نماد سایت ماه نیوز

راهنمای خرید بهترین جارو شارژی عصایی ایستاده

جاروهای مورد استفاده در نظافت منزل از گذشته تا به امروز دستخوش تغییرات زیادی شده و با پیشرفت تکنولوژی، برخلاف جارو برقی های معمولی، جارو شارژی ها وارد زندگی ما شده اند. این جاروهای جدید، مزایای بیشتری را نسبت به جاروهای قدیمی، دارا می باشند. جاروهای شارژی ایستاده بر اساس مدل و هدف استفاده به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. مدل های جارو شارژی عصایی عبارتند از: کیسه ای، بدون کیسه، بخار، آب، برقی و شارژی. از گذشته تا به امروز پرکاربردترین مدل این جاروها، مدل های کیسه دار می باشد.

جارو شارژی ایستاده

جاروی مورد بحث گرد و غبار، باکتری ها و خاک باقی مانده در محیط را در یک کیسه جمع آوری می کند. برای اینکه جارو بهترین کارایی را داشته باشد، کیسه پر شده باید به مرور زمان خالی، تمیز و در جای خود قرار گیرد. مدل کیسه ای جارو شارژی ایستاده، از رنج قیمتی مناسب تری نسبت به انواع پیشرفته برخوردار است.

جارو شارژی عصایی ایستاده چیست؟

جارو شارژی عصایی برخلاف جارو برقی کلاسیک، به صورت ایستاده و بدون سیم، قابل استفاده می باشد. با پیشرفت تکنولوژی، جارو شارژی هایی که در سال های اخیر وارد زندگی ما شده اند، توانسته اند با مزایایی که ارائه می دهند، به یکی از اجزای ضروری هر خانه تبدیل شوند. جاروهای شارژی ایستاده، نه تنها در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کنند، بلکه اجازه می‌دهند تا کار را روان ‌تر و دقیق‌ تر انجام دهید. جارو شارژی عصایی ایستاده به دلیل قدرت مکش بالا و ساختار ارگونومیک، مورد استقبال بسیاری از بانوان قرار گرفته اند.

مزایای جارو شارژی ایستاده

جاروهای شارژی ایستاده مزایای بسیار زیادی دارند که در هر مدل متفاوت است. در ادامه به خصوصیاتی که یک جارو شارژی فوق العاده دارا می باشد اشاره خواهیم کرد، تا بتوانید به هنگام خرید، بهترین جاروی ایستاده را انتخاب و تهیه کنید.

·         قابلیت حرکت

از آنجایی که جاروهای شارژی مشکل کابل ندارند، نظافت منزل را بسیار آسان می کنند. به لطف جارو شارژی ایستاده می توان تمام قسمت های خانه را تمیز کرد. سهولت در حرکت، یکی از دلایلی است که امروزه جاروهای شارژی عصایی را بسیار محبوب کرده است. در نتیجه بهترین جارو شارژی عصایی، طراحی ای دارد که بتوان آن را به راحتی حرکت داد.

·         دارای ساختار سبک

یکی از مهم ترین مزایای جاروهای شارژی عصایی، سبکی آن ها می باشد. این جاروها را می توان به راحتی در هر نقطه از خانه حمل کرد. چرا که موتورهای جارو شارژی بسیار سبک می باشند. پس در نتیجه بهترین جاروهای شارژی ایستاده دارای ساختاری ارگونومیک می باشند تا به سلامت بدن و ستون فقرات آسیب نزنند.

·         مدل مرطوب و خشک

جارو شارژی ایستاده مدل مرطوب و خشک، محصولی با کارایی بالا و بسیار مفید می باشد. چرا که این جارو تقریباً در تمام قسمت های خانه به راحتی قابل استفاده است. همانطور که از نام آن پیداست، این جاروی ایستاده می تواند هر دو قسمت خشک و مرطوب را به طور همزمان تمیز کند. درواقع می توان گفت این مدل از جارو شارژی، همه کاره می باشد.

·         مدل فیلتر دار

وجه تمایز این جارو شارژی عصایی با سایر جاروها، این است که ضمن پاکسازی کثیفی و گرد و غبار، هوای محیط را نیز تا حد زیادی تمیز می کند. فیلترهای هوا موجود در این جارو شارژی ایستاده به لطف موتور خود در مدت زمان کوتاهی باکتری های نامرئی را که باعث بروز هرگونه واکنش آلرژیک در خانه می شوند، می گیرد.

·         امکان تمیز کردن هر گوشه

این جاروها به لطف ساختار ارگونومیک و قابلیت حمل آسان، می توانند در هر گوشه ای از خانه حمل شوند و این امکان را می دهند که حتی مکان های نامرئی یا غیر قابل دسترس را نیز تمیز کنیم. بنابراین هم بهداشت داخل خانه تامین شده و هم در مصرف انرژی تا حد زیادی صرفه جویی می شود.

با کمک جارو شارژی ایستاده می توانید مکان هایی مانند زیر مبل یا سقف را بدون کمترین دردسر تمیز کنید. برای انجام چنین تمیزکاری هایی کافیست سری مناسب جارو که در برخی مدل ها موجود می باشد را به جارو شارژی خود وصل کنید.

سری های مختلف جارو شارژِ

·         تمیز کردن با عملکرد بالا را ارائه می دهد

بزرگترین تفاوت جاروهای سنتی و شارژی، متفاوت بودن موتور و قدرت مکش آنهاست. جارو شارژی عصایی قدرت مکش بالایی دارد و همچنین توسط فناوری جریان هوای قدرتمند پشتیبانی می شود. این جاروی شارژی با کمک جریان هوا، گرد و غبار و کثیفی را در محفظه خود جمع آوری می کند.

بسیاری از مدل ‌های جاروی شارژی که امروزه تولید می‌شوند، دارای برس میله موتوری هستند. به لطف این میله برس در موتور، کثیفی های انباشته شده در محفظه راحت تر و بهتر تمیز می شود. همچنین با کمک این برس که در جاروهای شارژی ایستاده وجود دارد، می توان موادی را که جمع کردن آنها بسیار سخت است مانند موهای ریخته شده، به راحتی تمیز کرد.

یکی از مزایای این جاروها، فیلتر هوا می باشد. فیلتر هوا، گرد و غباری را که در هنگام نظافت منزل به هوا پرواز می کنند، جذب کرده و در نتیجه از واکنش های آلرژیک در خانه جلوگیری می کند. این فیلتر برای محافظت از سلامت انسان و افزایش نظافت منزل با کارایی بالاتر نصب شده است.

 نظافت خانه تنها با تمیز کردن کثیفی های قابل مشاهده به پایان نمی رسد. پس از تمیز کردن، هوای خانه نیز باید تجدید شود. چرا که گرد و غبار دمیده شده در هوا هنگام تمیز کردن آسیب زیادی به سلامت انسان وارد می کند. جارو شارژی ایستاده با قابلیت فیلتر هوا و موتور قدرتمند خود، این گرد و غبارها را گرفته و از پخش شدن آن ها جلوگیری می کند.

خرید بهترین جاروی شارژی ایستاده

انواع جارو شارژی

حال که با خصوصیات بهترین جاروی شارژی آشنا شده اید، نوبت به خریداری آن می رسد. برای خرید بهترین اجناس باید به بهترین فروشگاه مراجعه کنید! فروشگاه دومینو کالا همان جایی است که باید در آن به دنبال بهترین جاروهای شارژی بگردید. این فروشگاه همواره در راستای رضایت مشتریان قدم برداشته و بهترین اجناس را با کیفیتی فوق العاده و قیمتی مناسب ارائه می کند.

کلام نهایی

در این مقاله به طور مفصل به چیستی جارو شارژی عصایی و مزایای آن پرداختیم. حال که با خصوصیات بهترین جاروی شارژی ایستاده آشنا شده اید، می توانید با بررسی برندهای موجود در بازار، بهترین جارو را انتخاب، و از فروشگاه دومینو کالا خریداری کنید.

خروج از نسخه موبایل