نماد سایت ماه نیوز

جراح زيبايي سينه خوب در تهران

جراح لیفت سینه خانم در تهران

خانم ها به دلایل مختلف به جراح پلاستیک خانم برای لیفت سینه هایشان مراجعه می کنند. که برخی از این خانم ها نیاز به انجام جراحی پروتز سینه هستند. برای آن که تا حدودی بدانید که به جراحی لیفت سینه احتیاج دارید یا پروتز سینه به سوالات زیر توجه نمایید.

آیا نوک سینه ها به سمت پایین می باشد؟

همانطور که پوست در سینه به دلیل افزایش حجم و وزن گسترش پیدا می کند و سفت می شود، نوک پستان ها نیز به سمت پایین نیز کشیده می شود، لیفت سینه می تواند نوک سینه ها را به موقعیت درست خود برساند.

آیا نوک سینه ها در زیر چروک پوست سینه ها قرار گرفته است؟

اغلب افرادی که کاندید جراحی لیفت سینه نزد جراح سینه خانم می شوند، نیز به این دلیل می آیند که موقعیت نوک سینه ها تغییر کرده و یا زیر سینه ها قرار گرفته است که بعد از معاینه می توانید به جراحی لیفت سینه اقدام نمایید.

 آیا با سینه بند از سینه های خود راضی هستید؟

در صورتی که بدون سینه بند سینه های بزرگ و یا کوچکی دارید و می خواهید فرم سینه هایتان نیز بهبود پیدا کند انجام این جراحی زیبایی سینه توصیه می شود.

سینه های نامتقارن و یا غیر هم شکل هستند؟

از آنجایی که پستان ها به دلایل مختلف ممکن است تغییر اندازه و سایز دهند، برای افرادی که دارای این مشکل هستند، نیز برای بهبود تقارن و ظاهر پستان ها، مراجعه به یک جراح لیفت سینه خانم ماهر می تواند کمک کننده باشد زیرا با استفاده از تکنیک های جراحی می تواند شکل و فرم سینه ها را زیبا تر و بهتر نماید.

در انتخاب بهترین جراح لیفت سینه خانم چه مواردی را باید در نظر گرفت؟

اگر به دنبال جراح لیفت سینه خانم هستید، انتخاب یک جراح خوب برای لیفت سینه ها بسیار مهم است. پس می توانید از جراح زیبایی بپرسید که چگونه شما را عمل زیبایی می نماید و چه تعداد عمل جراحی نیز باید انجام می دهد.

میزان مهارت، تجربه و مهارت جراح لیفت سینه بسیار مهم و حیاتی است و می تواند از عوارض بعد از جراحی لیفت سینه بکاهد.

انجام جراحی زیبایی پروتز سینه نیز امروزه بسیار زیاده شده  است و خانم های  عزیزی که با اصل زیباشناسی آشنا هستند خواهان این جراحی هستند. بسیاری از خانم ها برای انجام جراحی زیبایی سینه مشتاق انجام جراحی نزد جراح سینه خانم هستند. دکتر به عنوان یک جراح لیفت سینه خانم برای انجام لیفت سینه فقط دو برش بر روی سینه ها می زند که می تواند در کاهش زمان نقاهت موثر باشد و بسیار کمک کننده باشد.

چه مواردی در انتخاب جراح لیفت سینه مهم است؟

از میزان تخصص و توانایی جراح سینه به طور کامل آگاه باشید. که برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید در بخش درباره دکتر نیز اطلاعات لازم را به دست آورید.

میزان تخصص و تجربه را همچنین می توانید با مراجعه به مطب جراح سینه ومشاهده جراحی های قبلی و سوال از بیماران به دست آورید.

لیفت سینه چیست؟

جراح سینه به منظور بهبود وضعیت پستان ها، جراحی هایی را بر روی سینه انجام می دهد. هر یک از انواع جراحی لیفت سینه نیز برش های مخصوص به خود را دارد. روش مورد استفاده در هر بیمار متفاوت است و با توجه به میزان جراحی و اندازه سینه ها تعیین می شود.

جراحی زیبایی سینه

بسیاری از بانوان از اندازه و فرم ظاهری سینه های خود ، احساس رضایت ندارند و این موضوع سبب کاهش اعتماد به نفس آن ها شده است؛ جراحی زیبایی سینه ، بر روی بهبود اندازه و شکل ظاهری سینه ها تمرکز کرده و سبب افزایش اعتماد به نفس بانوان می باشد. دکتر با تکیه بر تجربه و دانش خود می تواند به شما در رفع مشکلات ظاهری سینه هایتان کمک کند.

بنابراین در صورتی که فرم ظاهری سینه های شما ، منجر به از دست رفتن اعتماد به نفس تان شده است ، می توانید پس از مشاوره با یک جراح پلاستیک ماهر و چیره دست ، با انجام عمل زیبایی سینه ، تمامی مشکلات ظاهری سینه های تان را برطرف کنید.

با انجام جراحی زیبایی سینه ، می توان به بازسازی سینه نیز پس از عمل ماستکتومی نیز پرداخت ؛ جراحی زیبایي سینه ، را می توان به سه دسته پروتز سینه ، ماموپلاستی و لیفت سینه تقسیم کرد ؛ در صورت علاقه به افزایش اطلاعات در رابطه با هر یک از موارد فوق ، می توانید به مقاله مربوطه مراجعه نمایید.

بهبودی کامل بعد از انواع جراحی زیبایی سینه چه مدت طول می کشد؟

از آنجایی که بدن افراد با یک دیگر متفاوت می باشند، هیچ زمان مشخصی برای بهبودی وجود ندارد. با این حال می توان گفت مدت بهبودی می تواند تا 6 هفته پس از انجام جراحی زیبایی سينه طول بکشد. البته بیماران معمولا حدود یک الی دو هفته بعد از جراحی احساس خوب شدن می کنند.

بهبودی بعد از انجام انواع مختلف جراحی زیبایی سينه

بهبودی کامل طی چندین مرحله انجام می شود، که عبارت اند از:

بلافاصله پس از عمل

زمانی که شما هوشیاری خود را به طور کامل به دست می اورید ممکن است کمی احساس خواب آلودگی داشته باشید که معمولا این اثرات طی چندین ساعت از بین خواهند رفت. با این حال بیمار به شخصی برای رساندن او به خانه نیاز دارد. از همین رو قبل از انجام جراحی توصیه می شود با یک شخص هماهنگی های لازم را انجام دهید.

یک الی 7 روز اولیه

به طور معمول پنج تا هفت روز اول ناراحت کننده ترین زمان بعد از جراحی می باشد که پزشک برای کاهش درد های احتمالی به وجود آمده داروی مسکن تجویز می کند و بیمار باید آن را سر وقت مصرف کند. اکثر بیماران حدود یک هفته پس از جراحی قادر به رفتن به سرکار و نشستن پشت میز می باشند.

چندین هفته پس از انجام عمل

بعد از هفته اول بیماران کم کم می توانند به انجام فعالیت های عادی روزانه خود بازگردند. در این مرحله توصیه می شود که از انجام فعالیت های سنگین یا ورزشی مانند دویدن و اسب سواری اجتناب کنند. افرادی که دارای شغل های پر خطر و سخت هستند بهتر است به مدت یک الی دو هفته دیگر نیز، از کار مرخصی بگیرند.

جراحی زیبایی سینه برای چه کسانی مناسب می باشد؟

تمامی خانم های که از کوچک بودن یا فرم سینه هایشان راضی نیستند و به خاطر این موضوع اعتماد به نفسشان تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا کرده است و در موارد بسیار زیادی از حاضر شدن در مکان های عمومی و برخورد نزدیک با دیگران در جشن ها و مهمانی ها اجتناب می کنند می توانند این جراحی را انجام دهند.

البته بزرگ بودن بیش از اندازه سینه ها چه در خانم ها و چه در آقایان باعث ایجاد مشکل می شود. از این رو افراد بسیار زیادی سالانه متقاضی انجام جراحی زیبایي سینه هستند.

این نوع جراحی برای دخترانی که سن آن ها زیر 18 سال است مناسب نیست. برای سایر زنان نیز در صورتی که فرد هیچ گونه مشکلی از لحاظ سلامتی نداشته باشد محدودیتی ندارد.

آیا جراحی زیبایی سینه در دوران شیردهی مشکل ایجاد می کند؟

یکی از مهم ترین دغدغه خانم ها این است که آیا جراحي زیبایي سینه در دوران شیردهی مشکلی ایجاد می کند یا خیر؟ در کل می توان گفت در بیشتر خانم ها این عمل مانع شیر دادن نمی شود. لازم به ذکر است که تا جایی که امکان دارد این عمل را به بعد از بارداری و شیردهی منتقل کنید چرا که در هر صورت ممکن است در این دوران بدن کمی تغییر کند و عمل های جراحی دیگری نیاز باشد.

بهترين جراح زيبايي سينه در تهران

اکثر فوق تخصص های جراحی پلاستیک و زیبایی ، سالیان زیادی است که در زمینه جراحی زیبایی سینه ( پروتز سینه ، ماموپلاستی و لیفت سینه ) فعالیت داشته و دارای نمونه کارهای موفقی نیز در این زمینه می باشند ؛ جهت اطلاعات بیشتر در این باره می توانید به سایت و صفحه اینستاگرام ايشان ، مراجعه نمایید.

از دیگر خدماتی که ایشان ارئه می دهند ، می توانیم به مواردی که در ذیل ذکر شده اند اشاره کنیم :

پروتز سینه

پروتز سینه یا ایمپلنت سینه ، محبوب ترین جراحی زیبایی بدن در میان بانوان می باشد که از طریق کارگذاری جسم خارجی یا همان پروتز ، منجر به افزایش حجم و اندازه سینه ها ( دستیابی به سینه هایی بزرگ و خوش فرم ) می گردد.

لیفت سینه

لیفت سینه یا ماستوپکسی ، یکی از انواع جراحی زیبایی سینه می باشد که بر روی بالا کشیدن سینه های افتاده ، تمرکز می کند . افتادگی سینه ها ، می تواند در اثر عوامل مختلفی، از جمله افزایش سن ، شیردهی ، کاهش وزن و از این قبیل موارد رخ دهد و همانطور که گفته شد ، به سادگی و با انجام جراحی لیفت سینه ، امکان اصلاح آن ها وجود دارد.

بانوان پس از این عمل جراحی ، دارای سینه هایی سفت و گرد خواهند بود . لازم به ذکر است ، غیرقرینگی سینه ها نیز در این جراحی ، بهبود می یابد.

ماموپلاستی

در علم پزشکی ، جراحی کوچک کردن سینه در بانوان را ماموپلاستی و جراحی کوچک کردن سینه در آقایان را ژینکوماستی می نامند.

جراح سینه با برداشتن غدد ، چربی و پوست مضاعف سینه ها اقدام به کوچک کردن آن ها می کند و بدین ترتیب ، موجب تناسب اندام در افراد می گردد و در نتیجه ، اعتماد به نفس آن ها نیز افزایش می یابد.

فوق تخصص جراح پلاستیک ، بهترین جراح زیبایی سینه دارای سال ها تجربه در این زمینه می باشند و نمونه کارهای موفقی را در این زمینه در کارنامه کاری خود ثبت کرده اند . در صورت تمایل به انجام جراحی زیبایی سینه و نیاز به مشاوره در این باره می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

هزینه عمل زيبايي سينه زنان

هزینه جراحي زيبايي سينه زنان ، پس از مراجعه به بهترین فوق تخصص پلاستیک تهران و انجام معاینات مورد نیاز مشخص می گردد ؛ بنابراین در رابطه با آگاهی از قیمت عمل زیبایی سینه ، به پزشک مراجعه نمایید.

منبع:

https://noorabeauty.com/عملية-تجميل-الثدي/

خروج از نسخه موبایل