نماد سایت ماه نیوز

چگونه نصب دوربین مداربسته را اصولی و تخصصی یاد بگیریم؟

کاربرد دوربین مداربسته این روزها با هدف ایجاد امنیت مشاغل، مغازه‌داران و منازل و همچنین اهداف کنترلی در سطح شهر مثل کنترل ترافیک، تخلفات و یا کنترل کارکنان در کارخانه‌ها افزایش بسیاری داشته‌است. در این میان نیاز به یک نصاب دوربین مداربسته ماهر نیز رو به افزایش است و امروزه این شغل بسیار موردتوجه قرار گرفته‌است. اگر از جمله افرادی هستید که به دنبال کسب یک مهارت جدید برای ورود به بازارکار هستید، می‌توانید با یادگیری و آموزش نصب و سیم کشی دوربین مدار بسته به نیاز بازارکار برای این شغل پاسخ دهید. اما حال این سوال مهم مطرح می‌شود که چگونه نصب دوربین مداربسته را اصولی و تخصصی یاد بگیریم؟

شاید فکر کنید با دیدن فیلم نصب دوربین مداربسته بتوانید به این هدف برسید اما این حرفه بخش‌های زیادی دارد که باید به عنوان یک نصاب دوربین مداربسته حرفه‌ای آن‌ها را هم آموزش ببینید. پس در قدم اول باید به دنبال بهترین مرکز آموزش نصب دوربین های مداربسته باشید. پیشنهاد ما به شما مجتمع آموزش آنلاین پل است، این مجموعه آموزشی با حدود 20 سال تجربه در آموزش مهارت به جوانان جویای کار اقدام به تهیه دوره آموزش آنلاین نصب دوربین مداربسته با طعم لیمو کرده‌است. تهیه بسته آموزش نصب دوربین مداربسته و انتقال تصویر با طعم لیمو برای علاقه‌مندان به این رشته در سرتاسر کشور امکانپذیر است.

یادگیری مراحل نصب دوربین مداربسته

اگر در حال خواندن این مطلب هستید، پس حتما به فکر یادگیری این مهارت و ورود به بازار کار نصب دوربین مدار بسته هستید، پس بهتر است بیشتر با این شغل و مراحل نصب یک دوربین مداربسته آشنا شوید. شاید در نگاه اول نصاب دوربین مداربسته شدن بسیار راحت به نظر بیاید اما این شغل هم سختی‌های خود را دارد که بهتر است با آن‌ها آشنا باشید.

  1. تهیه نقشه نصب دوربین مدار بسته : شما به عنوان یک نصاب دوربین مداربسته باید ابتدا از محل موردنظر برای نصب بازدید کنید و با بررسی این محل، تعداد و موقعیت دقیق نصب دوربین‌ها، تجهیزات لازم و مسیرهای سیم‌کشی دوربین مداربسته را بر روی یک نقشه مشخص کنید.
  2. نصب دوربین مداربسته : همانطور که در مرحله اول گفته‌شد، قبل از نصب باید موقعیت دقیق نصب دوربین‌ها مشخص شود. در دوره آموزش نصب دوربین های مداربسته با طعم لیمو شما بهترین ارتفاع و موقعیت برای نصب دوربین‌ها و بایدها و نبایدهای مکان نصب دوربین را برای افزایش کارایی دوربین خواهید آموخت.
  3. سیم‌کشی سیستم مداربسته : این سیم‌کشی اتصال را بین دوربین و دو نوع دستگاه DVR و NVR برقرار می‌کند که اولی در دوربین‌های آنالوگ و دومی در دوربین‌های تحت شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  4. انجام تنظیمات : برای انجام تنظیمات دوربین مداربسته باید از نرم‌افزار مخصوص همان برند دوربین استفاده شود، در فیلم‌های آموزش نصب دوربین مداربسته با طعم لیمو روش کار با هر یک از این نرم‌افزارها به شما آموزش داده می‌شود.

یادگیری نصب دوربین مداربسته با طعم لیمو

پکیج آموزش آنلاین نصب دوربین مداربسته با طعم لیمو توسط یکی از بهترین مربیان دوربین‌های مدار بسته خانم علیدوست آموزش داده می‌شود. این مدرس بیش از 4 سال است که در زمینه تدریس این مهارت فعالیت می‌کند و حدود 500 نصاب حرفه‌ای دوربین مداربسته را برای ورود به بازارکار آموزش داده‌است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سرفصل‌های دوره آموزشی نصب دوربین های مداربسته می‌توانید به سایت آموزشگاه فنی پل مراجعه کنید و یا با شماره‌های موجود بر روی سایت با مشاوران این موسسه تماس بگیرید. آموزش‌های لازم برای یادگیری نصب دوربین مداربسته به طور خلاصه شامل موارد زیر است:

مزایای آموزش غیرحضوری نصب دوربین مداربسته با طعم لیمو

یکی از مزایای این دوره تطبیق این دوره با نیازهای بازارکار، تهیه آموزش‌ها از صفر تا صد و مناسب برای افرادی است که هیچ پیش‌زمینه‌ای در این مورد ندارند. شما بدون داشتن هیچ پیشنیازی می‌توانید با دیدن فیلم‌های این دوره از سطح مقدماتی به سطح پیشرفته برسید و کار خود را به عنوان یک نصاب آغاز کنید. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این دوره، پشتیبانی 6 ماهه از شما در پروژه‌های کاریتان در بازارکار است، این ویژگی از طرف فن‌آموزان سابق آموزشگاه پل بسیار مورد استقبال و رضایت قرار گرفته‌است.

مزیت دیگر دسترسی همیشگی به ویدئوها و امکان دیدن فیلم در هر زمان و مکانی است که برای شما مقدور است. همچنین در صورتی که با یکبار دیدن مطلب برایتان قابل فهم نباشد، می‌توانید چندبار ویدئو را ببینید و یادداشت‌برداری کنید. در صورتی که باز هم سوالی در خصوص آموزش برایتان باقی بماند می‌توانید از طریق ارتباط زنده با مدرس خود اشکالات و سوالات خود را برطرف نمائید.

پس از اتمام دوره آموزش با طعم لیمو می‌توانید به مدت 24 ماه از امکان آموزش رایگان نصب دوربین مداربسته با دیدن ویدئوهای جدید که در پنل کاربری شما قرار می‌گیرد، استفاده کنید. مدرک بین‌المللی قابل ترجمه برای آغاز کار در بازارهای داخلی و خارجی مزیت دیگر این آموزش‌ها است که می‌تواند مهم‌ترین معیار برای انتخاب بهترین آموزشگاه دوره های فنی باشد.

سخن آخر

نصاب دوربین مداربسته یکی از مشاغلی است که این روزها با توجه به افزایش دزدی بسیار موردنیاز است. نصب دوربین مداربسته برای منازل، مغازه‌ها، بانک‌ها و کارخانه‌ها نیازمند یک فرد ماهر و آموزش‌دیده است. فرصت‌های شغلی زیادی در حال حاضر برای نصابان دوربین مداربسته وجود دارد و با توجه به نیاز بازارکار به افراد ماهر، می‌تواند یکی از مهارت‌هایی باشد که برای کسانی که به دنبال کار هستند، مفید باشد.

اما نکته مهم این است که چگونه نصب دوربین مداربسته را اصولی و تخصصی یاد بگیریم؟ شما برای اینکه یک نصاب حرفه‌ای دوربین مداربسته شوید، باید به یک موسسه معتبر و به‌روز که بتواند این مهارت را به شما آموزش دهد، مراجعه کنید. شما می‌توانید در هر نقطه از ایران که هستید برای آموزش این مهارت به سایت مجتمع آموزش آنلاین پل مراجعه کنید و از دوره آموزشی نصب دوربین های مداربسته با طعم لیمو استفاده کنید.

مجتمع آموزش آنلاین پل با سابقه ای در حدود 20 سال، یکی از معتبرترین موسسات آموزش نیروهای ماهر برای اشتغال در مشاغلی مانند نصب دوربین مداربسته، تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ و تعمیرات موبایل است. این موسسه علاوه بر برگزاری دوره‌های حضوری، آموزش‌های خود را در قالب بسته ‌آموزشی آنلاین با طعم لیمو، برای استفاده علاقه‌مندان به آموزش این مهارت‌ها تدوین کرده‌است. در صورتی که هر گونه سوالی در خصوص شرکت در این دوره‌ها دارید، می‌توانید از طریق واتساپ با مشاوران این دوره‌ها در مؤسسه فنی پل ارتباط برقرار کنید و از مشاوره رایگان برخوردار شوید.

خروج از نسخه موبایل