نماد سایت ماه نیوز

چرا فالوور زیاد داشتن در اینستاگرام مهم است؟

فالوور بخریم یا نه؟

حالا که متوجه تاثیر تعداد فالوور اینستاگرام در کسب و کار شده‌اید؛ این سوال پیش می ­آید که آیا باید فالوور بخریم یا نه؟

در نگاه اول انجام Buy instagram followers و تعداد مخاطبان (فالوور ها) برای بازدیدکنندگان پیج مهم است. به نوعی تعداد فالوور می‌تواند سبب جذب مخاطب‌های بیشتری شود. زیرا در صورت داشتن تعداد فالوورهای زیاد، افراد می‌توانند به بیزینس‌ شما اعتماد کنند. بنابراین، می تواند این اعتبار را به شما هدیه بدهد. به خصوص زمانی که بیزینس شما نوپا و تازه کار است، باید مدت زیادی صبر کنید تا فالوور های شما به میزان دلخواه برسند. اما با خرید فالوور می توانید در مدت زمان بسیار کمی به این هدف برسید.

اگر قصد خرید فالوور دارید، بهتر است از سایت­ های معتبر خرید کنید. سایت هایی همانند فالوجت، ، فالوورویو و… که نماد اعتماد الکترونیک و چندین سال سابقه فعالیت در زمینه شبکه های اجتماعی را داشته باشند. برخی سایت ها، فالوور هایی که به شما می دهند بی کیفیت هستند و ریزش زیادی دارند. به همین دلیل است که شما باید ابتدا از اعتبار و کیفیت سایت مطمئن شوید. برای کسب و کارهایی که قصد گسترش برند خود در خارج از مرزها را دارند، امری حیاتی محسوب می شود.

تاثیر نسبت لایک به فالوور در کسب و کار

زمانی که شما برای پیج خود فالوور خریداری می کنید، این فالوور ها در پیج شما فعال نیستند و وظیفه آن ها فقط بالا بردن عدد فالوور شماست. اکنون اگر شما به عنوان مثال 100 تا فالوور طبیعی داشته باشید و 2000 تا هم خریداری کرده باشید، آن 2000 نفر خریداری شده در پیج تان فعال نیستند و از بین 100 نفر دیگر هم تعدادی از آن ها در پیج تان فعالیت نمی کنند.

در نتیجه تعداد لایک پست های شما به طور میانگین حدود 90 تا یا کمتر خواهد بود. این مسئله باعث می شود جذابیت بصری و اعتبار پیج شما در نظر مخاطبان و اینستاگرام کم شود و به این نتیجه برسند که پیج شما ارزش تعامل کردن را نداشته است. به همین دلیل شما هر زمان که فالوور خریداری می کنید، باید حدود یک سوم تعداد فالوور هایتان، لایک بخرید تا همه چیز طبیعی به نظر بیاید. علاوه بر لایک، بهتر است به ، بازدید کننده ویدیو و بازدید استوری هم اهمیت دهید.

مواردی که ذکر کردیم، عواملی هستند که نرخ اینگیجمنت صفحه شما را تعیین می کنند و هرچه عدد اینگیجمنت شما بالا تر باشد به اینستاگرام سیگنال مثبت داده می شود تا پیج شما را در اکسپلور نشان دهد.

درآمد فالوور اینستاگرام

اگر شما بلاگر یا اینفلوئنسر باشید و به هر طریقی مشغول به انجام تبلیغات در اینستاگرام باشید، تعداد فالوور ها تاثیر مستقیمی بر درآمد شما دارد چرا که مبلغ پست ها و استوری های تبلیغاتی، با توجه به تعداد فالوور هایتان تعیین می شود. البته تعرفه مشخصی برای درآمد از تبلیغات وجود ندارد، اما به طور کلی هرچه تعداد فالوور ها و نرخ اینگیجمنت شما بالا تر باشد، دست تان برای قیمت دادن باز تر است.

چگونه با فالوور های اینستاگرام می توان پول درآورد؟ (آیا اینستاگرام پول می ده؟)

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که آیا اینستاگرام مانند یوتیوب به ازای تعداد بازدید محتوا پول می دهد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت خیر. اینستاگرام به کاربرانی که محتوای پرطرفدار تولید می‌کنند حقوقی پرداخت نمی‌کند؛ اما، بستری را فراهم می‌آورد تا شما بتوانید از آن درآمدزایی کنید. در ادامه چند روش کسب درآمد از این پلتفرم دیجیتال را توضیح خواهیم داد.

اهميت خرید فالووراينستاگرام و چرا خريد آن سود آور است؟

اينستاگرام گردش و سير در تصاوير اشتراکی است و يک سيستم عالی برای ثبت لحظات خاص و ارتباط با مردم جهان است. اين شبکه اجتماعی همچنين به صاحبان مشاغل فرصت تبليغ محصولات و سرويس هايشان را ميدهد. استفاده از اينستاگرام برای تبليغ تجارت شما خيلی به صرفه و آسان است. به عنوان مثال شما ميتوانيد تصاوير مشتريانی که از خرید و استفاده از سرويس و يا محصولات شما راضی هستند را پست کنيد تا برند خود را تبليغ کنيد. برای اينکه به افراد زيادی توسط اينستاگرام برسيد داشتن فالوور خيلی حياتی است. شما نميتوانيد اهميت داشتن فالوور را ناديده بگيريد، هر چقدر شما فالوور بيشتر داشته باشيد شدت تبليغات شما بيشتر خواهد شد. وقتی شما فالوور اينستاگرام ميخريد شما فالوور های خود را سريع افزايش ميدهيد

خوب آيا اينستاگرام واقعا مهم است؟

بله- اگر شما از اينستاگرام به درستی استفاده کنيد به موفقیت در تجارت شما کمک ميشود.و ميتواند به شما کمک کند تا مشتريان بيشتری را به تجارت خود سوق دهيد و شهرت شرکت خود را ميان در ميان مشتريان افزايش دهيد. خيلی از تجارت ها موفقيت های بسياری را از اکانت اينستاگرام خود مشاهده ميکنند. شما نيز ميتوانيد افزايش و رشد چشم گيری از طريق شبکه اجتماعی دريافت کنيد.

شما ميتوانيد فالوور های زيادی را توسط استراتژی های مختلف مثل فالو کردن ديگران- پست کردن تصاوير زيبا به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی، کامنت گذاری درست در زير عکس ديگران و تگ کردن عکس ها به دست بياوريد. اين استراتژی ها به شما کمک ميکند تا فالوور خود را افزايش دهيد ولی اين روش ها به آرامی تعداد فالوور های شما را افزايش ميدهند. شما ممکن است به هدفتان برای رسيدن به تعداد خيلی زياد از فالوور در يک بازه زمانی نرسيده باشید.

بهترين استراتژی که شما ميتوانيد از آن بهره برداری کنيد تا تعداد فالوور های زيادی را داشته باشيد خريد فالوور ميباشد. صرف نظر از اينکه شما به تازگی اکانت اينستاگرام خود را ساخته ايد يا تعداد کمی فالوور داريد اين بهترين استراتژی خواهد بود. تعداد فالووری که شما خريداری ميکنيد به شما کمک ميکند تا محبوبيت خود را در اينستاگرام افزايش دهيد. مردم زمانی که ميبينند شما فالور های زيادی داريد ترغیب می شوند شما را دنبال کنند تا ببينند چه چيزی در مورد عکس های شما جالب است. وقتی شما فالوور اينستاگرام ميخريد شما فالوور های خود را سريع افزايش مي دهيد.

محدوديتی در خريد تعداد فالوور های اينستاگرام وجود ندارد،بعضی از پکيج های خريد فالوور به تعداد فالوور 100 تا ايی و بعضی از پکيج های خريد فالوور 1000 تايی ارائه ميشود. اين بدان معناست که با توجه به بودجه شما پکيج های مختلفی موجود مي باشد. زمان خريد فالوور دقت کنيد که از جايی معتبر و شناخته شده خريد کنيد. زمان گذاشتن برای ساختن پروفايل اينستاگرام ميتواند يک سرمايه گذاری عالی باشد

دليل اهميت اينستاگرام:

برای اينکه شما به اهميت اینستاگرام پی ببريد ميبايست ابتدا متوجه پروسه ايی که توسط آن مشتريان بالقوه تجارت شما را پیدا میکنند شويد. بگذاريد از نگاه مشتريان به قضيه نگاه کنيم. فرض کنيد فردی به نام Ted مشتاق خريد ساعت است ولی تا به حال به علت پيدا نکردن ساعت با قيمت مناسب ساعتی خريداری نکرده است.

 

منابع :

goread.io

upleap.com

خروج از نسخه موبایل