نماد سایت ماه نیوز

فروشگاه اپال نما نماینده رسمی شیرآلات مطرح بازار شد

نقد و بررسی بهترین مدل شیرآلات KWC + معرفی ۸ مدل پر فروش

بهترین مدل شیرآلات KWC برای خرید کدام است؟ جواب این سوال راجع به شیرآلات KWC کمی سخت خواهد بود! اسم این برند در مرحله اول و همان ابتدا پرسش در ذهنمان تداعی گر محصولاتی زیبا، لوکس و با کیفیت است، و اگر بخواهیم بهترین مدل شیرآلات KWC را معرفی کنیم و راجع به اونها صحبت کنیم باید فاکتور های زیادی را با یکدیگر مقایسه کنیم.

در این مقاله از سری سریالی مقالات بهترین مدل شیرآلات از انواع برند ها رسیدیم به بهترین مدل های KWC، میخواهیم با در نظر گرفتن سبک های طراحی، تکنولوژی های بکار رفته، کیفیت ساخت، نمایندگی شیرآلات kwc و البته قیمت ۸ مدل برتر و پرفروش را انتخاب و به شما معرفی کنیم. اگر قصد خرید شیرآلات KWC را دارید پیشنهاد میکنیم حتما این مقاله را بخوانید تا با دید بهتر و با اطلاعات بیشتری شیرآلات خود را تهیه کنید. در انتها نیز به معرفی نمایندگی شیرآلات قهرمان پرداخته ایم.

معرفی برند KWC

KWC برندی برتر در تولید شیرآلات ساختمانی و بهداشتی است. نوآوری، دقت و زیبایی‌شناسی ۳ مشخصه اصلی در شیرآلات بهداشتی این شرکت است که به شما در طراحی حمام و آشپزخانه‌ای منحصر‌به‌فرد کمک می‌کند. قیمت شیرآلات KWC نسبت به تکنولوژی و نوآوری‌های به کار رفته در آن بسیار ارزان است.

تولید محصولات باکیفیت و با دوام یکی از اهداف این کمپانی است. شیرآلات ساختمانی باکیفیت این برند نیاز مشتریان را در طولانی مدت برطرف کرده است و باعث ایجاد اعتماد آنها طی سال ‌های اخیر به شرکت کی دبلیو سی شده است. به عنوان مثال، با استفاده از ست شیرآلات KWC در آشپزخانه و سرویس‌بهداشتی منزلتان از طراحی زیبا و خاص این محصولات به عنوان بهترین مارک شیرآلات بهداشتی لذت ببرید.

بیوگرافی شرکت KWC

بیوگرافی شرکت های موفق و بزرگ همیشه جذاب بوده است، شنیدن شروع و آغاز یک داستان بزرگ و الهام بخش از زیباترین چیز هاییست که میشود خواند و شنید!

آیا شرکت KWC ایرانی است؟

تاریخچه این برند به بیش از ۱۴۰ سال قبل در شهری به نام Unterkulm در کشور سوئیس بر می‌گردد که یک کارخانه تولید جعبه های موسیقی بوده است. فردی به اسم Walter Luginbühl به این کمپانی ملحق می‌شود و سپس تولید شیرهای گاز را شروع می‌کند. پس از آن ساخت جعبه های موسیقی به پایان می‌رسد و نام کمپانی به Karrer, Weber & Co (KWC) تغییر پیدا می‌کند.

اولین نوآوری

در سال‌های ۱۹۴۸ تا ۱۹۵۷، بیش از ۳۴۲ عضو در این کارخانه مشغول به کار بوده‌اند و برای اولین بار شیرآلات بهداشتی آشپزخانه با یک شلنگ کشویی در جهان تولید می‌شود. فعالیت این شرکت در وسعت جهانی در سال های ۱۹۹۱ تا ۱۹۹۶ به کشور‌های آلمان، ایتالیا و آمریکا راه پیدا می‌کند. سپس در سال های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۱ با ایجاد تغییراتی در سیستم تولید خود را به تولید شیرآلاتی با مدیریت در صرفه جویی مصرف آب توسعه می‌دهد. در حال حاضر برند کی دبلیو سی زیر نظر شرکتی سوئیسی به نام فرنک در حال فعالیت است. بر اساس گفته این شرکت، استفاده از محصولات باکیفیت آن، استفاده از آب‌های خالص کوه‌های آلپ را برای مشتریان تداعی می‌کند.

حوزه های فعالیت شرکت KWC

KWC یک برند سوئیسی است که در حوزه شیرآلات ساختمانی و بهداشتی فعالیت می‌کند و به‌طوررسمی در ایران نمایندگی دارد. این برند فعالیت خود را از سال‌ها پیش در تولید شیرآلات آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام شروع کرده است و در حال حاضر یکی از برند‌های معتبر در حوزه تولید ست کامل شیرآلات ساختمانی و بهداشتی به شمار می‌رود.

KWC به دلیل طراحی منحصر به فرد و تکنولوژی به کار رفته در لیست محصولات خود یکی از برترین برندها در حوزه شیرآلات بهداشتی و شیرآلات ساختمانی در سطح جهانی است. علاوه بر این، یک نمایندگی شیرآلات KWC سعی می‌کند با ارائه بهترین مدل شیرآلات KWC به مشتریان به صورت خرید اینترنتی، بیشتر محصولات این برند را به عموم مردم معرفی کند.

ویژگی‌ محصولات و شیرآلات KWC

یکی از مهم ترین ویژگی های محصولات این برند قیمت مناسب محصولات نسبت به کیفیت بالای آن‌ها است. همچنین یکی از وجه تمایزهای آن، تکنولوژی‌های به کار رفته در تولیدات این کارخانه است که با برندهای دیگر قابل مقایسه نیست.

خدمات شرکت KWC

محصولات این مارک ساخت کشور سوئیس هستند و برای تولید آن‌ها استانداردهای بالایی توسط مهندسان این مجموعه در نظر گرفته می‌شود. تخصص این برند در ساخت شیرآلات حمام، دستشویی و آشپزخانه است. شما می‌توانید برای ایجاد فضایی زیبا و طراحی دکوراسیون منزل خود از ست کامل شیرآلات این برند بهره‌مند شوید و از کیفیت و دوام آن‌ها در طولانی مدت لذت ببرید. در نظر داشته باشید که بهترین شیرآلات ایرانی طی سال‌های اخیر سعی کردند کیفیتی در حد شرکت کی دبلیو سی ارائه دهند.

کیفیت محصولات KWC

شیرالات ساختمانی کی دبلیو سی با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته ریخته‌گری و از فلزات سبک تهیه می‌شوند. لیست محصولات این شرکت را اگر با دقت بررسی کنید، متوجه می‌شوید که با استفاده از تکنولوژی‌های مهندسی شده و مجهز به سیستم مبدل یون آب ساخته شده‌اند که نتیجه آن آبی خنثی برای شستشو و مصارف بهداشتی است. همچنین صرفه‌جویی در مصرف آب یکی از اهداف برتر تولیدات این کارخانه است. قیمت شیرآلات KWC نسبت به کیفیت و تکنولوژی‌های به کار رفته در آن بسیار مناسب است.

سبک های طراحی

KWC با توجه به سلیقه و خواسته مشتریان محصولات متنوعی را در سبک های مختلف تولید کرده است و سعی می‌کند بهترین برند بازار باشد. سبک های طراحی این برند شیک و ساده هستند و متناسب با هر سلیقه‌ای در بازار عرضه شده‌اند. مشتریان می‌توانند با در نظر گرفتن سبک دکوراسیون منزل یا محیط کارشان از استفاده از طراحی‌های مدرن یا کلاسیک این مجموعه لذت ببرند.

باتوجه به نکات گفته شده درباره طراحی و تولید با کیفیت این برند، خرید شیرآلات KWC یکی از الزامات هر خانواده‌ای است. علاوه بر مدرن بودن طراحی این محصولات، کارایی و تکنولوژی‌های به کار رفته در آن‌ها از مزایای این مارک نسبت به برندهای دیگر است. با خرید شیرآلات کی دبلیو سی از شستشو و استفاده از آب در هر بخشی از منزلتان لذت ببرید.

خدمات پس از فروش

پس از خرید هر یک از محصولات کی دبلیو سی، متخصصان این شرکت برای نصب و راه‌اندازی شما را همراهی خواهند کرد. در صورت بروز مشکل در محصولات این برند توصیه می‌کنیم از تماس با تعمیرکاران متفرقه خودداری کنید. کارت گارانتی و فاکتور خریدتان را تا زمانی که از شیرآلات کی دبلیو سی استفاده می‌کنید، نگه دارید.

معرفی مدل های پرفروش و برتر KWC

این برند دارای محصولات متنوعی برای استفاده در آشپزخانه و سرویس بهداشتی منازل، هتل‌ها، محیط ‌های اداری، آشپزخانه‌های حرفه‌ای و اسپاها دارد. محصولات کی دبلیو سی شامل شیرآلات بهداشتی برای حمام اعم از دوش حمام و شیر روشویی، شیرآلات آشپزخانه برای شستشوی ظروف، شیرآلات توکار برای حمام و آشپزخانه و شیرآلات هوشمند و اتوماتیک برای استفاده در مکان‌های اداری و تجاری هستند.

محصولات این شرکت تنوع بسیاری دارند که ممکن است انتخاب شما را برای خرید شیرآلات KWC کمی سخت کند. با شناخت بهتر انواع مدل‌های محصولات این برند، محصول مورد نظر و ست کامل شیرآلات محبوبتان را به راحتی انتخاب کنید. پس از بررسی مدل‌های آن می‌توانید بهترین مدل شیرآلات KWC را انتخاب کنید و با خرید آن از فروشگاه ماوی هام سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید.

مدل آوا

ست کامل آوا طراحی مدرن و قیمت مناسبی دارد که با خرید آن می‌توانید به زیبایی آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام منزلتان بیافزایید. ست شیرآلات آوا رنگ‌های بسیار متنوعی دارد. قیمت این ست کامل نسبت به طراحی منحصر به فرد آن بسیار مناسب است که می‌توانید با خرید ست کامل این مدل از آن برای ایجاد هارمونی در شیرآلات بهداشتی منزلتان بهره ببرید.

مدل ریتا

با خرید ست کامل ریتا از شیر آشپزخانه، شیر دستشویی اهرمی و شیر حمام بهره‌مند خواهید شد. این مدل دارای رنگ‌های کلاسیک و قیمت مناسب است که با هر دکوراسیونی هماهنگی دارد. تنوع قیمت در مدل ریتا انتخاب و خرید ست کامل این شیرآلات بهداشتی را برای شما آسان‌تر می‌کند.

مدل ورونا

طراحی این ست شیرآلات تا حدودی انتزاعی و مناسب برای افراد خاص پسند است. همچنین قیمت ست کامل مدل ورونا فروش آن را بالا برده است. با خرید این مدل از شیرآلات KWC جلوه‌ای خاص و دیدنی به منزل خود اضافه کنید. خرید ست کامل ورونا در رنگ‌های طلایی و استیل امکان پذیر است. قیمت این مدل نیز ارزش خرید آن را بالا برده است.

مدل زو

مدل زو شرکت کی دبلیو سی یکی از شیرآلات آشپزخانه این شرکت با قیمت مقرون به‌صرفه است که در سال ۲۰۱۶ جوایز برتری در اروپا دریافت کرده است. ست کامل مدل به تکنولوژی نورپردازی مجهز است که یکی از مشخصه‌های ویژه طراحی این محصول است و می‌توانید حین خرید آن را در نظر داشته باشید. قیمت‌ خرید این ست کامل از شیرآلات KWC با وجود جوایز دریافتی آن ارزان است. شما با خرید این ست می‌توانید یکی از افتخارات این برند را به منزلتان بیافزایید. ست زو طراحی منحنی شکل دارد که تماشای آن نرمی و لطافت را به بینندگان القا می‌کند.

مدل زئوس

رنگ‌های مشکی و سفید محصولات در این مدل بسیار جذاب و خاص هستند. ست کامل مدل زئوس با قیمت مناسبی که دارد باعث افزایش طرفداران آن برای استفاده در سرویس‌های بهداشتی و حمام شده است. شیر دستشویی اهرمی این مدل قابلیت آب‌دهی ۱۲ لیتر در دقیقه را دارد. با خرید این مدل زیبایی به خانه شما اضافه می‌شود و به دلیل سادگی آن با دکوراسیون منزلتان هارمونی ایجاد خواهد شد. با توجه به قیمت ست کامل مدل زئوس با خرید آن در هزینه‌های خود صرفه‌جویی خواهید کرد.

مدل جنسیس

نگاه به طراحی ست جنسیس مانند نگاه کردن به آینده است. هنر به کار رفته در طراحی این محصول مناسب برای افراد جوان است که با تکنولوژی و دنیای آینده آشنا هستند. اگر قصد استعلام قیمت مدل جنسیس را دارید باید اشاره کنیم تنوع رنگ در این محصول کمی محدود است و فقط در رنگ نقره‌ای و جنس استیل در دسترس برای خرید مشتریان است. شیر حمام این ست کامل دارای یک کارتریج ترموستاتیک است که در کنترل دما به شما کمک می‌کند. شما می‌توانید پس از خرید مدل جنسیس دمای دلخواهتان را هنگام حمام کردن تنظیم کرده و آن را در حرارت مورد نظر متوقف کنید. با توجه به قابلیت منحصر به فرد و تکنولوژی به کار رفته در ست کامل این محصول پرداخت قیمتی بالاتر برای داشتن حمامی آرامش بخش به راحتی توجیه‌کننده است.

مدل مریت

مدل مریت طراحی بسیار ظریف و شیکی دارد. شما می‌توانید ست کامل این مدل را به قیمت ارزان و در رنگ‌های طلایی و استیل خریداری کنید. شیر اهرمی جوی استیک این مدل قابلیت آب دهی ۱۲٫۹ لیتر آب را در دقیقه دارد و همچنین تکنولوژی به کار رفته در این محصول از پاشیده شدن آب جلوگیری می‌کند. خرید این ست کامل مناسب افرادی است که به ظرافت و جزئیات اهمیت می‌دهند و دنبال شیرآلات بهداشتی با قیمت خوب می‌گردند.

مدل ملودا

مدل ملودا طراحی بسیار ساده و مینیمال دارد. با خرید ست کامل این محصول می‌توانید از زیبایی در حین سادگی آن لذت ببرید و با توجه به قیمت آن زیاد نیز هزینه نکنید. این مدل تنوع رنگی محدودی دارد، ولی با توجه به قیمت ست کامل آن می‌توانید پس از خرید زیبایی دکوراسیون منزل خود را افزایش دهید.

مدل‌ های توکار KWC

مدل‌های ورونا، زو و آوا از محصولاتی هستند که ست کامل مدل‌های توکار با قیمت شگفت‌انگیز دارند. شیرآلات توکار برای دوش حمام، شیر تنظیم آب حمام، شلنگ و شیر توالت و شیر روشویی مورد استفاده قرار می‌گیرند. با خرید ست کامل یکی از مدل‌های توکار شیرآلات کی دبلیو سی می‌توانید از کارایی و ظرافت آن‌ها لذت ببرید.

پس از پرس‌وجو در مورد قیمت این مدل و با خرید این ست کامل می‌توانید از جلوه آن در حمام و سرویس بهداشتی خود لذت ببرید.

برگرفته از: مرجع فروش شیرآلات اپال نما

خروج از نسخه موبایل