نماد سایت ماه نیوز

چرا باید از کوتاه کننده لینک استفاده کنیم؟

در این مقاله می خواهیم در مورد کوتاه کننده لینک و مزایای استفاده از آن و معرفی 5 مورد از بهترین سرویس های کوتاه کننده لینک بپردازیم. با استفاده از این تکنیک میتوان لینکهای بلند که شامل تعداد زیادی کاراکتر و حروف میشود را به صورت کوتاه شده در دیگر صفحات قرارداد. اینکار، بهراحتی با ثبتنام و ورود به حساب کاربری انجام میشود. دامنه های سفارشی با طرح های پولی در دسترس است. علاوه بر این Rebrandly ابزارهایی نیز برای ردیابی، بهینه سازی و مقیاس گذاری در طرح های مختلف خود ارائه می دهد. JotURL بیش از 100 ویژگی دارد که تعاملات با مخاطبان را با نظارت و پیگیری لینک ها برای اطمینان از عملکرد آنها در بهترین حالت بهینه سازی می کند. تجزیه و تحلیل: امکان استفاده از سازنده UTM، حریم خصوصی GDPR، گزارش های سفارشی برای بهبود کمپین ها و حتی اضافه کردن لوگو به گزارش ها وجود دارد تا مخاطبان خود را گسترش دهید.

مزیت کوتاه کننده های لینک

می توانید ترافیک را بر اساس موقعیت جغرافیایی، نوع دستگاه، زبان و حتی ارجاع دهنده بررسی کنید و راحت تر تشخیص دهید که مخاطبان مورد نظر شما کجا هستند و چگونه به محتوای شما دسترسی دارند. بیشتر بخوانید :بهینه سازی محتوای سایت – چگونه محتوای بهینه بسازیم؟ طرح رایگان با ویژگی های محدود و طرح های پولی با خدمات بیشتر با تخفیف سالانه در دسترس است. JotURL خیلی بیشتر از یک ابزار کوتاه کننده لینک است، یک ابزار بازاریابی مقرون به صرفه با مجموعه ویژگی های کامل برای کسانی است که می خواهند لینک های کمپین بازاریابی خود را بهینه کرده و درآمدشان را افزایش دهند. چون خیلی ها دوست ندارند کاربرانشان از این موضوع مطلع شوند که مثلا برای خرید فلان محصول روی لینک آن ها کلیک کرده اند. در این صورت هم خیلی راحت میتوانیم به دادههای لینکمان دسترسی پیدا کنیم. اما نکتهای که به آن توجه داشته باشید، این است که سعی کنید در سرویسهایی که میخواهید از آنها برای کوتاه کردن لینک استفاده کنید، ثبتنام کنید و عضو شوید تا بتوانید هم لینکهایتان را مدیریت کنید، هم آمار مربوط به هر کدام را مشاهده کنید و هم آنها را همیشه در اختیار داشته باشید.

معرفی کوتاه کننده های معروف

از کجا بفهمید کدام ابزار ساخت QR کد را انتخاب کنید؟ یکی از ویژگی­های بسیار پر طرفدار این سرویس، ارائه QR Code است که باعث می­شود لینک کوتاه شده به خوبی در گوشی­های هوشمند نیز نمایش داده شود. مثلا همین پست که میبینید ، به دلیل فارسی بودن پیوند یکتا ، تبدیل به کاراکترهای گوناگون شده است . Bitly یکی از محبوب ترین کوتاه کننده های لینک شناخته شده است. در حقیقت فروش عکس در سایتهای خارجی که به این منظور طراحی شدهاند از روشهای بسیار متداول و محبوب در کسب درآمد از طریق اینترنت و یا از روشهای کسب درآمد دلاری است. قابلیت جذاب این سرویس که باعث وجه تمایز آن، از سایر سرویسهای کوتاه کننده لینک میشود. شخص چندثانیه از تبلیغ را میبیند و سپس به لینک شما هدایت میشود. بسته به نقش تعیین شده به هر یک از اعضای تیم اجازه داده می شود تا کارهای خاصی را ببیند و انجام دهند.

این برنامه (برای iOS و اندروید) یک مکمل خوب برای افزونه کروم برای کسانی است که نیاز دارند تا لینک ها را به سرعت و با عجله به اشتراک بگذارند. در این افزونه شما لینک مقصد را مشخص می کنید و در یک فیلد دیگر، URL کوتاه خود را مشخص می کنید. اگر ما را همراهی کنید شما را با بهترین سایت های کوتاه کننده لینک آشنا خواهیم کرد. این کار با کمک در تنظیم نام دامنه سایت شروع می شود. اما اگر شما هم سایتی در این زمینه میشناسید که در این معرفی نیامده است در نظرات نام آن را بگوئید. لینک ها میتوانند طول های متفاوتی داشته باشند ,اما استفاده از لینک ها در هر شرایطی مشمول قوانین خاصی است و گاهی هم محدودیت هایی ایجاد می کند. لینک های کوتاه شده در این سایت هم بهصورت مستقیم و هم غیر مستقیم ارائه میشود. گاهاً مشاهده میشود که در کمپینهایی از کوتاه کنندهها استفاده شده ولی سرور سرویس دهنده در دسترس نیست در نتیجه کاربران نمیتوانند به مقصد لینک دسترسی داشته باشند. این ابزار سرویس آنلاینی است که به آن آدرس بلند صفحه وبسایت داده می شود و این سرویس آن را به یک URL با کاراکترهای کمتر تبدیل می کند؛ به عبارت دیگر لینک را کوتاه می کند.

خروج از نسخه موبایل