نماد سایت ماه نیوز

معیارهای انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو + معرفی بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

کاشت مو یکی از روش‌های مرسوم برای درمان طاسی سر به شمار می‌رود که امروزه تقاضای زیادی دارد. این درمان تخصصی که حتماً می‌بایست در پیشرفته ترین کلینیک کاشت مو ایران در تهران انجام شود، دارای سلسه مراتب و اصول خاصی است که تنها افراد حاذق در این زمینه از عهده آن بر خواهند آمد. به عبارت دیگر کاری که در کلینیک کاشت مو انجام می‌شود بسیار مهم است، بنابراین افراد می‌بایست با معیارهای مهم برای انتخاب کلینیک آشنایی داشته باشند تا بتوانند با اطمینان به کلینیک برای کاشت آماده شوند.

البته ناگفته نماند که این حساسیت کاملاً به جا بوده و چنانچه فرآیند کاشت در کلینیک‌های نامعتبر صورت بپذیرد، تنها نتیجه‌ی مطلوب به دست نخواهد آمد، بلکه ممکن است عوارض ناگواری را هم برجای بگذارد. به همین جهت در ادامه‌ی این مقاله با ویژگی‌های یک کلینیک خوب آشنا می‌شوید تا بتوانید ««بهترین کلینیک کاشت مو»» را انتخاب کنید.

معرفی انواع روش‌های کاشت مو

در ادامه به معرفی انواع روش‌های کاشت مو که به صورت تخصصی در کلینیک‌های معتبر کاشت مو انجام می‌شود می‌پردازیم.

کاشت مو به روش FUT

از اولین روش‌هایی‌که برای کاشت مو پدید آمد می‌توان به کاشت مو به روش FUT اشاره کرد. این روش پیوند واحد‌های فولیکولی بوده‌که اصطلاحا با نام کاشت باریکه هم شناخته می‌شود. این روش صرفا جنبه درمانی برای موی سر را دارد. در این روش از یک ناحیه سر موی سالم برداشته شده و به ناحیه مد نظر پیوند زده می‌شود.

کاشت مو به روش FUE

یکی دیگر از روش‌هایی‌که می‌توان در کاشت مو از آن نام برد کاشت مو به روش FUE می‌باشد. در روش اول مخاطب فقط می‌توانست مو را به سر پیوند بزند اما در این روش موی برداشته شده به بدن هم پیوند زده می‌شود. در این روش واحد‌های فولیکول مو یک به یک برداشته شده و به ناحیه مدنظر بیمار پیوند زده می‌شود

کاشت مو به روش نئوگرافت

یکی دیگر از وجه تمایز‌های بهترین مرکز کاشت مو در تهران با بقیه کلینیک‌ها به روز بودن شیوه و متد‌های درمانی می‌باشد. یک کلینیک عالی باید مداوم خود را با پیشرفت تکنولوژی همگام نگه دارد و همین برگ برنده ای نسبت به بقیه رقبا می‌باشد. یکی از جدیدترین روش‌های کاشت مو در ایران و جهان کاشت مو به روش نئوگرافت می‌باشد. در کاشت مو به روش نئوگرافت ربات و سیستم‌های هوشمند به کمک پزشک متخصص آمده و به آن در برداشت فولیکول‌های مو کمک می‌کند، همچنین در این روش گرافت مو با کمترین صدمه و آسیب از بانک مو خارج می‌شوند.

تفاوت روش‌ FUE و FUT

بالاتر اشاره کردیم‌ که روش‌های متعددی برای کاشت مو وجود دارد. اما فرق بین روش‌های عنوان شده در چیست؟ در روش FUE کنترل بسیار بالاتر است و نتیجه بهتری را خواهد داد. در این روش فولیکول‌های مو تک به تک و یک به یک از هم جدا شده و از همین رو جراح و دکتر متخصص موهایی‌‍ که شانس بیشتری برای رشد دارند را انتخاب می‌کنند. در روش FUT جای زخم ظریف و نازکی بر‌روی سر باقی می‌ماند ولی در روش FUE جای زخم‌های نامشخص می‌باشد همچنین در این روش نیازی به بخیه زدن نمی‌باشد.

چگونه بهترین مرکز کاشت مو را انتخاب کنیم؟

بعد از اینکه با ویژگی‌های بهترین کلینیک مرکز کاشت مو آشنا شدیم، زمان آن است که بتوانیم در بین انبوهی از تبلیغات و شبکه‌های اجتماعی که کلینیک خود را به عنوان بهترین کلینیک کاشت مو می‌دانند، بتوانیم بهترین کلینیک کاشت مو را تشخیص دهیم. برای رهایی از این سردرگمی‌ها در ادامه چند نکته طلایی و مهم برای انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید با سرعت و آگاهی بالاتر بهترین مرکز کاشت مو را تشخیص دهید.

یکی از روش‌های انتخاب بهترین مرکز کاشت مو مورد بررسی قرار دادن سوابق کاری کلینیک از گذشته تا به امروز است. معمولا کلینیک‌ها صفحات اجتماعی دارند که برخی از نمونه کارهای خود را به صورت تصاویر قبل و بعد از کاشت مو قرار در یک گالری قرار می‌دهند. شما با مراجعه به وبسایت معتبر یک کلینیک می توانید سوابق کاری، نحوه ارتباط با کلینیک، سال تاسیس و اهداف و تخصص کلینیک را متوجه شوید.

یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توانید کلینیک کاشت مو معتبر را از سایرین تشخیص دهید پرس و جو از افرادی است که در گذشته به کلینیک مراجعه کرده‌اند. معمولا پرس و جو از مراجعین قدیمی را می‌توانید از خود کلینیک درخواست کنید که اجازه مشورت با یکی از مراجعین را در صورت تمایل مراجعه دهنده قبلی بدهد.

بررسی کامنت‌های مراجعین در اینستاگرام، وبسایت رسمی کلینیک و دیگر شبکه‌های اجتماعی می‌تواند دیدگاه متفاوتی به شما از کلینیک و نحوه ارائه خدمات بدهد اگر با یک کلینیک معتبر رو به رو باشید حتما صفحه‌ای با عنوان نظرات کسانی که کاشت مو انجام داده اند را در سایت و دیگر شبکه‌های اجتماعی خود دارد که با مراجعه به آن می توانید به طور یک جا نظرات و نمونه کارها را مشاهده کنید.

اقدامات لازم برای کاشت مو چیست؟

گفتیم که کاشت موی سر ، به هر شیوه ‌ای که قرار باشد صورت گیرد، لازم است مراحل و مقدماتی را برای انجام هرچه بهتر آن طی کند. اولین و در واقع مهم‌ ترین موردی که باید پیش از اقدام صورت گیرد، بررسی این است که آیا اصلاً به کاشت موی سر احتیاج دارید یا خیر؟ توصیه ‌ای که برای کاشت مو می ‌شود، عمدتاً به افرادی است که دچار کم ‌پشتی یا طاسی موی سر به صورت ارثی شده‌اند.

معمولاً روش ‌های مختلف کاشت مو به افرادی که همچنان موی کافی بر سر دارند، توصیه نمی ‌شود و بهتر است تا رسیدن به سن مناسب و تمام شدن کامل دوره ریزش مو صبر کنند. در طول این مدت بهتر است از روش‌ های دیگر همچون PRP یا مزوتراپی استفاده شود. در هر صورت تشخیص اینکه کدام روش برای شما مناسب تر است، به عهده پزشک متخصص خواهد بود.

بطور کلی ، اقدامات لازم برای کاشت مو را می ‌توان در عناوین زیر خلاصه کرد:

قبل از اقدام به کاشت مو، مراقبت‌های زیر را انجام دهید!

چند نکته‌ کلیدی در روز کاشت مو

انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو

علاوه بر دانستن این نکته که قبل از کاشت مو چه نکاتی باید انجام دهید، باید با یکی از اقدامات قبل از کاشت مو آشنا شوید. یکی از مهمترین اقدامات قبل از کاشت مو انتخاب کلینیک و پزشک باسابقه است. همانطور که با روند کاشت‌ مو آشنا شدید این روش تنها زمانی بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان می آورد که نزد بهترین و حرفه ای ترین کلینیک یا به متخصص کاشت مو مراجعه کنید. در واقع پزشکی از نظر شما قابل اعتماد و اطمینان است که در زمینه کاشت مو مهارت و تجربه لازم را کسب کرده باشد و در این زمینه سال های بسیاری فعالیت داشته باشد. پس خوب است با ویژگی های بهترین دکتر کاشت مو آشنا شوید:

 داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان

یک متخصص برای ارائه خدمات کاشت مو و دیگر اقدامات زیبایی باید مجوز لازم را از وزارت بهداشت و درمان دریافت کند. داشتن چنین مدرکی به شما این اطمینان را می دهد که تمام خدمات مجموعه زیر نظر وزارت بهداشت انجام می‌شود و دکتر موظف است برای ارائه خدمات مطابق با دستورات اعلام شده از وزارت بهداشت و درمان عمل کند.

بهره مندی از  کادر حرفه ای و مجرب جهت انجام کاشت مو

 از آنجا که کاشت مو دارای پیچیدگی و مراحل مختلفی است، متخصصین برای اجرای آن باید از دیگر کادرهای حرفه ای در این زمینه برخوردار باشند تا روند کاشت به بهترین صورت ممکن اجرا شود.

مجهز  به ابزار و وسایل به روز برای کاشت مو

زمانی کاشت مو به بهترین صورت ممکن اجرا می شود که متخصص کاشت مو از بهترین و به روز ترین ابزارها و تکنیک های روش کاشت مو استفاده کند و همیشه در تلاش باشد تکنیک های به روز را فرا گیرد تا بیماران برای انجام این روش با حداقل ترین آسیب و عوارض همراه باشند و روند کاشت مو را در سریع ترین زمان ممکن طی کنند.

محیط مناسب و فراهم کردن امکانات رفاهی

یک متخصص برای ارائه خدمات کاشت مو در بهترین صورت ممکن، نیاز به یک محیط کاملا  آرام و دوست داشتنی دارد. همچنین رعایت کردن نکات بهداشتی در روند کاشت مو بسیار اهمیت دارد. بنابراین هنگام مراجعه به مطب کاشت مو حتما به این نکته دقت کنید.

حتماً پیش از اقدام به کاشت موی سر، با پزشک متخصص و کلینیک ‌های تخصصی مشورت نمائید. مشورت‌ ها و توصیه‌ های پیش از اقدام به هر عمل، نه تنها باعث کاهش هزینه ‌ها خواهند شد، بلکه منجر به کسب نتایج بهتر و مطلوبتر نیز می ‌گردند. بنابراین، با تحقیق و بررسی روش‌ های مختلف کاشت مو، شیوه مناسب خود را پیدا کرده و سپس اقدام به انجام عمل نمائید. کلینیک  کاشت مو دکتر نجف بیگی با کادر درمانی حرفه ‌ای همراه شما خواهند بود تا توصیه ‌ها، خدمات و درمان ‌های لازم را به شما ارائه دهند. به این ترتیب، جای نگرانی برای سوالات و دغدغه ‌هایتان نخواهید داشت.

خروج از نسخه موبایل