نماد سایت ماه نیوز

خدمات آمبولانس هوایی دولتی در مقابل آمبولانس خصوصی: تفاوت چیست؟

سیستم های خدمات آمبولانس خصوصی و عمومی در ایالات متحده:

خدمات آمبولانس عمومی

خدمات آمبولانس عمومی، به گفته مرکز فوریت های پزشکی، از طریق هزینه های کاربر و درآمد مالیاتی پشتیبانی می شود. مالیات دهندگان هزینه خدمات آمبولانس عمومی، مانند خدمات ارائه شده توسط آتش نشانی را، صرف نظر از اینکه واقعاً از این خدمات استفاده می کنند یا خیر، تأمین می کنند.

امدادگران خدمات آمبولانس عمومی، طبق اداره آمار کار، حقوق دریافت می کنند:

هزینه خدمات آمبولانس عمومی بستگی به آژانس، نوع مراقبت ارائه شده به بیمار و مسافت پیموده شده حمل و نقل دارد. به عنوان مثال، هزینه های D.C. Fire و EMS:

خدمات آمبولانس خصوصی

در طیف مخالف، هزینه های کاربر صرفاً خدمات آمبولانس خصوصی را تأمین می کند. مالیات دهندگان بودجه ای برای این سازمان ها تامین نمی کنند. بنابراین، بیماران فقط در هنگام استفاده از خدمات صورتحساب دریافت می کنند.

به طور کلی، خدمات آمبولانس عمومی معمولاً به تماس‌های 911 پاسخ می‌دهند و ارائه‌دهندگان خصوصی خدمات بین‌المللی، تخلیه و سایر حمل‌ونقل‌های برنامه‌ریزی‌شده و غیر اضطراری را انجام می‌دهند. با این حال، خدمات خصوصی وجود دارد که با شهرداری ها قرارداد می بندند تا پاسخ 911 را ارائه دهند و خدمات عمومی وجود دارد که خدمات بین تاسیساتی، تخلیه و سایر حمل و نقل های برنامه ریزی شده و غیر اضطراری را انجام می دهند.

خدمات انجام شده به آژانس خاص بستگی دارد و نه دولتی یا خصوصی بودن آنها.

الیت آمبولانس خاطرنشان کرد: هزینه خدمات آمبولانس خصوصی به نوع حمل و نقل بستگی دارد، مانند اورژانس در مقابل غیر اورژانس، مراقبت های ALS یا BLS انجام شده و کل مسافت طی شده. اگر علاقه به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه آمبولانس خصوصی، آمبولانس هوایی و … دارید روی چه زمان هایی از قبل باید حضور آمبولانس هوایی، آمبولانس خصوصی غرب و شرق تهران پیش بینی شده باشد + هزینه آمبولانس خصوصی جهت مطالعه بیشتر کلیک کنید.

تفاوت در مراقبت؟

در سراسر این حوضچه، خدمات بهداشت ملی NHS بیش از 100،000،000 دلار در سال برای استخدام آمبولانس های خصوصی برای تکمیل خدمات خود هزینه می کند.

در نتیجه، گاردین گزارش داد که بسیاری از بیماران می ترسند که خدمات آمبولانس خصوصی ممکن است منجر به استاندارد پایین تر مراقبت در مقایسه با خدمات آمبولانس عمومی شود. وب سایتی که توسط بریتانیا اداره می شود، نظرسنجی را از کسانی که برای خدمات آمبولانس خصوصی کار می کنند و همچنین بیمارانی که توسط آنها درمان شده اند، آغاز کرد و آنها می خواهند بدانند که آیا:

در ایالات متحده، تجهیزات و صلاحیت ها در سطح ایالتی و محلی تنظیم می شوند. در حالی که ممکن است برخی از ایالت ها بر اساس عمومی یا خصوصی بودن سرویس، الزامات متفاوتی داشته باشند، این فقط در آن ایالت خاص اعمال می شود.

علاوه بر پاسخ‌های قبلی، لازم به ذکر است که در حالی که کارمندان دولت عموما آمبولانس‌های عمومی را اداره می‌کنند (البته نه همیشه، زیرا در برخی مناطق شهرداری‌ها آمبولانس‌های دولتی خود را با امدادگران خصوصی و غیرنظامی تحت قرارداد پرسنل می‌کنند)، آمبولانس‌های خصوصی همیشه توسط افراد خصوصی کار می‌کنند.

امدادگران (یا EMTs). در بسیاری از شهرها، آمبولانس های خصوصی پاسخ اضطراری 9-1-1 و حمل و نقل را تحت قرارداد به شهرداری یا منطقه آتش نشانی ارائه می دهند، چه به عنوان ارائه دهنده اولیه EMS یا به عنوان یک ارائه دهنده اورژانس تکمیلی در طول دوره های اوج مصرف. این شامل حوزه های قضایی مانند شهر نیویورک، واشنگتن دی سی، شهرستان لس آنجلس، میلواکی و بسیاری دیگر می شود.

نتیجه گیری بین آمبولانس خصوصی و دولتی:

انتخاب بین خدمات آمبولانس اورژانس دولتی و خصوصی به طور کلی بر اساس تجربه بافت شناسی در جامعه است. هیچ شواهد تجربی وجود ندارد که از این استدلال حمایت کند که خدمات آمبولانس اورژانس دولتی یا خصوصی، فی نفسه بهتر است. در سطح کلان، این بحث بر اساس پرسش از نقش دولت و نقش بازار در ارائه خدمات عمومی و مراقبت های پزشکی و کارایی مقایسه ای سازمان های دولتی و خصوصی است.

در سطح خرد یا جامعه، این دغدغه های فلسفی با مسائل مربوط به حمایت از مشاغل و سرمایه گذاری های فردی، حفظ سنت جامعه و حفظ روابط موجود تکمیل می شود. سایر ارزش‌های خاص که در نظر گرفته می‌شوند عبارتند از نقش سود و حقوق صاحبان سهام – عادلانه بودن پوشش. یک انتخاب منطقی بر اساس در نظر گرفتن کارایی و اثربخشی خواهد بود. اثربخشی یک سیستم خدمات فوریت های پزشکی در درجه اول مبتنی بر توانایی آن در ارائه سطح مراقبتی است که بیماران در یک زمان مناسب از نظر بالینی نیاز دارند.

کارایی نسبت بین ورودی و خروجی است. یکی از عواملی که می تواند کارایی را افزایش دهد، در دسترس بودن ظرفیت تولید مازاد است که می توان از آن برای ارائه خدمات آمبولانس اضطراری استفاده کرد، با هزینه حاشیه ای کم برای افزودن آن به سایر عملکردها. یک مدل منطقی برای تغییر سطح بحث به مدلی است که کمتر مبتنی بر ارزش‌ها باشد، اما انتخاب یک ارائه‌دهنده آمبولانس در یک محیط بدون ارزش برای جامعه غیرممکن است.

خروج از نسخه موبایل