نماد سایت ماه نیوز

خرید پکیج بک لینک و رپورتاژ آگهی از سایت های معتبر

امروز بالا رفتن در رتبه بندی گوگل می­تواند کسب ­و کار شما را متحول کند. خوب است بدانید که گاهی حتی یک رتبه بالاتر از رقیب شما می­تواند ماهانه میلیون­ها تومان بیشتر برای شرکت شما کسب کند. اگر فکر می­کنید کسب و کار شما در موتورهای جستجو رتبه خوبی ندارد، خرید پکیج بک لینک و پکیج رپورتاژ آگهی ممکن است بهترین انتخاب برای شما باشد.

 برای خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی از کجا شروع کنیم؟

خرید بک لینک در سایت­های محبوب با تبلیغات بنری

دریافت پکیج بک لینک از سایت­های معتبر علاوه بر اینکه به افزایش اعتبار سایت شما کمک می­کند، می­تواند تاثیر مثبتی نیز بر روی ترافیک سایت شما داشته باشد. اما باید در نظر داشته باشید که ما خیلی سریع بک لینک ها را پیدا می­کنیم. گوگل و موتورهای جستجو نیز به راحتی سایت­هایی را که بک لینک خریداری می­کنند شناسایی کرده و رتبه آنها را کاهش می­دهند.

اگر می­خواهید بک لینک بخرید، سعی کنید از یک مرکز معتبر و قابل اعتماد خریداری نمایید. در این نوع خرید بک لینک مشکل این است که لینک با کلمه کلیدی مورد نظر شما داده نمی­شود و تنها عنوان و تصویر نشان دهنده نوع لینک است. خرید پکیج بک لینک بنر گران است. پیشنهاد می­کنم تا حد امکان از این روش استفاده نکنید.

خرید بک لینک متنی

بک لینک­های متنی از دیگر بک لینک­هایی هستند که به عنوان تبلیغات متنی در سایت­ها به فروش می­رسند. خرید پکیج بک لینک متنی هزینه کمتری نسبت به تبلیغات بنری دارد و موقتی است و باید هر ماه تمدید شود. این نوع بک لینک­ها با کلمه کلیدی داده می­شوند و برای موثر بودن باید از لینک­های فالو استفاده شود.

اما در کل این دو روش خرید بک لینک برای سئو مناسب نیست و بهتر است از آن استفاده نکنید. یکی از دلایل بی ارزش بودن این نوع بک لینک­ها این است که دائمی نیستند و خریدار بک لینک می­تواند هزینه خرید بک لینک را به مدت یک سال پرداخت کند. پس از آن، فروشنده بک لینک قادر به دادن تعداد نامحدود لینک دائمی به مشتریان شما نیست.

خرید رپورتاژ آگهی (خرید بک لینک دائمی)

رپورتاژ آگهی یکی از روش­های سئو برای افزایش سایت در نتایج جستجوی گوگل با کلمه کلیدی در سئوی مورد نظر شما می­باشد. یک سری اصول وجود دارد که باید هنگام نوشتن رپورتاژ آگهی رعایت شود. پکیج رپورتاژ آگهی یک روش تبلیغاتی کاملا غیرمستقیم است که ظاهری شبیه به یک گزارش دارد؛ اما در باطن، محصولی را با هدفی خاص و سازمان یافته تبلیغ می­کند.

اگر با دنیای اینترنت و وب آشنایی دارید، این روش یکی از مهم­ترین تبلیغاتی است که بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی برای بهبود کسب و کار خود از آن استفاده می­کنند و در صورت استفاده صحیح می­تواند مزایای بی شماری را برای کسب و کار به همراه داشته باشد.

 به عبارت دیگر رپورتاژ آگهی یک گزارش کاملاً بی طرفانه برای کسب و کار شما به مخاطبان شماست، چراکه مخاطب شما جنبه تبلیغاتی آن را درک نمی­کند و رپورتاژ می­تواند اعتماد او را جلب کند. فرآیند استفاده از رپورتاژ آگهی به این صورت است که یک صفحه جدید در سایت ایجاد کنید و متنی را در آن قرار دهید که کار شما را تبلیغ کند و در نتیجه برای سایت خود بک لینک دریافت کنید. همچنین سعی کنید متون منحصر به فردی تولید کنید. این نوع بک لینک دائمی است و با کلمه کلیدی لینک می­شود. در هر گزارش به طور متوسط ​​4 تا 5 کلمه به عنوان بک لینک در نظر گرفته می­شود که نسبت به دو روش قبلی روش مطمئن و مناسب­تری است.

مزایای خرید رپورتاژ آگهی و بک لینک چیست؟

حالا می‌خواهیم چند مزیت مهم را مورد بررسی قرار دهیم.

تبلیغات و رپورتاژ بک لینک شما را با کاربران اینترنت آشنا می کند

رپورتاژ آگهی در واقع مقاله­ای است که در آن شما هوشمندانه کسب و کار و محصولات خود را به سایت­های خبری معتبر معرفی می­کنید زیرا رپورتاژ آگهی یک مقاله است و فقط یک بنر تبلیغاتی نیست. در مقاله رپورتاژ آگهی حرف­های زیادی برای گفتن وجود دارد زیرا در طول یک مقاله می­توانید بعد از اینکه ویژگی­های یک محصول خوب را شرح دادید،

خواننده را به احساس نیاز وادار کنید و خود را معرفی کنید. در پکیج رپورتاژ آگهی قرار نیست مخاطب فقط چند جمله تبلیغاتی از شما بشنود، بلکه چیزی از شما دریافت کند که علاوه بر مفید بودن، او را تشویق به خرید از شما کند.

احتمال خواندن رپورتاژ آگهی زیاد است

از آنجایی که رپورتاژ آگهی یکی از محتوای اصلی سایت­ها است و در جایگاه­های تبلیغاتی قرار نمی­گیرد، بیشتر مورد استقبال کاربران قرار می­گیرد. علاوه بر این، برخلاف سایر انواع تبلیغات، رپورتاژ آگهی به طور دائم در سایت هدف باقی می­ماند، به این معنی که در طول زمان بازدیدهای زیادی را دریافت می­کند.

گزارش به برندسازی و افزایش اعتبار سایت شما کمک می کند

یکی دیگر از مزایای خرید پکیج رپورتاژ آگهی، کسب اعتبار و برندسازی سایت شماست. کسب اعتبار کلید موفقیت کسب و کار شما است. اعتبار باعث می­شود که به عنوان یکی از معتبرترین اعضای کسب و کار و حرفه خود شناخته شوید.

قرار دادن سایت خود در اخبار و مقالات سایت­های اینترنتی بزرگ به جلب نظر و اعتماد کاربران کمک می­کند. همچنین می­توانید لینک مقالات منتشر شده را در سایت خود قرار دهید و به مخاطبان اطلاع دهید که مورد تایید این سایت­ها هستید.

برای برند خود اعتبار ایجاد کنید

خرید پکیج بک لینک از سایت­های محبوب برای سئو مهم است، آنها همچنین به ایجاد اعتبار برند شما کمک می­کنند. به نظر می­رسد این لینک­ها نشانه خوبی هستند که اطلاعات مفیدی را برای وب سایت ارائه می­دهند و بازدیدکنندگان آن می­توانند آن را نشانه­ای از این ببینند که نام تجاری شما یکی از محبوب­ترین هاست.

بنابراین لینک‌های با کیفیت بالا از وب‌سایت‌های محبوب تأثیر زیادی بر سئوی شما می‌گذارند، آنها همچنین به ارائه منبع اطلاعاتی کمک می‌کنند و حتی می‌توانند به لینک‌هایی به محتوای شما منجر شوند، بنابراین شما پیوندهای طبیعی را ارائه می‌دهید که گوگل دوست دارد.

ترافیک ارجاع را به صورت خودکار ایجاد کنید

تمام ترافیک وب سایت از موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو، بینگ و سایر موتورهای جستجو نمی­آید. ترافیک ارجاعی نیز درصد زیادی از ترافیک را ایجاد می­کند، به این معنی که افراد با کلیک بر روی لینک­های موجود در محتوای مرتبط وارد سایت شما می­شوند. لینک­های با کیفیت بالا در سایت­های پر بازدید نه تنها به سئو کمک می­کنند بلکه می­توانند ترافیک هدفمندی را به وب سایت شما هدایت کنند. پیوند به یک وب سایت محبوب می­تواند برای سال­های آینده ترافیک زیادی را برای وب سایت شما ایجاد کند. یک چیز خوب در مورد ترافیک ارجاع این است که آنها بسیار هدفمند هستند.

منابع دایرکتوری و پیوندهای طولانی

اینترنت منبع عظیمی از اطلاعات است که دائماً به روز می­شود و دسترسی به اطلاعات همیشه از طریق آن امکان پذیر است. دریافت لینک­های با کیفیت بالا از دایرکتوری­های معتبر و سایر منابع وب سایت می­تواند به افزایش ترافیک وب سایت شما در سال­های آینده کمک کند.

کسب رتبه برتر در نتایج گوگل

خرید پکیج بک لینک برای تمامی صفحات را می­توان آخرین راه حل شما در سئو دانست. این بک لینک­ها در تمامی صفحات سایت تکرار می­شوند و ارزش و اعتبار خود را از تمامی صفحات سایت میزبان دریافت می­کنند تا به صفحه موردنظر منتقل شوند. همچنین به دلیل تکرار آن در تمامی صفحات در نوار کناری سایت، ترافیک هدفمند اما کم را مستقیماً به سایت میزبان هدایت می­کند. بهترین و کم خطرترین راه برای ساخت لینک­های خارجی استفاده از بک لینک­هایی است که بعید است حذف شوند.

البته همانطور که اشاره کردیم این به این معنا نیست که بک لینک در تمام صفحات تنها منجر به جریمه می­شود. در عوض، این استراتژی پیوند ماست که نتیجه را تعیین می­کند. همیشه می­توان از رپورتاژ آگهی برای بهبود رتبه استفاده کرد. در نهایت اگر قصد اوج گیری در حرفه خود را دارید به فکر خرید پکیج رپورتاژ آگهی و بک لینک باشید.

منابع : https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B1%D9%BE%D8%B1%D8%AA%D8%A7%DA%98_%D8%A2%DA%AF%D9%87%DB%8C

خروج از نسخه موبایل