نماد سایت ماه نیوز

پوستر دیواری دکوپیک و خرید مستقیم از چاپخانه

پوستر دیواری

عکس پوستر دیواری را می توان بدون نیاز به هیچگونه بستری خیلی ساده و به صورت مستقیم با یک چسب معمولی، چسب دو طرفه، پونز و یا سوزن ته گرد به دیوار چسباند و از زیبایی آن لذت برد. با این حال وقتی از بستری مناسب برای نصب پوستر استفاده کنیم علاوه بر افزایش قابل توجه دوام پوستر، زیبایی آن نیز دوچندان می شود. تخته شاسی و فوم برد دو بستر ایده آل برای نصب پوستر روی آن هستند که بنابر سلیقه و سبک پوستر شما قابل انتخاب هستند.

انواع پوستر

برای پوستر های تبلیغاتی که برای برندینگ یا شناساندن محصولی خاص یا اعلام تاریخی برای برگزاری کنسرت یا تئاتر بکار می روند از پوستر کاغذی استفاده می شود. پوستر مورد نظر خود را چاپ کنید و در صورتی که می خواهید مقاوت بیشتری در برابر آب باران یا پارگی داشته باشد و مدت زیادی روی دیوار بماند از سلفون یا لمینت برای پوشش آن استفاده کنید. برای تزئین اتاق منزل یا دفتر اداری علاوه بر پوستر کاغذی که هزینه کمی دارد و امکان برش راحت و چسباندن روی هر سطحی را دارد می توانید پوستر خود را به شکل تابلو چاپ کنید بدین صورت که از انواع فوم برد یا چاپ تخته شاسی استفاده کرده و پوستر خود را با قابی زیبا و مستحکم به دیوار منزل خود بیاویزید.

چاپ پوستر دیواری

هر طرحی که دارید از یک اژدهای بزرگ گرفته تا یک مینیون کوچک برای تزئین دیوار اتاقتان برای ما ارسال کنید و حتی به تعداد یک عدد چاپ کنید. برای ایجاد هویت بصری متناسب با لوگو و رنگ سازمانی شرکتتان برای هر دیوار پوستری متناسب طراحی و چاپ کنید. چه برای محل کار و چه منزل، چه در ابعاد کوچک A4 و چه ابعاد بزرگ بالای یک متر، در هر ابعادی پوستر دیواری مناسب خود را چاپ کنید و دیوار خود را به سلیقه خود تزئین کنید. چاپ پوستر دیواری با چاپ گلاسه، فوتو گلاسه و کوتد همراه با پوشش های سلفونی در انواع سلفون مات، سلفون براق و سلفون مخملی و پوشش لمینتی در انواع لمینت مات و لمینت براق برای افزایش ضخامت و مقاومت در برابر پارگی و رطوبت.

راهنمایی خرید انواع پوستر دیواری سه بعدی و معمولی

با توجه به روندهای جدید تصاویر بر روی پوستر دیواری سه بعدی مانند شکل گل که موجبات تزیینات داخلی و ایجاد زیبایی چشمگیری می شود ، که می توانید با انواع طرح های طبیعت برای پذیرایی خود انتخاب خریداری کنید. یا حتی تزئین مانند آشپزخانه، اتاق نشیمن یا حتی حمام که یک ایده خلاقانه است. که ما در این سایت سعی میکنیم که بهترین و پرفروش ترین پوستر های دیواری سه بعدی یا معمولی که طرفداران زیادی دارند را برای شما راهنمایی کنیم تا بهترین طرح با قیمت مناسب وارزان را خرید اینترنتی کنید.

4 نکته مهم در انتخاب پوستر دیواری

انتخاب یک اثر هنری مناسب برای تکمیل فضای شما می تواند یکی از چالش برانگیزترین چیزها در دکوراسیون باشد. با وجود انتخاب های بی پایان ، حل و فصل کردن فقط برای چند قطعه می تواند دشوار باشد. بنابراین اگر در انتخاب پوستر دیواری و یا طرح پرده زبرا تلاش می کنید، این 5 نکته را در نظر بگیرید.

موضوعات رنگ

رنگ چیزی است که افراد هنگام انتخاب پوستر دیواری ، باید با آن دقت کند ، غالباً به این دلیل که سعی کنند چیزی را پیدا کنند که با سایر وسایل رنگ ها ست باشد. اما در حالی که تطبیق برخی از رنگ ها روشی کاملاً قابل قبول برای انتخاب پوستر است ، تنها روش نیست. بعضی اوقات رنگ هایی که در دکوراسیون که انتخاب می کنید می تواند بهتر یا بدتر شود.. یا در مواردی؛ ممکن است چیزی سیاه و سفید بخواهید. مهم این است که شما چیزی را پیدا کنید که فضا را تعارف کند – گاهی اوقات از طریق رنگ ، اما نه همیشه. به دنبال قطعه ای باشید که شما را به سمت آن جلب کند ، و از رنگ های کاملاً مطابقت بیش از حد نگران نباشید.

اندازه و مقیاس

وقتی صحبت از انتخاب پوستر دیواری یا تابلو بزرگ می شود ، معمولاً بهتر است. انتخاب طرحی که خیلی کم است یک اشتباه بسیار رایج است. به عنوان مثال پوستر دیوار را روی یک مبل قرار دهید. به عنوان یک قاعده کلی ، هنر بالای آن باید تقریباً 2/3 عرض کاناپه یا بزرگتر باشد. در مورد فضای بالاتر از یک تخت نیز همین اتفاق می افتد. با این حال ، حتی این قانون می تواند شکسته شود. در یک دیوار گالری ، چندین قطعه کوچک می توانند در یک نمایش با هم کار کنند. در این حالت ، به نمایشگر کلی به عنوان یک واحد فکر کنید و سعی کنید همان دستورالعمل ها را دنبال کنید. اگر نقاشی خاصی دارید یا چاپ می کنید که آن را می پسندید اما اندازه آن خیلی کوچک است ، برای افزایش تأثیر بصری آن را در نظر بگیرید که از یک مات فوق العاده بزرگ استفاده کنید.

قدیمی و جدید را ترکیب کنید

کنتراست چیزی است که یک اتاق را مهیج می کند و هنر می تواند در ایجاد آن هیجان نقش بزرگی داشته باشد. بنابراین برای ایجاد یک مجموعه قوی و قانع کننده ، هنر را از دوره های مختلف در نظر بگیرید. در یک اتاق سنتی ، یک قطعه از هنر مدرن می تواند یک نقطه کانونی قابل توجه را ایجاد کند ، درست مانند این که قطعات کلاسیک می توانند برخی از سنت ها را در فضاهای معاصر تر آرام کند. و هنگامی که در همان اتاق با هم استفاده می شود قطعات قدیمی و جدید می توانند یکدیگر را به روشهای شگفت انگیز و غیر منتظره تکمیل کنند. همچنین می توانید ترکیب رنگ ها و مضامین بسیار جالب باشد ، بنابراین در هنگام انتخاب پوستر یا تابلو دیواری در یک نقطه خیره نمانید – آن را ترکیب کنید.

آنچه را دوست دارید بخرید

چه اصلی و چه تولید انبوه ، گران یا ارزان ، اطمینان حاصل کنید که فقط آنچه را دوست دارید خریداری کنید. آثار هنری اصلی راهی عالی برای اضافه کردن چیزهای منحصر به فرد به خانه شما است ، و مطمئناً می تواند شخصیت خاصی را به اتاق اختصاص دهد ، اما می تواند بسیار گران باشد – به خصوص اگر یک هنرمند شناخته شده باشد ، یا اینکه این یک موضوع نادر یا منحصر به فرد است.

بسیاری از مردم خود را به دلیل سرمایه گذاری در یک قطعه به دلیل این که اصل است ، مقصر دانستند و فکر می کنند که دارای ارزش است ، اما اگر واقعاً آن را دوست نداشته باشید ، می تواند یک اشتباه بزرگ باشد. اگر می خواهید چیزی اصلی داشته باشید ، اما نمی خواهید به دنبال دریافت هنرمندانی باشید که از این پس قیمت زیادی ندارند تا قیمت خوبی کسب کنند. و مطمئن شوید که این چیزی است که باعث می شود هر بار که به آن نگاه کنید لبخند بزنید و شاد باشید. اگر این یک چاپ ارزان قیمت است که می توانید بهتر باشد. بهتر است سری به بخش پرده شید قیمت 1401 بزنید و از میان قیمت های به صرفه ما یک مدل را انتخاب کنید.

چاپ پوستر دیواری و کاغذ دیواری

با ورود دستگاه های چاپ کاغذ دیواری و پوستر دیواری لارج فرمت دنیای طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی دستخوش تغییراتی اساسی شد به گونه ای که این چاپگر ها دست ما را در انتخاب،چاپ و تعویض طرح باز گذاشته اند . بجز چاپ پوستر در طول و عرض متفاوت امکان چاپ روی کاغذ دیواری با طرح های دلخواه شما فرا هم آمده البته قطعا از نظر قیمت تمام شده قابل رقابت با کاغذ دیواری های تولید انبوه نیستند اما بزرگ ترین مزیت این روش چاپ کاغذ دیواری انتحاب و چاپ طرح اختصاصی حتی با تصاویر شخصی می باشد .

طراحی و چاپ کاغذ دیواری و پوستر دیواری دلخواه

دنیای چاپ روز به روز در حال گسترده ساختن مرزهای خود است. روزی محدود به نشر جراید بود و کم کم پا به عرصه ی تبلیغات گذاشت. هنر سنگر بعدی بود که توسط چاپ فتح شد و امروز کار به دکوراسیون داخلی منزل، اداره و به طور کلی محیط ساختمان شما کشیده شده است.

 اگر وقت یا حوصله ی مطالعه ی سطرهای پیش رو را ندارید، همین قدر بدانید که امروزه می توان برای قسمت خاصی از منزل کاغذ دیواری سفارش داد. شاید این کاغذ از نظر اقتصادی کمی گران تر از نمونه های تولید کلان تمام شود، اما با اطمینان می توانید ادعا کنید که تنها یک مدل از کاغذ دیواری شما در کل دنیا وجود دارد، زیرا طرح آن را خود پیشنهاد داده اید!

انواع کاغذ دیواری بر اساس طرح

  در صورتی که برای سفارش کاغذ دیواری انحصاری خود هنوز طرح مشخصی انتخاب نکرده اید، در زیر یک دسته بندی مناسب ارائه داده ایم که می تواند شما را در یافتن طرحی که در ذهن دارید اما هنوز به چارچوبی مشخص برای بیان و توضیحش دست پیدا نکرده اید، یاری کند.

 1.طراحی کلاسیک(این طرح ها مانند همان چه در بالا آورده شده است، مجموعه طرح و نقشی است که به طور کلاسیک و سنتی مورد استفاده قرار گرفته است)؛

2.طراحی ایرانی(شاید دوست دارید منحنی های اسلیمی وار ایرانی را به خدمت بگیرید. در این حالت هم باید سیری در معماری و گرافیک ایرانی داشته باشید)؛

3.طراحی کودک و نوجوان(شاید بنای سفارش چند ورق کاغذ دیواری برای اتاق کودک خود را دارید، پیشنهاد می کنیم قبل از سفارش از سلیقه ی کودک خود اطلاع و اطمینان حاصل کنید)؛

4.کاغذ دیواری برجسته(هر طرحی اعم از گل و گیاه، منظره، نوشته یا آن چه شما شخصا دوست دارید قابلیت پرینت برجسته دارد)؛

5.طراحی ساده و اداری(اگر به دنبال کارهای با وقار هستید، نیاز است ابتدا کسب و کار خود و سپس سلیقه ی افرادی که در حوزه ی شما مشغول به کار هستند را بررسی کنید).

۲۵ مدل پوستر دیواری سه بعدی زیبا و جذاب با قیمت روز و خرید اینترنتی

پیش از آنکه به راهنمای خرید پوستر دیواری سه بعدی بپردازیم، بد نیست بدانید که پوستر دیواری در حقیقت نوعی کاغذ دیواری است که از طرح های جذاب تر و بسیار مختلفی برخوردار می باشد و اصولا بر خلاف کاغذهای دیواری در اندازه های معین و یا بصورت سفارشی از سوی شما خریداران عزیز به فروش رسانده می شوند. پس چنانچه علاقه مند به استفاده از این نوع کاغذ دیواری های دوست داشتنی در خانه و کاشانه خود هستید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را به هیچ عنوان از دست ندهید تا با نکاتی مهم در خصوص خرید همین دیوارپوش ها آشنایی پیدا نمایید.

نکات مهم هنگام خرید پوستر دیواری سه بعدی

اندازه: اولین نکته ای که باید در هنگام انتخاب و خرید یک پوستر دیواری سه بعدی به آن توجه داشته باشید، اندازه آن است. اصولا پوسترهای دیواری یا بصورت یک، دو و سه تکه ای می باشند و یا اینکه باید متناسب با اندازه دیواری که بر روی آن نصب خواهند شد؛ بصورت سفارشی از سوی کارخانه برایتان تولید شود. دوستان عزیز توجه داشته باشید با اینکه تقریبا تمام سایز این قبیل دیوارپوش های سه بعدی استاندارد هستند و از تطابق بالایی با دیوار خانه و محیط کار شما برخوردارند، اما بهتر است شما در ابتدا اندازه دیواری که قصد نصب کردن پوستر بر روی آن را کرده اید را بگیرید و متناسب با آن اقدام به خرید نوع آماده و یا سفارشی این قبیل محصولات تزئینی نمایید.

طرح پوستر: پوسترهای سه بعدی خوشبختانه امروزه در طرح های متنوع و گوناگونی تولید می شوند که شما باید متناسب باسلیقه و نظر خود یکی از آن ها را انتخاب نمایید. خریداران گرامی فراموش نکنید که ایجاد یک هارمونی شکلی در خانه می تواند زیبایی فضای داخلی شما را دو برابر کند! پس بهتر است کمی دست به عصا در انتخاب طرح این نوع از دیوارپوش های زینتی عمل کنید و تا به یک طرح مناسب و فوق العاده برای خانه و محیط مورد نظرتان دست پیدا نکرده اید؛ اقدام به خرید نکنید. لازم به ذکر است که اصولا طرح هایی از منظره و طبیعت برای سالن های پذیرایی و یا اتاق خواب افراد بزرگسال مناسب تر می باشد.

رنگ دیوارپوش: انتخاب یک رنگ مناسب برای پوستر دیواری که قصد استفاده از آن را به عنوان یک کاغذ دیواری کرده اید نیز بسیار مهم و حائز اهمیت است. یادتان باشد شما با خرید یک پوستر دیواری سه بعدی در واقع به سراغ دیزاین بخشی از خانه خود رفته اید و به همین خاطر چه بهتر است که رنگ پوستر انتخابی شما در تناسب با رنگ دیگر قسمت های خانه و یا وسایل دکوری باشد که در آن استفاده شده است. برای انتخاب رنگ پیشنهاد می کنیم ابتدا فضای مورد نظرتان را خوب بررسی کرده و از رنگ هایی که در آن استفاده شده است، رنگ غالب را به عنوان رنگ معیارتان قرار دهید.

طریقه نصب: هر چند این نکته خیلی ربطی به موارد مهمی که باید به هنگام خرید یک پوستر دیواری سه بعدی به آن توجه کنید، ندارد ولی لازم دانستیم که بگوییم چنانچه پوستر مد نظر شما در حد و اندازه یک تابلوی دیواری بود، شما می توانید آن را خودتان با مطالعه دستورالعملی که برای آن گفته شده است، بر روی دیوار نصب نمایید اما چنانچه پوستر دیواری شما از اندازه بزرگی برخوردار بود و شما نیز قصد استفاده از آن را به عنوان کاغذ دیواری کرده بودید، بهتر است اجازه نصبش را هم به متخصصان شاغل در این زمینه بدهید و خیلی خودتان را برای نصب دقیق و دست این پوسترهای دیواری که از قِلق خاصی نیز برخوردارند، تلف نکنید!

قیمت پوستر دیواری سه بعدی: قیمت پوستر دیواری سه بعدی در همه جا یکسان نیست و بسته به طرح و چند تکه ای بودن و یا حتی سفارشی بودن آن می تواند از چند ده هزار تومان آغاز و تا چند صد هزار تومان و حتی بیشتر نیز ادامه پیدا کند. با تمام این اوصاف بهتر است شما در هنگام خرید این نوع از دیوارپوش ها به نکات ذکر شده کمی توجه کنید و حتی المقدور به سراغ پوسترهایی بروید که از قابلیت شستشو برخوردار هستند و در برابر تابش نور آفتاب نیز کاملا مقاوم می باشند و دچار تغییر رنگ نمی شوند.

 

خروج از نسخه موبایل