نماد سایت ماه نیوز

نحوه تعویض باتری ریموت پراید

تعویض باتری ریموت کنترل خودروهای کیا

تعویض باتری ریموت کنترل در خودروهای امروزی امری اجتناب ناپذیر می‌باشد که بعضا به دلیل اتمام طول عمر باتری و در دسترس نبودن ریموت یدک، مالک یا راننده خودرو را با مشکلاتی مواجه می کند. جهت اطلاعات بیشتر از باتری به باتری در مشهد کلیک کنید. برای تعویض باتری ریموت کنترل و سایر خودروها ابتدا باید به نکات زیر توجه کرد:

نکته 1: اتصال درپوش های ریموت کنترل خودروهای گران قیمت امروزی عمدتا بوسیله پیچ نمی‌باشد بلکه بوسیله خار و به صورت پرسی درپوش ها به یکدیگر متصل می شوند لذا باز و بسته کردن غیر اصولی این ریموت ها منجر به شکستن خارهای اتصال درپوش‌ها می‌گردد و با توجه به گران قیمت بودن این ریموت‌ها، هزینه‌های گزافی را برای مالک دربر خواهد داشت.
لذا اکیدا توصیه می‌شود که اگر از روش باز و بسته کردن ریموت آگاهی کافی ندارید به باز و بسته کردن ریموت اقدام نکنید و در ابتدا آموزش های لازم به منظور شناسایی محل‌های باز و بسته کردن، خارهای، پین ها و پیچ‌های احتمالی را طی نمایید و بعد از اقدام به باز و بسته کردن یک ریموت مستعمل و خراب و کسب مهارت کافی، عملیات باز و بسته کردن را انجام دهید.

نکته 2: برای باز و بسته کردن ریموت های حتی المکان از ابزار فلزی همانند پیچ گوشتی استفاده نکنید و از ابزارهای پلاستیکی باز کردن تزئینات یا ترم داخلی خودروهای استفاده کنید تا از بروز خط و خش بر روی درپوش ریموت ها پیشگیری شود. در صورتیکه ابزار پلاستیکی باز کردن تریم در دسترس نیست حتما محل هایی ابزارهای فلزی مانند پیچ گوشتی که قرار است توسط آنها ریموت را باز کرد و با بخش‌های مختلف ریموت در تماس می باشند را توسط نوار چسب برق بپوشانید تا باعث بروز خط و خش روی ریموت نشود.

نکته 3:قبل از باز کردن برد الکترونیکی ریموت، حتما دستان خود را به قطعه فلزی بمالیم تا الکتریسیته ساکن بدنمان تخلیه گردد و از آسیب دیدن برد الکترونیکی ریموت پیشگیری شود.

پس از توجه به نکات فوق، می‌توان از رویه زیر برای باز و بسته کردن ریموت و در صورت نیاز تعویض باتری استفاده کرد:
1-ابتدا با فشرده کردن پین نگهدارنده کلید فلزی ریموت، کلید فلزی را از ریموت جدا کنید.
2-ابزار باز کردن تریم را در محل کلید فلزی قرار دهید و با اعمال نیروی ملایم، نسبت به باز کردن درپوش پشتی ریموت اقدام کنید.
3-پس از باز کردن درپوش پشتی، با استفاده از ابزار باز کردن تریم و اعمال نیروی ملایم به بخش میانی ریموت، درپوش میانی نیز جدا کنید.
4-برد الکترونیکی ریموت را جدا کنید.
5- را تعویض کنید.
6-لاستیک صفحه کلید و درپوش های ریموت را با مایع دستشویی شستشو دهید.
7- لاستیک صفحه کلید و درپوش های ریموت را خشک کنید.
8-گرد و خاک روی برد و داخل صفحه کلید را بوسیله هوای سرد سشوار تمیز کنید.
9-قطعات را عکس رویه باز کردن ببندید.

ریموت خودرو بخش مهمی از خودرو به شمار می‌آید که امنیت  خودرو و آسودگی را برای شما فراهم می‌کند. اما این سیستم به دلایل مختلفی ممکن است دچار نقص شود و به درستی عمل نکند. حتی اگر فقط یک باتری آن از کار افتاده باشد. بنابراین یادگیری نحوه تعویض باتری ریموت اتومبیلتان اولین کاری است که باید انجام دهید.

در صورتی که برای ریمت خودروی شما مشکلی پیش آید، باز کردن درب ماشین با ریموت احتمالا به مشکل برمی‌خورد. در این مقاله از ، چند دلیل مختلف بیان شده است که نشان می‌دهد در چه صورت ریموت ماشین متوقف می‌شود. اکثر این دلایل بسیار ساده هستند و می‌توانید خودتان آنها را بررسی کنید.

همچنین نحوه تعویض باتری ریموت را آموزش خواهیم داد، و چند دلیل مختلف برای خرابی ریموت خودرو به شما ارائه می‌دهیم.

دلایل کار نکردن ریموت کنترل خودرو

دلایل کار نکردن ریموت خودرو

متداول‌ترین مشکل ریموت ماشین این است که باتری‌ها به‌مرور زمان از کار می‌افتند و در صورت تعویض باتری ریموت باید مشکل آن برطرف شود. سایر مشکلات ریموت از راه دور پیچیده‌تر هستند اما رفع آن‌ها هنوز هم امکان‌پذیر است که در این مقاله به بررسی آن ها نیز پرداخته ایم..

1- زمان تعویض باتری ریموت

زمان تعویض باتری ریموت

متداول‌ترین علت خرابی ریموت ماشین این است که باتری‌ها به مرور زمان ازبین می‌روند و در صورت تعویض باتری ریموت، مشکل برطرف می‌شود. همیشه پس از تعویض باتری تاریخ آن را یادداشت کنید تا در فرصت مناسب (بین ۶ تا ۱۲ ماه) نسبت به تعویض مجدد آن اقدام نمائید. سایر مشکلات کمی پیچیده‌تر هستند، اما رفع آنها هنوز هم امکان پذیر است. در اینجا پنج مورد وجود دارد که می‌توانید علت خرابی ریموت ماشین را بررسی کنید

نشانه تمام شدن عمر باتری ریموت اینست که چراغ کوچک (L.E.D) روی قاب ریموت کنترل یا بسیار ضعیف روشن میشود یا اصلا روشن نمیشود. ناچارا باید باتری ریموت را تعویض کنید.

وقتی ریموت ماشین کار نمی کند، چه کنیم؟

اقدامات لازم هنگام کار نکردن ریموت خودرو

در اینجا پنج مورد وجود دارد که وقتی ریموت درهای خودرو را قفل یا باز نمی‌کند شما باید اول چک کنید:

۱ . با استفاده از ریموت پشتیبان تأیید کنید که درواقع ریموت خراب است.

۲ . باتری کلید را در صورت لزوم بررسی و تعویض کنید.

۳ . کلید را از هم بازکنید و برای شکستگی و دکمه‌های اشتباه آن را چک کنید.

۴ . مجدداً ریموت خود را برنامه‌ریزی کنید یا یک حرفه‌ای این کار را انجام دهد.

۵ . ریموت خود را اگر لازم است عوض کنید.

تایید معیوب بودن ریموت کنترل

تایید معیوب بودن ریموت کنترل

این مورد بسیار اساسی است و برای بسیاری از افراد صدق نمی‌کند. اما اولین قدم برای فهمیدن اینکه چه مشکلی در ریموت ماشین وجود دارد این است که تحقیق کنید مشکل درواقع از ریموت است. بنابراین اگر ریموت دوم دارید و قبلاً آن را امتحان نکردید و می‌خواهید چک کنید که کار می‌کند یا خیر.

اگر ریموت دوم توانست درهای ماشینتان را باز و بسته کنند شما مطمئن شوید که درواقع چند نوع مشکل در ریموت اصلی خود وجود دارد. اگر ریموت جایگزین هم کار نمی‌کند ممکن است که این نیز خراب باشد اما بااین‌وجود ممکن است یک مشکل مکانیکی یا الکتریکی با قفل در ایجادشده باشد. در این مرحله شما باید کلید فیزیکی داخل ماشین یا همان کلید اضطراری خود را بررسی کرده و مطمئن شوید که می‌توانید قفل‌ها را باز و بسته کنید.

 نوع باتری ریموت ماشین شما چیست؟

مشخصات باتری ریموت ماشین

اکثر کلیدهای از راه دور ماشین از باتری‌های سلولی سطح ۴ استفاده می‌کنند که گران نیستد. بااین‌حال هنوز ایده خوبی است که باتری خود را از راه دور استفاده کنید و بررسی کنید که آیا این باتری سالم است یا نه.

چند روش برای تعیین نوع باتری موردنیاز شما وجود دارد. ممکن است در کتابچه راهنمای شما گفته‌شده باشد یا می‌توانید با یک فروشنده محلی تماس بگیرید. همچنین می‌توانید ریموت را بازکنید و به باتری نگاه کنید که به‌طورمعمول از یک عدد چاپ‌شده روی آن استفاده‌شده است.

ریموت های ماشین معمولا از CR2025 یا CR2032  استفاده می‌کنند. اگرچه در بعضی از برنامه ها از CR1632 یا  CR1620 و سایر موارد نیز استفاده می‌شود. هنگامی‌که شما نوع باتری ریموت خود را فهمیدید شما می‌توانید ولتاژ را با یک مولتی متر بررسی کنید یا یک باتری خوب شناخته‌شده را با آنجا به‌جا کنید زیرا آن‌ها گران نیستند.

بیشتر این باتری‌ها باید حدود ۳ تا ۳٫۶ ولت را نشان دهند. اگر ریموت ماشین شما پس از تعویض باتری کار کند کار شما تمام‌شده است. اما اگر ریموت کار نکند می‌تواند مشکل دیگری داشته باشد. مانند باتری شکسته یا مشکلی که مربوط به دکمه‌های ریموت باشد. همچنین ممکن است وسیله نقلیه شما فوب شما را فراموش کرده باشد در این صورت شما نیاز به برنامه‌ریزی مجدد آن دارید.

در این مقاله از کیان باتری، فیلم آموزش تعویض باتری ریموت چند خودرو را در اختیار شما قرار دا ایم که با مشاهده آن ها بتوانید این عمل ساده را خودتان به تنهایی انجام دهید.

نحوه تعویض باتری ریموت CR 20-32

اجزای ریموت دزدگیر ماشین

۱- روکش کنترل ریموت

۲- باتری

۳- صفحه مدار

۴- درپوش

۵- کف

مراحل نحوه تعویض باتری:

مراحل تعویض باتری ریموت هیوندا

۱- روکش کلید کنترل ریموت را از پشت آن با دقت فراوان و استفاده از یک پیچ‌گوشتی دوسو که با پارچه نرمی پوشانده شده است، برداشته و تعویض نمایید. باتری جدید را با حفظ فضای مناسب رو به پایین در جای خود قرار دهید.

۲- بعد از برداشتن صفحه مدار، باتری قدیمی را با باتری جدید با کمک یک پیچ‌گوشتی دوسر که با پارچه نرمی پوشانده شده است، برداشته و تعویض نمایید. باتری جدید را با حفظ فضای مناسب رو به پایین در جای خود قرار دهید.

۳- کلیه قسمت های باتری را به صورت معکوس در جای خود قرار دهید.

توجه

چنانچه باتری‌های قدیمی به درستی نگهداری و دفع نشوند، باعث آلودگی محیط زیست خواهند شد.

احتیاط!

به هنگام تعویض باتری ریموت، به مهر و موم آن دست نزنید. چنانچه کلید کنترل ریموت پر از گرد و غبار یا آب (رطوبت) باشد، عملکرد آن ضعیف خواهد شد.

نحوه تعویض باتری ریموت هیوندا و کیا

باز کردن قاب ریموت خودرو

ریموت خودروهای هیوندا و کیا از سال ۲۰۱۰ به بعد در مدل های فول، کیلس می باشند. در صورت خرابی باتری ریموت، نمی توان درب خودرو را با ریموت باز نمود. کیلس نیز فعال نخواهد بود و با فشار دادن دکمه روی دستگیره درب باز نمی گردد. جهت تعویض باتری ریموت هیوندا و کیا نیاز به یک پیچ گوشتی ضخیم می باشد.

در صورتی که پیچ گوشتی در دسترس نمیباشد تیغه اضطراری را خارج نموده و از نوک آن کمک بگیرید. در مواقعی که باتری ریموت خالی می شود، پس از بازگشایی درب توسط کلید اضطراری میتوان با همان ریموت خالی از شارژ باتری، خودرو را روشن نمود.

از آنجا که عموما از کیلس و ریموت جهت بازگشایی درب هیوندا و کیا استفاده میگردد، قفل درب گاهی اوقات خشک می شود و امکان باز شدن درب توسط تیغه نیست. توصیه می گردد چند هفته یک بار با کلید اضطراری درب را باز کنید تا با این مشکل مواجه نگردید

مراحل تعویض قاب و باتری ریموت هیوندا

ابتدا ضامن نگهدارنده تیغه را فشار دهید تا کلید آزاد شود و کلید را به عقب کشیده خارج نمائید. و با استفاده ویدئوی زیر این کار را انجام دهید.

نکته: روش تعویض باتری ریموت هیوندا، سوناتا، سانتافه، جنسیس توسان، ولستر و تعویض باتری ریموت کیا اسپورتیج، اپتیما سورنتو سراتو موهاوی کادنزا کاملا مشابه همین روش مانند فیلم بالا و باتری تمام آنها در مدلهای اتاق قدیم 2032 می باشند.

نحوه تعویض باتری ریموت BMW سری 1

آموزش تعویض باتری ریموت بی ام و سری 2

روش تعویض باطری ریموت پورشه

در مورد اتومبیل‌های فاقد کلیدهای فیزیکی چطور است؟

تعمیر ریموت خراب خودرو

برخی از اتومبیل‌ها دارای دکمه‌ای هستند که فقط در مواقعی که نزدیک کلید است کار می‌کنند. وسایل نقلیه معمولاً برای قفل‌کردن و باز کردن درها دارای کلید فیزیکی هستند. اما ممکن است پنهان باشد غالباً دارای یک کلید پنهان در داخل ماشین هستند. بنابراین اگر یک کلید فیزیکی برای ماشین خود ندارید پس می‌توانید از سوییچ استفاده کنید.

مسئله دیگری که ممکن است شما با آن مواجه شوید این است که برخی از درب‌های خودرو مکان قابل‌مشاهده برای درج کلید ندارند بیشتر این وسایل نقلیه هنوز دارای یک جای کلید هستند اما ممکن است در پشت یک قطعه در نزدیکی در خودرو مخفی‌شده باشد. در این حالت شما باید به دنبال یک قطعه تمیز با یک شکاف کوچک در آن باشید که برای دسترسی به‌جا کلید مجبور هستید آن را خراب کنید.

اگر قادر به قفل و باز کردن درها با کلید فیزیکی هستید احتمالاً این قفل‌ها ازنظر مکانیکی خوب هستند اما باز ممکن است یک مشکل الکتریکی وجود داشته باشد. با قفل‌کردن و باز کردن قفل همه درها از طریق کلید فیزیکی داخل خودرو می‌توانید بخشی از این امر را رد کنید. این نشان می‌دهد که لوازم الکترونیکی خوب کار می‌کنند. همیشه این احتمال وجود دارد که گیرنده خراب باشد یا حتی از آن جداشده باشد اما به‌احتمال‌زیاد فقط یک مشکل با ورود ریموت بدون کلید وجود دارد.

2- مشکل دکمه‌های ریموت دزدگیر

دلایل از کار افتادن ریموت ماشین

گاهی اوقات ممکن است حس کنید که دکمه‌های ریموت دزدگیر عملکرد همیشگی خود را ندارند و به گونه‌ای عجیب هستند. در این موارد می‌توان این احتمال را داد که شاید مشکل از آن‌ها باشد. اکثر این مشکلات به سادگی با بازکردن قسمت خارجی ریموت دزدگیر ماشین و تست کردن قطعات الکتریکی قابل پیدا شدن هستند. قسمت فلزی که دکمه‌ها در آن قرار گرفته‌اند باید به خوبی تنظیم شوند که دکمه‌ها بتوانند کارکرد عادی خود را داشته باشند.

اگر دکمه‌های ریموت کنترل نسبت به جای اصلی خود کج شده و یا به درستی قرار نگرفته‌اند باید آن‌ها را به جای اصلی خود بازگردانده و به درستی قرار دهید. همچنین مشکلات دیگری نیز می‌تواند برای دکمه‌های ریموت کنترل پیش آید که اگر اطلاعات پایه‌ای مناسب درباره‌ی قطعات الکتریکی و تعمیر آن‌ها دارید به خوبی می‌توانید این مشکلات را تشخیص و حل کنید.

3- مشکل برنامه‌ریزی ریموت دزدگیر

ریموت دزدگیر ماشین می‌تواند گاهی حافظه‌ی خود را از دست دهد. این مشکل مخصوصاً به دلیل باتری‌ّهای خراب می‌تواند پیش آید. برای حل مشکل برنامه‌ریزی ریموت دزدگیر ماشین به سادگی می‌توانید وارد ماشین شده، درها را ببندید و ریموت را با قراردادن کلید در ماشین دوباره برنامه‌ریزی کنید. برای اینکار ماشین را روشن نکنید.

به سادگی کلید را به عقب برگردانید و آن را بین دو وضعیت به سرعت نگه دارید. در این هنگام یک صدا از ماشین می‌شنوید. سپس دکمه‌ی ریموت دزدگیر ماشین را فشار دهید که برنامه‌ریزی را تأیید کنید. در این هنگام منتظر صدای دوم باشید. سپس از ماشین خارج شده و درها را ببندید. پس از ۲۰ ثانیه باید ریموت دزدگیر ماشین شما عمل‌کرد طبیعی خود را دوباره به دست آورد.

4- اجزای داخلی شکسته در ریموت ماشین

تعمیر ریموت دزدگیر خودرو

کلیدهای Fob نسبت به الکترونیک بیشتر درمعرض سوءاستفاده هستند وغیر قابل‌تخریب هستند. دو نکته رایج خرابی اجزای باتری و دکمه‌های آن است اگرچه روش‌های زیادی وجود دارد که می‌توانند آن‌ها را بشکنند.

بهترین راه برای بررسی این مسئله این است که دوباره ریموت را از هم جدا کنید و یک بازرسی دقیق بصری انجام دهید. اگر پایانه‌های اتصال باتری خراب است باید با نگاه کردن به آن‌ها متوجه شوید و ممکن است آن‌ها در جای خود لق باشند. در صورت وجود، ممکن است آن‌ها را با دقت در لحیم‌کاری به محل خود برگردانید.

اگر پایانه‌های باتری به نظر نمی‌رسد که شکسته شده باشند ممکن است مشکلی درجایی که دکمه‌ها لحیم شده‌اند پیدا کنید. اگر متوجه شدید که در جای خود لق شده‌اند آن‌ها را دوباره به محل خود برگردانید مگر آینه یک دکمه ازنظر جسمی از بین رفته باشد.

دکمه‌های لاستیکی مورداستفاده شده توسط ریموت های ماشین می‌توانند از جهات مختلفی خراب شوند. اگر متوجه شدید که یک یا چند دکمه به‌طور صحیح کار نمی‌کنند یا به نظر می‌رسد که در داخل از هم جداشده‌اند می‌تواند مانع کار کردن ریموت ماشین شود.

5- برنامه‌ریزی مجدد ریموت ماشین

برنامه‌ریزی مجدد ریموت ماشین

برای اینکه یک ریموت ماشین به شیوه‌ای مطمئن کار کند. باید با واحد گیرنده در اتومبیل شما به‌طور کامل جفت شود. این امر باعث می‌شود هر کس با همان مدل و استفاده از فوب های خود برای باز کردن ماشین استفاده کنند.

اگر ریموت و ماشین شما نتوانستند باهم ارتباط برقرار کنند برای بازیابی عملکرد از راه دور کلید ماشین خود باید سیستم ماشین خود را دوباره برنامه‌ریزی کنید. این کار اغلب با وارد شدن به‌وسیله نقلیه خود و بستن در های خودرو و قرار دادن کلیدها در احتراق انجام می‌شود.

به‌جای روشن کردن ماشین شما باید چندین بار کلید را به وضعیت رانندگی برگردانید و به حالت قفل برگردید اگر کلید را برای روشن کردن بچرخانید و استارت بزنید شما دیگر نمی‌توانید این کار را انجام دهید.

در شرایطی که وسیله نقلیه شما از روش برنامه‌ریزی مجدد استفاده می‌کند معمولاً بعد از چندین بار چرخیدن کلید صدای جیرجیر مانند را می‌شنوید. سپس می‌توانید یکی از دکمه‌های قبل یا باز کردن را بر روی ریموت فشار دهید پس‌ازآن ممکن است بار دیگر صدا را بشنوید.

روش دیگری که برخی از وسایل نقلیه از آن استفاده می‌کنند سوارشدن به داخل ماشین و قفل‌کردن در است. سپس باید کلید خود را درون جا سوییچی قرار دهید و در مدت‌زمان ۱۰ ثانیه شش بار آن را به بیرون بکشید. اگر وسیله نقلیه شما از این روش استفاده می‌کند و شما به‌درستی موفق به انجام آن شدید.

چراغ‌های بیرونی و داخلی چشمک می‌زنند. بعدازاینکه چراغ‌ها چشمک زدند، باید کلید خود را وارد کرده و آن را بچرخانید، سپس یک دکمه را روی ریموت خود فشار دهید. اگر همه‌چیز درست‌ کار کند چراغ‌خطر شما چشمک می‌زند.

روش‌های دیگری نیز وجود دارد که برخی از آن‌ها به تجهیزات ویژه احتیاج دارند. در این صورت ممکن است مجبور شوید با نماینده محلی یا یک فروشگاه مستقلی که تجربه خاصی در ساخت و مدل خودرو شما دارد تماس بگیرید.

اگر سیستم امنیتی اتومبیل دارید که علاوه بر زنگ خطر، قفل‌های درب کنترل از راه دور را نیز شامل می‌شود، بنابراین باید هر روش ویژه‌برنامه ریزی مجدد مربوط به سیستم خریداری‌شده را بررسی کنید.

تعویض ریموت خراب ماشین

تعویض ریموت خراب ماشین

اگر هیچ‌چیزی کار نکند همیشه این احتمال وجود دارد که گیرنده داخل ماشین شما شکسته یا قطع‌شده باشد. اگر می‌خواهید مطمئن شوید که کار می‌کند یا نه باید ماشین خود را به یک متخصص نشان دهید.

گزینه دیگر این است که می‌توانید یک ریموت تعویض بخرید، که می‌توانید آن را از نمایندگی محلی خود فراهم کنید یا یک ریموت استفاده‌شده بخرید. اگر ریموت استفاده‌شده را خریداری می‌کنید مجبور خواهید بود تا دوباره ماشین خود را قبل از اینکه درهای ماشین شما را به‌طور واقعی باز و بسته کند برنامه‌ریزی کنید تا ریموت را بشناسد.

بنابراین اگر در قدم قبلی فهمیدید که ماشین شما از ریموت استفاده می‌کند که نمی‌توان به‌ راحتی آن را در خانه برنامه‌ریزی کرد این موضوع را به خاطر داشته باشید.

اصول نگهداری از ریموت کنترل خودرو

اصول نگهداری از ریموت کنترل خودرو

باز کردن درب خودرو هنگام ضعیف یا خالی بودن باتری ریموت

اما برای آنکه بتوانید قفل درب ها را موقتا باز کنید باید ابتدا کلید مکانیکی را با فشار دادن ضامن بیرون بکشید. سپس به کمک کلید مکانیکی قفل درب راننده را باز کنید. به این نکته توجه کنید که در برخی از خودروها حتما باید دستگیره درب را بکشید تا محل ورود کلید مشخص شود. حالا کلید مکانیکی را به جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا بعد از رها کردن دستگیره و کشیدن مجدد آن، درب باز شود.

روشن کردن خودرو با ریموت ضعیف:

روشن کردن خودرو با ریموت معیوب

باتوجه به اتمام باتری ریموت اگر بخواهیم خودرو را روشن کنیم باید نکات مختلفی را درنظر بگیریم.

  1. اول از همه باید از قرار داشتن اهرم دنده در موقعیت پارکP اطمینان حاصل کنیم و پدال ترمز را فشار دهیم.
  2. سپس قسمتی از ریموت که علامت تویوتا یا لکسوس برروی آن قرار دارد را برروی کلید استارت قرار دهید.
  3. و در همین حین علاوه بر واردن کردن فشار برروی پدال ترمز پیغامی برروی صفحه نمایش چند منظوره نمایش داده می شود که بعد از این پیغام می توانید دکمه استارت را فشار دهید تا پیشرانه روشن شود.

 

فارغ از این که از چه نوع ریموت کنترلی استفاده می‌کنید، قادر خواهید بود تا در عرض چند دقیقه باتری آن را تعویض کنید. روش باز کردن ریموت و همچنین انتخاب نوع باتری مورد نیاز بسته به نوع ریموتی که در اختیار دارید اندکی تفاوت خواهد داشت. محفظه ریموت را به کمک یک اهرم باز کنید و سپس باتری قدیمی را با یک باتری نو جایگزین کنید. با این کار بار دیگر ریموت کنترل شما همانطور که از آن انتظار می‌رود کار خواهد کرد.

-1باز کردن ریموت

اگر خود کلید در درون ریموت قرار دارد، آن را بیرون آورده و از مسیر خارج کنید. این بستگی به نوع ریموتی دارد که در اختیار دارید. برای نمونه ریموت کنترل‌ خودروها معمولا هنگامی که کلید در حال استفاده نباشد آن را درون خود نگه می‌دارند. بنابراین لازم است که کلیدرا باز کنید، البته در برخی از ریموت‌ها کلید قابل جداشدن است. [بسته به نوع ریموت] یا کلید را به سمت بیرون به صورت کشویی بلغزانید یا به صورت فنری به بیرون بجهانید. ممکن است این مشکل برای که از یک نوع پیشرفته ای هستند نیز ممکن است پیش بیاید پس مراحل زیر را با دقت انجام دهید .

مقاله پیشنهادی ما به شما :

2-تعویض باتری

مقاله پیشنهادی ما به شما :

توصیه‌ها: ریموت کنترل‌ها انواع مختلفی دارند، به همین خاطر روند تعویض باتری نیز ممکن است متفاوت باشد. برای آموزش‌ها و راهنمایی‌های بیشتر به دستورالعمل ریموت خودتان مراجعه کنید و یا شرکت سازنده ریموت خود را در اینترنت جستجو کنید. اصفهان آماده هر گونه ارائه خدمات در مورد انواع کلید و قفل در هر ساعت از شبانه روز می باشد جهت اطلاعات بیشتر با ما بگیرید .

 

 

خروج از نسخه موبایل