عمومیمعرفی کسب و کار

معرفی بهترین لپ تاپ از نظر کیبورد: بررسی 2022

خرید لپ تاپ می تواند یک کار دلهره آور باشد زیرا گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. همچنین، اکثر لپ‌تاپ‌ها با پیکربندی‌های مختلف نمایشگر، CPU،GPU  و حافظه موجود هستند که انتخاب را سخت‌تر می‌کند. برای کمک به محدود کردن گزینه های خود، ما لیستی از برترین انتخاب های خود را برای استفاده های مختلف گردآوری کرده ایم، و امیدواریم که بتوانید چیزی را پیدا کنید که مورد علاقه شما باشد.

7 تا از بهترین لپ تاپ ها از نظر کیبورد

اخیراً لپ‌تاپ‌های دارای صفحه کلید با نور پس‌زمینه محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند. در حالی که خریداران را قادر می‌سازد تا از طیف وسیع‌تر و با قیمت مناسب‌تر انتخاب کنند، می‌تواند برای افرادی که در زمینه کامپیوتر و فناوری نیستند نیز مشکلات بزرگی ایجاد کند.

در این مقاله 7 لپ تاپ برتر دارای صفحه کلید با نور پس زمینه را به همراه نقدی کوتاه بر روی هر کدام ارائه خواهیم داد.

1. لپ تاپ اپل مدل Macbook Air

این یکی از قدیمی ترین قطعات سخت افزاری اپل است. اگرچه Macbook Air به اندازه برخی از مدل‌های اخیر مهارت ندارد، اما هنوز هم یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین لپ‌تاپ‌های اپل با کمتر از ۱۰۰۰ دلار و برخی به قیمت ۷۰۰ دلار است.

این لپ تاپ از دسته لپ تاپ هایی است که در ایران آنها را به اسم لپ تاپ مهندسی می‌شناسیم. لپ تاپ هایی نازک و بسیار خوش دست که از خانواده الترابوک ها هستند.

Macbook Air با اندازه صفحه نمایش 13.3 اینچی و وزن تنها 2.96 پوند، بهترین انتخاب برای کسانی است که خواهان یک لپ تاپ سبک و در عین حال قدرتمند هستند. Macbook Air 2017 به لطف پردازنده دو هسته‌ای 1.8 گیگاهرتزی اینتل Core i5 می‌تواند از پس بسیاری از مواردی که به آن می‌پردازید، اعم از طراحی گرافیکی، پردازش متن یا گشت و گذار در وب، از پس آن برآید.

وقتی صحبت از عمر باتری به میان می آید، محصول تقریباً هیچ رقابتی ندارد. عمر باتری بی سیم آن تا 12 ساعت به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به شارژ مجدد کار خود را در طول روز کاری روی لپ تاپ انجام دهید. در حالی که حافظه موقت و فضای ذخیره سازی مک بوک ایر چشمگیرترین در بازار نیست، کیفیت ساخت، لمس و احساس آن در سطح بالایی قرار دارد.

  • سبک وزن
  • به لطف پردازنده 1.8 گیگاهرتزی دو هسته ای اینتل Core i5 قدرتمند
  • عمر باتری طولانی و… از دیگر مزایای این لپ تاپ است.

لپ تاپ ایسر مدل Aspire 5

Acer Aspire  شاید بهترین لپ تاپ با قیمت کمتر از 700 دلار نباشد، اما یکی از معدود لپ تاپ هایی است که برای گیمرها مناسب است. Acer Aspire با داشتن پردازنده Intel Core i5-6200U، رم 8 گیگابایتی و هارد دیسک 256 گیگابایتی SSD می تواند تقریباً همه چیز را با حداقل کاهش سرعت انجام دهد

این مدل ایسر در بازه قیمتی خود در میان آنهایی است که بیشترین عمر باتری را دارد. به طور دقیق، لپ تاپ 9 ساعت و 43 دقیقه دوام آورد، که بیش از اندازه کافی برای پیاده روی شما در یک روز کاری متوسط ​​است. به طور کلی، ویژگی های مجموعه ای برای این لپ تاپ ارزش زیادی نسبت به قیمت ارائه می دهد.

  • طولانی ترین عمر باتری
  • گیگابایت رم و 256 گیگابایت هارد دیسک SSD 8
  • ارزش قیمتش را دارد

لپ تاپ ایسوس مدل ASUS TUF FX506

کامپیوتر لپ تاپ گیمینگ ایسوس TUF یکی از بهترین محصولات برای گیمرها با بودجه محدود است. همانطور که از نام آن پیداست، قابل حمل بودن یکی از ویژگی های متمرکز محصول است. ASUS TUF  دارای مشخصات نازک و وزن 5.07 پوندی است.

این لپ تاپ همانطور که هست سبک و مقرون به صرفه است، اما همچنان عملکرد و سرعت پردازش مناسبی را با نسل هشتم اینتل Core i5-8300H و رم 8 گیگابایتی DDR4 2666 مگاهرتزی ارائه می دهد. علاوه بر این، اگر چیزهای زیادی برای ذخیره دارید، نگران نباشید، همانطور که با ASUS TUF، از هارد دیسک 1 ترابایتی لذت خواهید برد که برای حدود 200000 آهنگ، 310000 عکس یا 500 ساعت فیلم یا فیلم کافی است. 310000 عکس.

یکی از چشمگیرترین ویژگی‌های لپ‌تاپ، صفحه‌کلید با نور پس‌زمینه قرمز است که مسافت 1.8 میلی‌متری را ارائه می‌دهد و دوام 20 میلیون ضربه‌ای به کلید دارد. این ویژگی است که بسیاری از گیمرها به سختی می توانند در برابر آن مقاومت کنند.

  • عملکرد خوب
  • مقرون به صرفه
  • پروفیل نازک و وزن 5.07 پوندی

این لپ تاپ همچنین ویژگی های سخت افزاری قدرتمندی دارند و به نوعی لپ تاپ گیمینگ محسوب می‌شود.

لپ تاپ MSI مدل MSI GL62M

MSI GL62M  دلیلی بر این واقعیت است که همیشه مجبور نیستید برای یک لپ‌تاپ گیمینگ مناسب مبلغ گزافی بپردازید.

این محصول با ترکیب گرافیک GeForce GTX 1050Ti 4G، 8 گیگابایت رم، چهار هسته ای i7-7700HQ با درایو حالت جامد 128 گیگابایتی به همراه هارد دیسک 1 ترابایت، یک دارایی برای گیمرها و هرکسی است که عملکردهای عالی را از لپ تاپ می خواهد.

درایو 1 ترابایتی آن نه تنها قدرتمند با Quad Core i7-7700HQ و 8 گیگابایت رم، واقعاً چشمگیر است و به شما این امکان را می دهد که همزمان با لذت بردن از نرم ترین سرعت پردازش، هر کاری را که می خواهید در لپ تاپ خود چند کار انجام دهید و ذخیره کنید.

لپ تاپ ایسوس مدل ASUS VivoBook 15

لپ تاپ ASUS VivoBook یکی از محبوب ترین لپ تاپ های گیمینگ با قیمت 1000 دلار است.

درست مانند MSI GL62M، ASUS VivoBook از Core i7 اینتل و فضای ذخیره‌سازی 1 ترابایتی بهره می‌برد که آن را به بهترین انتخاب برای گیمرهای اقتصادی تبدیل می‌کند. در مقایسه با MSI، ASUS VivoBook یک SSD بسیار بزرگتر (256 گیگابایت) دارد که زمان بوت و بارگذاری بازی را بهبود می بخشد و تجربه روان تری را برای بازیکنان به ارمغان می آورد.

گرافیک و تحرک نیز از نکات فروش محصول است. با صفحه نمایش 15 اینچی فول اچ دی، حس هیجان انگیزی را برای کاربران به ارمغان می آورد، فرقی نمی کند گیمر باشید یا نتفلیکس. لپ‌تاپ ASUS VivoBook K570UD با وزن تنها 4.85 پوند، در میان جمع‌وجورترین لپ‌تاپ‌های بازی در بازار است.

لپ تاپ HP مدل ENVY 13

برای کسانی که خواهان یک لپ تاپ باریک، سبک و همه کاره برای کار و بازی هستند، HP Envy 13 قطعاً در میان بهترین انتخاب ها قرار دارد.

HP Envy 13 با استفاده از نسل هشتم هسته i7-8565u، تجربه کاربر را تا حدی فراتر از کلمات افزایش می دهد. در حالی که سرعت HP Envy 13 بالاترین سرعتی نیست که می توانید در بازار پیدا کنید، اما عملکرد خوبی در ایجاد تعادل بین قدرت و تحرک دارد. با توجه به قیمت مناسب آن، عملکردی که ارائه می دهد واقعا چشمگیر است.

بعلاوه، 16 گیگابایت رم جادار و 512 گیگابایت SSD نیز در انتظار شماست. با استفاده از این ویژگی‌ها، می‌توانید بدون کوچک‌ترین کاهش سرعت، از مالتی تسکینگ بسیار خوبی لذت ببرید. این دستگاه همچنین تا 12 گیگابایت SDRAM را برای حافظه و همچنین 128 گیگابایت SSD را ارائه می دهد که در صورتی که قصد دارید فضای ذخیره سازی آن را افزایش دهید می تواند تا 1 ترابایت HDD قابل ارتقا باشد.

لپ تاپ ایسوس مدل FX503VD

لپ‌تاپ ASUS FX503VD که برای مشتاق‌ترین گیمرها ساخته شده است، یک لپ‌تاپ قدرتمند و با کارایی بالا است. این محصول دارای چهار هسته‌ی Intel Core i7-7700HQ و رم 8 گیگابایتی است و می‌تواند تقریباً هر چیزی را که به آن می‌زنید را مدیریت کند. هارد دیسک 128 گیگابایتی M.2 SSD مزیت دیگری است که به شما فضای فراوانی برای ذخیره کردن فایل هایتان می دهد.

به عنوان یک لپ تاپ گیمینگ معمولی، ASUS FX503VD همچنین دارای صفحه کلید عالی با نور پس زمینه با سفر راحت است. این به شما اجازه می دهد تا بازی را به بهترین شکل تجربه کنید.

مواردی که هنگام جستجوی لپ تاپ با صفحه کلید با نور پس زمینه باید در نظر بگیرید

هنگام خرید لپ‌تاپ با صفحه‌کلید با نور پس‌زمینه، باید چندین نکته را در یک لپ‌تاپ در نظر بگیرید و نه فقط صفحه‌کلید با نور پس‌زمینه آن، که این کار را برای اکثر افراد بسیار دشوار می‌کند. در زیر، ویژگی‌های اصلی لپ‌تاپ با نور پس‌زمینه و نحوه‌ی دانستن اینکه کدام نوع برای کیس شما مناسب است را معرفی می‌کنیم.

پردازنده

به عنوان بخش اصلی، CPU سرعت پردازش لپ تاپ را در هر کاری تعیین می کند. اگر می‌خواهید روی لپ‌تاپ‌تان چند کار انجام دهید، باید یکی را بخرید که پردازنده قدرتمندی داشته باشد، در غیر این صورت هر بار که سعی می‌کنید بیش از یک برنامه را اجرا کنید، لپ‌تاپ شما آویزان می‌شود.

اکثر لپ‌تاپ‌ها با اینتل (نام تجاری CPU AMD در موارد دیگر) عرضه می‌شوند. تفاوت آنها؟ از نظر قدرت، اینتل نسبت به AMD برتری دارد. با این حال، اگر قیمت آن چیزی است که شما اولویت را در نظر می گیرید، AMD مقرون به صرفه تر به نظر می رسد

RAM

RAM، همچنین به عنوان حافظه کامپیوتر شناخته می شود، ذخیره سازی اطلاعات کوتاه مدت سیستم شما است. RAM به شما امکان می دهد چند کار را انجام دهید و در عین حال تصمیم می گیرد که آیا می توانید بین این وظایف با سرعت بالا جابجا شوید یا خیر، زیرا زمانی که به کار دیگری می روید به یاد می آورد که در یک کار کجا هستید.

در حالی که 8 گیگابایت رم برای اکثر کاربران کافی است، بسیاری از گیمرها استفاده از 16 گیگابایت را راحت تر می دانند. رم کمتر از 4 گیگابایت توصیه نمی شود.

درایو هارد دیسک

به بیان ساده، درایو دیسک سخت به ذخیره تمام داده های شما از جمله فیلم ها، اسناد، عکس ها و سایر فایل های سیستم کمک می کند. لپ تاپ های کوچک معمولا 320 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارند و یک لپ تاپ 500 گیگابایتی برای اکثر کاربران کافی خواهد بود

با این حال، اگر بودجه شما سخاوتمندانه است و چیزهای زیادی برای نگهداری دارید، ممکن است بخواهید یک لپ تاپ با فضای ذخیره سازی 1 ترابایتی در نظر بگیرید.

اندازه صفحه نمایش

اکثر لپ تاپ ها دارای صفحه نمایشی بین 14 تا 18 اینچ هستند. اساساً یک صفحه نمایش بزرگ تجربه تماشای رضایت بخش تری را ارائه می دهد و همچنین برای چشمان شما دوستانه تر است.

با توجه به این موضوع، اگر مجبور هستید ساعت های طولانی با لپ تاپ خود کار کنید یا از تماشای فیلم بر روی آن لذت ببرید، به اندازه صفحه نمایش حدود 17 اینچ بروید. در غیر این صورت، صفحه نمایش کوچکتر با طول 14.1 اینچ کافی است.

ویژگی های صفحه کلید با نور پس زمینه

همانطور که در حال انتخاب یک لپ تاپ با صفحه کلید دارای نور پس زمینه هستید، قطعاً باید از متداول ترین ویژگی هایی که این کیبوردهای دارای نور پس زمینه ارائه می دهند آگاه باشید:

روشنایی: همه لپ‌تاپ‌ها به شما اجازه نمی‌دهند روشنایی را کنترل کنید در حالی که برخی از آنها معمولاً از یکی از کلیدهای F استفاده می‌کنند. این ویژگی معمولاً در لپ‌تاپ‌های پریمیوم، مثلاً مک بوک ایر، یافت می‌شود.

سنسور: این به شما کمک می کند سطح روشنایی را بر اساس محیط اطراف خود تنظیم کنید و ممکن است نور را در طول روز خاموش کنید.

همچنین باید به ویژگی های معمولی صفحه کلید نگاهی بیندازید. از آنجایی که لپ‌تاپ‌ها هر روز نازک‌تر و سبک‌تر می‌شوند، فضای کمتری برای کیبورد وجود دارد که بر اندازه و جای کلید تأثیر می‌گذارد.

در صورت امکان، قبل از خرید چند تمرین ساده تایپ را امتحان کنید. به محل قرارگیری کلیدهای اساسی مانند فاصله و همه دقت کنید. مطمئن شوید که آنها به گونه ای مناسب با اندازه دست و عادات تایپ شما قرار داده شده اند.

باتری

این عاملی است که هنگام انتخاب لپ‌تاپ نباید نادیده گرفته شود، به‌ویژه اینکه با صفحه‌کلید دارای نور پس‌زمینه که می‌تواند واقعاً انرژی مصرف کند. باتری ضعیف نه تنها بر روند کار شما (و در نتیجه بهره وری شما) تأثیر می گذارد، بلکه نشان دهنده طول عمر کوتاه است. اگر قصد دارید زمان زیادی را روی لپ‌تاپ خود بگذرانید و نمی‌خواهید به زودی آن را تعویض کنید، مهم است که از لپ‌تاپ‌هایی که عمر باتری کمتر از 4 یا 5 ساعت دارند اجتناب کنید.

تمامی لپ تاپ های معرفی شده را می‌توانید از سایت دیجی 63 خریداری کنید. ممنون می شویم نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.