نماد سایت ماه نیوز

کابین آسانسور لاکچری

آسانسور لوکس و لاکچری چیست؟

با پیشرفت علم و فناوری و گسترش منازل مسکونی، آسانسور جزء لاینفک منازل شده است و هر فردی در جستجوی خانه اکثر خانه های دارای آسانسور را انتخاب می کند. آسانسور تاثیر زیادی در قیمت خانه دارد، هر خانه با آسانسور 1.6 برابر خانه های بدون آسانسور گران تر است و کابین اسانسور جدید تاثیر به مراتب بیشتری هم دارد . علاوه بر خانه ها، مکان هایی با آسانسور نیز وجود دارد: هتل ها، رستوران ها، مراکز خرید و سرگرمی و غیره. که در این مکان ها از آسانسورهای فانتزی برای جلب توجه مردم استفاده می کنند.

در واقع این کار جدا از جذب مشتری، در تمیز نگه داشتن محیط نیز بسیار مفید است. وقتی هر شخصی وارد ساختمان یا هر مکان دیگری می شود، اولین کاری که انجام می دهد این است که صورتش را بالا ببرد. پس بهتر است از یک آسانسور زیبا و جذاب استفاده کنید.

آسانسور لوکس

کابین آسانسور یکی از اجزای اصلی آسانسور است در واقع کابین همان اتاق کوچکی است که در ابتدا وارد آن می شوید و می توان آن را یک مکان امن نیز نامید. بنابراین زیبایی و تمیزی آن برای افراد بسیار مهم است کابین بین طبقات حرکت می کند و مسافران را به هر کجا که بخواهند می برد اگر بخواهیم مهمترین نقطه آسانسور را نام ببریم کابین است کابین های تمیز و مجلل تر توجه مهمانان را به خود جلب می کند پس اگر می خواهید مردم را جذب کنید، بهتر است از آسانسور لوکس استفاده کنید.

برای مشاوره رایگان با شماره 021730480 تماس بگیرید.

هر فرد می تواند مدتی در آسانسور باشد تا به طبقه مورد نظر برسد، پس بهتر است از کابین لاکچری و لوکس برای لذت بردن در آسانسور استفاده کند. کابین به صورت عمودی حرکت می کند و در آسانسور است و از تمام طبقات عبور می کند. البته برخی از کابین ها نیز می توانند بار را جابجا کنند. کابین به سیستم تعلیق متصل است. اجزای کابین آسانسور عبارتند از: سکو یا کف کابین، دیوار یا بدنه، البته ارتفاع کابین ها به 220 سانتی متر می رسد و در برخی می تواند بالاتر باشد. یکی از مهمترین وظایف کابین حفظ ایمنی مسافران است. از آنجایی که کابین در معرض دید افراد قرار دارد، باید در بهترین شرایط باشد. هر سازنده ای از ابزارهای مختلفی برای زیباتر کردن فضای داخلی کابین استفاده می کند.

نورپردازی یکی از مواردی است که به شگفت انگیزتر شدن فضای کابین کمک می کند. هر چه کابین زیباتر باشد، افراد بیشتری جذب آسانسور می شوند. بنابراین، اگر در یک مرکز تجاری هستید و می خواهید مردم به سمت بالا بروند، بهتر است از آسانسور لوکس استفاده کنید. کابین های لوکس از موادی مانند: فولاد طلایی، دودی و غیره ساخته شده اند. البته نباید تاثیر شیشه و آینه را دست کم گرفت. شیشه و آینه آن را جذاب تر و زیباتر می کند.

آسانسورهای لوکس و انواع آنها چیست؟

در ساخت کابین آسانسور باید به این نکته توجه کرد که بهتر است زیبایی کابین در نظر گرفته شود و همچنین وزن و قیمت کابین بسیار مهم است، این عوامل برای هر سازنده ای بسیار مهم است. زمانی که از متریال خوب و باکیفیت برای ساخت و زیباسازی کابین استفاده کنید، قیمت بالاتری برای شما خواهد داشت. انواع مختلفی از کابین های آسانسور در بازار وجود دارد و شما می توانید با توجه به سلیقه خود و میزان هزینه ای که قرار است خرج کنید از این کابین ها استفاده کنید. در ادامه شما را با انواع کابین آشنا می کنیم.

انواع کابین آسانسور لاکچری

کابین فول استیل، کابین نیمه استیل، کابین ام دی اف، کابین فرمیکا، کابین شیشه ای یا پانوراما چندین نوع کابین هستند که هر کدام در مناطق خاصی مورد استفاده قرار می گیرند و قیمت های متفاوتی دارند. تمام کابین های استیل متعلق به زیباترین و شیک ترین انواع کابین هستند. اگر به دنبال یک آسانسور لوکس هستید، این کابین بهترین است. در کابین تمام استیل، همه چیز مانند دیوار، برش، ورق از فولاد ساخته شده است. البته استیل طرح های زیادی هم دارد مانند: استیل خراشیده، استیل دودی و … که می توانید بنا به سلیقه خود از نوع استیل آن را انتخاب کنید.

آسانسور لوکس چه ویژگی هایی دارد؟

آسانسور لوکس توجه و نظر هر فردی را با هر سلیقه ای به خود جلب می کند. متریال به کار رفته در این آسانسورها بسیار زیبا و شکیل هستند. کابین های نیمه استیل و نیمه ام دی اف یکی دیگر از انواع کابین ها هستند که زیبایی خاصی دارند و اگر شما هم از علاقه مندان به این سبک هستید می توانید از آن برای آسانسور لوکس خود استفاده کنید. این نوع کابین نسبت به کابین تمام استیل ارزانتر بوده و قیمت کمتری نیز دارد.

شرکت آسانسور درست انتخاب کردن یکی از مهمترین بخش ها هست شرکت آسانسور آتیس در زمینه تولید و پخش آسانسور لاکچری یکی از پیشگامان در صنعت ساختمان میباشد. در بین انواع کابین، ابعاد کابین و محل استفاده از آن و قیمت کابین برای سازنده بسیار مهم است. کارشناسان و متخصصان آسانسور تصمیم می گیرند که از کدام کابین استفاده کنید تا بعداً دچار مشکل نشوید. امروزه هر جا که بروید متوجه وجود کابین های ام دی اف خواهید شد، زیرا این کابین بیشترین استفاده را دارد. ساختمان های کم طبقه و واحدهای کم باید از این کابین استفاده کنند. برای انتخاب بهترین پیمانکار آسانسور باید به نکاتی توجه داشته باشید.

آسانسور لوکس

ساده ترین نوع کابین، کابین فرمیکا است که در آن به جای ام دی اف از فوم استفاده می شود. این نوع کابین ارزان و با ارزش است. شباهت زیادی به کابین های ام دی اف دارد. البته امروزه به ندرت از این نوع کابین استفاده می شود. کابین های شیشه ای یکی از مجلل ترین و مدرن ترین کابین ها هستند. از شیشه می توان در آسانسورهای لوکس نیز استفاده کرد زیرا زیبایی زیادی به آسانسور می بخشد. از این نوع آسانسور در مکان هایی مانند: ساختمان های لوکس، تجاری و هتل ها استفاده می شود.

خروج از نسخه موبایل