نماد سایت ماه نیوز

تور گرجستان، توری مناسب برای همه فصل ها

گرجستان کشور چهار فصلی است! هم هوای سرد و هم هوای گرم دارد، اما انتخاب زمان سفر شما به این موضوع بستگی دارد شما چه هدفی از سفر دارید و ترجیح می دهید کدام فصل این کشور را تجربه کنید. بنابراین شما در تمام طول سال می توانید جهت رزرو تورهای گرجستان اقدام کنید. تور گرجستان از جمله تورهایی است که در سال های اخیر بسیار مورد استقبال ایرانی های عزیز قرار گرفته است.

یکی از این دلایل، ارزانی تور گرجستان و این کشور و دیگری به دلیل این که ایرانی ها برای ورود به گرجستان نیازی به ویزا ندارند و در هر زمان می توانند برای رفتن به این کشور اقدام کنند،. مجموعه نامی گشت در تابستان و به خصوص شهریور ماه، تور گرجستان را در متنوع ترین حالت برگزار می کند و این تور به دلیل این که لحظه آخری است، بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد و در کل هرچه رو به پاییز و آخر تابستان می رویم تورهای گرجستان ارزان تر می شوند.

تور گرجستان در سال های گذشته همیشه از تورهای پرطرفدار در بین مسافران ایرانی بوده است و معمولا بسیاری از علاقه مندان به سفرهای خارجی، حداقل یکبار به کشور گرجستان سفر کرده اند. علاوه بر طبیعت بکر و جاذبه های هیجان انگیزش، عواملی همچون نزدیکی جغرافیایی به ایران، کوتاهی مسافت و طول پرواز، آب و هوای مطلوب، ارزان بودن گرجستان نسبت به اکثر مقاصد خارجی و عدم نیاز به ویزا از دلایل محبوب بودن تور گرجستان در ایران است. مهم است بدانید که تور گرجستان فقط به شهرهای تفلیس و باتومی یا ترکیب این دو شهر برگزار می ‌شود و ایرلاین ‌هایی که این پروازها را انجام می دهند شامل قشم ایر، زاگرس، وارش، آسمان و… می باشند؛ البته شهر باتومی فقط با پروازهای ایرلاین قشم ایر انجام خواهد شد و باقی ایرلاین‌ ها در تفلیس می نشینند.

اگر قصد دارید تا با دیگر ایرلاین ‌ها به این کشور سفر کنید، می بایستی ابتدا در تفلیس فرود بیایید و سپس از طریق مسیر زمینی به باتومی سفر کنید. این مسیر زمینی حدوداً 5 یا 6 ساعت زمان خواهد برد و همچنین می ‌توانید با این روش، به تور باتومی تفلیس نیز بروید. یعنی به انتخاب خودتان چند روز را در تفلیس بگذرانید و سپس چند روزی را به باتومی بروید. برای رزرو تور گرجستان و اطلاع از قیمت آن کافیست تا با کارشناسان مجموعه مسافرتی نامی گشت ایرانیان تماس حاصل نمایید. همکاران ما شما را به ‌صورت کامل برای سفر به گرجستان راهنمایی می ‌کنند و نیازهای شما را می ‌سنجند؛ سپس هتل و پرواز این تور را باتوجه ‌به سلیقه و بودجه شما رزرو خواهند کرد.

پیشنهاد ما این است که تور گرجستان را حتما در شهریور ماه بخرید، چرا که در این بازه زمانی گرجستان هم ارزان است و هم آب و هوای خوب و مطبوعی دارد و می توانید با شرکت در تور گرجستان یک سفر رویایی را در تابستان گرم در شهرهای زیبای تفلیس یا باتومی تجربه کنید، هم سفر به اروپا کرده اید و هم در سواحل زیبای دریای سیاه به گشت و گذار و شنا می پردازید و یا به دیدن آثار تاریخی زیبای باقی مانده از سده های مختلف در تفلیس می روید، چه چیزی بهتر از این که در یکی از تورهای ترکیبی گرجستان که از جمله تورگرجستان ارزان به شمار می رود ، شرکت کنید و از روزهای زندگی نهایت لذت را ببرید و تابستان خود را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانید.

ما بعنوان مجری و برگزار کننده تورهای گرجستان پیشنهاد می دهد که در بخش منو سایت نامی گشت در بخش مناطق گردشگری گرجستان را مطالعه نمایید که مقالات بسیاری درج شده که در زمینه های تور گرجستان، حمل و نقل در تور گرجستان، جاذبه های گردشگری گرجستان، مراکز خرید گرجستان، فرهنگ و آداب و رسوم مردم گرجستان و… کمک بسیاری به انتخاب تور گرجستان شما می نماید و در آخر در منو تورهای خارجی نیز تور گرجستان، تور تفلیس و تور باتومی به چشم می خورد که شما می توانید وارد بخش مورد نظر شده و اطلاعات تور گرجستان خود را مشاهده نمایید و با تماس با مشاورین آژانس مسافرتی و گردشگری این مجموعه با مشاوره کارشناسان با تجربه تور مورد نظرتان را تهیه نمایید.

نتیجه گیری نهایی

همچنین در حال حاضر می توانید با انتخاب تورهای هوایی و زمینی به مقصد گرجستان از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوع در مسیرهای گفته شده، کیفیت و آرامش در بالاترین سطح را تجربه کنید. البته ناگفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای گرجستان هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به وب سایت رسمی نامی گشت، با شماره تلفن 5 رقمی ما بشماره 49398-021 هم تماس بگیرند. ضمنا مجموعه نامی گشت سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده اصلی تورهای خارجی فعالیت دارد و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر این مجموعه مسافرتی بهره مند شوید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.

خروج از نسخه موبایل