نماد سایت ماه نیوز

بهترین ارز دیجیتال هوش مصنوعی برای سرمایه گذاری

هوش مصنوعی در ارز دیجیتال با چه هدفی استفاده می‌شود؟ چه ارتباطی میان هوش مصنوعی و ارز دیجیتال وجود دارد؟ آینده پروژه‌های ارز دیجیتال بر پایه هوش مصنوعی چیست؟ بهترین ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی کدامند و چگونه می‌توان در این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری کرد؟ از ابتدای سال ۲۰۲۳ میلادی تاکنون پروژه‌های مربوط به ارز دیجیتال هوش مصنوعی محبوب‌ترین و البته جدیدترین نوع از انواع ارزهای دیجیتال هستند که مفاهیم جدیدی از توسعه تکنولوژی را در بلاک‌چین ارائه می‌کنند.

اگر شما نیز علاقه‌مند هستید تا با کاربرد هوش مصنوعی در ارز دیجیتال آشنا شوید و پاسخ تمام سوالات فوق را پیدا کنید، در این مطلب با ما همراه باشید. ارز دیجیتال هوش مصنوعی بزری تازه در دنیای بلاکچین است که روزی تبدیل به درختی تنومند می‌شود. احتمالا در روزهای اخیر بیشتر از هر زمان دیگری نام هوش مصنوعی،  Chat GPT و Open AI به گوشتان خورده است. فناوری هوش مصنوعی پتانسیل های متعددی دارد که هر روز با تعداد بیشتری از آنها آشنا می‌شویم و از خدمات آنها برای آسان تر شدن زندگی استفاده می‌کنیم.

افزایش توجهات عموم سرمایه‌گذارن نسبت به تکنولوژی پیشرفته هوش مصنوعی، باعث جذب خریداران جدیدی به این حوزه شد است. به دنبال این اتفاق در حال حاضر فرصت جذابی برای خرید ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی با هدف سرمایه‌گذاری بلند مدت می‌باشد. در این مطلب درباره بهترین رمز ارزهایی که برای کسب سود از بازار ترند ارزهای دیجیتال AI وجود دارند صحبت می‌کنیم و هر یک از آنها را از لحاظ فاندامنتالی نیز بررسی می‌کنیم. در این بخش از آموزش سرمایه گذاری با جدیدترین فرصت های سرمایه گذاری در بازارهای مالی، و بررسی بهترین ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی همراه ما باشید.

عناوین اصلی خبر پنهان

ارز دیجیتال هوش مصنوعی چیست؟

بلاک‌چین (Blockchain) و هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) تاثیرگذارترین و جدیدترین شکل تکنولوژی در قرن ۲۱ هستند که روتین زندگی انسان‌ها را در ابعاد مختلف همچون امور دریافت و پرداخت مالی، ذخیره اطلاعات و سبک و سیاق سرمایه‌گذاری دستخوش تغییرات بسیاری کرده‌اند.

ارز دیجیتال هوش مصنوعی نیز جدیدترین مفهومی است که طی هفته‌های اخیر به بازار کریپتوکارنسی اضافه شده و ابهامات بسیاری را در ذهن کاربران جامعه رمزارزها ایجاده کرده‌است. معرفی ربات چت جی پی تی (ChatGPT) نوعی سکوی پرتاب برای رشد و گسترش این دسته از پروژه‌ها و افزایش قیمت ارزهای دیجیتال بر پایه هوش مصنوعی بود.

ارز دیجیتال هوش مصنوعی در واقع رمزارزهایی را در برمی‌گیرد که با هدف تلفیق هوش مصنوعی و بلاک‌چین ایجاد شده‌اند. به بیان دیگر، این دسته از رمزارزها با استفاده از فناوری هوش مصنوعی نقشه راه خود را پیش می‌برند. این ارزهای دیجیتال از پتانسیل‌های نهفته در هوش مصنوعی استفاده می‌کنند تا امنیت شبکه و مقیاس‌پذیری را به حداکثر برسانند و کارآمدی بیشتری داشته باشند.

در واقع، همگرا شدن تکنولوژی بلاک‌چین و هوش مصنوعی منجر به شکل‌گیری ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی شد.

ایلان ماسک در جایگاه یکی از تاثیرگذارترین افراد در جامعه کریپتو، بارها و بارها در مصاحبه‌های خود به پروژه‌های ارز دیجیتال هوش مصنوعی و جایگاه آن‌ها در آینده جهان پرداخته و اعلام کرده که خود نیز در حال سرمایه‌گذاری روی این شکل جدید از تکنولوژی است.

اهمیت شناخت ارز دیجیتال هوش مصنوعی

یکی از جدیدترین مفاهیمی که به بازار داغ کریپتوکارنسی افزوده شده ارز دیجیتال هوش مصنوعی است.

ارز دیجیتال مختص به هوش مصنوعی رمز ارزهایی را شامل شده که با قصد تلفیق بلاک چین و هوش مصنوعی ایجاد شده‌اند. این گروه از رمز ارزها با بهره وری از تکنولوژی هوش مصنوعی برنامه های مختص به خود را جلو می برند.

بنابراین پتانسیل مخفی در هوش مصنوعی منبع تغذیه ارزهای دیجیتال به شمار می رود تا مقیاس پذیری و امنیت شبکه را به بیشترین حد ممکن برساند.

سرمایه گذاری در ارز دیجیتال هوش مصنوعی

اتفاقات جدید و پیشرفت‌های تازه، مهم‌ترین ویژگی بازار ارزهای دیجیتال هستند که باعث می‌شوند این بازار، حتی در دوره‌های خرسی و نزولی نیز رشد و رونق داشته باشد و توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کند! در حال حاضر، پروژه های ارز دیجیتال هوش مصنوعی جدیدترین اتفاق در این بازار هستند و حمایت ایلان ماسک از این نوع فناوری نیز باعث شده تا سرمایه گذاری در ارز دیجیتال هوش مصنوعی به یکی از داغ‌ترین موضوعات مورد علاقه کاربران در جامعه کریپتو تبدیل شود.

اگر شما نیز تمایل دارید تا در پروژه های ارز دیجیتال هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری کنید، بهتر است قبل از هر گونه اقدام برای خرید، هدف و کاربرد پروژه را در دنیای کریپتو بررسی کنید.

از زمان پیدایش بیت‌کوین در سال ۲۰۰۹ تاکنون، پروژه‌های رمزارزی بسیاری با اهداف گوناگون به بازار کریپتو معرفی شده‌اند. اما تنها آن دسته از رمزارزهایی در چرخه‌های نزولی بازار دوام می‌آورند و در بازار ماندگار می‌شوند که کاربردی واقعی در فضای بلاک‌چین داشته باشند؛ یعنی با هدف افزودن مزیتی خاص و کاربردی به بلاک‌چین ایجاد شده باشند و در راستای مقیاس‌پذیری حداکثری شبکه گام بردارند.

مقیاس‌پذیری در بلاک‌چین، یکی از اصلی‌ترین مفاهیم است. در واقع، برترین شبکه بلاک‌چینی شبکه‌ای است که بیشترین تعداد تراکنش را در سریع‌ترین زمان ممکن و با کمترین کارمزد پردازش کند. پروژه‌های ارز دیجیتال هوش مصنوعی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و برای اینکه آینده روشنی در انتظارشان باشد، باید در راستای ارائه راهکارهای مربوط به حفظ امنیت و افزایش مقیاس‌پذیری حرکت کنند.

بنابراین برای سرمایه‌گذاری در این دسته از رمزارزها می‌بایست در گام اول فاندامنتال و اهداف آن پروژه را بررسی کرده و از سازگار بودن آن با بلاک‌چین اطمینان حاصل کنید. پس از آن می‌توانید به تناسب میزان ریسک پذیری خود، درصدی از سرمایه‌تان را به خرید رمزارزهای هوش مصنوعی اختصاص دهید.

همواره به خاطر داشته باشید که این دسته از پروژه‌های رمزارزی هنوز در ابتدای مسیر خود هستند و پتانسیل رشد فوق‌العاده‌ای در آن‌ها وجود دارد. تنها نکته‌ای که باید در زمان سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی در نظر داشته باشید این است که افق زمانی خود را در بلند مدت در نظر بگیرید و انتظار پامپ‌های قیمتی در همین ابتدای مسیر را نداشته باشید. به بیان دیگر، سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی، یک سرمایه گذاری بلند مدت محسوب می‌شود.

بهترین ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی برای سرمایه گذاری

ارز دیجیتال هوش مصنوعی: گراف The Graph (GRT)

یکی از برترین ارز دیجیتال هوش مصنوعی به رمز ارز گراف تعلق می گیرد که داده ها را از بلاک چین ها جست و جو می کند. همچنین برای نمایه سازی آمار و ارقام بلاک چین ها به کار برده می شود که پروسه چالش برانگیزی است. اما هدف اصلی گراف این است که از طریق سازماندهی ارقام و داده ها و با کمک نمودارهای کوچکتر قادر به تغییر آنها باشد.

گراف فعالیت هایی در زمینه توسعه وب 3 نیز دارد. البته The graph یک ارز دیجیتال بر پایه اتریوم است که در فوریه سال 2022 ارزش آن 2.88 دلار بود و تقریبا 95% افت را تجربه کرد.

ارز دیجیتال هوش مصنوعی: Fetach.ai (FET)

FET  یک پلتفرم یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی می باشد که بر پایه بلاک چین طراحی و ساخته شده است. این ارز دیجیتال نوعی وظایف تجاری همچون تجارت و پردازش داده و خودکارسازی را بر عهده دارد. همچنین FET ارز بومی این پلتفرم بوده که جهت پرداخت تراکنش ها داخل شبکه به کار برده می‌شود.

ارز دیجیتال هوش مصنوعی: سینگولاریتی نت (AGIX)

پلتفرم سینگولاریتی نت به هر فرد این اجازه را می دهد تا یکی از خدمات مختص به هوش مصنوعی را بسازد. سپس با اشتراک گذاری آن بتواند درآمد کسب نماید. البته AGIX یک بازار داخلی بوده که کاربران قادر به جست و جوی خدمات مختص به هوش مصنوعی موردنظر در آن هستند. همچنین برای خرید سینگولاریتی نت نیاز است که پروسه پرداخت از طریق ارز دیجیتال بومی Platform AGIX صورت گیرد.

در سینگولاریتی توسعه دهندگان قادر به کسب درآمد برای کاربران نهایی از طریق مدل ها و راه حل های هوشی مصنوعی می‌باشند. ناگفته نماند که نیازی به ساخت اپلیکیشن ها نیست.

ارز دیجیتال هوش مصنوعی: اوشن پروتکل (Ocean Protocol)

اوشن پروتکل یکی از بهترین ارز دیجیتال هوش مصنوعی و پلتفرم بر پایه بلاک چین اتریوم بوده که افراد و کسب و کار آن‌ها را تحت تاثیر می گذارد. همچنین به اشخاص اجازه داده تا آمار و ارقام و خدمات بر پایه همین داده را مبادله کنند و درآمد کسب نمایند. البته این داده ها در دسترس استارت آپ ها و محققان قرار می گیرد بدون اینکه ارقام و آمار از طریق دارندگان داده انتقال یابد.

ارز دیجیتال هوش مصنوعی: iExec RLC (RLC)

RLC یک ارز دیجیتال هوش مصنوعی و پلتفرم بلاک چین بوده که کاربران از این طریق و با قدرت محاسباتی می توانند درآمد کسب کنند. سپس به منبع های محاسبات ابری مبتنی بر تقاضا دسترسی کامل داشته باشند. همچنین ارز دیجیتال بومی هوش مصنوعی iExec همان RLC بوده که پرداخت هزینه های آن از طریق خدمات روی پلتفرم صورت می گیرد.

ارز دیجیتال هوش مصنوعی: Artificial Liquid Intelligence (ALI)

ارز دیجیتال ALI با iNFT یا NFT های هوشمند ارتباط دارد. اینها آواتارهای دیجیتالی می باشند که جهت تعامل با افراد جامعه از هوش مصنوعی استفاده می کنند. همچنین iNFT ها قادر به تولید هوش مصنوعی، صدا و انیمیشن از طریق هوش مصنوعی Al ایجاد کننده ویدیو، کد، تصاویر، متن و … می باشند.

ارز دیجیتال هوش مصنوعی: نومیر (NMR)

نومیر نیز یکی دیگر از بهترین ارز دیجیتال هوش مصنوعی بوده که نقش یک صندوق تامینی دارد. همچنین از یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی در بازارهای سهام برای سرمایه گذاری در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. ارز بومی Numeral همان نومیر (NMR) بوده که پرداخت های داخل شبکه را تسریع و تسهیل می‌بخشد.

ارز دیجیتال هوش مصنوعی: dKargo (DKA)

dKargo  یک بلاک چین بوده که جهت رفع مشکلات اعتماد در قسمت لجستیک از هوش مصنوعی استفاده می کند. همچنین تکنولوژی بلاک چین آن قابلیت پاک شدن نداشته و پروسه انتشار ارز دیجیتال از طریق ارائه داده های موثق به شرکت کنندگان صورت می گیرد.

ارز دیجیتال هوش مصنوعی: فالا نتورک (PHA)

فالا نتورک همانند دیگر پلتفرم های بلاک چین با هوش مصنوعی تقویت شده که محاسبات ابری بر عهده آن است. البته این ارز دیجیتال هوش مصنوعی بر حریم خصوصی تمرکز دارد. همچنین فالا نتورک در نقش یک جایگزین عدم تمرکز رمز ارزها برای خدمات سنتی رایانش ابری همچون گوگل کلود یا Amazon AWS مورد استفاده قرار می‌گیرد. ارز دیجیتال اصلی داخل شبکه همان PHA بوده که در فالو نتورک جهت پرداخت و تسویه خدمات ابری به کار برده می شود.

ارز دیجیتال هوش مصنوعی: کووالنت (CQT)

کووالنت نوعی ارز دیجیتال هوش مصنوعی بوده که داده های بلاک چین متعدد از جمله آوالانچ، پالیگان و اتریوم را جمع آوری می نماید. توسعه دهندگان قادر به استفاده از آمار و ارقام چند زنجیره ای جهت گسترش برنامه ها می باشند. همچنین کووالانت توکن بومی بوده که شبکه را در زمان کوتاه و با سرعت بالا تقویت می کند.

رمز ارز هوش مصنوعی چیست؟

Al Crypto  برنامه های نوآورانه و به روز است که بلاک چین و هوش مصنوعی را با هم ترکیب خواهد کرد تا زندگی افراد جامعه را متحول سازد. براساس اطلاعات وب سایت های هوش مصنوعی، نخستین اپلیکیشن های هوش مصنوعی غیرمتمرکز در اکوسیستم انواع رمز ارزهایی مانند اتریوم می‌توانند پتانسیل های جدیدی در پیشرفت هرچه بیشتر برنامه های دیفای ایجاد کنند.

خدمات ارز دیجیتال هوش مصنوعی شامل ارائه دهندگان، کاربران و توسعه دهندگان را در بر می گیرند. این پلتفرم ها ماموریت دارند در نظام هوش مصنوعی از طریق تکنولوژی بلاک چین انقلابی ایجاد کند.

توکن هوش مصنوعی چه کاربردی دارد؟

توکن هوش مصنوعی در واقع یک ارز دیجیتال هوش مصنوعی بوده که در برخی قسمت ها با هدف افزایش امنیت، مقیاس پذیری و تجربه کاربر مورد استفاده قرار می گیرد. البته هوش مصنوعی از نظر تئوری برای افزایش کارایی، افزایش اتوماسیون و بهبود سیستم های مختص به رمزنگاری مختلف برنامه ریزی می شود. همچنین این توکن ها می توانند نقش ارزهای دیجیتالی داشته باشند که جهت تامین انرژی برنامه های بر پایه هوش مصنوعی یا پروژه ها به کار می روند.

مهم‌ترین نکته‌ای که قبل از خرید ارز دیجیتال هوش مصنوعی باید بدانید

بازار کریپتوکارنسی، بازار سودآوری از ترندهای روز دنیاست. روزهایی که شاهد انتشار اخبار و صحبت های متعدد درباره NFT ها بودیم، ارزش nft در مدت زمان کوتاهی چندین برابر شد؛ دقیقا! همین اتفاق برای ارزهای دیجیتال متاورسی و وب 3 رخ داد.

در حال حاضر نیز ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی تبدیل به تیتر اول اخبار دنیای ارزهای دیجیتال شدند و طبیعتاً تقاضا و هیجان سرمایه گذاران برای خرید آنها افزایش می‌یابد.

جایی که سرمایه گذاران و معامله گران احساسی رفتار کنند و صرفاً بر اساس هیجانات بازار اقدام به خرید رمز ارزها کنند، کلاهبرداران و افراد سودجو کمین می‌کنند. این افراد با ارائه پروژه های جذاب و به ظاهر قدرتمند اما از درون پوچ، دارایی و سرمایه‌ای که هزاران نفر به امید کسب سود صرف خرید ارز دیجیتال هوش مصنوعی آنها کردند را سرقت می‌کنند و کوچکترین ردپایی از خود به جای نمی‌گذارند.

در نتیجه حتماً قبل از خرید رمز ارزهای هوش مصنوعی با وسواس و دقت بالا، بنیاد و فاندامنتال پروژه موردنظر را بررسی کنید و از مشاوره متخصصین این حوزه نیز استفاده کنید.

کاربرد هوش مصنوعی در بازار دیجیتال

تکنولوژی بلاک چین از ارز دیجیتال پشتیبانی می کند و هوش مصنوعی نیز برای رفع برخی چالش ها کاربرد دارد. پس روش‌هایی که هوش مصنوعی بیشترین کاربرد را برای سرمایه گذاری در انواع ارز دیجیتال هوش مصنوعی دارد به شرح زیر است.

تجزیه و تحلیل احساسات بازار

جهت تشخیص احساسات مختص به بازار، ارز دیجیتال هوش مصنوعی به جمع آوری، تجزیه و تحلیل و پردازش تعداد بیشماری از داده های مختلف می‌پردازد. این اطلاعات تابلوهای پیام سهام، پست های اجتماعی، انجمن ها، مقالات، وبلاگ ها و اخبار را در بر می گیرند. بنابراین از طریق هوش مصنوعی می توان تعداد بالایی از داده های بلاک چین و داده های اینترنت را پردازش کرد. سپس احساسات بازار را سنجید.

اجرای استراتژی های معاملاتی

هوش مصنوعی قادر به شبیه سازی هوش انسانی بوده و تحلیلگران و سرمایه گذاران از هوش مصنوعی در راهبردهای معاملاتی استفاده می کنند. البته معاملات ارزی با فرکانس بالا نوع دیگری از معاملات الگوریتمی بوده که از طریق صندوق های تامینی و سرمایه گذاری به کار برده می شود.

همچنین سیستم رایانه ای در کسری از ثانیه تعداد بی شماری سفارش را به اجرا در می آورد. پس الگوریتم مربوط به هوش مصنوعی قادر به تجزیه و تحلیل کارآمد و سریع می باشد و به سرمایه گذاران این اطمینان را می‌دهد تا تصمیم گیری در مورد معاملات ارزهای دیجیتال آگاهانه گرفته شود.

کسب درآمد از طریق ارز دیجیتال هوش مصنوعی

هوش مصنوعی به توسعه دهندگان و دانشمندان این اجازه را داده تا روش هایی را مطرح نمایند که معامله گران برای دستیابی به اطلاعات طبقه بندی و مرتبط در یک پلتفرم از آن استفاده کنند. همچنین ارز دیجیتال هوش مصنوعی از طریق تکنیک های پردازش به واحد پول، موسس ارز، نوع سند و … را طبقه بندی می‌کند.

هوش مصنوعی بینش های معاملاتی صحیح و دقیقی را با روش های خاصی ارائه می دهد که برای سرمایه گذاران از طریق رابط بصری یا داشبورد قابل درک باشد. بنابراین معامله گران و سرمایه گذاران می توانند با بهره وری از بینش های حاصل شده سود خود را خیلی سریع افزایش دهند.

آینده ارز دیجیتال هوش مصنوعی

همانطور در ابتدای مطلب اشاره شد، ارز دیجیتال هوش مصنوعی درواقع تلفیقی از هوش مصنوعی (AI) و تکنولوژی بلاک‌چین است. برخی تحلیلگران معتقدند ترکیب ویژگی‌های این دو فناوری برتر قرن، می‌تواند انقلاب دیجیتالی جدیدی را برای جهان رقم بزند. برای مثال ترکیب ویژگی انعطاف‌پذیری بالا در فناوری هوش مصنوعی و ویژگی‌ تمرکززدایی در بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال می‌تواند در سال‌های نه چندان دور، کاربردهای گسترده‌ای در امور مختلف جهان داشته باشد.

برخی دیگر نیز معقدند که آینده این دسته از رمزارزها کاملا غیرقابل پیش‌بینی بوده و به وضعیت پیشروی پروژه‌های هوش مصنوعی و میزان سازگاری‌شان با ویژگی غیرمتمرکز بودن بلاکچین ارتباط دارد. اگر به‌کارگیری هوش مصنوعی در شبکه‌های رمزارزی منجر به این شود که عملکرد شبکه به صورت متمرکز در اختیار ربات‌های هوش مصنوعی قرار گیرد، دیگر مفهوم غیرمتمرکز بودن وجود نخواهد داشت. در نتیجه، همین موضوع می‌تواند با اصل تمرکززدایی بلاک‌چین در تناقض باشد.

اما اگر فناوری هوش مصنوعی در مسیر افزایش مقیاس‌پذیری بلاک‌چین به کار برده شود و با آن سازگار باشد، می‌توان پیش‌بینی کرد که ارزهای دیجیتال و هوش مصنوعی (AI) در آینده شاهد رشد و تحول ناگهانی خواهند بود.

در نهایت…

پروژه ها و برنامه هایی که در حال حاضر از هوش مصنوعی می‌بینیم، خطوط ابتدایی یک داستان و ماجراجویی بی‌پایان است که فناوری هوش مصنوعی در پیش دارد.

در صورتی که با دیدگاه سرمایه گذاری بلند مدت روی پروژه های هوش مصنوعی قدرتمند و آینده دار سرمایه گذاری کرده و به طور دوره‌ای پیشرفت آنها برای رسیدن به اهداف بالاتر را بررسی کنید و همواره بهترین روی بهترین ارز دیجیتال هوش مصنوعی سرمایه گذاری کنید، می‌توانید سود بسیار جذابی از این صنعت کسب کنید.

با یادگیری آموزش ۰ تا ۱۰۰ ارز دیجیتال آدام مرادی می‌توانید شخصاً بهترین پروژه های رمز ارزی را از لحاظ فاندامنتال و تکنکیال بررسی کنید و در بهترین قیمت توکن آنها را خریداری کنید.

خروج از نسخه موبایل