نماد سایت ماه نیوز

دانلود آهنگهای رضا بهرام با متن (آرشیو کامل)

دانلود آهنگ های پرطرفدار رضا بهرام

رضا بهرام  خواننده خوش صدای یزدی که متولد دهه 70 می باشد. او در دانشگاه مدیریت مالی خواند و سپس به ورزش روی آورد وبه چیزی که دوست داشت وارد شد و آن چیزی جز موسیقی برای او نبود. رضا بهرام دو خواهر دارد که هر کدام آنها نیز ورزشکار هستند و بسیار هم در رشته خودشان فعالیت می کنند. زمانی که رضا بهرام پدرش را از دست داد سعی کرد از موسیقی دور شود و به فوتبال روی آورد و حتی تیم فولاد یزد را نیز برخودش برگزید.

 ولی به علت مصدومیتی که در فوتبال برایش ایجاد شد مجبور شد فوتبال را ترک کند. زمانی که رضا بهرام 19 ساله بود به طور حرفه ای در موسیقی فعالیت های خودش را آغاز نمود. همچنین رضا بهرام نیز قطعه هایی را در سال 1393 به بازار موسیقی عرضه کرد. البته همخوانی کوچکی در آهنگ آرش و مسیح داشت.

او آهنگ از عشق بگو را به کمک مسعود جهانی تنظیم و منتشر کرد. این آهنگ یکی از آهنگ هایی بود که توانست محبوبیت زیاید برای خواننده یزدی خوش صدای کشورمان بیافریند. سپس موسسه ققنوس از او حمایت کرد تا بتواند کارهای هنری اش را پیش ببرد و موفقیت زیادی هم بدست آورد.

رضا بهرام هنوز مجرد است و به کارهای هنری اش ادامه میدهد. در سال 97 در سریال ممنوع به عنوان خواننده تیتراژ ظاهر شد. در نوروز سال 98 نیز در برنامه های سال نو حضور داشت و توانست چندین آهنگ خودش را به خوبی اجرا کند و دل هوادارانش در در عید نوروز به شادی درآورد. در سال 98 نیز رضا بهرام توانست در جزیره کیش کنسرتش را اجرا کند و از سراسرایران برای همین امر به کیش رفتند تا شور ذوق هنری را در سطوح بالاتری را تجربه کنند. این امر محبوبیت زیاید برای رضا بهرام بدست آورد.

سبک موسیقی رضا بهرام بیشتر پاپ می باشد و این سبک را میتوانید با گوش کردن به آهنگ هایش دقیقا احساس کنید. همچنین باید این امر را نیز در نظر بگیرید که خواننده مورد نظرما با افراد معروفی همکاری داشته و جایزه های زیادی هم در زمینه موسیقی کسب کرده است.

از آهنگ های رضا بهرام که خوانده میتوانیم به دلبر جانم و لبخند بزن و از عشق بگو و موبه مو و دیگر آهنگ هایی که با احساس ترکیبی از هنر و موسیقی خوانده شده اشاره ای داشته باشیم. تمامی موسیقی های این خواننده نیز هم توسط خودش و هم توسط مسعود جهانی و دیگر افراد معروف در حوزه موسیقی ساخته شده است، مجید رضوی

نتیجه گیری

در این مقاله ما  به بررسی رضا بهرام، خواننده محبوبی که با صدای خوبش توانست هنری نو را به ایرانیان و جهانیان نشان دهد. آهنگ های معروفی این خواننده به عرصه موسیقی ارائه کرده است که در این خصوص می توانیم به از عشق بگو اشاره هایی داشته باشیم. همچنین در زمینه دانلود آهنگ های او میتوانید به سایت های مختلفی مراجعه کنید. ولی یکی از بهترین سایت هایی که در این زمینه تمامی کیفیت های آهنگ ها را خدمت شما ارائه می دهد گو سانگ  و فری موزیک آرشیو می باشد.

خروج از نسخه موبایل