نماد سایت ماه نیوز

مشخصات تشک بادی استخری مدل ریلکسی جدید

تشک بادی استخر اینتکس چیست؟

قبل از توضیح هر چیزی ابتدا بهتر است تا با تشک بادی استخری مدل ریلکسی جدید بیشتر آشنا شوید. احتمالا شما نیز در فیلم ها مشاهده کرده اید که یکی از تفریحات آرامش بخش آبی شناور شدن روی آب با استفاده از تشک های بادی است. این تشک ها در واقع از جنس پلاستیک بوده و مخصوص شناور ماندن روی آب طراحی شده اند.

تماس با کارشناسان اینتکس ایران

نام مرکز: فروشگاه اینتکس ایران
آدرس: تهران – جنت آباد شمالی – بلوار اصلی – بالاتر از گلزار شرقی – جنب شیرینی فروشی دادلی – پلاک 313 – واحد همکف
شماره های تماس: شماره تماس : 02156190840   –   09376668146   –   09026668146   –   02144824155
همراه:  0935666814609356668826

شما با خرید تشک بادی استخر قادر خواهید بود تا روی آب دراز بکشید و بنشینید! به منظور استفاده از این تشک ها نیاز دارید تا آنها را باد کرده و سپس آن را درون استخر بگذارید. البته این تشک ها علاوه بر روی آب، در سواحل و یا کنار استخر نیز کاربرد دارند. تشک های بادی استخری در واقع نوعی صندلی راحتی به شمار میروند که میتوانند هم روی آب و هم در کنار آب راحتی و آرامش را برای شما عزیزان فراهم کند.

کمپانی اینتکس به عنوان نخستین برندی که به طور تخصصی در زمینه تولید انواع محصولات بادی مانند تشک بادی برای استخر و همچنین دیگر وسایل تفریحی ورزشی فعالیت میکند، شناخته میشود. دفتر مرکزی این کمپانی آمریکا میباشد. نکته قابل توجه در مورد این برند آن است که برخلاف تصور بسیاری از افراد این کمپانی تنها محصولات خود را در کشور چین تولید میکند ولی این کمپانی در اصل آمریکایی است.

طراحی و ساختار تشک بادی استخر

در صورتی که جست و جویی کوتاه در اینترنت در مورد تشک بادی در استخر انجام دهید، متوجه خواهید شد که این تشک ها دارای انواع بسیار متنوعی هستند. تشک های بادی استخری در انواع، سایز ها و مدل های مختلفی در بازار وجود دارد. اما به طور کلی شکل ظاهری این تشک ها به دو صورت مستطیلی و همچنین دایره ای تقسیم بندی میشود. ضمن اینکه این محصولات در اندازه های متفاوتی نیز به بازار عرضه میشوند.

در صورتی که به مشخصات تشک بادی استخری اینتکس دقت کنید، متوجه خواهید شد که هر یک از آنها مناسب رده سنی مشخصی هستند. برخی از آنها به منظور استفاده کودکان طراحی شده اند و برخی دیگر نیز که مقاوم تر میباشند، برای استفاده بزرگسالان تولید شده اند. هر یک از این تشک های بادی مخصوص استخر دارای حداکثر وزن مشخصی هستند. به عنوان مثال مقاوم ترین این محصولات تشک های دو نفره میباشند. این تشک ها به دلیل دو نفره بودن، تا وزن 180 کیلوگرم را تحمل میکنند.

همچنین به دلیل تنوع زیادی که تشک بادی استخر در بازار دارد، شما نیاز دارید تا ابتدا تمام مدل های موجود در بازار را به دقت بررسی کنید.

ویژگی های تشک های بادی استخری

همانطور که در قسمت بالاتر این مقاله نیز به آن اشاره کردیم، این تشک های بادی از انواع بسیار متنوعی برخوردار میباشند. به همین دلیل هر یک از انواع مختلف آنها دارای ویژگی هایی منحصر به فرد میباشد. یکی از ویژگی های این تشک های بادی استخری، دستگیره به منظور حمل و نقل و همچنین گرفتن آنها حین شناور شدن روی آب است. وجود این دستگیره ها در طرفین تشک سبب میشود تا شما حین قرارگیری روی این تشک ها تعادل خود را حفظ کرده و از افتادن درون آب جلوگیری شود.

ویژگی بعدی تشک بادی استخر طناب های نجات هستند. در برخی از مدل های این تشک ها طناب های نجات تعبیه شده است. وجود این طناب ها سبب میشود تا افرادی که ترس از افتادن درون آب را دارند با خیال راحت از این محصولات استفاده کنند. طناب های نجات در کنار تشک های بادی قرار میگیرند. همچنین در مدل های جدیدتر این تشک ها بالشتک های بادی نیز به چشم میخورد. وجود این بالشتک ها سبب میشود تا راحتی و آرامش شما حین استفاده از این محصولات به مراتب بیشتر شود.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که برخی از مدل های تشک بادی استخر دارای جا لیوانی نیز میباشند! کمپانی اینتکس به منظور راحتی هر چه بیشتر مشتریان خود در جدیدترین اقدام خود محلی را برای قرار دادن لیوان نیز روی تشک های بادی تولیدی خود قرار داده است. بدین صورت شما قادر خواهید بود تا حین دراز کشیدن روی آب نوشیدنی نیز بنوشید!

نحوه استفاده از تشک بادی در استخر

شما عزیزان به منظور راه اندازی تشک بادی در استخر اینتکس ابتدا نیاز دارید تا آن را باد کنید. یکی از ویژگی های اصلی این تشک های بادی استفاده آسان از آنها میباشد. در واقع شما به منظور استفاده راحت تر از این محصول نیاز به یک پمپ باد نیز خواهید داشت. تنها پس از خرید پمپ است که شما قادر خواهید بود تا در کوتاه ترین زمان ممکن و همچنین به راحت ترین شیوه ممکن از تشک بادی خود استفاده کنید.

به منظور راه اندازی و استفاده از این تشک های بادی شما ابتدا نیاز دارید تا محل دریچه باد را که روی این تشک ها تعبیه میشود پیدا کنید. این دریچه در واقع محل متصل کردن پمپ باد به تشک است. لازم به ذکر است که برخی از مدل های این تشک ها دارای یک یا چندین دریچه باد هستند. پس از اتصال پمپ باد به تشک، تشک شما به سرعت باد خواهد شد.

حین باد کردن تشک بادی استخر نیازی ندارید تا تشک را به طور کامل پر از باد کنید! بلکه تشک های بادی در حالت ایده آل نیاز دارند تا با فشار دست کمی داخل بروند. در صورت پر کردن تشک ها به صورت کامل خطر ترکیدن آن وجود دارد. تشک های بادی مخصوص بزرگسالان به گونه ای طراحی شده اند تا وزن زیادی را تحمل کنند، اما در صورتی که تشک به طور کامل پر از باد باشد، قادر نیست تا وزن وارده را تحمل کند.

تشک بادی استخری مدل ریلکسی جدید

تشک بادی استخری مدل ریلکسی جدید یک محصولی بی نظیر برای تمام افردایست که که می خواهند تا بر روی آب احساس راحتی و آرامش بسیاری را تجربه کنند. این تشک بادی همانطور که از نامش پیداست توسط شرکت بزرگ و نامدار اینتکس تولید و به بازار عرضه شده که البته در مدت زمان بسیار کوتاه توانسته تا مشتریان بسیاری را به سمت خود جذب کند، به طوریکه در زمان ورود هرکس با اولین نگاه مجذوب این محصول فوق العاده شود.

این تشک بادی طراحی بسیار ساده و در عین حال زیبا داشته که به صورت تقریبا بیضی شکل با رویه ضد تعریق و ضد حساسیت طراحی شده به گونه ای که در زمان استفاده از این کالا و زمانی که بر روی آن دراز کشیده اید هوا از میان طراحی مواج این تشک بادی عبور کرده و سبب می شود تا بدن شما به هیچ عنوان دچار تعریق نشود.

لازم به ذکر است این تشک بادی روی آب یک محصول بینهایت جذاب و جدید بوده و دارای وزن 1 کیلوگرمی می باشد و همچنین جنس بدنه و رویه آن تماما از وینیل یا همان پی وی سی بوده که دارای مقاومت و کیفیتی بسیار عالی در برابر ضربات و صدمات احتمالی خواهد بود. اگر که شما عزیزان قصد خریداری این کالا را دارید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس محصول فوق را ثبت سفارش کرده و به همراه ضمانت اصل بودن کالا معتبر درب منزل تحویل بگیرید.

کارایی بالا تشک بادی استخری مدل ریلکسی جدید

لازم به ذکر است به وسیله این تشک بادی بهترین موقعیت نصیب شما خواهد شد تا بتوانید در طی مدت زمان طولانی موقعیتی دلخواه و مهیج داشته باشید. این محصول دارای بدنه ای منحصر به فرد و زیبا بوده و همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید بدنه و قسمت نشیمنگاه آن دارای سطحی فوق العاده راحت و نرک بوده که در واقع این قسمت نوعی ساختار طبی داشته و برای استفاده در طی سال های زیاد در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

به این ترتیب می توانید تا بهترین شرایط و موقعیت را برای خود به دست آورید و همچنین آن را به عنوان هدیه به اعضای خانواده خود و یا دوستانتان تقدیم کنید. در نهایت به جرئت می توان گفت این تشک بادی روی آب طرح جدید گزینه ای بسیار مناسب برای تفریحات آبی و یا مسافرت های شما خواهد بود.

وزن کم تشک بادی استخری مدل ریلکسی جدید

از یکی دیگر از نکات مهم درباره این کالا می توان به وزن کم محصول اشاره کرد چرا که این کالا از وزن و حجم بسیار کمی برخوردار بوده و همچنین ابعادی کوچک نیز دارد. بنابراین می توان گفت شما عزیزان دقیقا هنگام استفاده و نشستن بر روی این محصول به آرامش وصف ناپذیری دست خواهید یافت.

لازم به ذکر است برای به همراه داشتن هرچه راحت تر این کالا افراد می توانند آن را در صورت خالی بودن به راحتی جابجا کنند در این شرایط است که بدنه محصول تاشو می شود و فضای بسیار کمی را اشغال خواهد کرد و همچنین قادر به جابجایی به موقعیت های مختلف نیز می باشد. گفتنی است شما عزیزان می توانید به دلیل ایجاد سطحی نرم و راحت این محصول را در خشکی نیز مورد استفاده قرار دهید. با استفاده از این تشک بادی آرامش زیادی را به شما داده خواهد شد که همین موضوع به نوبه خود بسیار مهم و حیاتی است.

جنس بدنه تشک بادی استخری مدل ریلکسی جدید

همانطور که می دانید یکی از مهمترین خصوصیات یک کالا بادی دارای بودن بدنه ای کاملا مقاوم بوده تا در صورت برخورد با اجسام دیگر دچار آسیب دیدگی نشده و مقاومت لازم را داشته باشد. به همین علت شرکت اینتکس بدنه و قسمت رویه این محصول را از جنس پی وی سی یا همان وینیل در نظر گرفته تا در برابر هرگونه آسیب دیدگی استحکام لازم را داشته باشد. لازم به ذکر است سطح این کالا نیز به منظور افزایش مقاومت و استحکام کافی از وینیل درجه یک و عالی ساخته شده که در عین حال جلوه ای زیبا و جذاب به محصول بخشیده است.

سفارش تشک بادی استخری مدل ریلکسی جدید

تشک بادی استخری مدل ریلکسی جدید فوق با ظاهری کاملا شکیل بوده و همچنین دارای نشیمنگاهی نرم و طبی است و به همین علت شما قادر هستید تا ساعت ها بدون خستگی از این کالا استفاده کنید. برای خرید این محصول می توانید به سایت رسمی نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و محصولتان را سفارش دهید.

خروج از نسخه موبایل