها در حین مکالمه با مشتریان خود، بتوانند به کارهای دیگر نیز رسیدگی کنند.

اگر شما قصد تهیه هدست های اداری و مناسب برای استفاده طولانی مدت در روز در مراکز تماس را داشته باشید، گزینه های زیادی پیش روی شماست.

برای اینکه بتوانید هدست های اداری حرفه ای برای استفاده طولانی مدت در روز را انتخاب و خریداری کنید، باید به سراغ گزینه هایی بروید که کیفیت بالایی دارند. در ادامه چندین هدست اداری باکیفیت را برای شما عزیزان معرفی کرده‌ ایم.

هدست بی سیم دو گوش مدل DW1 اکیوتون

هدست بی سیم دو گوش

هدست اکیوتون مدل DW1 یکی از هدست های بی سیم مناسب برای دفاتر اداری هست که از طریق USB به کامپیوتر و از طریق کابل EHS به تلفن رومیزی متصل می‌ شود. با استفاده از این هدفون، امکان کنترل تماس ها مستقیما و از روی هدست ممکن است.

در این مدل از هدست های اکیوتون از تکنولوژی دکت ورژن 6 استفاده شده است که در اتصال بی سیم دارای بردی بین 150 تا 400 متر می باشد. هدست اکیوتون مدل DW1 دارای دریافت صوتی عالی و مجهز به میکروفون حذف نویز می‌ باشد که برای استفاده در مراکز تماس و دفاتر کاری، مناسب است.

با یکبار شارژ هدست اکیوتون مدل DW1، این هدست برای 120 ساعت در حالت آماده به کار است و تا 7 ساعت نیز برای مکالمه شارژدهی دارد. هدبند این مدل نیز قابل تنظیم است.

هدست تک گوش مدل TM910 اکیوتون

هدست تک گوش

هدست های سری 910 از برند اکیوتون، تمامی ویژگی های یک هدست اداری حرفه ای برای استفاده طولانی مدت در روز را دارند. این سری از هدست ها از طراحی ظریف و کاربردی برخوردار می باشند و دوام و راحتی اصلی ترین مشخصه این مدل است.

این محصول پرچمدار از برند  Accutone، مجهز به بلندگوهای 28 میلیمتری است که از فناوری آکوستیک wideband HD اختصاصی پشتیبانی می‌ کنند. همینطور میکروفون به کار رفته در این مدل دارای طراحی Gen-3 Unibody تک محفظه ای است که قادر به حذف نویز با بالاترین کیفیت است.

برای این هدست اداری، از بالشتک اسفنجی راحت با قابلیت امکان تغییر نیز استفاده شده است. به طوری که در استفاده طولانی مدت، با احساس خستگی برای کاربر همراه نیست. این هدست به لپ تاپ، کامپیوتر و تلفن رومیزی با کابل‌ های مجزا متصل می شود.

هدست دو گوش مدل TB1010-QD اکیوتون

هدست Accutone TB1010 از دیگر هدست های زیبا و مقاوم از شرکت آکیوتون است که در آن از آلومینیوم و پلاستیک استفاده شده است. اصلی ترین ویژگی های این هدست اداری، برخورداری از طراحی زیبا، کیفیت صدای بالا، دوام و ماندگاری و راحتی می باشد. این هدست کاربردی برای ادارات مشابه با دیگر هدست های برند اکیوتون مجهز به فناوری حذف نویز غیرفعال برتر (passive Noise Cancelling ) است.

استفاده از آلومینیوم در طراحی این هدست، ضمن اینکه آن را تبدیل به یک هدست مقاوم کرده است، سبب شده است که دارای وزن سبک تری نیز باشد. هدبند این هدست اداری زیبا، از قابلیت تنظیم نیز برخوردار است.

هدست تک گوش مدل TM310MKII-QD اکیوتون

هدست تک گوش مدل TM310MKII-QD دارای تمامی ویژگی های یک هدست اداری حرفه ای برای استفاده طولانی مدت در روز است. این هدست، هدستی سبک و مقرون به صرفه است و برای بسیاری از شرکت ها و مراکز تماس، گزینه مناسبی به شمار می رود.

در تولید این هدست، از آلومینیوم و پلاستیک استفاده شده است که در نهایت وزن این هدست را به 30 گرم رسانده است. به طوری که با این وزن در دسته بندی هدست های بسیار سبک قرار می گیرد که در استفاده طولانی مدت، منجر به بروز خستگی در سر و گردن نمی شود.

از دیگر ویژگی های این هدست، می توان به برخورداری از اسپیکر بهینه سازی شده برای گوش انسان، بهره گیری از آخرین تکنولوژی میکروفون های حرفه ای، دارای سیستم کاهش نویز و… اشاره نمود.

Sony WH-1000XM4 Wire

Sony WH-1000XM4 Wire یک محصول با کیفیت ساخت بالا از برند سونی است. از برخی ویژگی های آن می توان به دوام و ماندگاری بالای باتری، دارای برخی کنترلرهای اضافی حساس به لمس، راحت برای استفاده طولانی مدت در روز و… اشاره نمود.

به لطف ویژگی ANC در این هدست، امکان مسدودسازی صدای همکاران در محیط کار وجود خواهد داشت. با یکبار شارژ این هدفون، می توان برای بیش از 37 ساعت از آن استفاده نمود. این مدل در دسته بندی بهترین هدفون های بی سیم بلوتوثی قرار دارد.

BOSE 700 HEADPHONES WIRELESS

از دیگر هدفون های اداری که دارای عملکرد بسیار خوبی است، هدفون Sony WH-1000XM4 Wireless می باشد. این هدفون از نظر میکروفون نسبت به نسخه قبلی که معرفی کردیم، عملکرد به مراتب بهتری را دارد.

با توجه به پشتیبانی از فناوری نویز کنسلینگ، حتی اگر در یک محیط پر سر و صدا نیز قرار داشته باشید، صدای شما خیلی واضح و طبیعی به مخاطبتان خواهد رسید. به طوری که ویژگی های ANC دارای عملکرد بسیار خوبی در زمینه عایق بندی نویز می باشند.

خرید هدست اداری حرفه ای برای استفاده طولانی مدت در روز

ما در مجموعه اکیوتون، سعی کرده‌ ایم بهترین هدفون های اداری را به شما عزیزان ارائه دهیم. بنابراین اگر به دنبال بهبود مراکز تماس خود و ارتقای عملکرد کسب و کارتان هستید، می‌توانید این هدست های اداری را خریداری نمایید.

تمامی هدست‌ های اداری که ما در مجموعه اکیوتون ارائه می دهیم، از قابلیت هایی شامل کاهش هزینه‌ ها، قابلیت ارتقا پذیری، امکانات پیشرفته، انعطاف پذیری مکانی و… برخوردار هستند. برای خرید هدست اداری از برند معتبر اکیوتون با ضمانت و گارانتی و همینطور قیمتی رقابتی، از وبسایت مجموعه (accutone.ir) دیدن کنید. امکان ثبت سفارش تمامی محصولات برای شما عزیزان وجود دارد.