نماد سایت ماه نیوز

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی همراه با برسی و مقایسه

چرا خرید دستگاه تصفیه آب خانگی مهم هستند؟ خب دسترسی به آب آشامیدنی تمیز و خالص برای هر انسانی لازم است اما همه به آن دسترسی ندارند. در بسیاری از مناطق کمبود آب وجود دارد و مردم این مناطق باید به آب های زیرزمینی یا آبی که از طریق تانکر ها تامین می شود وابسته باشند. کیفیت آب از چنین منابعی ممکن است به دلیل وجود آلاینده هایی مانند آفت کش ها، فلزات سنگین، باکتری ها، کیست ها و TDS بالا (کل جامدات محلول) خوب نباشد.

بنابراین جای تعجب نیست که مردم برای تصفیه آب آشامیدنی خود به طور فزاینده ای به دستگاه های تصفیه آب روی می آورند. اگر به دنبال خرید یک دستگاه تصفیه آب جدید هستید، به راحتی می توانید تحت تأثیر تعداد زیادی از مارک ها و مدل های موجود در بازار قرار بگیرید. شما می توانید راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب ساده و قابل فهم ما را دنبال کنید تا به دستگاه تصفیه آب کاملی که متناسب با نیاز و بودجه شما است محدود شوید. انواع مختلفی از دستگاه های تصفیه آب وجود دارد، بنابراین قبل از شروع به لیست کوتاه تصفیه آب، باید چند نکته را بدانید.

انواع دستگاه های تصفیه اب تایوانی

 احتمالا شما نیز در بازار با انواع دستگاه های تصفیه اب تایوانی برخورد کرده اید و به عنوان بهترین ها از جانی فروشندگان مختلف به شما پیشنهاد شده اند. خوب است بدانید در میان دستگاه های تصفیه اب خانگی تایوانی دو برند سافت واتر وCCK  رد بازار حرف اول را میزنند. اما اینکه خیلی ها نمی دانند کدام یک از این دو دستگاه را انتخاب کنند یا مدل چند مرحله ای آن را انتخاب نمایند خریداران را دچار چالش می کند.

برای رسیدن به خرید بهترین دستگاه تصفیه اب خانگی باید پاسخ سوالاتی را که برای تان پیش می آید بدهید تا آن اطلاعاتی که مد نظرتان است را بدست بیاورید. با ما همراه باشید تا پایان این مطلب احتمالا به پاسخ خیلی از سوالات خود خواهید رسید.

کدام دستگاه تصفیه آب را انتخاب کنم؟

ابتدا باید منبع و کیفیت (سختی، شوری و TDS) آب موجود را بدانید قبل از اینکه بدانید به چه نوع دستگاه تصفیه آب نیاز دارید.  بنابراین باید ببینید از چه منبع ابی استفاده می کنید و این اب چه آلودگی هایی ممکن است به همراه داشته باشد.

TDS آب شما چقدر است و چه مقدار برای نوشیدن قابل قبول است؟

جامدات محلول کل (TDS) اصطلاحی است که برای توصیف نمک های معدنی و مقادیر کمی از مواد آلی موجود در محلول در آب استفاده می شود. ترکیبات اصلی در TDS معمولاً کاتیون‌های کلسیم، منیزیم، سدیم و پتاسیم و آنیون‌های کربنات، هیدروژن کربنات، کلرید، سولفات و نیترات هستند. TDS معمولاً بر حسب میلی گرم در لیتر یا ppm (قسمت در میلیون) اندازه گیری می شود. می توانید آب خود را در آزمایشگاه آزمایش کنید یا از TDS سنج استفاده کنید.

تعداد مراحل فیلتراسیون

 معمولا دستگاه های تصفیه اب تایوانی در مدل های 6 تا 8 فیلتره تولید و عرضه می شوند. هرچه تعداد مراحل فیلتراسیون دستگاه تصفیه آب بیشتر باشد شما می بایست هزینه بیشتری را چه در زمان خرید دستگاه تصفیه اب و چه در زمان نگهداری و استفاده از آن بپردازید. چرا که فیلتر های موجود در دستگاه های تصفیه اب پس از مدتی نیاز به تعویض دارند بنابراین هرچه تعداد مراحل فیلتراسیون بیشتر باشد شما باید فیلتر های بیشتری را تعویض کنید که در دراز مدت به شما هزینه تحمیل خواهد کرد. بنابراین بهتر است سعی کنید به صرفه ترین دستگاه تصفیه آب را تهیه کنید.

قیمت دستگاه تصفیه اب تایوانی

به دلیل وجود مونتاژ های مختلف دستگاه های تصفیه اب تایوانی در زمان خرید قیمت  به یک فاکتور بسیار مهم تر از قبل  تبدیل می شود. در زمان خرید دستگاه تصفیه اب خانگی به کیفیت و جک شدن نام برند بر روی قطعات دستگاه تصفیه اب دقت کنید. خوب است بدانید دو برند سافت واتر وCCK  از لحاظ قیمت تفاوت چندانی با یکدیگر نداشته و شما می توانید هر کدام از این دو برند را با توجه به نیاز خود خریداری نمایید.

 اگر به دنبال یک خرید بهینه هستید فراب کالا  را به شما پیشنهاد می کنیم . چرا که فراب کالا با حذف واسطه ها بهترین و مرغوب ترین دستگاه های تصفیه اب را با بهترین قیمت به مشتریان  خود عرضه میکند و هم چنین اعتبار این مرکز می تواند خیال شما را از خرید دستگاه تصفیه اب با کیفیت راحت کند.

ظرفیت دستگاه تصفیه اب خانگی

 معمولا دستگاه های تصفیه آب خانگی تایوانی دارای ظرفیت مطلوبی برای تصفیه اب در طول شبانه روز هستند. دو برند معروف سافت واتر و CCK  با ظرفیت بالا می توانند نیاز آب تصفیه شده را برای بیش از یک خانوار در طول یک شبانه روز تامین نمایند.

کیفیت آب تصفیه شده دستگاه های تصفیه اب تایوانی

کیفیت آب تصفیه شده ای که خروجی دستگاه تصفیه اب خانگی است مهم ترین مساله برای خریداران دستگاه های تصفیه اب خانگی است. با توجه به اینکه دستگاه های تصفیه اب تایوانی از روش اسمز معکوس برای تصفیه اب استفاده کرده و تا بیش از 99 درصد از آلاینده های موجود در اب را حذف می کنند. هنوز گزینه نارضایتی از جانب  استفاده کنندگان از دستگاه های تصفیه اب خانگی تایوانی گزارش نشده است. پرفروش بودن دستگاه های تصفیه اب خانگی سافت واتر و CCK  خود نشان دهنده با کیفیت بودن دستگاه های تصفیه اب تایوانی است.

 سخن آخر

خرید دستگاه های تصفیه آب خانگی برند تایوانی همواره از جانب مشتریان و فروشندگان مختلف جز بهترین گزینه ها برای خرید دستگاه تصفیه اب عنوان شده اند. این دستگاه ها دارای طول عمر مفید بالا، ظرفیت مطلوب، کیفیت آب تصفیه شده عالی و قیمت مناسب هستند. اما برای دور ماندن از نسخه های بی کیفیت بازار خرید دستگاه تصفیه آب را از مراکز معتبری چون فراب کالا توصیه میکنیم چرا که اصالت کالا را میتوان از گارانتی و خدمات پس از فروش عالی این مرکز تخصصی تصفیه اب میتوان یافت.

منبع: فراب کالا

خروج از نسخه موبایل