نماد سایت ماه نیوز

تجهیزات باغ و ویلا

امروزه با گسترش زندگی شهرنشینی، اکثر مردم زمان کمتری را همراه خانواده و دوستان خود، به جهت تفریح می گذرانند. اما یکی از بهترین اماکن برای وقت گذراندن و تفریح به همراه دوستان و اعضای خانواده، باغ و ویلاها هستند. ایجاد کردن فضایی سرسبز و دلباز برای انجام فعالیت های مفرح دوستانه و خانوادگیمثل تاب بازی با تاب باغی و سرسره و ….، به راحتی در یک ویلا و یا باغ امکان پذیر است.

اما لازمه این موضوع، برخورداری از تجهیزات مناسب و با کیفیت باغ و ویلا است. تجهیزات باغ و ویلا عموما به لوازمی گفته می شوند که به جهت استفاده در چنین اماکنی خصوصا در فضای باز طراحی و تولید می شوند. نوع متریال به کار رفته در این محصولات به نحوی انتخاب می شود، که در برابر شرایط مختلف محیطی فضای باز، مقاوم و با دوام باشند. در ادامه به شرح ویژگی های انواع تجهیزات باغ و ویلا می پردازیم.

انواع تجهیزات باغ و ویلا

شما جهت تجهیز کردن باغ و یا ویلای خود، با تنوع بالایی از محصولات مختلف روبه رو هستید. هر یک از این محصولات با کارآیی متفاوت خود می توانند فضای ویلا و باغ شما را مجهز تر کنند و آنها را به فضایی راحت تر برای گذراندن اوقات فراغت با خانواده و دوستان تبدیل خواهند کرد. برخی از انواع تجهیزات مناسب باغ و ویلا عبارتند از؛

  1. میز و صندلی های باغی
  2. مبلمان باغی
  3. سایه بان های باغی
  4. تاب های ریلکس باغی
  5. باربیکو و کباب پز

میز و صندلی های مناسب باغ و ویلا

قطعا مهم ترین لوازمی که برای تجهیز کردن ویلا و باغ خود احتیاج دارید، لوازم‌ مورد نیاز برای ایجاد فضای نشیمن این اماکن است. میز و صندلی های باغی یکی از پر طرفدار ترین تجهیزات مناسب ویلا هستند که به طور گسترده توسط مردم مورد استفاده قرار می گیرند. از آنجایی که این محصول، عموما در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد، باید از جنسی ساخته شوند که در برابر تمامی شرایط نامساعد محیطی مقاوم و با دوام باشند. سازنده های مختلف از متریال مختلفی برای ساخت این محصول استفاده می کنند.

چوب، فلز و پلاستیک، سه جنس اصلی مورد استفاده در این میز و صندلی ها هستند که مطابق با سلیقه مشتریان طراحی و تولید می شوند. میز و صندلی های فلزی از مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و آسیب دیدگی های مثل شکستگی برخوردارند. میز و صندلی های چوبی بسیار سبک و کم جا هستند و به راحتی جا به جا می شوند. همچنین نمونه های پلاستیکی این محصول از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند و در تنوع بالایی تولید و عرضه می شوند.

سایه بان های باغی

در بسیاری از باغ ها و ویلاها آلاچیق های سرپوشیده وجود ندارد و استفاده از فضای باز ویلا و باغ، در تابستان به علت آفتاب شدید و در زمستان به علت برف و باران سخت خواهد شد. به همین دلیل شما می توانید با بهره مندی از سایه بان های متحرک باغی، یک آلاچیق کوچک درست کنید و در هر فصلی با هر هوایی از فضای سبز و دلباز ویلای خود لذت ببرید.

معمولا در ساخت پایه های این محصول از آلومینیوم و یا فولاد استفاده می شود. همچنین از چوب فایبرگلاس نیز برای ساخت پایه ها و بدنه آن استفاده می شود. پارچه ای که در ساخت این محصول به کار می رود، برزنت مقاوم و با کیفیتی است که می تواند در برابر سرما و گرمای شدید مقاومت کند و به راحتی آسیب نبیند.

باربیکیو و کباب پز

یکی از کاربردی ترین لوازم مورد استفاده در باغ و ویلا باربیکوها هستند. چرا که حس و حال جمع شدن با دوستان و آشنایان در چنین فضایی را فقط کباب می تواند تکمیل کند. و لازمه درست کردن یک کباب بی نظیر، لوازم با کیفیت و استاندارد است. ما به شما پیشنهاد می کنیم که به جای استفاده از منقل های قدیمی و به کارگیری روش های سنتی، از باربیکیوهای جدید و مجهز در باغ و ویلای خود استفاده کنید. این باربیکیو ها در تنوع بسیار بالای طرح و مدل، این امکان را برای شما فراهم کرده اند که بهترین و مناسب ترین کباب پز را برای فضای باغ و ویلای خود تهیه کنید.

انواع باربیکیو برای باغ و ویلا

مدل های متعددی از این محصول برای استفاده در فضای باز طراحی و تولید می شوند که عبارتند از؛ باربیکیو های سنگی، باربیکیو های سیمانی، باربیکیو های آجری و باربیکیو های فلزی.

باربیکیوهای سنگی و آجری نمای بسیار زیبا و شیکی دارند و می توانید از آنها در حیاط ویلای خود استفاده کنید تا نه تنها از کاربرد ویژه آن بهره مند شوید، بلکه زیبایی فضای بیرونی ویلای خود را افزایش دهید. باربیکیو های فلزی اما از طرفداران خاص خود برخوردار هستند. چرا که آنها قابلیت جابه جایی، جدا شدن و شستشو تمام نواحی را دارند. همچنین از بدنه های فولادی بسیار محکمی برخوردار هستند که استحکام و دوام بالایی دارند و به راحتی آسیب نمی بینند.

با این حال برخی از باربیکو های فلزی مثل باربیکو های آلومینیومی از کیفیت نسبتا پایینی برخوردار هستند. چرا که این محصول از ورقه های نازک آلومینیوم ساخته می شوند و ممکن است در اثر ضربه و یا حتی قرار گرفتن مکرر در برابر حرارت دچار آسیب دیدگی شوند. ما به شما پیشنهاد می کنیم که در صورت خرید باربیکیو های فلزی، به جای محصولات آلومینیومی، باربیکوهای استیل یا فولادی را تهیه کنید. چون از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند و به هیچ وجه دچار شکستگی و یا ترک خوردگی نمی شوند.

خروج از نسخه موبایل