عمومیمعرفی کسب و کار

راهنمای جامع سفارش تندیس همراه با معرفی مدل های مختلف تندیس

شاید شما هم تا به حال دیده باشید که تندیس هایی با تنوع بالا در بازار وجود دارند. اما آیا می دانید این تندیس ها برای چه مواردی کاربرد دارند؟ آیا اصلا با انواع تندیس موجود در بازار آشنایی دارید؟ در ادامه به بررسی بیشتر این موضوع خواهیم پرداخت.

تندیس چیست؟

 معمولا تندیس ها، اشیایی هستند که طراح آنها، با خلاقیتی که داشته است، این موارد به شکل یک پدیده خاص درآورده است. توجه داشته باشید که تندیس های مختلف، اهداف خاصی هم دارند. به طور معمول، در یکسری مراسمات خاص این تندیس ها را اهدا می کنند. در خیلی از مواقع، شرکت ها و سازمان های خاص برای این که از کارمندان خود تقدیر کنند، علاوه بر پاداش، یک تندیس به نشانه یادبود هم اهدا می شود. اما علاوه بر این کاربرد، تندیس می تواند برای مشتریان شما هم بسیار پر کاربرد باشد. خیلی از برندها با اهدا تندیس به مشتریان خود، برند خود را در میان یک گروه خاص جا می اندازند.

تاریخچه استفاده از تندیس

در گذشته نیز خیلی از افراد برای این که بتوانند یک پیام را به مخاطب خود برسانند، از چنین ابزارهایی کمک می گرفته اند. در تاریخ نوشته شده است که یونان باستان، برای تشویق ورزشکارانی که در مسابقات مقام می آوردند، از چنین تندیس هایی استفاده می کرده است. از آن زمان، استفاده از تندیس در بازی های ورزشی خیلی باب شده است. حتی هم اکنون، جام های ورزشی به تیم های مختلف داده می شوند که خود یک نوع تندیس به شمار می روند.

معرفی انواع تندیس

یک برند یا شرکت، برای این که بتواند قلب مخاطب را تسخیر کند، باید بتواند با استفاده از چنین تکنیک هایی، این کار را انجام دهد. اما قبل از سفارش تندیس، حتما باید به این نکته توجه کنید که شکل و طراحی تندیس نیز در شهرت برند شما موثر است. به همین دلیل هم باید قبل از سفارش، با انواع مختلف تندیس آشنایی داشته باشید.

  1. تندیس پلکسی

قبل از این که در مورد طراحی تندیس های پلکسی صحبت کنیم، بهتر است بدانید که این تندیس ها به دلیل جنس پلی متیل متاکریلاتی، بسیار شفاف و زیبا هستند. علاوه بر این نیز، شما می توانید بهترین کیفیت را در این نوع تندیس ها مشاهده کنید. این نوع تندیس با توجه به جنسی که دارد، می تواند بعد از مدتی دوباره بازیافت شده و به چرخه طبیعت برگردد.

شاید با خود بگویید چرا به جای این نوع تندیس، از تندیس شیشه ای استفاده نمی کنند؟ در پاسخ این سوال باید دلایل زیادی را ذکر کنیم. به عنوان مثال، انعطاف پذیری تندیس های پلکسی نسبت به شیشه ای خیلی بهتر است. به علاوه، شما می توانید با استفاده از این جنس، تندیس های خیلی سبکی طراحی کنید. همچنین، این نوع تندیس نسبت به شیشه خیلی مستحکم تر بوده و در مدت زمان طولانی دچار مشکل نمی شود.

  1. تندیس حجمی

تندیس های حجمی به دلیل این که می توانند یک طراحی سه بعدی داشته باشند، توجه خیلی از افراد را به خود جلب می کنند. البته این موضوع را هم در نظر داشته باشید که این نوع تندیس علاوه بر قیمت بالاتری که دارد، از وزن بیشتری هم برخودار است. سنگینی این نوع تندیس به دلیل استفاده از انواع فلز در ساخت آن است. اگر بخواهیم یک تندیس مشهور از این نوع تندیس را برایتان مثال بزنیم، می توان به جایزه اسکار اشاره کرد. مجتمع تبلیغاتی نو نگاه با استفاده از بهترین و بروزترین تکنولوژی ها، در ساخت این نوع تندیس بسیار موفق بوده و می تواند شما را به هدفتان نزدیک کند.

  1. تندیس کریستالی

تندیس های کریستان در واقع همان تندیس های شیشه ای هستند. همانطور که اشاره کردیم، این نوع تندیس تقریبا مشابه تندیس های پلکسی است. اما تندیس های پلکسی از لحاظ ویژگی، مزایای بیشتری نسبت به این نوع تندیس دارند. البته توجه داشته باشید که این نوع تندیس قابلیت حکاکی داخلی دارد. به این صورت که با استفاده از یکسری لیزر سه بعدی، حکاکی های داخل تندیس شیشه ای انجام می شوند که بر زیبایی آن می افزایند. البته توجه کنید که حکاکی داخلی در این نوع تندیس باید با مهارت بالایی انجام شود. ما در مجتمع تبلیغاتی نو نگاه از بهترین تکنولوژی و تکنسین بهره گرفته ایم تا این کار را به بهترین شکل ممکن برایتان انجام دهیم.

  1. تندیس ساده

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به دنبال یک تندیس ساده و به دور از شلوغی هستید، این نوع تندیس می تواند گزینه بسیار مناسبی برایتان باشد. توجه داشته باشید که این نوع تندیس، علی رغم سادگی، بسیار شیک بوده و قیمت تمام شده آن به نسبت سایر تندیس ها بسیار ارزان تر است.

برای سفارس تندیس به کدام شرکت مراجعه کنم؟

یکی از نکات بسیار مهم در کسب سود بیشتر، توجه به نحوه تبلیغات و طراحی تندیس است. اگر تندیس برند شما از زیبایی خاصی برخوردار باشد، می توانید به راحتی در دل مشتریان خود جا باز کنید. مجتمع تبلیغاتی نو نگاه با توجه به سابقه درخشانی که در این زمینه دارد، می تواند بهترین تندیس ها را برایتان آماده کند. به علاوه، تکنسین هایی که در این مجتمع استخدام می شوند، از مهارت خیلی بالایی برخوردار اند. همچنین، توجه داشته باشید که بهترین تکنولوژی در ساخت انواعی از تندیس در این مجتمع به کار گرفته می شود.

شما می توانید سفارش تندیس خود را در وب سایت مجتمع تبلیغاتی نو نگاه ثبت نمایید و در کمترین زمان ممکن، تندیس خود را تحویل بگیرید. ما تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا بهترین تندیس ها با بهترین کیفیت ممکن را برای شما عزیزان طراحی کنیم.

منبع : مجتمع تبلیغاتی نو نگاه