نماد سایت ماه نیوز

خرید لایک خارجی فیک (با جبران 30 روزه ریزش)

عناوین اصلی خبر پنهان

منظور از فالوور خارجی چیست؟

با فراگیر شدن اینستاگرام در سراسر دنیا و افزایش روزانه کاربران این اپلیکیشن، افراد بیشتری کسب و کار های خود را به سمت اینستاگرام سوق میدهند و اقدام به خرید لایک خارجی می کنند. کاربرانی هستند که ممکن است پیجی داشته باشند که برای پیشرفت کاری خود یا علاقه شخصی به فالوور خارجی نیاز داشته باشند؛ از این رو خرید فالوور خارجی اینستاگرام میتواند گزینه مناسبی برای این دسته از افراد باشد. فالوور خارجی به فالووری گفته میشود که دارای پروفایل هایی هستند که مربوط به سایر کشور ها میباشد و در واقع ایرانی نیستند!

به فالوور خارجی، فالوور بین المللی نیز گفته میشود؛ چرا که فالوور هایی هستند که ساکن کشور های خارجی میباشند. ممکن است پیجی داشته باشید که به فالوور های خارج از کشور نیاز داشته باشید یا بخواهید خدماتی را به افراد خارج از کشور عزیزمان ارائه نمایید از این رو با خرید فالوور خارجی برای پیج اینستاگرام خود میتوانید به اهداف خود نزدیکتر شوید. فالوور خارجی اینستاگرام برای هر پیجی مناسب بوده و میتوانید از خدمات این سرویس با کیفیت استفاده نمایید.

فالوور خارجی اینستاگرام مناسب چه افرادی است؟

ممکن است برای شما نیز سوال پیش آمده باشد که چه افرادی به دنبال خرید فالوور های خارجی در اینستاگرام هستند؟ بصورت مختصر میتوان گفت:

کیفیت فالوور های خارجی اینستاگرام ارائه شده

فروش فالوور خارجی اینستاگرام برای کاربران گرامی در چندین کیفیت با تنوع قیمت ارائه میگردد تا کاربر بنا به نیاز خود بتواند خرید خود را انجام دهد. یکی از این کیفیت ها فالوور خارجی ارزان میباشد. سرویس خرید فالوور خارجی ارزان مختص افرادی است که نگرانی بابت ریزش ندارند و هدف آن ها صرفا این است که فالوور های خارجی پیج خود را هرچه سریعتر افزایش دهند و به تعداد فالوور مورد نظر خود برسند.

همچنین از دیگر کیفیت های فالوور خارجی، فالوور خارجی با جبران ریزش میباشد. سرویس فالوور خارجی با جبران ریزش نیز برای آن دسته از افرادی مناسب است که به دنبال کیفیت بهتر و همچنین ریزش کمتر هستند؛ چرا که این سرویس با جبران ریزش تا یک ماه به کاربران ارائه میگردد تا دیگر نگران ریزش فالوور های خارجی پیج خود نباشند. لازم به ذکر است در تمامی سرویس های فالوور خارجی تمامی تلاش خود را کرده ایم تا فالوور هایی با بالاترین کیفیت، ارزانترین قیمت و کمترین ریزش خدمت دوستان عزیز ارائه کنیم.

خرید فالوور خارجی ارزان با کیفیت بالا!

از آن جایی که افراد بسیار زیادی برای خرید فالوور خارجی اینستاگرام اقدام میکنند، سرویس های فالوور خارجی را با نازلترین قیمت به کاربران ارائه میدهیم. شاید سوال شما این باشد که دلیل ارزان بودن خدمات شما چیست؟! باید بگوییم نه تنها فالوور خارجی بلکه تمامی سرویس های ارائه شده توسط ما با ارزانترین قیمت به کاربران ارائه میگردد چرا که هدف اول ما رضایت کاربران است. در حین اینکه فروش فالوور خارجی با قیمتی ارزان به کاربران ارائه میگردد از قوی ترین و بهترین سرور ها برای ارسال فالوور خارجی استفاده میکنیم تا سفارشات شما با کیفیتی بالا و بصورت فوری ارسال گردند. شک نکنید با خرید فالوور خارجی ارزان تجربه خوبی را در زمینه افزایش فالوور های خارجی پیجتان کسب خواهید کرد!

خرید فالوور خارجی واقعی با کمترین ریزش

مورد بسیار مهم دیگری که در خرید فالوور خارجی به چشم می آید واقعی بودن یا Real بودن پروفایل هاست؛ طبیعی است که تمایلی نداریم که دیگران بدانند که فالوور های خارجی پیج ما فیک بوده و خریداری شده است. از این رو فالوور های خارجی ارائه شده با کیفیتی مشابه واقعی ارائه میگردند و اکثرا دارای پروفایل های کاملی هستند که بسیار واقعی بنظر میرسند و در بین فالوور های ارسالی، فالوور های خارجی واقعی زیادی به چشم میخورد. واقعی بودن فالوور های خارجی مزایای زیادی را برای شما به دنبال دارد و علاوه بر اینکه سبب افزایش عملکرد بهتر پیج اینستاگرام شما میشوند، سبب جذب مخاطبین بیشتری نیز میگردند. ناگفته نماند که طبیعی است ریزش نیز بسیار کم باشد چرا که پروفایل هایی با کیفیت و واقعی شما را دنبال کرده اند!

نکاتی که در خرید فالوور خارجی باید توجه نمود

در حوزه خرید فالوور خارجی برای اینستاگرام نکاتی وجود دارد که پیش از ثبت سفارش باید از آنها مطلع باشید؛ این نکات شامل :

  1. پیش از ثبت سفارش فالوور خارجی حتما پروفایل اینستاگرام خود را با شماره همراه و ایمیل وریفای کرده باشید.
  2. قبل از اینکه سفارش خود را ثبت کنید حتما پیج اینستاگرام خود را روی حالت عمومی یا پابلیک قرار دهید؛ پیج شما هنگام ثبت سفارش نباید پرایوت باشد.
  3. هنگامی که سفارش فالوور خارجی را ثبت کردید از تغییر دادن یوزر نیم یا آیدی و شخصی کردن پروفایل جددا خودداری کنید؛ پس از تکمیل سفارش میتوانید پیج خود را خصوصی کرده و یا آیدی خود را تغییر دهید.

مزایای خرید فالوور خارجی اینستاگرام از فالووران

فالووران سرویس های متنوع و گوناگونی را در راستای ارائه فالوور خارجی به کاربران خود ارائه میدهد. سرویس های فالوور خارجی در این وبسایت با کیفیتی عالی و مطلوب برای شما ارسال میگردد. سعی داشته ایم سرویس فالوور خارجی را در چندین کیفیت برای کاربران عرضه کنیم تا افراد با توجه به بودجه و کیفیتی که مد نظر دارند سفارشات خود را ثبت کنند. فالووران سفارشات شما را بصورت کامل و در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال می کند. چنانچه پیرامون خرید فالوور خارجی اینستاگرام سوالی داشته باشید میتوانید با پشتیبانی در تماس بوده و سوالات خود را مطرح نمایید. امیدواریم با ارائه این سرویس میزبان خوبی برای خرید شما باشیم.

نکات مهم در خرید لایک خارجی اینستاگرام

یکی از ابزارهایی که امروزه طرفداران بسیار زیادی را پیدا کرده است، اینستاگرام می‌باشد. اینستاگرام چندین سال است که بستری برای کسب و کار مردم می‌باشد. این بستر به راحتی توانسته است که میزان درآمد را بالا ببرد. اکانت اینستاگرام را می‌توانید به صورت کاری و یا اکانت شخصی ایجاد کرد. اکانت‌های بیزینس برای ایجاد کسب و کار هستند. این اکانت‌ها برای اینکه پیشرفت زیادی داشته باشند نیاز دارد که طبق الگوریتم یا قوانین اینستاگرام پیش برود. اینستاگرام دارای یک الگوریتم است که قوانین مختلفی در آن قرار داده شده است که یکی از این قوانین داشتن لایک بالا است. در ادامه به این موضوع می‌پردازیم که چگونه خرید لایک خارجی اینستاگرام را به راحتی انجام دهیم.

لایک اینستاگرام چیست

لایک در لغت به معنای دوست داشتن است. اینستاگرام دارای قسمتی است که لایک نام دارد، این جزء از اینستاگرام از همان انتشار نسخه‌های اولیه نیز در اینستا وجود داشت. هنگامی که شما محتوایی را در پیج خود به اشتراک می‌گذارید، اگر فردی آن را لایک کند، بدین معنی است که محتوای تولید شده توسط شما را دوست دارد. هنگامی شما لایک می‌گیرید که محتوایی زیبا داشته باشید و برای مخاطب سودمند باشد.

امروزه گرفتن لایک بسیار سخت است و باید قوانین زیادی را رعایت کنید تا بتوانید به پیشرفت مورد نظر خود برسید. این قوانین نیازمند این است که تولید محتوای عالی داشته باشید، تداوم داشته باشید و مدت زمان زیادی را بر روی پیج خود کار کنید تا طرفداران و مخاطبان مفید را جذب کرده و رتبه پیج را در اینستاگرام بالا ببرید.

الگوریتم اینستاگرام

الگوریتم در لغت به معنای یک راه و روش است. اینستاگرام نیز دارای الگوریتم است که در این الگوریتم قوانینی را برای پیشرفت در اپلیکیشن خود قرار داده است. الگوریتم اینستاگرام بسیار پیچیده است و به صورت پنهان کار می‌کند. یعنی شما نمی‌توانید برخی از قوانین اینستاگرام را به راحتی پیدا کرده و ببینید. برای پیدا کردن قوانین الگوریتم لازم است که آزمایش و خطا انجام دهید و بر روی کار خود تداوم داشته باشید. امروزه برای الگوریتم اینستاگرام دوره‌های بسیار زیادی طراحی شده است که به شما تضمین می‌دهند پیج اینستاگرام‌تان را پیشرفت دهند.

البته الگوریتم اینستاگرام دارای قوانینی است که بسیار راحت می‌توانید آنها را رعایت کنید. این قوانین به صورت روزانه قابل دیدن هستند و نیازی نیست که برای دانستن آنها آزمایش و خطا انجام دهید و وقت بگذارید. برای مثال شما می‌دانید که هشتگ‌گذاری در پست بسیار مهم است و برای دیده شدن و پیشرفت پیج و پست شما تاثیر زیادی دارد می‌توانید هشتگ‌گذاری کنید. پس هشتگ گذاری یک قانون اصلی در اینستاگرام است که باید آن را رعایت کنیم اما تعداد هشتگ‌ها و نوع آنها در اینستاگرام یک قانون فرعی است که مدام در حال آپدیت می‌باشد.

تاثیر خرید لایک خارجی پست

چگونه لایک را بالا ببریم

گرفتن لایک و پیدا کردن طرفداران زیاد، کار سختی است و باید برای آن تلاش بسیاری کنیم. اما در ادامه راه حل‌هایی به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید به راحتی به وسیله آن‌ها فالوورهای خود را بالا ببرید.

·         تبلیغات

اولین راهی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم تبلیغات است. تبلیغات در اینستاگرام بسیار گسترده می‌باشد و می‌توانید به افراد زیادی تبلیغات بسپارید. همچنین اگر بخواهد تبلیغات پر بازده داشته باشید بهتر است که به افرادی در حوزه کاری خود تبلیغات بدهید. البته این نکته نیز وجود دارد که تبلیغات هزینه بسیار زیادی می‌خواهد و برای افرادی که تازه در اینستاگرام دست به کار شده‌اند، راه حل مناسبی نیست.

·         معرفی به دوستان و آشنایان

دومین راه حل، معرفی کردن خود به دوستان و آشنایان است. می‌توانید از آنها درخواست کنیم که پیج یا یکی از پست‌های شما را استوری کنند و در استوری خود شما را به فالوورها معرفی کنند. این معرفی می‌تواند مخاطبان زیادی مانند آشنایان و همشهریان را به شما اضافه کند. نکته قابل توجهی که این روش دارد این است که هزینه بسیار کمی دارد و مختص به اینترنت می‌باشد و اصلاً نیازی نیست که هزینه‌های هنگفت را برای آن خرج کنیم.

·         تعامل با همکاران

تعامل با همکاران نیز یکی از راهکارهایی است که می‌توانیم از آن استفاده کنیم. کسانی همانند شما هستند که در اینستاگرام تازه شروع به کار کرده و نیاز به شناخته شدن دارند. می‌توانید به این افراد پیشنهاد تعامل و همکاری بدهید که همدیگر را معرفی کنید. معرفی می‌تواند شناخته شدن شما را گسترده‌تر کند و همچنین در شهرهای مختلفی از ایران شما را بشناسند. تعامل نیز برای شما هزینه‌ای ندارد و سودی دو طرف دارد.

·         خرید لایک خارجی اینستاگرام

از بهترین راه حل‌هایی که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم، خرید لایک بین المللی است. می‌توانید از فالووران خرید لایک با کیفیت خارجی را انجام دهید. لایک‌هایی که می‌خواهید خریداری کنید را می‌توانید از پکیج‌هایی که در سایت وجود دارد انتخاب کنید. خرید لایک اینستاگرام مزایای بسیار زیادی دارد که یکی از این مزایا صرف کردن هزینه بسیار کم است. می‌توانید با هزینه کم، سود دهی بسیار بالایی داشته باشید همچنین نیازی نیست که زمان زیادی را صرف این کنید که برای پیج خود تولید محتوا انجام دهید تا مخاطبان بیشتری را جذب کنید. تنها با پرداخت هزینه بسیار کم و به کمک فالووران می‌توانید خرید لایک خارجی ارزان را به پست‌های خود اضافه کنید.

لایک خارجی اینستاگرام برای چه پیج‌هایی است

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که خرید لایک خارجی اینستاگرام برای چه پیج‌هایی مناسب است. همانطور که می‌دانید مخاطبانی که پیج شما را می‌بینند می‌توانند افرادی که پست‌هایتان را لایک کرده‌اند را نیز ببینند. اگر محتوای پیج شما خارجی باشد بهتر است که لایک خارجی را خریداری کنید. لایک خارجی به این معنی است که افرادی پست‌های شما را لایک می‌کنند که خارجی هستند. البته اگر پیج شما ایرانی است و تولید محتوای فارسی انجام می‌دهید بهتر است که درخواست خرید لایک ایرانی را به فالووران بدهید. البته تولید محتوای خارجی نیز بسیار می‌تواند سودهی بالایی داشته باشد زیرا گستردگی فضای مجازی در خارج از ایران بیشتر است و مخاطبان بیشتری را می‌توانید جذب کنید. همچنین فعالیت افراد خارجی در اینستاگرام نیز بالا است و آن را به عنوان قسمتی از زندگی خود می‌دانند.

تفاوت لایک خارجی و لایک ایرانی

خرید لایک ایرانی و خرید لایک خارجی یک تفاوت دارد که این تفاوت در آیدی افرادی که پست شما را لایک می‌کنند است. فالوورها در این پکیج خارجی می‌باشند. پس تنها تفاوت لایک خارجی و ایرانی در نوشتن نوع آیدی آنها است. آیدی همان اسم پیج است که در هنگام درست کردن اکانت‌ها و نوع آن مشخص می‌شود. می‌توانید خرید لایک خارجی پست را سفارش دهید تا افرادی که شما را لایک می‌کنند اکانتی با آیدی خارجی داشته باشند.

مزایای خرید لایک فیک

خرید لایک فیک مزایای بسیاری دارد که در ادامه به برخی از مزایای آن می‌پردازیم.

·         افزایش مخاطب و مشتریان

از مزایای لایک فیک این را می‌توانیم بگوییم که لایک فیک مخاطبان و تعداد مشتریان شما را بالا می‌برد. هدف ما نیز از کار کردن این است که تعداد مشتریان زیادی را داشته باشیم. در نتیجه داشتن این مشتریان درآمد و کار ما نیز پیشرفت می‌کند.

·         صرف هزینه کم

برای افرادی که تازه کار خود را شروع کرده‌اند، صرف هزینه بسیار سخت است و نیازی نیست که هزینه‌های هنگفت را برای تبلیغات بگذارید. بازدهی این فالوورها نیز مانند تبلیغات است و جلب اعتماد مشتری را با هزینه‌ای بسیار کم انجام داده‌اید.

·         صرف زمان کم

در زمان بسیار کمی می‌توانید با خرید فالور فیک بهترین بازدهی را داشته باشید. برای اینکه پیج خود را به صورت رندوم پیشرفت دهید نیاز دارید که زمان بسیاری را برای پیج بگذارید. اما با خرید لایک فیک تنها در چند ساعت هزاران لایک و مخاطب به پیج و پست‌های شما اضافه می‌شوند.

لایک خارجی چگونه به وجود می‌آید

ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که لایک خارجی چگونه به وجود می‌آید. خدماتی که فالووران یا هر سایت دیگری برای اینستاگرام و تلگرام انجام می‌دهند، به وسیله کامپیوتر انجام می‌شود. یعنی اکانت‌هایی که شما آنها را می‌خرید با استفاده از کامپیوتر درست می‌شوند. لایک به وسیله کامپیوتر درست می‌شود و به پست مورد نظر شما که برای آن درخواست خرید لایک خارجی با کیفیت داده‌اید، اضافه می‌شود. کیفیت لایک‌های فالووران بسیار بالا است و اصلاً ریزش ندارد.

برخی افراد بسیار نگران این وضعیت هستند که اگر خرید لایک خارجی اینستاگرام را انجام دهیم، پس از مدتی ریزش خواهد داشت. ریزش داشتن یا نداشتن لایک و خدماتی که از هر سایتی می‌گیرید بستگی به آن دارد که چگونه ارائه شود. خدماتی که از فالووران می‌گیرید به صورت حرفه‌ای و کاملا کارشناسی شده به پیج شما اضافه می‌شود. البته این نکته نیز وجود دارد که هیچ فردی نمی‌تواند به صورت تضمینی خدماتی مانند لایک خارجی فیک را به شما ارائه دهد. زیرا این خدمات در هر صورت دارای ریزش هستند و با توجه به اینکه چگونه درست شده باشد ریزش آنها کم و زیاد می‌شود. هر خدماتی را که از ما بگیرید دارای ریزش بسیار کم است و اصلا به پیج شما ضربه نمی‌زند.

چگونه لایک بخریم

با توضیحاتی که داده شد ممکن است بخواهید که خرید لایک خارجی اینستاگرام را انجام دهید. برای اینکه لایک بخرید تنها لازم است که به سایت ما مراجعه کنید و پکیج مورد نظر خود برای خرید لایک خارجی اینستاگرام، با تعداد دلخواه انتخاب کنید.پس از انتخاب کردن لینک پستی که می‌خواهید لایک به آن اضافه شود را در صفحه مورد نظر جایگذاری کنید و آیدی پیج خود را نیز وارد میکنید. پس از اینکه مراحل گفته شده را انجام دادید به صفحه پرداخت می‌روید و در آنجا با دادن شماره کارت، رمز دوم و بقیه اطلاعات بانکی می‌توانید پرداخت امن را با استفاده از درگاه پرداخت انجام دهید و خدمات خود را پس از کارشناسی لازمه بگیرید.

آیا لایک فیک قابل تشخیص است؟

نگرانی برخی پیج‌ها در این موضوع است که لایک فیک قابل تشخیص باشد. لایک پست را تمامی مخاطبان شما می‌توانند ببینند و تشخیص آن به جایی که از آن خرید کرده‌اید بستگی دارد. اگر خدماتی که به شما ارائه شده باشد به صورت حرفه‌ای انجام بگیرد، اصلا قابلیت تشخیص ندارد. اما برخی افراد هستند که با هزینه بسیار کم افزایش فالوور انجام می‌دهند و کیفیت خدمات آنها بسیار پایین است. این خدمات بی کیفیت در همان نگاه اول مخاطب را متوجه فیک بودن لایک می‌کند و اعتماد مشتری را سلب می‌کند. پس برای اینکه مشتری مدار باشید و جلب اعتماد کنید از افرادی خدمات بگیرید که کیفیت کار آنها تضمینی باشد. برای اینکه خرید لایک خارجی اینستاگرام را با کیفیت بالا انجام می‌دهید، می‌توانید در سایت نسبت به خرید آن اقدام کنید.

آیا با لایک فیک پیج بسته می‌شود؟

ممکن است این حرف را شنیده باشید که با اضافه کردن خدمات فیک مانند لایک و فالوور، پیج بسته می‌شود. اما این تفکر و نگرش اشتباه است زیرا تا به حال هیچ اکانتی به دلیل خرید لایک بسته نشده است. ممکن است این مورد که پیج بسته شود پیش آمده باشد اما دلیل آن خرید لایک فیک نیست بلکه فردی که برای شما خدمات را انجام داده است حرفه‌ای نبوده. هنگامی که شما لایک فیک می‌خرید باید به صورت درست و در زمان مناسب اضافه شود. افرادی هستند که در کثری از ثانیه لایک را به پست شما اضافه می‌کنند و اینستاگرام تصور می‌کند که شما ربات هستید و بلااستثنا اکانت شما را غیر فعال می‌کند. این غیر فعال کردن برای حفظ امنیت اینستاگرام است و به همین دلیل است که تاکید داریم این خدمات را ازطریق سایت و توسط افراد حرفه‌ای انجام دهید.

از کجا لایک بخریم

برای اینکه خرید لایک را از جای قابل اعتمادی انجام دهید، باید نکاتی که در ادامه گفته می‌شود را رعایت کنید. اول اینکه سعی کنید خرید خود را حتماً از سایت انجام دهید و به آگهی‌های که داده می‌شود اعتماد نکنید. ممکن است بخواهید از سایتی خرید کنید و شماره تلفن یا اکانت پیامکی را برای شما گذاشته باشند، به این افراد سودجو اعتماد نکنید و تنها از سایتی خرید کنید که دارای درگاه پرداخت است. می‌توانید از زر ممبر خرید لایک خارجی اینستاگرام، خرید لایک خارجی IGTV و خرید لایک خارجی REELS را به راحتی و با درگاه پرداخت خریداری کنید و حتی با پشتیبانی ما نیز ارتباط برقرار کنید. تمامی خدمات اینستاگرام و تلگرام را می‌توانید از زر ممبر بگیرید.

خروج از نسخه موبایل