نماد سایت ماه نیوز

مشخصات خرید آنلاین انواع مدل تی شرت و پولوشرت ورزشی مردانه

ویژگی های لباس ورزشی مناسب مردانه

یک تی شرت ورزشی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

انتخاب تی شرت ورزشی همیشه برای ورزشکاران مرد جذاب بوده است. بهتر است پارچه مناسب برای لباس بچه گانه استقلال را با توجه به نوع ورزشی که می خواهید انجام دهید انتخاب کنید. برای ورزش هایی مانند دویدن یا دوچرخه سواری، الیاف استرج و فلامنت  انتخاب خوبی است و برای ورزش هایی مانند بدنسازی و تناسب اندام، بهترین نوع پارچه پیشنهادی ترکیبی از نخ و الیاف پلی استر است که هم بادوام هستند و هم تهویه مناسبی دارند. همچنین نوع دوخت تی شرت ورزشی و تن خور مناسب آن برای آقایان بسیار مهم است.

بهترین شلوارک ورزشی چه ویژگی هایی دارد؟

مردان معمولاً در باشگاه یا حتی بیرون از خانه شلوارک ورزشی می پوشند. اکثر شلوارک های ورزشی مردانه معمولا حالت گشادی دارند که به دلیل آزادی عمل بیشتر در انجام حرکات ورزشی است. شلوارک ورزشی مردانه معمولا ترکیبی از نخ، پلی استر و پارچه گلکسی است که ماندگاری بالا و راحتی خوبی دارد.

همه چیز درباره تیشرت ورزشی

اصطلاح “پیراهن یا تی شرت ورزشی” هر یک از سبک های مختلف پیراهن هایی را توصیف می کند که در ابتدا برای ورزش طراحی و پوشیده شده بودند، اما در اوایل دهه 2000 در طیف گسترده ای از لباس های روزمره یا اوقات فراغت گنجانده شدند. به عنوان مثال می توان به تی شرت های یقه دار، تی شرت های ورزشی راگبی و تی شرت های آستین کوتاه اشاره کرد که دارای برش هایی شبیه به تی شرت های تجاری، اما در پارچه ها و رنگ های کمتر رسمی هستند و به صورت یقه های باز پوشیده می شوند.

آشنایی با اولین سبک تیشرت ورزشی

تیشرت وررزشی چوگان یک نمونه کلاسیک از فیلتر کردن لباس های ورزشی به عنوان یک عنصر اصلی در زندگی است. تیشرت وررزشی چوگان برای سختی های زمین چوگان در قرن نوزدهم طراحی شد و بعدها برای زمین تنیس اقتباس شد. نسخه تنیس که توسط رنه لاکوست در دهه 1930 طراحی شد، به طور گسترده ای توسط ثروتمندان و مشهور در ریویرا فرانسه تحسین شد.

با ظهور بازار لباس های اوقات فراغت در دهه 1970 (زمانی که بسیاری از مردان سنت پوشیدن پیراهن و کراوات را هم در طول هفته و هم در تعطیلات آخر هفته شکستند)، پیراهن های یقه دار در کمد لباس کار و همچنین برای اوقات فراغت با شلوار استفاده شدند. در این دوران از شلوار جین یا شلوار بدون ساختار استفاده می شد که نشانه ای از ظهور دورانی بود که در آن مردان و زنان راحتی را ملاک انتخاب لباس خود قرار می دادند.

اگرچه لاکوست در تولید تی‌شرت‌های ورزشی پیشگام بود اما آدیداس، فرد پری، بن شرمن و (به‌ویژه) رالف لورن از دهه 1980 قهرمان این تی‌شرت ها بودند. در این دوره محبوبیت آن مصادف با ظهور طرفداران سبک مانند مد، رسمی و B-boys بود، هر گروه از نسخه ساخت خاصی برای ایجاد ظاهر منحصر به فرد خود استفاده کرده است.

ظهور تی شرت های ورزشی در دنیای تجارت

در همان زمان، مونوگرام های کوچک و ناملموس با ذوق و سلیقه دوخته شده روی بسیاری از این تی شرت های اسپرت (تمساح لاکوست، بازیکن چوگان لورن) توسط شرکت های رقیب تقلید و بزرگنمایی شدند (هنری کاتن از ماهیگیر مگس، مثلث فیوروچی استفاده می کرد).

آرم بخشی جدایی ناپذیر از ظاهر برخی از پیراهن های چوگان، پیراهن های راگبی، لباس استقلال و سایر لباس های اوقات فراغت است. بسیاری از طراحان و برندها از جمله تامی هیلفیگر، چیپی، نایک، بنتون و دیزل از این ظاهر استفاده می کنند. یک تیشرت ورزشی چوگان مانند یک تیشرت ورزشی چوگان شامل لباسی است که برای یک ورزش خاص پوشیده می شود.

 تیشرت ورزشی استاندارد راگبی با یقه گره خورده و راه راه های پهن (در اصل رنگ تیمی) در اواسط قرن بیستم استادیوم را ترک کرد و با رفتن به کمد تفریحی و تاریخی، همچنان یکی از دسته بندی های اصلی لباس های راحتی مردانه است. تی‌شرت برادران آمریکایی بروکس نقش مهمی در تولید لباس‌های ورزشی برگرفته از پیراهن سفید که از اوایل قرن بیستم تبدیل به لباس استاندارد تجاری شده بود، داشت.

در دهه 1920 این شرکت تی شرت ورزشی نخی مدرس (با راه راه های روشن و چهارخانه) را معرفی کرد که به طور مشابه به تی شرت ها و پیراهن های تجاری (البته با پارچه های گشادتر) برش خورده است، اما بدون دکمه بسته می شود. حداقل بر اساس افسانه، جان بروکس رئیس شرکت برادران بروک، در یک مسابقه چوگان در انگلستان متوجه شد که بازیکنان برای جلوگیری از باد یقه های خود را به هم می بستند.

او با گرفتن این ایده و واردات آن به ایالات متحده، آن را به یک تی شرت ورزشی دکمه دار بروکس تبدیل کرد. این مدل در ابتدا مانند تیشرت ورزشی چوگان، به عنوان یک پیراهن ورزشی (بدون کراوات و دکمه‌دار در بالا) در نظر گرفته شده بود، اما این پیراهن یقه‌دار دکمه‌دار در دهه 1950 به عنوان بخشی از ظاهر لیگ Ivy پوشیده و پذیرفته شد.

خرید و تهیه تی شرت ورزشی مناسب

مردان دوست دارند لباس های ساده بپوشند! ما مجموعه ای همه کاره از تی شرت های ورزشی مردانه و زنانه داریم، به مجموعه ما نگاه کنید، آنها راحت و در عین حال با کلاس هستند. راحت و در عین حال پیچیده. برای استفاده از ظاهر مدرن و سفر از دنیای روزمره آماده شوید!

پیراهن تیم ملی ایران و تی شرت های ورزشی امروزه مد شده اند و اگر قصد خرید آنلاین تی شرت های ورزشی را دارید، شما را به دنیای تی شرت های ورزشی از جمله تی شرت های استارت، تیشرت ورزشی یقه دار، تیشرت ورزشی نخی، تیشرت ورزشی آستین دار و تیشرت ورزشی اصل با کیفیت برتر، راحتی و دوام بالا رهبری می کنیم و آن را به سبد سبک شما اضافه می کنیم. ما حتی طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها را در تی‌شرت‌های ورزشی زنانه داریم، بنابراین آماده باشید که از ظاهر عجیب و غریب آنها غافلگیر شوید.

نکات مهم در رابطه با انتخاب ست ورزشی زنانه

یکی از نکات مهم و مهم برای بانوان ورزشکار خرید ست ورزشی است. زنان معمولاً تاپ و نیم تنه را با لگ ورزشی، تی شرت را با شلوارک ورزشی و یا دامن ورزشی زنانه را با تاپ می پوشند. اما برخی از لباس های ورزشی زنانه به صورت ست تولید و به فروش می رسد و این نوع پوشش همیشه برای خانم ها جذاب بوده است. تناسب رنگ ست، امکان ست کردن لباس با کتونی ورزشی و همچنین دوخت مشابه و تن خور زیبا از جمله نکات مهمی است که در خرید ست ورزشی زنانه باید به آن توجه کرد.

خروج از نسخه موبایل