نماد سایت ماه نیوز

خرید خط تلفن ثابت اینترنتی با سرشماره تهران و همه استان ها را یک روزه تحویل بگیرید!

خرید تلفن اینترنتی در تهران به صورت آنلاین

خرید تلفن اینترنتی در کمتر از یک روز را با مرکز تلفن ویپ ایران تجربه کنید. تلفن اینترنتی یک خط تلفن ثابت با شماره 8 رقمی می باشد که قابلیت انتخاب شماره توسط شما می باشد و تفاوت اصلی سرشماره تلفن اینترنتی با خطوط ساده آنالوگ در این است شما بدون نیاز به کابل کشی روی اینترنت دسترسی به تلفن به صورت دو طرفه دارید و همچنین به راحتی امکان مدیریت تماس صف تماس داخلی های مختلف و از این قبیل امکانات ویپ میتونید راه اندازی کنید. جهت دریافت خط تلفن اینترنتی سرشماره تهران و دیگر استان ها با سرشماره 9101 و 9130 می بایست در  سایت ثبت نام کنید و مدارک هویتی خود را ثبت کنید.

ترتیب شماره ها و تعرفه خط سیپ ترانک به شرح ذیل می باشد.

اگر نیاز به دو مکالمه همزمان دارید فقط هزینه خط 200 هزار تومان را پرداخت میکنید که مبلغ مالیات بر ارزش افزوده نیز اعمال خواهد شد

در صورتی که بیشتر از 5 گانال نیاز دارید

شماره تلفن در 5 سطح مختلف قیمت گذاری شده است و هزینه شروع خط 200 هزار تومان می باشد

هر خط برای شروع نیاز به 3 کانال دارد هزینه سالیانه هر کانال 90 هزار تومان در مجموع هزینه سالیانه 3 کانال 270 هزار تومان می باشد

مالیات بر ارزش افزوده سرویس نیز اعمال می شود

در صورتی که هر گونه سوالی دارید میتوانید در بخش چت آنلاین یا شماره 02191011541 یا ما مطرح کنید

امکان راه اندازی خطوط بر روی سرور های ایران می باشد

نکته 1 :هزینه ی هر کانال، یکبار و در زمان راه اندازی دریافت می گردد.
نکته 2 :هزینه ی آبونمان هر کانال بصورت 12 ماه محاسبه شده و در ابتدای دوره دریافت می گردد.

با توجه به شماره انتخابی شما قیمت ها متفاوت است شماره مورد نظر خود را با توجه به دسته بندی زیر بررسی کنید و استعلام بگیرید در صورت آزاد بودن سرویس تحویل خواهد شد

نام طرح نمونه ی خطوط قیمت سفارش
عادی 91015971 + کد استان 200 هزار تومان  
برنزی 91015190 + کد استان 500 هزار تومان  
نقره ای 91015990 + کد استان 2.5 میلیون تومان  
طلایی 91015060 + کد استان 4 میلیون تومان  
الماس 91012222 + کد استان 50 میلیون تومان  

بعد از انتخاب شماره، خط درخواستی شما مورد استعالم واقع می شود و در صورت در دسترس بودن در اختیار شما قرار می گیرد.

قیمت هر کانال یا مکالمه همزمان 9101

تعداد تماس تلفنی همزمان (کانال) قیمت
4 320 هزار تومان
8 640 هزار تومان
20 یک میلیون و پانصد و پنجاه هزار تومان
30 دو میلیون دویست و پنجاه هزار تومان

تعرفه ی مکالمه شماره های 9101

مکالمه تعرفه ی هر دقیقه به تومان
ثابت به ثابت داخل استان 4.5
ثابت به ثابت بین استانی 33
تلفن ثابت به اپراتورهای تلفن همراه 62.5
درون شبکه 0
ثابت به بین الملل

نحوه ی استفاده از خط تلفن اینترنتی voip چگونه است؟

در گذشته از دستگاه سانترال برای مدیریت تماس ها استفاده می شد و خطوط شهری وارد دستگاه سانترال میشدند سپس به تلفن های رومیزی متصل میشند و از امکانات این دستگاه استفاده میکردند. امروزه به کمک مرکز تماس ویپ نیاز به دستگاه ویپ از بین رفته درواقع مرکز تماس روی یک دستگاه کامپیوتر نصب می شود که خدمات سانترال به صورت نرم افزاری ارائه می دهد .

خط تلفن های شهری مخابرات یا خطوط voip که به صورت اینترنتی ارائه می شوند روی سرویس مرکز تماس راه اندازی می شوند و امکان استفاده از این خطوط بر روی مرکز تماس می باشد. مرکز تماس ویپ امکانات فراوانی را به صورت نرم افزاری ارائه می دهند که علاوه بر امکانات سانترال ، ویژگی های بسیاری اعم از عدم محدودیت جغرافیایی ، ضبط مکالمات و .. را ارائه می دهد.

امکان استفاده از خطوط اینترنتی به دو صورت امکان پذیر هست مجموعه هایی بیش از امکان استقرار سرور در دفتر خود را دارند نیاز به یک عدد سرور ، مودم و تلفن رومیزی دارند و مجموعه هایی که امکان نگهداری سرور را ندارند میتوانند از سرورهای ابری و قابلیت مرکز تلفن ابری استفاده کنند.

مرکز تلفن ابری چیست؟

سرویس مرکز تلفن ابری برپایه تکنولوژی ویپ VoIP خدماتی مانند: منشی گویا یا IVR، تعریف داخلی، ضبط و گزارشگیری مکالمات، صندوق صوتی، کنفرانس تلفنی ، تنظیم ساعت کاری و … ارائه می نماید. این سرویس نیاز به سرور در محل ندارد. سرویس تلفن ابری مناسب استارت آپ ها می باشد.

خط تلفن اینترنتی چیست؟

خط تلفن ثابت اینترنتی توسط شرکت های FCP اعم از آسیاتک ، پیشگامان ، مخابرات ، صبانت ، رسپینا ، شاتل ارائه می شود. این خطوط روی بستر اینترنت قابل استفاده می باشند. پیش شماره این خطوط 9 می باشد و 8 رقمی باشند. امکان ارائه شماره تلفن اینترنتی تهران و سایر استان ها می باشد.

امکانات تلفن اینترنتی ویپ

مزایای خرید تلفن اینترنتی نسبت به سایر راهکارها و سیستم های تلفنی

مزیت اصلی خرید تلفن اینترنتی voip نسبت به روش های دیگر، هزینه پایین و راه اندازی سریع آن است. مزیت دیگر آن وابسته نبودن به موقعیت مکانی است و به همین دلیل شرایطی را فراهم می کند که هر کسب و کاری بتواند از هر جا تماس های خود را مدیریت کند. مثال های زیر مزایای یک سیستم تلفن اینترنتی را کاملا برای شما شفاف می کند.

اگر یک کسب و کار نوپا هستید

برخی کسب و کارها تمایل دارند که در محل خود یک مرکز تلفن داخلی ایجاد کنند، بنابراین به خرید خط تلفن ویپ، نصب و پیاده سازی آن رو می آورند. این دسته از کسب و کارها هزینه زیادی باید بابت خرید خط سیپ ترانک، تجهیزات سخت افزاری، تلفن های ویپ و نصب آن پرداخت نمایند. اگر شما یک کسب و کار نوپا هستید ، مطمئنا بجای هزینه های چند ده میلیونی در ابتدای کار می توانید با خرید خط تلفن اینترنتی و سرویس voip نیاز خود را برطرف کنید.

اگر از نیروهای دورکار استفاده می کنید یا در چند مرکز مستقر هستید

شرایطی را فرض کنید که تیم شما در چند نقطه مستقر شده (شهر یا استان) یا نیروهای شما دورکار هستند. در این شرایط ساماندهی تماس ها از یک سیستم تلفنی سخت و پرهزینه است. اما با خرید تلفن اینترنتی مجهز به سانترال مجازی تمام نیاز شما برطرف می شود. اما در گذشته این امکان برای تیم های کوچک فراهم نبود و اغلب شرکتهای بزرگ از طریق زیرساختهای مخابراتی ارتباط بین شعب خود را فراهم می کردند.

چگونه خط تلفن اینترنتی بخریم؟

برای خرید خط تلفن اینترنتی دیگر نیاز به مراجعه به مرکز مخابراتی و طی کردن فرایند وقت گیر و انتظار برای سیم کشی و برقراری خط تلفن ثابت را ندارید. هر شخص حقیقی یا حقوقی در هر کجای ایران می تواند برای خرید و مالکیت خط تلفن اقدام کند. نکته جالب این است که دیگر حضور شما در یک شهر یا استان ملاک نیست و مثلا می توانید در اصفهان باشید و یک خط تلفن ثابت تهران بخرید.

این خط تلفن توسط اپراتور های مخابراتی ارائه می شود و معمولا روی سرشماره ۹ شهری قابل واگذاری است.  «دفتر شما» با همکاری اپراتورهای سرویس دهنده، نظیر مخابرات ایران و  اپراتور های خصوصی ، خرید خط تلفن اینترنتی را برای شما تسهیل کرده و با ارائه امکانات فوق العاده، شما را از خرید خط تلفن ثابت، اجاره دفتر کار، خرید و نصب دستگاه‌های پیچیده و پر هزینه سانترال و حتی استخدام منشی بی‌نیاز می‌کند.

خروج از نسخه موبایل