نماد سایت ماه نیوز

عکس لباس پلیس راهنمایی رانندگی

نکاتی که پیش از خرید لباس نیروی انتظامی و تجهیزات آن باید بدانید

با آغاز تحقیقات از سوی كارآگاهان اداره یازدهم، مادر پسر چهارساله به نام سروش به كارآگاهان گفت: در ساعت 30: 16 روز حادثه،‌ پس از تحویل گرفتن پسرم از مهدكودك واقع در زعفرانیه و در مسیر بازگشت به منزل، ناگهان در ابتدای خیابانی كه مهدكودك در آن قرار دارد شخصی با لباس پلیس نیروی انتظامی بچه گانه پس از متوقف كردن خودرو عنوان داشت كه خودرو دارای نقص فنی است؛

با توجه به داشتن لباس راهنمایی و رانندگی و در حالی كه كه به این شخص در قالب پلیس اعتماد كرده بودم، برای بررسی موضوع در خصوص نقص فنی خودرو و در حالی كه ماشین همچنان روشن بود از ماشین پیاده شدم كه ناگهان این شخص پس از سوار شدن به خودرو، با سرعت از محل متواری شد.

در ادامه تحقیقات فنی و پلیسی، كارآگاهان اداره یازدهم با توجه به شیوه و شگرد ‌آدم‌ربا در خصوص ربایش كودك اطمینان پیدا كردند كه این فرد با طرح و نقشه قبلی اقدام به ربایش كودك كرده است.

در ادامه رسیدگی به پرونده با مشخص شدن درخواست آدم‌ربا در خصوص دریافت 500 هزار دلار از خانواده بچه ربوده شده كارآگاهان اطمینان پیدا كردند كه این شخص از وضعیت مالی خانواده كودك چهارساله اطلاع كامل داشته است؛ ‌آدم‌ربا در درخواست خود، با تهدید خانواده بچه ربوده شده عنوان داشته بود كه در صورت عدم پرداخت 500 هزار دلار فرزند آنها را به فروش می‌رساند.

كارآگاهان اداره یازدهم در ادامه رسیدگی به این پرونده، با تشكیل یك تیم ویژه اقدامات و تحقیقات شبانه‌روزی خود را آغاز و نهایتاً تلاش‌های آنها منجر به شناسایی محل تردد آدم‌ربا در منطقه “امامزاده حسن ” شد.

برای خرید لباس پلیس راهنمایی و رانندگی بچه گانه به سایت میلی جون مراجعه کنید.

بلافاصله با شناسایی محل‌های تردد، در منطقه امامزاده حسن كلیه این محل‌ها تحت مراقبت شبانه روزی قرار گرفت تا اینكه در ساعت 22:30 شب گذشته، كارآگاهان با بهره‌گیری از تصویر فرضی به دست آمده از متهم كه در چهره‌نگاری توسط مادر بچه ربوده شده ترسیم و در اختیار آنها قرار گرفته بود، موفق به شناسایی آدرم ربا و دستگیری وی شدند.

با دستگیری ‌آدم‌ربا بلافاصله وی به كودك‌ربایی و درخواست دریافت 500 هزار دلار از خانواده كودك و همچنین سرقت خودرو و وجوه نقد داخل كیف مادر بچه‌ ربوده شده شامل 2 هزار یورو و 350 هزار تومان اعتراف كرد.

با توجه به اعترافات ‌كودك‌ربا، مخفیگاه متهم در آریاشهر مورد شناسایی قرار گرفت و كارآگاهان اداره یازدهم مبارزه با آدم ربایی موفق به آزادی پسربچه چهارساله شده و ساعاتی پس از آزادی این كودك وی را به خانواده‌اش بازگرداندند.

متهم بلافاصله پس از دستگیری به اداره یازدهم پلیس آگاهی انتقال پیدا كرد و تحقیقات از وی در همان ساعات اولیه دستگیری آغاز شد.

وی در خصوص نحوه شناسایی خانواده كودك ربوده شده به كارآگاهان مدعی شد چندی پیش در داخل كوچه‌ای فرعی در منطقه سعادت‌آباد در حال عبور بودم كه ناگهان در مقابل ساختمان نیمه‌كاره‌ای كه كارگران آن در حال استراحت بودند، چشمم به ظرف آبی افتاد.

وی ادامه داد: از آنجایی كه كه بسیار تشنه بودم از كارگران درخواست یك لیوان آب كردم كه در همین زمان پسربچه چهارساله به همراه مادرش، سوار بر یك دستگاه خودرو بنز از منزلشان واقع در همان كوچه خارج شد كه ناگهان كارگران در بین صحبت‌های شخصی خود به وضعیت بسیار خوب مالی این خانواده اشاره كردند و از همان لحظه بود كه تصمیم گرفتم تا با ربودن پسر چهارساله این خانواده از آنها درخواست پول نمایم.

متهم ادامه داد: برای همین چندین شبانه‌روز اعضای این خانواده و رفت و آمدهای آن‌ها به ویژه مادر پسربچه را زیر نظر گرفته و آنها را تعقیب می‌كردم تا اینكه متوجه شدم این پسربچه هر روز توسط مادرش به مهدكودكی در زعفرانیه برده می‌شود و بعد از ظهرها هم توسط مادرش به خانه باز می‌گردد.

متهم در خصوص نحوه كودك‌ربایی و استفاده از لباس راهنمایی‌ و رانندگی هم به كارآگاهان گفت: در طول مدتی كه پسربچه و خانواده‌اش را زیر نظر گرفته بودم اطلاع پیدا كردم كه مادر این كودك تبعه یكی از كشورهای اروپایی است‌؛ با شناختی كه از اتباع كشورهای اروپایی داشتم می‌دانستم كه اكثریت آنها احترام شدیدی به پلیس می‌گذارند و به همین علت تصمیم گرفتم تا در پوشش مأمور راهنمایی و رانندگی اقدام به ربودن پسربچه چهارساله كنم.

سرهنگ كارآگاه سعید لیراوی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، در ادامه اعلام این خبر گفت: متهم در طول مدت 6 روز پس از ربایش پسربچه چهارساله، این كودك را در منزل یكی از بستگان خود كه در مسافرت خارج از تهران هستند در منطقه آریاشهر نگهداری كرده است.

سرهنگ سعید لیراوی با اعلام این خبر كه با تلاش كارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ هیچ گروگان دربندی در حوزه تهران بزرگ وجود ندارد، گفت: از شهرونداندرخواست می‌شود كه در صورت مواجه شدن با موضوع آدم ربایی اعضای خانواده خود، سریعاً و بدون اتلاف وقتی موضوع را به نزدیك‌ترین كلانتری اعلام كرده تا موضوع آزادی گروگان و دستگیری گروگانیگر یا گروگانگیران به صورت تخصصی از سوی پلیس آگاهی تهران پیگیری شود.

وی افزود: همچنین تأكید می‌شود كه خانواده‌ها از پذیرش خواسته‌های افراد گروگانگیر جداً خودداری و اطمینان داشته باشند كه تیم ویژه‌ای از بهترین كارآگاهان پلیس آگاهی در اداره یازدهم مبارزه با آدم‌ربایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در حال خدمت رسانی به شهروندان، در حال انجام وظیفه بوده و در صورت مواجه شدن با چنین مواردی از هیچگونه تلاش و پیگیری شبانه‌روزی به منظور بازگرداندن اعضای خانواده آنها كوتاهی نمی‌كند.

وی اضافه كرد: نگاهی به آمار عملكرد پلیس آگاهی در برخورد جدی با آدم‌ربایی و آزادی گروگان‌ها و دستگیری گروگانگیران خود تأییدی بر جدیت پلیس آگاهی تهران بزرگ در برخورد با گروگانگیری و آدم‌ربایی است.

سرهنگ سعید لیراوی با توصیه به شهروندان در خصوص برخورد با افرادی كه خود را مأمور معرفی می‌كنند، افزود: صرف پوشیدن لباس نظامی یا همراه داشتند تجهیزات نظامی از قبیل بی سیم، دستبند و… به منزله احراز هویت مأموران نیست.

وی گفت: همه مأموران موظف به همراه داشتن كارت شناسایی عكس‌دار و ارائه آن به شهروندان در زمان اجرای مأموریت‌های محوله هستند؛ همچنین بار دیگر تأكید می‌شود كه شهروندان هنگام پیاده شدن از خودرو به هیچ عنوان خودرو را به صورت “موتور روشن ” قرار نداده و از گذاشتن سوئیچ خودرو در داخل خودرو، حتی در شرایطی كه تصور می‌كنند در نزدیكی خودرو حضور داشته و احتمال سرقت خودرو وجود ندارد، خودداری كنند.

چراغ پلیسی چیست؟

به طور کلی چراغ های پلیسی یک نوع هشدار دهنده نوری هستند که بر روی ماشین هایی همچون ماشین پلیس و خودرو امداد و نجات نصب می شود. نا گفته مشخص است که چراغ پلیسی نقش بسیار مهمی را در به موقع رسیدن ماشین های امداد ایفا می کند و یکی از مهم ترین تجهیزات پلیس جهت رسیدن به موقع در صحنه وقوع جرم می باشد. امروزه انواع چراغ پلیسی تهیه و تولید می شود و در قیمت چراغ پلیسی نیز با توجه به عوامل متعددی دخالت دارند.

چراغ پلیسی ماشین بسته به اندازه خودرو و یا سازمانی که برای آن کار می کنند متفاوت است. به دلیل تعداد ال ای دی های به کار رفته در چراغ پلیسی و تعداد رنگ چراغ پلیسی قیمت چراغ پلیسی ماشین با یکدیگر متفاوت هستند. برای آشنایی با قیمت چراغ های پلیسی برای ماشین های مختلف می توانید راهنمایی های مورد نیاز را از سایت ایمن ترافیک دریافت نمایید. ایمن ترافیک کالا امکان خرید چراغ پلیسی آنلاین را مقدور نموده و از این رو اماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشد.

انواع چراغ پلیسی
💡 فلاشر پلیس 💡 چراغ گردان پلیس
💡 چراغ چشمک زن پلیسی 💡 چراغ گردان امداد

فلاشر پلیس

از مهم ترین انواع چراغ پلیسی، می توان فلاشر پلیسی را نام برد که نور آن مانند فلاشر دوربین های قدیمی می باشد و برد کوتاهی دارد؛ اما بسیار قدرتمند است و به همین جهت می توان گفت فلاشر پلیس از برخی از انواع چراغ پلیسی بسیار قدرتمندتر می باشد.

ممکن است با شنیدن نام فلاشر پلیسی موتور به این موضوع فکر کنید که فلاشر پلیسی موتور فقط برای استفاده در موتورها به کار برده می شود اما این تصور اشتباه می باشد؛ زیرا می توان از فلاشر پلیسی موتور بر روی خودروهای امداد و آمبولانس نیز استفاده نمود. در ساخت فلاشر پلیسی موتور همانند بعضی چراغ پلیسی از ال ای دی استفاده شده است و به همین جهت بسیار کم مصرف می باشند و دارای کارایی بالایی هستند و نسبت به فلاشر پلیسی موتور که در گذشته تولید می شد بسیار قوی تر و دارای طول عمر بسیار بالاتری می باشند.

چراغ پلیسی موتور در ابعاد کوچک تر از چراغ های خودرو تولید می شود و مسلما قیمت چراغ پلیسی موتور نیز متفاوت است. چراغ پلیسی موتور در قسمت انتهایی و یا دو طرف موتور نصب و اجرا می شود. از چراغ پلیسی موتور نمی توان بر روی موتور شخصی استفاده نمود و امکان جریمه وجود دارد. چراغ پلیسی موتور برای موتورهای پلیس و یا امداد طراحی شده است و چراغ پلیسی دوچرخه نیز برای دوچرخه های پلیس کارایی دارد.

جهت خرید چراغ پلیسی برای موتور و اطلاع از قیمت چراغ پلیسی برای موتور می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و محصول مورد نظرتان را با بهترین قیمت تهیه کنید.

قیمت چراغ پلیسی جلو پنجره ای که امروزه تهیه و تولید می شود بسیار به صرفه تر از فلاشر پلیس قدیمی می باشد اما به دلیل تنوع مدل چراغ پلیسی جلو پنجره ای نمی توان یک قیمت کلی را به عنوان قیمت فلاشر پلیسی LED جلو داشبوردی عنوان نمود.

خرید چراغ گردان پلیس

گاهی اوقات ماشین های امداد و ماشین های پلیس به وسیله ای برای اطلاع رسانی جهت باز کردن مسیر احتیاج دارند تا بتوانند از مسیری پر ترافیک عبور نمایند. به همین دلیل از چراغ پلیسی گردان که یکی از مهم ترین تجهیزات پلیس می باشد استفاده می نمایند.

در صورتی که از چراغ گردان پلیسی به صورت شخصی استفاده شود این کار جریمه چراغ پلیسی را به همراه خواهد داشت به همین جهت استفاده از چراغ پلیسی حتما باید برای ماشین های امداد و یا پلیس باشد در غیر این صورت پیگرد قانونی و جریمه چراغ پلیسی برای افراد در نظر گرفته خواهد شد بنابراین این نکته را در نظر داشته باشید که برای نصب و اجرا چراغ گردان پلیسی باید مجوز چراغ پلیسی گردان را داشته باشید.

در هنگام خرید چراغ پلیسی گردان ال ای دی لازم است به این نکته توجه نمایید که چراغ گردون ال ای دی دارای کیفیتی عالی و طول عمر بالاتری نسبت به انواع چراغ پلیسی گردان لامپی می باشد به همین جهت خرید چراغ گردان پلیسی ال ای دی را به شما توصیه می کنیم.

 خرید لباس پلیس اسباب بازی با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت.

چراغ چشمک زن پلیسی

چراغ چشمک زن پلیسی یکی از پرکاربردترین چراغ پلیسی ها می باشد. این چراغ پلیسی دارای یک یا چند ردیف ال ای دی می باشد که به صورت تناوبی روشن و خاموش می شوند. از چراغ چشمک زن پلیسی در شب هنگام و به جهت گشت شبانه استفاده می شود و بیشتر کاربرد آن برای پلیس های راهنمایی و رانندگی می باشد. در حال حاضر چراغ چشمک زن پلیسی که به واسطه ال ای دی کار می کند کیفیت بهتر و قدرت نور بیشتری نسبت به انواع چراغ پلیسی قدیمی دارند.

از جمله انواع چراغ چشمک زن پلیسی می توان مدل چراغ چشمک زن پلیسی آبی قرمز یا چراغ پلیسی فدرال را نام برد. در حال حاضر در اکثر ماشین های امداد و ماشین های پلیس از چراغ چشمک زن پلیسی آبی قرمز یا چراغ پلیسی فدرال استفاده می شود.

اگر قصد خرید چراغ پلیسی چشمک زن را دارید و می خواهید از آخرین قیمت چراغ چشمک زن پلیسی مطلع شوید می توانید با شماره های داخل سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان ایمن ترافیک بهره بگیرید.

چراغ گردان امداد

در زمانی که حادثه ای در جاده ها و خیابان ها رخ می دهد همگی ما انتظار داریم که امدادگران و آمبولانس سریعا به محل حادثه برسند. این مساله گاه به دلیل ایجاد ترافیک در محل سانحه به تاخیر می افتد. این جاست که خرید چراغ گردان امداد و نصب آنها به کمک آمبولانس، امدادگران آتش نشانی و نیروهای نظامی و انتظامی می آید.

این محصول نیز از زیر مجموعه انواع چراغ پلیسی است که در جای خود بسیار مهم اند و با جان انسان ها سروکار دارند. آنها با روشن کردن چراغ گردان امداد نصب شده در خودروی خود به دیگر رانندگان حضور خود را  اعلام می نمایند. چراغ گردان امداد از مهمترین تجهیزات پلیس، آتش نشانی، گروه های امداد و نجات، امداد خودرو و آمبولانس به شمار می آید. تقریبا تمام این خودرو به یکی از انواع چراغ گردان امداد مجهز هستند.

در تولید انواع چراغ گردان امداد و چراغ پلیسی از LED یا لامپ ساده استفاده شود. ال ای دی پخش نور بالایی دارد. ماندگاری ال ای دی نسبت به لامپ بیشتر است. در صورتی که یکی از ال ای دی ها دچار مشکل شود همچنان می توانید از چراغ گردان امدادی ال ای دی استفاده نمود با این تفاوت که ممکن است به مرور از قدرت پخش نور آن کم شود.

اصولا چراغ ال ای دی مصرف انرژی پایینی دارد و منبع تغذیه آن سوکت فندک خودرو است. از انواع چراغ گردان که در تولید آنها از ال ای دی استفاده شده است می توان به چراغ گردان LED کبری با نام چراغ گردان پلیس، چراغ گردان امداد خودرو صحرا، چراغ گردان امدادی LED کوهستان و چراغ گردان امداد تکی اشاره نمود. در مقابل تنها مزیت لامپ تعویض ساده آن است.

از دیگر ویژگی های چراغ پلیسی و امداد گردان کیفیت قشای بیرونی آن است. در بیشتر انواع چراغ گردان از طلق برای لایه بیرونی استفاده می شود. ماندگاری طلق در مقابل شرایط جوی بیشتر است. طلق در برابر ضربه و فشار مقاومت بیشتری دارد. رنگ بیرونی طلق در مجاوت با اشعه UV خورشید از بین نمی رود.

تولید کنندگان چراغ گردان امداد تلاش دارند این محصول را با توجه به شرایط آب و هوایی مختلف تولید نمایند. خرید چراغ گردان امدادی LED کوهستان به دلیل طلق بیرونی ضد آب و واترپروف برای مناطق کوهستانی پیشنهاد می شود. دلیل این امر باراش باران و برف بیش از اندازه در مناطق کوهستانی می باشد.

چراغ امداد گردان به صورت دوتایی و تکی تولید می شود. مدل های چراغ گردان امداد تکی به شکل مگنتی و در صورت نیاز به خودرو متصل می شوند. قدرت آهنربایی چراغ امداد تکی به قدری زیاد است که در ماموریت های تعقیب و گریز از خودرو جدا نخواهد شد. در تولید آنها از ال ای دی استفاده می شود و منبع تغذیه آنها سوت فندک خودرو می باشد. خرید چراغ گردان تکی برای خودروهای انتظامی و نظامی بیشترین کاربرد را دارد و این محصول جزو انواع چراغ پلیسی به شمار می آیند.

خرید چراغ گردان امداد در مدل ها و انواع مختلف به صورت آنلاین در فروشگاه  اینترنتی ایمن ترافیک کالا مقدور است. پیشنهاد می کنیم از سایت ما دیدن نموده و قیمت چراغ گردان امداد و کاربرد آنها را مقایسه نمایید. گفتنی است که محصولات ارائه شده در این فروشگاه همگی دارای گارانتی سلامت و کیفیت می باشند.

از مهم ترین مزایای چراغ ال ای دی پلیسی می توان قدرت نور بالا و همچنین طولانی بودن عمر چراغ پلیسی را عنوان نمود. چراغ پلیسی ال ای دی در حال حاضر کاربرد بیشتری دارند و دلیل استفاده از آن نیز دو موردی می باشد که برای استفاده چراغ LED پلیسی عنوان نمودیم. قیمت چراغ ال ای دی پلیسی به نسبت چراغ پلیسی های قدیمی بسیار به صرفه می باشد و مزایای بسیار بالاتری نسبت به آنها دارند.

تجهیزات ایست و بازرسی

تجهیزات ایست و بازرسی همان گونه که از نام آن مشخص است مربوط به تجهیزات پلیسی می باشد که به جهت استفاده پلیس و برای حفظ امنیت و برقراری آرامش شهروندان در سراسر کشور و در ایست های بازرسی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مهمترین این تجهیزات چراغ پلیسی است که خودروهای را از وجود ایست و بازرسی مطلع می نماید. در این بخش ما در نظر داریم تا شما را با انواع تجهیزات ایست و بازرسی آشنا سازیم تا بتوانید در هنگام خرید چراغ پلیسی و دیگر تجهیزات ایست و بازرسی از قبل با انواع تجهیزات پلیس آشنایی لازم را داشته باشید.

قبل از شروع این بحث  انتظار می رود که با نحوه ایست و بازرسی پلیس آشنایی اولیه را داشته باشید و بدانید که ایست و بازرسی مکانی است که با قرارگیری چند مخروط و یا بشکه در اطراف مسیری به صورت راهبند ایجاد می شود و چراغ پلسی یکی از خودروها روشن می شود تا دید مناسبی به رانندگان بدهد. این مکان در مسیر خودروها قرار گرفته می شود و افسرانی وجود دارند که از تابلو ایست و بازرسی استفاده می نمایند و در صورت مشکوک شدن به ماشین و یا وسیله ای می توانند با استفاده از تابلو ایست بازرسی دستور ایست و بازرسی ماشین را بدهند.

خروج از نسخه موبایل