نماد سایت ماه نیوز

خرید فالوور اینستاگرام 10k با قیمت زیر 100 هزار تومان !

اگر قصد خرید فالوور برای اینستاگرام را دارید و نمیدانید از چه سایتی خرید کنید ، ما در این مقاله سایتی را به شما معرفی میکنیم که برای هر 10k فقط 40 هزار تومان برای فالوور فیک و 80 هزار تومان برای فالوور های واقعی هزینه کنید ، آن هم برای 10 هزار فالوور ! متاسفانه با توجه به این مسئله که کاربران فقط به سایت هایی که در نتایج گوگل اولین نفر نشان داده میشوند ، اعتماد بیشتری دارند تا سایت هایی که در صفحات دیگر گوگل هستند. در صورتی که بهترین راه برای اعتماد به این سایت ها ، بررسی وجود نماد های الکترونیک و پرداخت است.

نماد اعتماد چیست؟

نماد اعتماد نوعی مجوز الکترونیک است که از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت به فروشگاهایی که هویت خود را اثبات کنند داده میشود.برای تایید هویت از سمت اداره پست ماموری به منزل یا شرکت های مدیران سایت ها فرستاده میشود تا محل فعالیت صاحب کسب و کار را تایید کند و پس از دریافت تمام اطلاعات مانند کارت ملی و… هویت این افراد تکمیل میشود.

حال اگر شما به این نماد اعتماد کردید و به مشکل برخوردید ، کاملا بر عهده سازمان صنعت و معدن و تجارت است تا به مشکل شما رسیدگی کنند.

پس سایتی که نماد اعتماد دارد با اعتبار تر از سایتی است که در نتایج گوگل رتبه های بالایی دارد.

فالوور اینستاگرام 10k را میتوانید با مراجعه به صفحه خرید فالوور اینستاگرام وبسایت شیراز سوشال و بررسی نماد این سایت ، خریداری کنید.

نحوه خرید بسیار آسان است . وارد صفحه خرید فالوور که شدید ، لیستی از انواع قیمت های فالوور را مشاهده میکنید.

اگر قصد دارید کار خود را به تازگی آغاز کنید ، پیشنهاد میکنیم از این 10k فالوور اگر سرمایه خوبی دارید ، فالوور واقعی خریداری کنید و اگر سرمایه کافی ندارید ، حدود 7 هزار فالوور فیک کم ریزش به مبلغ 50 هزار تومان خریداری کنید و 3 هزار تای دیگر را فالوور اصل ایرانی یا اگر پیج خارجی دارید ، فالوور اصل خارجی خریداری کنید.

اگر در ابتدا کار اگر سرمایه ای ندارید و اقدام به خرید 10k فالوور فیک کنید ، فالوور ها فعالیتی مانند لایک و بازدید و کامنت نخواهند داشت که منجر به رشد پیج شما شوند.

قیمت فالوور های ذکر شده در شیراز سوشال برای هر سرویس به این دلیل متفاوت است که یک سرویس ممکن است ریزش بسیاری داشته باشد و به این دلیل ارزان است و یک سرویس سرعت ارسال و کیفیت بالایی دارد و به این دلیل گران است.

دلیل اینکه شیراز سوشال اکنون در نتایج گوگل بالای نتایج نشان داده نمیشود ، این است که گوگل به سایت های تازه تاسیس هیچ اعتمادی ندارد و به این دلیل نیست که سایت ها متقلب یا بی کیفیت هستند.

بدون نگرانی و با تضمین اینماد میتوانید از شیراز سوشال فالوور اینستاگرام خریداری کنید.

اگر قصد خرید فالوور اینستاگرام 10k از سایت هایی به جز شیراز سوشال را دارید ، به یاد داشته باشید که اگر آن سایت نماد اعتماد نداشت ، ریسک خرید 10k فالوور را نپذیرید و حتما با خرید 100 یا 500 فالوور از اعتبار سایت مطمئن شوید.

اکنون به جدول زیر دقت کنید.

  سرمایه دارید؟ میزان فالوور
پیج تازه تاسیس خیر 7 هزار فالوور فیک و 3 هزار فالوور اصل
پیج تازه تاسیس بله 10k فالوور را اصل خریداری کنید
پیج چند سال تاسیس خیر اگر قبلا فالوور فیک خریداری نکردید ، و الان 5 هزار فالوور واقعی به بالا دارید ، 10k فالوور فیک را با خیال راحت خریداری کنید.
پیج چند سال تاسیس بله با خرید فالوور فیک ، بهتر است با تبلیغات در دیگر پیج ها اقدام به جذب فالوور واقعی کنید

خروج از نسخه موبایل