نماد سایت ماه نیوز

آیا طراحی داخلی مغازه باعث افزایش فروش می‌شود؟

در این مقاله در شرکت طراحی داخلی مهران طاهری سعی شده است تا توضیحاتی در زمینه ی طراحی داخلی مغازه و تاثیر آن در جذب مشتری و همچنین درباره ی نحوه ی صحیح طراحی داخلی مغازه داده شود.

تاثیر طراحی داخلی مغازه در جذب مشتری

امروزه می توان با کمک گروهی از متخصصین در امر طراحی داخلی و با استفاده از امکانات و تجهیزات مدرن، طراحی داخلی مغازه ها را انجام داد که این امر قطعا تاثیر بسزایی در جذب مشتری خواهد داشت. چرا که امروزه طراحی داخلی در سراسر دنیا نه تنها به عنوان یک هنر شناخته شده است، بلکه یک صنعت نیز تلقی می شود. در طراحی داخلی مغازه علاوه بر زیبایی باید به عوامل مختلفی از جمله: نورپردازی مناسب، امنیت و… توجه کرد.

عوامل موثر در طراحی داخلی مغازه

فاکتور های متعددی در طراحی داخلی مغازه دخیل می باشد، که از این قبیل می توان  به جنسیت مشتریان، سن آن ها،ابعاد مغازه، منطقه ای که مغازه در آن واقع شده است و… اشاره نمود. برای مثال اگر مخاطب مغازه کودکان هستند باید از المان های مورد علاقه ی کودکان استفاده کرد.

نحوه نورپردازی، رنگ ها، نحوه چیدمان کالا ها، انتخاب مناسب کف پوش ها و… دیگر عوامل موثر در طراحی داخلی هستند که در ادامه درباره برخی از آن ها توضیح خواهیم داد. تعیین بهترین محل برای چیدن وسایل مسکونی از سخت ترین تصمیمات در طراحی دکوراسیون داخلی مسکونی محسوب می شود، دکوراسیون داخلی مسکونی بیش از هر چیز نیازمند ظرافت است.

در دکوراسیون داخلی مسکونی به چه اصولی باید توجه داشت؟

طراحی دکوراسیون داخلی مسکونی وقتی که فضای کوچکی داشته باشید بیشتر خودش را نشان می دهد زیرا برای چیدن تمام وسایل باید ظرافت زیادی داشته باشید. در طراحی داخلی خانه توجه به طراحی اتاق نشیمن، اتاق های چند منظوره مثل پذیرایی و … و اتاق خواب اصول اولیه برای طراحی خوب است.

طراحی اتاق نشیمن در دکوراسیون داخلی مسکونی

همانطور که می دانید بیشترین زمان خانواده در اتاق نشیمن سپری می شود، بنابراین راحتی جزو اصول اولیه برای طراحی داخلی مسکونی برای اتاق نشیمن است باید میز و صندلی ها طوری چیده شوند که طراحی داخلی مسکونی بسیار راحت باشد.

از آنجایی که نشیمن به عنوان مکانی برای حضور مهمان نیز محسوب می شود بهتر است ارتباطش با ورودی به صورت غیرمستقیم و با غذا خوری و اتاق خواب به صورت مستقیم باشد، معمولا کتابخانه در اتاق نشیمن تعبیه می شود و اسباب و اثاثیه باید به گونه ای چیده شود که مانع عبور و مرور نشود.

در طراحی دکوراسیون داخلی مسکونی، برای چیدن اتاق نشیمن باید یک نقطه مرکز در نظر بگیرید، سپس شومینه، میز تلویزیون و مبلمان را در اطراف آن بچینید، مرکز ثقل باید به دیوار تکیه داشته باشد و مبلمان طوری چیده شود که دور از دیوار باشد تا فضا خودمانی تر باشد.

صندلی ها و مبلمان را باید کنار هم بچینید تا مهمان ها به راحتی با هم صحبت کنند. میزها باید به گونه ای چیده شوند که در دسترس همه باشند و تا حد امکان در نزدیکی هر مبلمان یک آویز بلند یا چراغ پایه دار بگذارید. فاصله میز کوتاه قهوه خوری و کاناپه را حدود 35 تا 45 سانتیمتر تعیین کنید تا جای پای کافی باشد. میزهای عسلی بادی به گونه ای باشد که لااقل تا دسته صندلی و مبل برسد. در اطراف مبلمان حتما محلی برای رفت و آمد هم در نظر بگیرید.

در این مقاله می خواهیم با طراحی داخلی اداری و علل آن آشنا شویم. امروزه طراحی داخلی اداری ارتباط مستقیمی با جذب مشتری و ارتباط موثر با آنها دارد.

آشنا به طراحی داخلی اداری

در این مقاله می خواهیم با دکوراسیون اداری و اداری، انواع و ویژگی های آنها آشنا شویم. طراحی داخلی دفتر کار از جنبه هایی مانند جذب مشتری، افزایش روحیه کاری کارکنان (برای این منظور می توان از گلدان های کوچک در اطراف اتاق ها استفاده کرد) موثر است و باعث ایجاد نشاط و نشاط می شود.

گاهی اوقات فضای اداری چندان بزرگ نیست. و بنابراین برای استفاده از فضا مناسب است، به سراغ طراحی داخلی اداری می رویم. در طراحی داخلی اداری مسائلی مانند: نور، گرما، سرمای محیط، نحوه چیدمان وسایل، ترکیب رنگ ها و … موثر است.

طراحی داخلی اداری:

یکی از مسائل مهم در ادارات، طراحی داخلی است. طراحی داخلی دفتر کار باید کاملا کاربردی باشد و علاوه بر آن به زیبایی آن نیز توجه شود. دکوراسیون اداری در دو نوع دکوراسیون اداری مدرن و کلاسیک اجرا می شود که هر کدام ویژگی ها و شرایط خاص خود را دارند. در دکوراسیون اداری شیک باید در مواردی مانند رنگ دیوارها، مبلمان و فضای اداری دقت کرد.

ویژگی طراحی دفتر کار:

هنگام طراحی دکوراسیون اداری، ویژگی های زیادی در نظر گرفته می شود و اتاق اداری اغلب به صورت کلاسیک تزئین می شود. در این بین اگر در مطب اتاقی برای انتظار مشتریان باشد، آن را بسیار مدرن و جوان پسند تزئین می کنند. اتاق کارگردان در طراحی داخلی دفتر کار بسیار مهم است. بهتر است به گونه ای طراحی شود که مدیریت بتواند تمامی کارکنان خود را ببیند و البته دیوارهای این اتاق نیز عایق صدا باشد. طراحی داخلی دفتر کار ارتباط مستقیمی با جذب مشتری دارد.

خروج از نسخه موبایل