نماد سایت ماه نیوز

آشنایی با انواع پارتیشن اداری

پارتیشن اداری

پارتیشن اداری

ارتفاع پارتیشن شیشه ارتباط خاصی با عایق صوتی شما هم دارد مطمئنا اگر عایق صوتی و حرارتی بالایی بخواهید باید از پارتیشن های شیشهای تا سقف استفاده کنید تا هیچ صدایی به بیرون درز نکند. این نوع پارتیشن شیشهای استحکام بالایی دارد و برخلاف ظاهر شکنندهاش مستحکم است و به راحتی نمیشکند. 1. بهتر است مشخص کنید که پارتیشن را تا چه ارتفاعی میخواهید: کوتاه، نیمه بلند یا تا سقف. کیفیت پارتیشن ها و دیوارکوب های تولیدی در کارخانه ساجیران، در مقایسه با رقبای نامی در این عرصه بسیار قابل توجه می باشد، ضمانت ۲۴ ماهه ی مجموعه نشانه کیفیت مثال زدنی و اطمینان از مصرف مواد اولیه مرغوب در پارتیشن ها و دیوارپوش های ما می باشد.می توانید روی همکاری مبلمان و پارتیشن اداری ساجیران حساب کنید و در نوسازی و چیدمان فضاهای خود با کارشناسان فروش و طراحان ما در ارتباط باشید. کارشناسان شرکت ما شما را در روند انتخاب و طراحی بهترین پارتیشن بندی راهنمایی می نمایند. 2. با کارشناسان فروش از شرکت اَرژن دُر، ارتباط بگیرید. حال که تصمیم به انتخاب و نصب پارتیشن در شرکت خود نموده اید، لازم است تا به سراغ انتخاب نوع آن بروید. این نوع پارتیشن در بانک ها و ادارات بسیار به چشم میخورد و ضمن زیبایی، باعث عایق صدا و انرژی بین دو محیط ایجاد شود و انعکاس صدایی صورت نمیگیرد، این در حالی است که دید صد در صدی به تمام محیط خواهید داشت.

جداسازی محیط اداری

شاید به فکر این افتاده باشید که مثلاً در شرکت تان می توانید فضای جدایی درست کرده و آن را به منشی اختصاص دهید و یا می خواهید فضای خصوصی تری را برای جلسات به صورت مجزا داشته باشید یا حتی می خواهید کارمندان تان را جدا از هم قرار داده تا بهره وری افزایش پیدا کند. 3. به سبب تنوع زیادی که دارد، دارای قیمت مناسبی می باشد به همین جهت مورد توجه شرکت های بسیاری قرار گرفته است و نکته قابل توجه استحکام فراوان این محصول می باشد. ما در شرکت آنیل چوب مفتخریم که با برنامه ریزی دقیق و استاندارد، همیشه سعی بر حفظ کیفیت و تعهد بر زمان بندی ارائه شده بوده ایم و تاکنون به لطف پروردگار، هیچ گاه دچار مشکل نشده و همواره به موقع و بعضا زودتر از موعد مقرر، پروژه های ساخت را به مشتری تحویل داده ایم و همین امر باعث رضایت کارفرما شده است. این یک امر عادی است که هر فردی به فضای خصوصی برای کار و استراحت احتیاج دارد؛ پس به با استفاده از پارتیشن، محیط آرام و دلنشین را برای خود و کارمندانتان مهیا کنید.

پارتیشن اداری

تنها کافی است یکبار چنین ترکیبی را در فضای خود امتحان کنید بی شک هرگز از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد. به طور معمول قیمت پارتیشن شیشه ای تک جداره نسبت به پارتیشنهای دو جداره کمتر است. یکی از اصلی ترین مزایای پارتیشن تک جداره، قیمت ارزان آن نسبت به مدل های دیگر پارتیشن ها می باشد که به علت سبک بودن به سادگی جابجا می شود.در واقع این مدل جزء مدل های پارتیشن ارزان است. که باعث به وجود آمدن مشکلاتی در سفارش این کارفرمایان شده است. بنابراین میتوانید طیف گسترده ای از امتیازات صوتی را برای سفارش پارتیشن دوجداره خود بدست آورید. در واقع پارتیشن عایق دوجداره، ترکیبی از پنجره دوجداره ثابت، متحرک و درب دوجداره است. ام دی اف یکی از بهترین جنس هایی است که می توان در ساخت دکوراسیون اداری یا ساخت این نوع پارتیشن استفاده شود. می توان این نوع شیشه رنگی را سومین نوع شیشه های دکوراتیو دانست.

سفارش پارتیشن اداری

پارتیشن های ما دیوارهای مدولار معمولی نیستند… ما سعی را بر این داشتهایم تا این پروسه را در 1 روز بدون هیچی مشکل به اتمام برسانیم تا ضمن ارائه یک کار حرفهای، رضایت مشتریان خود را جلب نماییم. بهره گیری از این محصول کارآمد این امکان را فراهم می آورد تا بتوان فضای در دسترس را به قسمت های مختلف با ابعاد گوناگون تقسیم نمود تا بتوان از آن بهترین استفاده را برد. بکار بردن پارتیشن شیشه ای مدرن سبب زیباتر شدن فضای داخلی ساختمان و تمیز و شفاف به نظر رسیدن آن میشود. این روزها با سرد شدن هوا و بهای بالای قیمت انرژی های حرارتی از یک سو و از سویی دیگر وجود طیف وسیعی از آلودگی های صوتی در شهرهای بزرگ شرایط را برای ارائه راه حل هایی که بتواند آپارتمان نشین ها را در حل این مسائل کمک کند، راهنمایی می کند. یکی دیگر از حالت های مناسب برای انتخاب پارتیشن، ثابت یا متحرک بودن آن است. در این حالت دیگر از جداکنندهها برای جداسازی پنل ها استفاده نمیشود و دید کاملا بازی نسبت به کل محیط ارائه میدهد. هنگامی که پارتیشن شیشهای را در محیط کار نصب میکنید به وضوح تغییرات را چه در ظاهر فضا و چه در نحوه عملکرد کارکنان خود خواهید دید.

جهت آشنایی بیشتر به صفحه پارتیشن اداری در سایت ما مراجعه کنید.

خروج از نسخه موبایل