عمومیمعرفی کسب و کار

لیست پذیرایی خواستگاری

با توجه به زندگی اسراف در ایران، تمامی آداب و رسوم و حتی نحوه برگزاری آیین ها تغییر کرده و از آداب اصلی فاصله گرفته است، از این رو دریافت فیض خواستگاری برای خانواده و به خصوص خانواده عروس امری ضروری است. در این حالت، هر دختر یا حتی هر عروسی دوست دارد این مراسم مهم به بهترین و زیباترین شکل ممکن انجام شود.

آیا تا به حال فکر کرده اید که جشن عروسی و خرید هدیه برای مادرزن آداب و رسوم خاص خود را دارد؟ تزیین کاسه پروپوزال، انتخاب میوه و شیرینی و حتی شربت برای پروپوزال بسیار مهم است.

در مجله امروزه نگاهی دقیق تر به پذیرایی های عروسی شیک می اندازیم.

یک سوربت مکالمه پسند

برای انتخاب شربت خواستگاری مناسب باید توجه زیادی به فصل داشته باشید در واقع اگر خواستگاری شما در فصل گرم برگزار می شود گزینه های بیشتری برای انتخاب دارید که نکته مثبتی محسوب می شود زیرا شما می توانید از مهمانان خود با بهترین شوربت ها پذیرایی کنید.

اما اگر قرار ملاقات در فصول سرد سال به خصوص در فصل زمستان انجام شود، افراد تمایل بیشتری به نوشیدنی های گرم پیدا می کنند.

فراموش نکنید که برای انتخاب دستمال سفره مناسب باید به ذائقه مهمان ها توجه کنید، حتما نوشیدنی مورد پسند عموم مردم را انتخاب کنید.

نکته بعدی توجه ویژه به ظاهر شربت است. درست است که طعم شربت حرف اول را می زند، اما شکل ظاهری شربت قبل از هر چیز توجه افراد را به خود جلب می کند، بنابراین ساختن شربت در دو رنگ ایده بسیار جالبی است که می توانید آن را در هنر خود نیز بیان کنید. .

انتخاب میوه و شیرینی نامزدی و چیدمان آن

در انتخاب و چیدمان میوه ها و شیرینی های عروسی باید به نکات زیر نیز توجه کنید:

ثمره دادگاه

اندازه میوه ها نباید خیلی کوچک یا خیلی بزرگ باشد تا مهمانان راحت تر آن ها را بخورند.

چیدن میوه عالی

انتخاب میوه های فصل (توجه داشته باشید که میوه هایی را انتخاب نکنید که خوردن آنها سخت است).

شیرینی های همراهی

یک کیک خشک انتخاب کنید: از آنجایی که طرح ساده تر خواهد بود، از طرف دیگر، خانواده داماد اغلب کیک شیرین تری را برای پیشنهاد انتخاب می کنند.

طرح میوه و دسر: باید به نوع میوه و دسری که برای طرح میوه و دسر روز عروسی انتخاب می کنید دقت کنید و سپس مدل های مختلف و شیک را در خصوص طرح و چیدمان میوه جستجو کنید. شیک ترین دسرها و دسرها را از اینترنت انتخاب کنید.

تزیین جعبه پذیرش پیشنهاد ازدواج

تزیین سینی پذیرایی در خواستگاری مکن است با توجه به سلیقه افراد متفاوت باشد، اما به یاد داشته باشید که تزیین زیاد جلوه ناخوشایندی ایجاد می کند، بنابراین می توانید با قرار دادن شاخه ای از یک گل زیبا جلوه خوبی به سینی بدهید. مثل زنبق دره

خواستگاری

ظروف سفره عقد بسیار مهم است زیرا اگر می خواهید یک جشن عالی داشته باشید از استفاده از ظروف عالی غافل نشوید زیرا ظروف گران قیمت و درجه یک باید جشن عروسی عالی باشد. البته توجه داشته باشید که برای خرید غذا نیازی به صرف هزینه زیادی ندارید، بلکه استفاده از بشقاب مرتب و مد روز در مراسم عروسی خود کافی خواهد بود.

چگونه برای جشن نامزدی میز بچینیم

چیدمان سفره عقد نیز با توجه به سلیقه افراد متفاوت است، اما برای داشتن سفره ای زیبا باید در تزیین میوه ها و شیرینی ها نهایت دقت و سلیقه را به خرج داد و همچنین استفاده از شمع و گل نیز ایده خوبی است. برای تزئین میز