نماد سایت ماه نیوز

مراحل ثبت برند و ثبت شرکت در موسسه حقوقی راه روشن

ثبت برند و ثبت شرکت

ثبت برند و ثبت شرکت

انتخاب نام و برند یکی از اصول اساسی در شروع یک کسب و کار جدید است.با ثبت برند درواقع قدمی جهت شناسایی محصولا و خدمات به مشتری برداشته اید. همچنین می توان از انتخاب نام تجاری بعنوان یکی از اصول مهم و اساسی در شروع کار جدید یاد کرد که باید در برگزیدن آن دقت لازم را به عمل بیاورید. نام تجاری که انتخاب می کنید باید ساده باشد تا بدین ترتیب برند شما به سهولت تلفظ شده و به خاطر سپرده شود.یکی از مهم ترین نکاتی که باید در انتخاب نام تجاری مورد توجه قرار داد این است که طریقه تلفظ برند باید با شکل نگارشی آن یکی باشد تا مشکلی در سرچ اینترنت کاربران به وجود نیاید در حقیقت یکی دیگر از ویژگی های لازم و اساسی در ثبت برند ، اینترنت پذیر بودن آن است.توجه به این نکته ضروری است که در دنیای امروز کار و تجارت زمانی شکوفا می شود که وارد اینترنت و فضای مجازی شده باشد، یافتن نامی که برای وب آشنا باشد را می توان لازمه این کار دانست.یکی از نکات دیگری که در مورد نام تجاری در وب می توان به آن اشاره داشت تبلیغات است.

مراحل ثبت شرکت

اما پیش از انجام این کار باید اظهارنامه مناسبی را برای این کار در نظر بگیرید. چنانچه دوست دارید شما نیز در این حرفه برای خود در بین تمام رقبایی که در این زمینه مشغول به کار هستند جایی باز کنید و مشتریان بیشتری جذب کنید، باید ابتدا برای خود نام تجاری مناسبی انتخاب نمایید و سپس آن را به ثبت برسانید. ۱-اگر شما نامی را انتخاب کنید که ۳۰ درصد انگلیسی و ۷۰ درصد به صورت فارسی باشد، باز هم برای ثبت برند، به کارت بازرگانی نیازی نخواهید داشت. در این حالت صفحه ای با عنوان «اشخاص حقیقی و حقوقی» باز می شود. برندی که توانایی این را داشته باشد که در مصرف کننده احساس خوشایندی بوجود آورد و جلب نظر مشتری را بدست بیاورد آن شرکت موفق شده است برند سازی نماید.برای نمونه شرکت هایی که برند آنها ارزش خاص و ویژه ای ای دارد و کالاهای زبانزد و پرآوازه می باشد مانند شرکتهای نایک،آدیداس، بنز،ورساچه، شنل، اپل،مایکروسافت. متقاضیان ثبت شرکت جهت انجام پروسه تشکیل شخص حقوقی ابتدا باید بااشراف به قوانین نوع شخصیت حقوقی را انتخاب نمایند و با بررسی قوانین مرتبط با آن نوع از شرکت ها تصمیم گیری های مرتبط را انجام دهند. برای ثبت شرکت در موسسه راه روشن به این لینک مراجعه کنید.

مراحل ثبت برند

البته این هزینه برای یک شخص حقیقی می باشد . برندها چگونه شناسایی می شوند ؟ در این بخش به ثبت برند در https://www.sabterahroshan.com می پردازیم. در انتها با کلیک بر روی کلید گام بعدی » به صفحه بعد می رویم. روش تحقیق در این پژوهش به صورت اسنادی است؛ بدین ترتیب بر اساس گزارش انجام کسبوکار بانک جهانی (2020) جایگاه ایران در هرکدام از زیرشاخصها و مؤلفه های آن در مقایسه با کشورهای اول جهان و منطقه در همان زیرشاخص مورد بررسی قرار گرفته است. نوع روش تحقیق از نوع تحقیقات همبستگی است و از روششناسی مبتنی بر بازار استفاده شده است. در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اصول فراوانی به نحوه کار دستگاه قضایی و نیز ضرورت نفی ظلم و ستم و اعاده حقوق مظلوم اشاره دارند سازمان ثبت اسناد و املاک کشور وظیفه تثبیت و حفظ حقوق و مالکیت مشروع افراد از طریق صدور اسناد مالکیت، ثبت شرکت های تجاری و موسسات غیر تجاری، ثبت رسمی معاملات و وقایع ازدواج و طلاق، ثبت علائم و اختراعات و حقوق مالکیت معنوی و نیز اجرای مفاد اسناد رسمی لازم الاجراء را بر عهده دارد بی شک این وظایف نقش مهمی در نظم حقوقی، اقتصادی، اجتماعی و امنیت روانی جامعه داشته و در کاهش دعاوی و تشکیل پرونده در محاکم قضایی دارد.

معرفی موسسه حقوقی راه روشن

در تمامی کشورهای دنیا، حمایت از سرمایهگذار میتواند در سرمایهگذاری در حوزهای مشخص بسیار اثرگذار باشد و به همین دلیل بانک جهانی آن را بهعنوان شاخصی در زمینه بهبود فضای کسبوکار در نظر گرفته است. باریکلو، علیرضا (1389)، اشخاص و حمایت حقوقی از آنان، چاپ ششم، تهران: انتشارات مجد. پاسبان، محمد رضا (1390)، حقوق شرکتهای تجاری، چاپ ششم، تهران: انتشارات سمت. موسیزاده، رضا (1389)، حقوق اداری، چاپ سیزدهم، تهران: بنیاد حقوقی میزان. فرجالهی، رضا (1388)، مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی در حقوق فرانسه، چاپ اول، تهران: نشر میزان. شریفی، محسن (1393)، مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی در حقوق ایران و انگلستان، رسالهی دکتری، تهران، دانشگاه تربیت مدرس. عیسائی تفرشی، محمد (1386)، مباحثی تحلیلی از حقوق شرکتهای تجاری، جلد اول و دوم، چاپ اول، تهران: انتشارات دانشگاه تربیت مدرس. حسنی، محمد حسن (1389)، مطالعهی تطبیقی مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی در قتل و صدمات بدنی در حقوق ایران واسترالیا، رسالهی دکتری دانشگاه شهید بهشتی. اسامی پیشنهادی می بایست دارای ریشه ی فارسی باشد، لاتین نباشد، با شئونات انقلاب اسلامی ایران منافات نداشته باشد، دارای اسم خاص باشد و تکراری نباشد. شرکت با مسئولیت محدود به موجب قراردادی که بین شرکا امضا می شود و شرکت نامه نامیده می شود تشکیل می شود. اطلاعات بیشتر را از وب سایت موسسه حقوقی راه روشن بخوانید.

خروج از نسخه موبایل