نماد سایت ماه نیوز

طرز استفاده از سرم سیر سیاه

داشتن موهایی سالم و درخشان آرزویی دیرینه برای تمام افراد است و برای رسیدن به نتیجه مطلوب به دنبال راه‌حل‌های مختلفی هستند. سرم سیر سیاه لاکچری کوین که در بازارهای جهانی با عنوان «black garlic serum luxury coin» شناخته شده، محصولی است که از عصاره سیر سیاه گرفته شده است. این سرم دارای تاثیر بسیار زیادی بر روی قطع ریزش مو، پرپشت کردن موها، تقویت فولیکول‌های مو و افزایش ضخامت تار موها دارد. ما در فروشگاه آقای بیز، این محصول را با بهترین کیفیت به صورت مستقیم از محصولات بیز تحویل گرفته و با مناسب‌ترین قیمت، خدمت شما کاربران عزیز عرضه می‌کنیم.

در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی مزایا و چگونگی استفاده از این سرم لاکچری کوین بپردازیم.  ما در فروشگاه آقای بیز خرید سرم سیر سیاه لاکچری کوین بیز را به صورت مستقیم از کمپانی بیز دریافت کرده و نمونه اصل آن را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم. یکی دیگر از محصولات پر طرفدار این کمپانی سرم ضد جوش می باشد که همین الان برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت سرم ضد جوش بیز می توانید با ما در تماس باشید.

سرم سیر سیاه دکتر بیز چیست و چه خواصی دارد ؟

یک ماده روغنی بسیار سبک مغذی می باشد که از ترکیب روغن سیر سیاه خالص و مواد مغذی مناسب برای سلامت و رشد موی سر است. استفاده از روغن سیر سیاه می تواند با تقویت فولیکول های مو باعث قطع ریزش مو در زمان بسیار کوتاه شود و استفاده مداومآن می تواند باعث پرپشت شدن موها شود و موهای ضخیم به شما هدیه کند. همچنین در صورت استفاده مداوم می توانید از شر به مشکلاتی همچون موخوره و شوره سر خلاص شوید.

روغن سیر سیاه از فرآوری سیر در یک دمای معین و رطوبت محیطی به مدت زمان یک ماه بدست می‌آید.روغن سیر سیاه با ترکیبات گیاهی از انواع روغن‌های نرم کننده‌ای هست که فولیکول‌های مو را تقویت می‌کند و به قطع ریزش مو و مراقبت از آن کمک می‌کند.با استفاده مداوم از سرم سیاه لاکچری کوین در مدت زمان کوتاهی می‌توانید به موهای پرپشت و ضخیمی دست یابید.

نحوه مصرف سرم سیر سیاه

موارد استفاده سرم سیر سیاه لاکچری کوین

افزایش ضخامت و مقاومت موها با روغن سیر سیاه لاکچری کوین :

روغن سیر سیاه از فرآوری سیر در یک دمای معین و رطوبت محیطی به مدت زمان یک ماه بدست میآید.روغن سیر سیاه با ترکیبات گیاهی از انواع روغنهای نرم کنندهای هست که فولیکولهای مو را تقویت میکند و به قطع ریزش مو و مراقبت از آن کمک میکند.با استفاده مداوم در مدت زمان کوتاهی میتوانید به موهای پرپشت و ضخیمی دست یابید.

خواص روغن سیر سیاه لاکچری کوین :

فواید استفاده از سرم سیر سیاه لاکچری کوین

استفاده از سرم سیاه لاکچری کوین دکتر بیز می‌تواند فواید بسیاری برای شما داشته باشد میتوان به عنوان مثال افرادی که بعد از بیماری کرونا دچار ریزش شدید مو ها شده اند و یا افرادی که در رژیم غذایی سخت و غیر اصولی دچار ریزش موی شدید شده اند می توانند با بهره گیری از خواص فواید سرم سیر سیاه موهای آسیب دیده خود را بازیابند. مسیر سیاه لاکچری کوین دارای روغن سیر سیاه می باشد که این روغن می تواند از بروز چندین مشکل که در پایین برای شما ذکر شده است جلوگیری کند:

نحوه مصرف سرم سیر سیاه لاکچری کوین | Luxury Coin

1- چند قطره از روغن سیرسیاه را روی پوست سر خود بریزید.

2- به مدت چند دقیقه پوست سر را به خوبی ماساژ دهید تا کامل جذب پوست سر شود.

3- به مدت نیم الی یک ساعت صبر کنید سپس موهای خود را با شامپوی مناسب شست و شو دهید. پیشنهاد ما به شما شامپو کافئین دکتر بیز هست که مکمل ضد ریزش قوی محسوب می شود.

4- برای رسیدن به بهترین نتیجه این کار را یک روز در میان انجام دهید.

شرایط نگهداری

نکته مهم

استفاده از سرم سیر سیاه لاکچری کوین که به صورت موضعی هست در کنار سبوس برنج یا سبوس چندغله که استفاده آن به صورت خوراکی و همراه با غذا و … هست می تواند موهای شما را از درون و بیرون تقویت کند، لذا توصیه می شود در کنار این سرم سبوس ها را نیز مصرف کنید.

آیا استفاده از سرم سیر سیاه لاکچری کوین اثرلت منفی دارد؟

استفاده از سیر می تواند برای بعضی از افراد ایجاد حساسیت های پوستی شدید کند و باعث قرمزی شدید و حساسیت های شدید پوستی شود حتما قبل از استفاده نسبت به حساسیت نداشتن نسبت به سیر اطمینان حاصل کنید. اگر در استفاده از سیر و مشتقات آن مانند روغن ،سرم یا هر محصول دیگری که حاوی عصاره سیر باشد زیاده روی کنید، باعث برهم زدن تعادل هورمونی و ایمنی پوست می شوید. پس باید در استفاده از محصولاتی که حاوی عصاره سیر هستند یا با دکتر مشورت کنیم یا دستور العمل ذکر شده روی محصول را دقیق مطالعه کنیم.

چگونه سرم سیر سیاه اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

برای تشخیص دادن محصول اصل از نمونه تقلبی شما کار سختی را در پیش رو دارید. زیرا تشخیص این دو از هم نیاز به تخصص دارد و نمی توان در یک نگاه یا بررسی بسته بندی از این موضوع اطمینان حاصل کرد. ما چند روش را به شما پیشنهاد می‌کنیم که می توانید از این طریق محصول اصل و اورجینال را خریداری کنید:

خروج از نسخه موبایل