نماد سایت ماه نیوز

چاپ و تولید جعبه و کارتن لمینتی در لمون پک

 به نقل از تجارت نیوز، چاپ و تولید جعبه یکی از خدمات تخصصی در شرکت های چاپ و بسته بندی به حساب می آید. کارتن سازی های بزرگ همواره در تلاش بوده اند جعبه های کارتنی و مقوایی ای را به بازار عرضه کنند که بیشترین میزان رضایت مشتری را برای خود بدست بیاورند. برای رسیدن به یک بسته بندی با کیفیت، چاپ و طراحی جعبه های بسته بندی در اشکال و طرح های مختلف توسط متخصصین شرکت های چاپ و بسته بندی انجام میشود. به کارگیری ماشین آلات به روز و پیشرفته یکی از مهمترین عوامل افزایش جعبه ها و کارتن های بسته بندی است.

جعبه های کارتنی به خصوص کارتن لمینتی یکی از انواع جعبه های بسته بندی هستند که با تولید کنندگان سعی میکنند با طراحی های خاص و با کیفیت بتواند هر چه بیشتر توجه مشتریان و مخاطبین را به خود جلب کنند. جعبه های بسته بندی می توانند به شکل های گوناگونی در کارتن سازی ها به تولید برسند. برای انتخاب گزینه ای مناسب برای کسب و کار خود و بسته بندی محصولاتتان بایستی انواع جعبه و کارتن را به خوبی بشناسید تا به نتیجه ای قابل قبول برسید. در ادامه با ما همراه باشید تا با موارد بیشتری را در رابطه با چاپ و تولید جعبه و انواع کارتن آشنا شوید.

چاپ جعبه؛ تولید انواع جعبه

جعبه ها یکی از اصلی ترین روش ها جهت بسته بندی و ارئه کالا و محصولات به حساب می آیند. برای چاپ و تولید جعبه از متریال و مواد مختلفی استفاده شده است. مطمئناً تا به حال در زمان حضور در یک فروشگاه جهت خرید، توجه شما ناخودآگاه به سمت جعبه های مختلف جلب شده است. این جعبه ها علاوه بر اینکه از وسیله و کالا در برابر سایر آسیب های احتمالی جلوگیری می کند، سبب معرفی هرچه بهتر محصول نیز می شود.افراد در هر گونه کسب و کاری که فعال باشند و محصولاتی برای عرضه داشته باشند، باید بسته بندی را انتخاب کنند تا به کمک آن محصول خود را به مشتری هایشان ارائه کنند. برای چاپ جعبه از چاپ افست، چاپ فلکسو و چاپ دیجیتال استفاده میشود. پیشنهاد میکنیم برای آشنایی بیشتر با انواع چاپ جعبه به سایت لمون پک مراجعه کنید.

جعبه های بسته بندی جدا از حفاظت از محصول و کالا در مقابل صدمه دیدن، ویژگی های دیگری را نیز در اختیار افراد می گذارند. دو دسته اصلی جعبه های بسته بندی، مقوایی و کارتنی هستند که در ادامه هر یک را بررسی می کنیم :

جعبه بسته بندی مقوایی

این نوع از جعبه بسته بندی از مقوا و کاغذهای مختلفی مانند مقوا ایندربرد، مقوا پشت طوسی و کاغذ گلاسه تولید می شوند. مقوا های گوناگونی در بازار وجود دارند که با بهره گیری از آن ها می توان به تولید جعبه های مقوایی پرداخت. این نوع جعبه ها دارای قدرت چاپ پذیری بالایی هستند و می توان هر طرحی را با هر کیفیتی روی آن ها چاپ کرد.

جعبه بسته بندی کارتنی

نوع دیگری از جعبه های بسته بندی، جعبه های کارتنی هستند که به کمک ورق های لایه دار (ورق کارتن) ساخته می شوند. ورق کارتن می تواند تعداد لایه های مختلفی داشته باشد و با ضخامت های متنوعی عرضه شود. کارتن های سه لایه، 5لایه و 7لایه جز پرمصرف ترین انواع جعبه کارتنی هستند. همچنین جنس کاغذ این لایه‌ها نیز می تواند طبق نیاز و خواست مشتریان تغییر کند و از کاغذ هایی با کیفیت تر استفاده شود.

انواع جعبه

جعبه های بسته بندی را در اشکال مختلفی می توان دسته بندی کرد. طور کلی تفاوت چندانی میان جعبه و کارتن نیست به همین دلیل اغلب مردم نیز، کارتن و جعبه را یکی می دانند. مواد و متریال اصلی در ساخت جعبه و کارتن سازی، کاغذ است. اما این دو در فرایند ساخت با هم تفاوت هایی دارند. یکی از عواملی که موجب وجه تمایز ما بین انواع جعبه های بسته بندی در صنایع مختلف می شود، نحوه باز شدن درب آن ها است. این امر در عین سادگی می تواند تأثیر به سزایی روی توجه مخاطبین بگذارد. سه نمونه پردکاربرد این این جعبه ها به شرح زیر است :

جعبه لامپ

یکی از انواع کاربرد های جعبه ها در صنایع مختلف می توان به جعبه لامپ اشاره کرد. از آنجا که لامپ و محصولات روشنایی حساسیت بالایی دارند، تهیه یک جعبه لامپ با کیفیت و استحکام بالا، در جا به جایی و حمل و نقل این نوع محصولات کمک فراوانی می کند.

جعبه فلیتر هوا و روغن

فیلتر روغن و هوا از دیگر محصولاتی است که باید به درستی و با بسته بندی مناسب به مشتریان عرضه شود. به همین دلیل از جعبه فیلتر روغن و هوا استفاده می شود که می تواند از جنس مقوایی و کارتنی باشد. جعبه های مقوایی کیفیت چاپ بالاتری دارند در صورتیکه جعبه های کارتنی در ایمن نگه داشتن محصولات بهتر عمل می کنند.

کارتن لمینتی

کارتن لمینتی یکی از انواع کارتن و جعبه است که کاربرد زیادی در صنایع مختلف نیز دارد. این کارتن در کنار ظاهر شکیل و جذاب با وجود مزایایی چون حمل راحت محصول و هم چنین حفاظت و ایمنی محصول، توانسته است تا هفتاد و پنج درصد روی انتخاب مشتریان تاثیرگذار باشد. با وجود انوع جعبه های موجود در بازار امروزی، کارتن لمینتی در صنایع مختلف داخلی و بین المللی بسیار رایج تر از دیگر جعبه های بسته بندی ای است. این نوع کارتن جنبه تبلیغاتی بالایی دارند. امنیت و قدرت چاپ پذیری بالایی که ارائه می دهد، این امکان را برای افراد فراهم می سازد تا این جعبه حتی در حوزه صادرات و برند سازی مورد استفاده فراوانی قرار بگیرد. برای استعلام قیمت و خرید کارتن لمینتی به این لینک زیر مراجعه کنید:

https://www.lemonpack.ir/کارتن-لمینتی/

انواع کارتن لمینتی

تهیه و تولید کارتن لمینتی با استفاده از ورق های لایه دار مختلفی انجام می شود. انتخاب لایه مورد نیاز در تولید این کارتن ها بسته به وزن و ابعاد محصول تعیین می گردد. هر چه تعداد لایه های ورق های کارتنی را افزایش بدهید، میزان تحمل وزن آن نیز بیشتر خواهد شد. گاها پیش می آید محصولی سبک داشته باشید که تنها به دلیل جنبه های بازریابی و تبلیغاتی کارتن لمینتی از آن استفاده می کنید. در این موارد توصیه می شود از کارتن های لمینتی سه لایه یا دو لایه استفاده کنید تا به مراتب در هزینه هایتان صرفه جویی شود.

کارتن لمینتی سه لایه

ورق های سه لایه از جمله کارتن های پر طرفدار برای تولید کارتن های لمینتی به شمار می رود. کارتن های سه لایه در کنار کارتن های پنج لایه کاربرد فراوان تری را نسبت به ورق های لایه دار دیگر دارند. این دو نوع کارتن هر یک ویژگی های مخصوص خود را دارند که باعث می شود کاربرد هر کدام با توجه به خصوصیت هایشان تغییر کند. کارتن لمینتی سه لایه برای محصولاتی که وزن بالایی ندارند کاربرد بیشتری دارد. به دلیل میزان کاغذ مصرفی کمتر دراین کارتن ها، قیمت مقرون به صرفه تری را نیز دارد.

کارتن لمینتی پنج لایه

کارتن های پنج لایه نیز یکی از کاربردی ترین نوع کارتن های لایه دار محسوب می شوند. کارتن لمینتی پنج لایه با وجود قیمت بالا تری که نسبت به سه لایه دارد، اما به طور کلی از قیمت مناسبی برخوردار است. با وجود این موضوع کارتن لمینتی پنج لایه ایمنی بیشتری دارد و از محصولات به نحوه بهتری محافظت می کند. وجود لایه های بیشتر در این نوع کارتن ها این امکان را به افراد می دهد تا بتوانند محصولاتی سنگین تری را به کمک آن جا به جا کنند.

سفارش چاپ و تولید انواع کارتن و جعبه

بعد از آشنایی با انواع جعبه های مقوایی مانند جعبه لامپ، جعبه کیبوردی، جعبه ته قفلی و جعبه فیلتر و همچنین شناختن انواع کارتن لمینتی میتوانید برای خرید و سفارش جعبه و کارتن به یک چاپخانه معتیر و با تجربه مثل لمون پک بروید. مجتمع چاپ و بسته بندی لمون پک با سابقه بالغ بر 30 سال فعالیت در زمینه چاپ، بسته بندی و محصولات تبلیغاتی فعالیت داشته است. کافیست به سایت لمون پک ( lemonpack.ir ) بروید و سفارش جعبه و کارتن مورد نظر خود را ثبت کنید.

خروج از نسخه موبایل